Ik denk dat Naomi in de 8 maanden sprong zit!! HALLELUJA dat blijkt de ergste te zijn Ze is nu al een half uur zwaar overstuur aan het huilen, niks is goed! Oppakken niet, laten liggen niet.. niks! Ik weet t ff nie meer...
ach es. wat zielig. snap dat je het dan ff niet weet or. hier ook een andere nacht dan normaal gehad lagen goed en wel te slapen werd mevrouw wakker. toch maar eruit gehaald en ff aangelegd was half 12. daarna weer terug gelegd leek goed te gaan tot ze na een minuut of 10 weer helemaal over de zeik was en huilen (leek wel alsof ze pijn had) steeds als ze ging duimen ging ze huilen na een paar keer zuigen. (tandjes??) dus maar druppels gegeven voor pijn met tanden komst maar toen ik weg ging was ze helemaal boos en zielig. toen weer ff bij ons genomen tegen half 2 toch nog maar een keer aangelegd en daarna weer terug in bed en muziekje aan en toen is ze gaan slapen! tot 7.30 uur, dus nog niet eens zo heel lang. maar goed weet ook niet wat er was. nu is ze gewoon weer vrolijk zit babytv te kijken in de wippen. zo lekker boterhammetje eten en dan kijken of ze weer gaat slapen. (denk het wel) maar ben wel moe vandaag ben het niet gewend joh.
Nou heb haar maar uit bed gehaald en nu zit ze in de box gewoon lief te spelen Maar ze moet toch slapen!! Anders slaapt ze straks maar 1x overdag.. Ik ga haar boterham nu maar geven en 100cc melk, dan hopen dat ze dan wel wilt slapen! Zo kom ik nergens aan toe.. ben je alleen maar met die kleine bezig..
hee meiden Nou, ze gaan niet lager dan 240000. Die makelaar zei 240/241. We gaan zo het huis nog een keer bekijken, om half 3, en dan 240 zeggen. Ben alleen bang dat ie dan weer zegt 241, dat gaat tegen ons principes. Lees later even bij. We zijn vandaag alweer 1 jaar getrouwd xxxx
@ Es: 8 maandensprong? wat moet ik me daarbij voorstellen? bale dat Naomi niet wil slapen @ Bubsie: ook al een slechte nacht! maar lekker samen met de kleine naar bed dan! @ Eline: wat een spanning! hoop dat 240 dan wel gaat lukken! @ hier: Mark ligt maar hij gaat de 2,5 uur van gisteren niet halen hij ligt nog maar een uurtje en hoor hem nu alweer nou ja dan strax nog maar een keer!
Einneh; Ja is moeilijk uit te leggen maar hier heb je een link kan je het lezen.. Kinderen ontwikkelen in sprongen zeg maar.. en kunnen ze aardig last van hebben. De ontwikkeling van je baby in het eerste jaar. - Babyopkomst.nl
Zoo wat is het hier rustig zeg! Ik heb al lekker weekend tot en met dinsdag, heerlijk! Morgen is mijn papa jarig en heb een taart laten maken met een foto van Jayden erop. @ sam, heel veel sterkte! @ moederK, hoe gaat het met Anissa, nog steeds zo`n last ervan? @ es, balen dat Naomi niet in haar hum is vandaag. idd misschien een sprong. @busbie, misschien last van tandjes ja.. of misschien gedroomd ofzo Maar gelukkig was ze overdag wel gewoon vrolijk! @ eline, gefeliciteerd met jullie trouwdag! Succes met het huis, hoop dat het dan op 240 blijft. @ einneh, en heeft Mark nog wat langer geslapen vandaag of had hij er geen zin in ?
Sorry meiden, ben er nu helemaal af Ik doe het even zo, dus de helft van het verhaal kennen jullie al... Gistermiddag kreeg ik te horen dat een vroegere vriend zichzelf heeft opgehangen. Ik kwam altijd veel bij hun thuis in de basisschooltijd en erna. Hij was de jongste van 5 kinderen en hadden een soort manege. Ik gaf daar in m'n tienerjaren paardrijlessen. 25 jaar.... Ik had sinds een dik half jaar weer wat contact met hem via msn. Ik had deze week nog zoiets van even vragen hoe het gaat, zag hem online staan, maar Rinze kwam er tussen... Toen ik terug kwam, offline.... En dat zal hij altijd blijven Vervolgens hoorde ik vanavond dat een naaste collega van m'n moeder onwel was geworden in de auto op weg naar een cursus, waar m'n moeder anders ook bij in had gezeten, maar omdat m'n vader vandaag jarig is, was ze niet mee. Hij is gereanimeerd maar het mocht niet meer baten.. 55 jaar. Nou geloof je het of niet, maar hij had dezelfde voornaam als die vriend.. En om het verhaal nog even een stuk ongelooflijker te maken. Die collega die bij hem in de auto zat, heeft een aantal jaar geleden haar broer verloren door zelfmoord... En ook hij heette zo ...
