Bubsie ik weet iemand die ze spaart voor de voedselbank.. Dus die wil graag alle dubbelen hebben zodat ze daar de boeken kunnen vullen; ) !!
Hai meiden, Mijn mams is vandaag thuis gekomen! Ze heeft nog wel redelijk wat pijn maar de artsen vonden het wel verantwoord om haar te laten gaan. Nu kan ze fijn thuis verder aansterken en opknappen. Verder heb ik vanmiddag mijn nieuwe leaseauto opgehaald! Wauw, ben echt helemaal onder de indruk. Heb bijna een uur bij de dealer gezeten met een adviseur die alle snufjes van de auto ging uitleggen Bijvoorbeeld de achteruitrijcamera Lucaatje is alweer snotverkouden Heeft natuurlijk ook weer tot gevolg dat hij z'n fles net slecht wilde drinken. Pfff zeg, ik word echt simpel van al die snotneuzen. Is hij er eindelijk af, boem na een week weer verkouden... Argh J2J de kleine Bram ook alweer verkouden Het is toch wat, die kleintjes ook. Ben benieuwd wat Bram van de foammat vindt, want ook ik begin erover te denken om ze aan te schaffen door al jullie verhalen. Leuke foto Es en lekker dat je zolang hebt gewandeld vanmiddag. Ben stiekem wel een beetje jaloers Hoe is het met jouw neefjes Bubsie? Zijn ze helemaal opgeknapt? Hoe is het met jou Sam? En met Rinze en Jildou? Fietsen: wanneer kan je fietsen met een kleintje?
Eline ik ben benieuwd hoe het is gegaan met het huis... Dithje fijn dat je moeder weer thuis is!! Hopelijk een spoedig herstel!! Wat balen dat Lucas weer verkouden is zeg .. Het wordt echt tijd voor beter weer. En cool je nieuwe auto Klinkt goed !! Hier gaat het wel. Kinderen zijn verder lief geweest bij de oppas. Moest ze natuurlijk wekken vanochtend.. Dat zul je altijd zien. Rinze was wel wat jengelig. Niets is goed... Hij heeft ook nog wat een snotneus en ontstoken oogje. Was blij dat ik lekker aan het werk kon de afgelopen dagen, scheelt heel wat gepieker en nu heel blij dat het weekend is.
ok sam das ook een goed plan! @ dithje: fijn dat je moeder thuis is. is fijner om te herstellen. zo das nogal een auto dan. hihi. met mn neefjes gaat het zo: de jongste van 3 maanden die heeft vorige week een onderzoek gehad in het ziekenhuis (24 uurs meting) sonde ingehad en dan kijken hoever het zuur omhoog komt. heb nog niks gehoord van de uitslag. dus die zijn nog bezig met onderzoeken. en de andere die van bijna 9 maanden. die heeft nog steeds last van kortademig heid. zielig or. en hij heeft nu oorontsteking en ogen onstoken schiet niet op. zijn vandaag naar de kno arts geweest met m, en hij moet binnenkort buisjes. voor zn luchtwegen moeten ze volgende maand weer terug. hij heeft 2 puffers nu en nog medicijnen. arm ventje. lief dat je er naar vraagt.
Lekker genieten van je weekend Sam! Ga ik ook doen Die arme Rinze, een ontstoken oogje.. Houd ook niet echt op he voor jouw mannetje? Pfff wat een zorgen Bubsie mbt jouw neefjes Moeilijk hoor!
Precies ! Maaruuhh... er is ook goed nieuws btw.. Nog een paar dagen en Rinze hoeft s nachts ook geen spreidbroek meer om !!
Bubsie, ja naomi kruipt/tijgert al vooruit sinds een weekje ongeveer! Dithje, vanaf 9 maanden fietsen wordf geadviseerd, maar als ze al eerder goed kunnen zitten zelfstandig kan het wel eerder! Fijn dag je moeder thuis is! Wij zitten bij vrienden! Naomi slaapt lekker! Dus superrr! Ik zit aan de malibu cola hihi na 2 glazen ben ik al teut hahaha ben niks meer gewend!
Ooh dat zou ik nog zeggen.. Dithje, fietsen als je kindje zelfstandig goed stevig kan zitten.. Ivm het ruggetje! En niet te lang natuurlijk.. Opbouwen.
@ es, ow echt joh wat leuk! ons neefje tijgert ook al. djesslyn nog niet or. die zit net zelfstandig wil sinds deze week alleen maar zittend spelen in de box enzo.maar ze kan nog niet zelf overeind komen gelukkig anders moet dr box en bed naar beneden natuurlijk. zal niet heel lang meer duren denk ik. ow lekker malibu cola! das lang geleden! denk dak ook gelijk weg ben als ik dat nu drink. (mag nog niet met bv, maar ja normaal drniks ik ook niet veel aangezien ik er niet goed tegen kan hihi) dus kan het makkelijk laten. @ fietsen ow ja das wel handig om te weten.
Zo, Wij zijn thuis! Naomi heeft heerlijk geslapen daar, en thuis gelijk in bed gelegd en ze sliep gelijk weer verder!! Ideaal! Zo kan je nog eens een avondje weg als je geen oppas hebt! Ik duik nu mijn bedje in..
