Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Diaan, ik voeg nu wat extra water toe aan de groentehapjes, normailter voeg ik geen olie toe...

@hier, de speelmatten zijn binnen, Bram ligt er al eventjes op te spelen en hij tijgert zich vooruit :$, we hebben 40 stuks in totaal, kan hij lekker vooruit. Hij heeft nu uit één van de losse stukken die we hadden neergelegd, de 8 eruit geduwd.

2. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    j2j: dat word echter wel geadviseerd,zit ook in potjes namelijk,of krijgt hij potjes??
    heb ik even gemist,maar als je zelf maakt moet er echt minimaal 2 theelepels per voeding vet door.

3. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Diaan, Bram krijgt nu sinds 1,5 week weer potjes ipv vers. Ik wilde even kijken of daardoor zijn ontlasting beter zou worden. Had zelf het idee dat mijn verse voeding misschien iets te dik was.....maar daar ligt het toch niet aan, want ontlasting blijft moeizaam gaan.

Maar ik deed door de verse voeding een aantal eetlepels kookvocht, maar geen vet. Weer iets geleerd.

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    j2j:nou dan weet je dat ook weer,het werkt echt:)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik wist dat ook niet hoor! Maar Rinze krijgt nog wel vaak een potje ;) !! Dus daar zit het wel in :p !! En nu dus ook in het verse van ons ;) !!
    Gogogo Bram!! Hier draait Rinze meteen terug als hij op z'n buik ligt, dus geen tijgeraar ;) !

6. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hier even ego, lees vanavond terug als dametje in bed ligt.

Het gaat weer heel goed met Anissa! Waterpokken zijn ingedroogd en ze heeft er helemaal geen last meer van.

Verder trekt ze zich steeds meer op tot staan, vandaag zelfs de hele dag. Alleen het weer gaan zitten is wat moeilijker/enger..

Ook heeft ze ontdekt dat ze alles uit onze kasten kan trekken ;)
    Kruipt ook steeds naar de dvd speler toe om zo'n klepje los te maken, niets is meer veilig. Ook de kat niet want die gaat ze ook achterna, haha

Ook de puzzelmat blijft niet heel..:p

Alleen doordat ze zo ondernemend is stoot ze steeds vaker haar bolletje. Ik vind het vooral eng als ze gaat staan, ben bang dat ze zich een keer achterover laat vallen.. Daarom heb ik die puzzelmatten ook gekocht, om haar op te vangen, haha

Nachten; :(
    Eten: steeds beter behalve groente niet..
    (sam, wat is jouw eet-schema nu?)

Verder gaat ze stteds meer kletsen en geluidjes maken, leuk!

View My Video

Het gaat opeens allemaal erg snel zeg!

7. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey meiden,

heb een paar drukke dagen gehad dus niet veel hier geweest, heb net wel beetje bij gelezen. Ik ga vanavond lekker op stap met vriendinnen, heb er zin in! Morgen gaat Jayden naar oma en opa en gaan wij carnavallen.. Dus ik ga feesten dit weekend:p!

Leuk al die tijgerende/kruipende kindjes! Hier is t nog niet zo ver.

@ dithje, en hoe bevalt de nieuwe auto?!

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK wat een snellerd :D Prachtig! Fijn dat het weer goed gaat, op de nachten na! Hier:
    +/- half 8 bv.
    Uur of 10/ 11: liga met drinken (diksap) of fruitpotje (vers wil hij niet).
    Uur of 12 boterham. Eet hij nu net de laatste dagen wat meer! En daarna bv.
    Dan uur of 3/ 4 weer liga met drinken of fruitpotje (hangt dus af van wat hij s ochtends gehad heeft ;) !!
    Dan half 6 warm eten.
    En dan 7 uur/ half 8 (dat wil hij zelf zo) bv en dan gaat hij naar bed...

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hoop dat Bram zich snel weer een beetje beter voelt J2J . Het is hier trouwens zo tussen de 25 en 30 graden nu.

Dithje, woestijntochten zijn geweldig. Lekker ook hoor zo'n adrenalinestoot ;)

Diaan en J2J, dat wist ik ook niet, van die vetstoffen. Is dat echt zo? Ik gebruik alleen kookvocht en zusje 'gaat' prima gelukkig :p Ze eet wel af en toe een bammetje met wat boter, maar niet dagelijks.

Fijn dat Rinze zo goed heeft geslapen Sam. Hier L yvia ook maar 1 keer wakker en ze viel weer snel in slaap dus die tel ik maar gewoon lekker niet mee :D

Goldy, veel plezier met carnavallen. Als wat ga je?