@Sam, jeetje mina, woorden schieten tekort. Niet te bevatten allemaal. Nogmaals gecondoleerd, wat een samenhang met de voornaam ook. Toch ook gefeliciteerd met je vaders verjaardag, ondanks alles.
He bah Sam, wat bizar zeg! sterkte meid! *knuff* Ik ben kapot! De hele dag was Naomi niet te genieten!! Echt super uit haar hummie! Niks was goed.. Ze wilde niks. Al deed ik dingen waar ze normaal altijd om moest lachen ging ze nu huilen Ze ligt nu lekker op bed, en ik hoop dat ze morgen met het goede been uit bed ''stapt''
Jeetje Sam wat een verhaal! Dit kan bijna geen toeval meer zijn... Pfff zeg, wat een ongeloof! Dikke knuffel Whahaah Es die Naomi heeft je flink bezig gehouden vandaag zo te lezen Hoe is het met jou en Bram J2J? En Eline hebben jullie nog wat gehoord op het bod? Hier; net in de vrieskou mijn auto staan schoonmaken Moet morgen natuurlijk mijn auto inleveren en de nieuwe ophalen. Goed nieuws: net mijn mams gesproken en ze mag, als er niets tussen komt, morgen naar huis!!
Zo ben weer een xtje online Ik heb vakantie, maar nog drukker dan normaal Jeetje sam wat een verhaal! Sterkte ermee! Lekker dagje es! Ik hoop dat Liza die fase overslaat Ik hoop voor je dat Naomi morgen een gezelligere bui heeft! @hier vandaag gezellig wezen lunchen met collegaatje. Liza heeft het weer goed gedaan Morgen gezellig met Liza, mijn moeder en neefje naar ballorig (Z'meer). En 's avonds verjaardag van vriendinnetje. Zaterdag onze caravan schoonmaken. Het seizoen begint weer Zoals ik al zei; druk, maar gezellig!
hee meiden Sam jeetje wat erg zeg, gecondoleerd Dithje jij hebt een leuke dag vandaag, je moeder naar huis, en je nieuwe auto, veel plezier! We hebben nog niet die 240.000 geboden. We waren er gisteren nog geweest, de keuken is niet echt geweldig, vloer beneden moet eruit, en de uitbouw is voor groot deel van hout. Je weet niet hoe goed die is gemaakt , lastig. We twijfelen, denk wel dat het hem wordt, maar ja. De straat vinden we zo leuk, en staat er maar 1 te koop We gaan straks weer is babyzwemmen, voor de 2 e keer. Doordeweeks is het tussen 10 en 11, mooie tijd. In weekend al om 09.00, en dan slaapt kim net xxxxx
Goedemorgen! Ik heb Jamy weer een dagje om op te passen, dat meisje van 7 die hier maandag ook was! Erg gezellig! We gaan straks met z'n alle naar het park.. tis heerlijk weer, zonnetje schijnt! Kan dan hoe lief!!! View attachment 134866
@Dithje, hier alles zijn gangetje. Bram doet verwoede pogingen tot kruipen en schudt de hele dag nee en zwaait. Alleen is hij sinds woensdag weer verkouden, ook weer erg hoesten tot braken aan toe.., dus dat is minder. Spannend vandaag, je nieuwe auto en mams mag naar huis! Hoe is het met Luca? @Es, lieve foto van jouw oppaskindje en Naomi! @Tamara, veel plezier met de caravan en het spelen bij Ballorig. Fijne vakantie! @Eline, nog gefeliciteerd met jullie 1e trouwdag. Spannend met het huis. @MoederK, hoe is het nu met Anissa? @Elea, hoe is het met jouw meiden, zijn ze alweer beter? @hier, na het horen over en zien van de foam speelmat, hebben wij ze net ook besteld. Denk dat dat een betere ondergrond is dan een kleed om te leren kruipen (kleed schuift steeds mee met Bram), als het goed is komen ze morgen binnen.
Heeeeeeerlijk was het in het park!! zeker 1,5 uur gewandeld, de hond mee, die heeft lekker gezwommen! View attachment 134929 J2J; die foam matten zijn hier echt een groot succes!!
@Es, leuke foto! Hier net ook gewandeld, echt heerlijk met het zonnetje. Fijn om te horen dat Noami zoveel plezier heeft van de matten, ik ben benieuwd wat Bram ervan vindt als we ze morgen neerleggen.
zal toch ook eens kijken voor die matten morgen ofzo lijkt me ook wel handig. maar es. kruipt naomi al? nee toch? of wel. Djesslyn nog net in ieder geval. maar heb het idee dat ze straks op dr kont vooruit zal gaan ipv kruipen want op dr buik vind ze het niet leuk. hihi. zijn hier nog mensen die voetbalplaatjes sparen? heb er heel veel dus als je ze wilt stuur de nrs maar.