Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    J2J; wat jullie niet zien omdat ik dat niet op de foto gezet heb maar dat Vincent achter haar zit :D dus ze wordt opgevangen hihi maar ze liet niet los ;)

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam hihi ja dat kan ook maar rinze heeft een sprijdbroek dus is nog moeilijker. maar djesslyn doet nu net of ze het niet kan. ze gooit dr bovenlichaam wel om maar dan laat ze dr benen liggen maar ja we zien wel hoe lang het duurt he.

@ j2j. met spike gaat het nu gelukkig goed. hij heeft vannacht bij ons op de kamer geslapen. hij heeft gister heel de dag onder de grote tafel gezeten. kwam niet schooien met eten enz. dus dan is er echt wat. maar nu gaat het goed en is ie lekker met john naar schoonouders want wij zijn nog ziek en kunnen dus niet komen. hopelijk is djesslyn dinsdag beetje opgeknapt want dan moeten we voor de echo naar het ziekenhuis en voor dr voetjes.

@ es: sow! wat gaat naomi hard! echt knap van dr zeg!!!!!!!! super foto.

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie dat is waar.
    Ach ieder zn tempo.Rinze doet t sowieso rustig aan.hihi.

maandag moeten we weer naar cb.ben benieuwd wat ze van zn hoofd zegt.t ging heel mooi maar blijft nu wat scheef.dus ik zie de bui al hangen.ach dan ga ik me in ieder geval niet bijna vervelen.zal ook eens een week geen bezoeken hebben met m.

4. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Goedenavond allemaal!

Daar ben ik weer, voor het eerst in 2011!

Donderdag was het hier spekglad. Robbe zou logeren, maar hebben we afgezegd. Marjolein was aan het logeren bij opa en oma. Wij moesten op verjaardag, zijn wel gegaan, 2 kids mee. Tegen 1.30 uur naar huis, Robbe boos. Uiteindelijk is hij bij onze vrienden gebleven (hebben zelf ook 2 jongens, van 5 en 7), want we gingen daar ook oud en nieuw vieren. Dus gistermiddag weer daar heen, nu met zijn allen. Was erg gezellig, de boys hadden boven hun eigen feestje (wilden om 19.30 uur al op bed, sliepen om 22.30 uur), waren om 12 uur bijna niet wakker te krijgen. Marjolein werd zelf wakker om 12 uur, Madelief is heerlijk blijven slapen. We waren om 3 uur thuis, Marjolein had na 12en niet weer geslapen :D!
    Vandaag naar schoonouders en mijn oma (waren mijn ouders ook) en zit nu knikkebollen...
    Marjolein heeft de waterpokken gekregen gisteren/vandaag, fijn... Waarom plant ze dat niet in mijn 2 weken vakantie, grrrrrrrrrrrrrrrr!

Trouwens, allemaal een spetterend 2011!!!!!

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Sorry, nog geen energie om te reageren.
    Nog steeds erge hoofdpijn sinds gisteren.. :(
    Anissa vandaag in totaal een half uurtje in bed geslapen en tijdens het ritje in de auto naar mijn schoonouders en toen we terug gingen.. (2x 15 min.)
    Ze ligt nu net in bed maar hoor haar nog... hopen dat ze zo in slaap valt, dan duik ik ook zo mijn bedje in.

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Lieve meiden,

Allemaal de beste wensen voor 2011! Dat het een jaar vol liefde, geluk en gezondheid mag worden.

Ik zag een paar mooie foto's voorbij komen!
    Wat een schatje is dat kleine mannetje van jou Koekkie! Super dat hij zo'n leuke verjaardag heeft gehad.

Wow Es dat doet Naomi knap!

Beterschap voor Marjolijn Marj! Waterpokken.... :(

Niet lief Sam van je schoonfamilie en man dat ze je zo hebben laten zitten na 12 uur met beide kids. Kan mij voorstellen dat je pissed off was, logisch.

Wat schattig J2J dat Bram nog wakker was om 00.00 uur en gezellig met jullie vuurwerk heeft gekeken.