MoederK, haha,z o te horen zouden A nissa en L yvia het goed kunnen vinden :D Ook al zo'n ondernemend typje ;) En dat brabbelen doet ze hier ook, het gaat de hele dag door. Zo schattig. Belooft nog wat hè ;) Hier valt L yvia ook veel. Mijn oudste was ook zo en is nog steeds altijd bont en blauw. Je houdt het helaas niet tegen. Ik heb hier ook foammatten, maar ze presteert het op de een of andere manier het toch altijd ernaast of ergens tegen aan te vallen :(

X Elea

10. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goldy, fijn weekend! Geniet ervan!!

Sam, arme Rinze met zn oogjes. Super dat hij weer doorgeslapen heeft. Jammer dat jildou wakker werd,, Lief hoor dat ze wat voor opa maakt. :)
    Ga zo even jouw schema bekijken, thanks!

Wauw Dithje, leuk zo'n nieue luxe auto! Erg hè, die snotneuzen steeds :(

Es, leuk die foto's!

Elea, fijn dat je schoonouders het zo mooi vinden! Ook fijn dat het zo goed gaat met je kids!

Beterschap J2J! Leuk dat bram die matten ook leuk vindt!

Bubsie, goh het is me wat met je neefjes.. :(
    Hopelijk gaat het allemaal snel beter!

Eline, hoe is het met het huis afgelopen?

Beterschap voor de snotterende kindjes!!!

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Sam, ik zie dat ik hetzelfde schema als jou aanhoud (alleen wel rond 16u nog bv)
    Alleen volgens mijn schoonzus moet ze al meer eten (en minder bv) en moet ik 's morgens pap geven en dadelijk 2x per dag pap of boterham erbij
    Snap er af en toe niets meer van...
    Tja, ze eet nog maar geen/weinig groente maar kan het er niet inproppen hè.. ;) Probeer het dus wel steeds. (aanbieden bedoel ik dan :p)

12. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Haha, inderdaad Elea. Was net terug aan het lezen en las dat je bijna hetzelfde schreef :)
    We komen wel een keer op bezoek :D

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ooooh ben nu oprecht jaloers op de temperatuur daar Elea :$
    Ik wil zon!!

Tsja er zijn zoveel webshops J2J maar ik weet natuurlijk niet wat je stijl is. Waar ga je meestal shoppen? Misschien kan ik dat dan linken aan wat leuke webshops...
    Jouw verhaal over de matten is zo herkenbaar :$ Vanochtend ook matten gehaald en Luca doet wild :p Begint meteen een soort van te kruipen/tijgeren :D

Whaaa Goldy doe maar wild! ;) Have fun meis...

Zo MoederK die Anissa is er maar druk mee! Fijn dat de waterpokken ingedroogd zijn en dat ze er geen last meer van heeft. Balen dat de nachten :( zijn. Wil ze nog steeds zoveel drinken dan 's nachts?

Actieshot:
    Bekijk bijlage 135152

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  15. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MoederK, fijn dat het weer goed gaat met Anissa. Ze gaat als een speer zo te lezen, leuk! Filmpje kijk ik straks even.

@Elea, lekker zo tussen 25/30 graden, ruilen :p

16. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, leuke foto's!!

Zal straks ook even foto van Bram op de matten in mijn album zetten.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK wat zou ze meer moeten eten dan? Pap hebben ze hier nooit gegeten eigenlijk. Jildou hield er niet van en ik vind een boterham s ochtends makkelijker. Die krijgt Rinze er straks ook bij s ochtends. De 16 uur bv vraagt Rinze niet om, vandaar dat ik hem wel wat vocht aanbied. Maar wat je zegt je kunt het er niet inproppen en ze groeit goed toch? Zo geef ik Rinze 's ochtends dus ook wel eens fruit, dan krijgt hij s middags ook wel eens wat yoghurt, ook om hem aan wat vocht te krijgen maar ook omdat meneer per se al vroeg zn laatste voeding wil, dan zit hij niet zo gigantisch vol.

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Aaaaah, lieve Luca!

Tja, of het echt honger is weet ik niet..
    Ik denk toch een soort gewenning.
    Als ik haar al voed 's nachts dan is dat nog maar 1x. De andere keren kruipt ze in bed gewoon helemaal tegen me aan (gezicht tegen mijn gezicht) en slaapt ze zo verder. (ergens ook wel suuuuuper schattig :)).
    We willen nu toch weer gaan proberen haar te laten huilen maar dat ging zo hysterisch vannacht dat ik haar toch maar weer gevoed heb.:) Ik denk dat we eerst met de stap beginnen haar niet meer in ons bed te nemen en dan gaan we stapje verder... :)

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ach ja Sam, denk ook dat ik minder naar anderen moet luisteren..
    Ze zei dat 's morgens zo'n granenpap beter is als bv en dat heeft ze van het cb...
    Ik doe gewoon mijn eigen ding vanaf nu! :) (al wil ik van jullie wel graag tips, haha)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies MoederK ;) ...

Deel Deze Pagina