Wat fijn Dithje, dat je moeder naar huis mag! Hopelijk herstelt ze ook sneller thuis. Heeft ze hulp? En dat klinkt als een superauto dan. Ik heb ook een 'achteruitkijkcamera' in de achteruitkijkspiegel en ik vind het echt ideaal! Het is natuurlijk wel een beetje een 'over the top' luxe, maar daar wen je snel aan hoor En fietsen: Ik heb hier al twee maanden geleden een kleine rondje met Lyvia gefietst en ze vond het geweldig. Nu kan ze nog beter zitten, dus nu kan ik wat verder gaan. Hier zijn veel hobbels en bobbels, dus dan wordt ze zo heen en weer gesmeten dat ik het belangrijk vond dat haar nekkie nog wat sterker was. met de andere 2 meiden ging ik ook vanaf een maand of 8/9 geloof ik. Met C élya wat eerder (6/7 maanden), maar anders kwam ik nergens dus dat was uit nood geboren en zij zat toen ook al los. Bubsie, wat sneu voor je neefjes. Een hoop zorgen zeg... Sam, gedsie wat een naar verhaal... Dikke knuffel. Es, lekker zo'n avondje weg! En wat leuk he dat tijgeren... Hier kruipt L yvia nu echt overal heen. Het echte werk is begonnen Ze zit namelijk overal aan Ze trekt zich aan kastjes, deurtjes en tafels op en kan met die klauwtjes op de 1 of andere manier overal bij Gelukkig heb ik 2 minimama's rondlopen die haar constant in de gaten houden. Haha 2 extra paar ogen zeg maar helaas zeggen ze niets als ze zelf iets uithalen Kus Elea
Whahaha Elea de boefjes. Maar gelijk hebben ze... Is toch niets leukers dan over je babyzusje te moederen? Hoe bevalt het je schoonouders? Ik denk dat ik dan nog maar even een maandje wacht met fietsen. Luca kan nog niet heel lang zelfstandig zitten, valt regelmatig om
haha, hier valt Lyvia ook om Maar ze kruipt en staat wel. Gek grietje Nu mijn so's over de eerste cultuurschok heen zijn bevalt het ze geloof ik wel We zijn gisteren naar de woestijn geweest. Mijn sm vond het heel spannend (dat is het ook), mijn sv vond het fantastisch, haha. En ze vonden het supermooi (we zijn naar de binnenlandse zee gereden). Het is ook wel een hele ervaring om zoiets een keer te doen he. Liefs Elea
@Dithje, over luxe auto gesproken , geniet van alle snufjes! Beterschap voor Luca's verkoudheid, het is idd wat, is het net over, begin je weer van voor af aan.... @Sam, beterschap voor Rinze, ontstoken oogje en een snotneus, arme schaapje. Wel goed dat zijn spreidbroek gauw uit mag, joehoe! @Bubsie, beterschap voor je neefjes. Die twee mannetjes hebben ook al heel wat te verwerken gehad, hopelijk gaat het snel de goede kant op met allebei. Mijn neefje spaart ook voetbalplaatjes. Vind je het goed als ik even bij hem kijk of hij er nog veel mist? Of zijn ze inmiddels vergeven? @Es, vandaag geen last van je Malibu cola ? "Vroeger " nog wel eens een Breezertje of zo, maar geloof dat ik nu al 2 jaar geen druppel alcohol op heb. De kastelijn wordt van mij dus niet rijk . @Elea, leuk dat je schoonouders het mooi vonden in de woestijn. Leuk een paar van die minimama's in huis . Hoe is de temperatuur nu bij jullie? @Eline, is er al iets meer bekend mbt het huis? @hier, een betere nacht, Bram heeft in eigen bedje geslapen. Hij klinkt weer als een koffiepotje. Ook moeite met zijn ontlasting . Zelf ook snotterig en niet fit, zo toch maar even boodschappen halen, moet gebeuren. Wilde nog kleren gaan shoppen, maar met zo'n hoofd ben ik het al gauw beu. Iemand nog tips voor webshops die leuke kleding verkopen? Dan kan ik het misschien vanaf de bank regelen
Fijn Elea dat je so's zijn bijgekomen van de shock! Lijkt mij wel heel bijzonder zo'n woestijntocht... Bah J2J wat balen dat je je niet fit voelt. Knuffel voor jou en Bram! Wil je voor jezelf shoppen?
J2J wij doen nu een scheutje olijfolie door Rinze zn warme hap en moet zeggen dat dat wel werkt!!! Beterschap! Es wat fijn dat Naomi zo lekker is gaan slapen! Elea haha geweldig minimoeders Veel plezier nog met so! En wat goed van Lyvia!!! Hier heeft Rinze klokje rond geslapen! Niet eens bij hem geweest! Alleen nu was Jildou half 3 klaar wakker en om veel geschreeuw te voorkomen heeft ze tot 6 uur heerlijk bij ons geslapen. Daarna is ze gaan boekjelezen/ tv kijken en was ze ook heel lief! Rinze is wel nog wat snotterig en prutoogje. Jildou heeft vanochtend even een mooie verftekening voor pake (haar opa) gemaakt. Zo lief hoe ze dat dan doet! Verder nog wat boodschapjes gedaan. Vanmiddag even door de benedenverdieping met stofzuiger en dweil. En ik denk dat ik nog even langs so ga maar dat hangt wat af van hoe Rinze is. Als hij slaapt of lekker speelt blijf ik hier en ga ik ff aan de studie !
@Dithje, ja voor mezelf wil ik shoppen. @Sam, olijfolie helpt idd, doe dat al iedere avond door zijn laatste fles heen, eergister een klysma gezet en een zakje Importal gegevens door zijn hapjes heen (klysma en Importal hebben we op HAP gekregen toen hij niet kon poepen bij het RS virus). Zojuist een kleine poepluier gehad, nu op naar een goeie volle luier
Er moet toch ook vetstof doorheen zowieso door de hapjes,fruit en groente?? wij doe altijd zonnebloemolie,en poept 5 maal per dag.