Hier; wij hebben een gezellige dag gehad gisteren. Zijn gistermiddag al naar mijn mams en haar man gegaan om daar carbid te schieten. Het was een drukke bedoeling daar, erg gezellig. Luca heeft gewoon liggen slapen in zijn bedje, ondanks de harde (carbid) knallen. Zo trost op mijn mannetje! Gisteravond ook bij mijn moeder en haar man uitgezeten. Vandaag de 'verplichte' bezoekjes gedaan en nu ff relaxen op 't bankje ;)

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    gelukkig nieuwjaar en de beste wensen!!!!

xxx

sorry dat ik verder niet reageer maar ben gewoon gesloopt en dan moet ik nog 2 volle dagen werken en dan als klap op de vuurpijl dinsdag ook nog 1 volle dag naar school :( (ben blij als we 2 weken verder zijn...eindelijk wat rustiger)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ow en trouwens helemaal vergeten "ben natuurlijk trots dus moet het toch nog ff met jullie delen"

chayenna draait sinds eergisteren "eindelijk" van rug naar buik (anders om deed ze al een tijdje) en ze heeft de smaak te pakken ze probeerde wel al een hele tijd maar ze had haar arm steeds verkeerd.

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    O ja, nog even update qua hoesten etc. Madelief. Haar amoxyciline is op, maar hoest en rochelt nog steeds. Ries moet maandag zelf naar de ha en neemt beide dames sowieso mee, aangezien ik moet werken. Hij wil meteen weer laten luisteren en evt maar doorsturen. Ze is al vanaf 15 november bezig... Wel 2 dagen hoestvrij geweest!

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Kikkert! Succes en sterkte met werken en school!

Jeetje Marj, de kleine Madelief nog steeds zo hoesten :(
    Goed dat manlief haar mee neemt... Duurt echt veel te lang!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Idd Marj, heel verstandig!! En beterschap daar zeg!! Ziekzijn plan je niet he ;) !!
    Trouwens wat ik me ff afvroeg, hebben jullie die namen bewust gedaan? Ik weet jouw naam, dan Madelief, Marjolein..En Ries-Robbe... VIel me laatst ineens zo op ;) HIHI!!

MoederK Beterschap meis! Hopelijk slaapt Anissa nu.

Kikkert sterkte meis!! You gooo girl!! Zet hem op! Je kunt het!!!

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Gelukkig nieuwjaar meiden, dat het maar een mooie mag worden!

13. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam: het is niet helemaal gepland gegaan. Bij Robbe wisten we niet wat het werd. De namen waren toen voor een jongen Robbe Stan, meisje Veerle Eva.
    Toen voor de 2e keer zwanger. Druk namen verzinnen. Veerle nog steeds leuk, maar toch, dit was geen Veerle (zo'n buikgevoel). Voor een jongen hadden we toen Corné Tygo, meisje is dus geworden Marjolein Ymke.
    En toen nr 3. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gedacht over een naam, we wisten dat we weer een meisje kregen, maar toch ook jongensnaam en meisjesnaam bedacht. Jongen waren we redelijk snel klaar, Olav Corné. Meisje, pffffffffffffffffffffff. Ik vond Madelief altijd al erg mooi, dacht dat Ries het niets vond. Bleek met 36 (!) weken dat we beiden van elkaar dachten dat de ander het niet leuk vond. Valerie kwam er toen nog bij.
    Madelief was voor mij ook lang twijfel, aangezien de assistente bij de vk ook een zwangerschapspraktijk heeft geopend voor babymassage etc. En tja, hoe heet deze??? Madelief! Toen ik dus ook belde dat ze was geboren (was afgesproken), was de assistente helemaal wild!

Dus... het is een beetje gepland, beetje toeval. We hebben lang gezocht naar een meisjesnaam met een R. Romy vinden we erg mooi, maar zo heet onze oppas al.

14. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Gelukkig Nieuwjaar iedereen! Voor iedereen een jaar vol vreugde, liefde en geluk toegewenst...effen geen puf om te reageren...;)!

15. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Och, hier wel tandje 2 sinds gisteren ;)! Dus mooi 1 met kerstavond en nu 1 met oudejaarsavond! HIHI Grappig! Slaapwel!

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kom even welterusten wensen!! Kom morgen weer kletsen!!! Drukke dag geweest!!

Tot morgen!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Wauw Pippo jullie kleine mannetje al 2 tanden, goed hoor! :)

Hier; goede nacht. Luca ligt nu lekker te spelen in de box, nou ja spelen... hij ligt de boel te verbouwen ;):D
    Vandaag de kerstboom maar eens verbannen naar zolder en stapels was weg werken.

Het heeft hier overigens weer gesneeuwd :$:( Een dun laagje, maar toch... Grrrr ik wil niet meer! :x

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marj grappig zeg!

ja Hoor hier heeft Rinze doorgeslapen tot half 7!nu ligt hij nog lekker bij me te slapen.Jildou kwam half 8.yes!

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Super Sam!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007