Ik hoop dat ze lekker gaat slapen MoederK. Hier was het ook drama 's nachts, maar geef nu sinds kort ook een fles erbij en nu slaapt ze echt wel een stuk beter, al wordt ze heus nog wel wakker, maar niet meer zo als voorheen. Ik leg wat achter haar, maar blijf er niet constant achter zitten. Vaak presteert ze het toch nog om naast de kussens, deken of mat te vallen, aangezien ze ook langs de tafel stapt, met vallen, wegdraait, of ergens anders heen gaat. Ik kan er moeilijk constant achter gaan liggen. Dus hier valt ze idd wel eens op haar bolletje. Brullen natuurlijk, maar dat hoort er ook een beetje bij. Het valt met de bulten nog wel mee voorlopig. Ze heeft een hard hoofd zeker Ik had voor mijn oudste een boekenplank gemaakt met spulletjes en boeken die ze gewoon kon pakken zonder dat het kwaad kon. Daar vermaakte ze zich uren mee. En ja, wat zijn ze blauw he . Heeft mijn vader ook, die van hem zijn nog lichter. Mijn andere 2 hebben veel grijzere ogen. Die van mijn oudste krijgen nu een groene binnenrand. Dus het verandert nog lang door. Hier een foto metde middelste op dezelfde leeftijd als L yvia nu en grote zus. Kun je de kleur een beetje zien van hun ogen.
Super mooi!!! Ja, ik kijk meestal ook van een afstandje wat ze aan het doen is en het gaat nu dus regelmatig "fout" doordat ze wegglijdt als ze zich op wilt trekken.. Schuif nu ook steeds die foammat achter haar maar zul je inderdaad zien dat ze de andere kant op valt Het scheelt dat ze alleen nog in de box (of aan buitenkant box) genoeg grip heeft om te staan. Aan de tafel en kasten etc zit ze nog op haar knietjes en ze glijdt nog steeds weg als ze wilt staan (en valt dan soms om...) Vroeg me alleen af of ik geen slechte moeder ben als ik dat laat gebeuren.. Want ze huilde best lang toen ze gevallen was. Heeft echt even geduurd voor ze weer rustig was. Arme meisje was helemaal overstuur. En andere keer hetzelfde alleen stootte ze toen met kruipen tegen de hoek van de tvkast aan..
nou moederk hoop dat je een wat betere nacht hebt nu,helpt even troosten in bed ook niet??(zijn eigen bedje),dan heeft hij er mischien straks geen lol meer aan,als hij er niet niet uit word gehaald. weet niet hoor is maar een idee,maar heb je vast al wel geprobeerd. kikkert,ken niet de hele situatie,maar als ik dat zo hoor:x:x,wat een lul zeg. jou een beetje buitensluiten bah! wil je veel sterkte wensen,en hopelijk maak je voor jezelf een goede beslissing ooit. mischien beter uit elkaar en gelukkig met kids,dan met man en dan zo kut voelen. en btw wat een prachtig kindje heb je zeg!!!
J2J, gelukkig maar! Wij hebben ook een tobi voor Marjolein, bevalt erg goed! Verder nog een andere, voor in de andere auto. Zitten nu te twijfelen of Robbe straks nog in de rodi moet (en Marjolein dus nieuwe Rodi x2 ivm 2 auto's) of dat hij op een zitverhoger kan. Hij is nu nog maar 116 cm... Verder misschien toch nieuwe wandelwagen. We zagen dat de voorwielen helemaal scheef staan! Hij wordt natuurlijk al 6,5 jaar intensief gebruikt. Heb alleen geen zin om een kapitaal meer uit te geven, maar wil wel goed merk (Quinny, Mutsy oid).
Hoop dat het goed gaat met je mama, Dithje... @MoederK,thanks Ik vind mijn meisjes zelf ook wel schattig (meestal dan, want vanmorgen :x) Ik voel me ook altijd schuldig als mijn moppie een smakkerd maak. Ik ben er meestal nog wel op tijd bij, of het valt mee. Maar ook hier al een paar keer gehad dat ze toch wel erg ongelukkig viel en hartverscheurend moest huilen. Maar L yvia is zo'n ondernemend grietje, dat ze risico's neemt houd ik toch ook niet tegen. Het is vallen en opstaan hè, dus ik neem aan dat uiteindelijk het vallen steeds minder wordt en het opstaan overwint Maar zielig is het wel ja, als ze zo moet huilen... Vannacht een supernacht gehad. Het lijkt erop dat ze steeds beter gaat slapen. Ik is blij Kus Elea
Ach Dithje En nu? Jeetje Elea wat een blauwe ogen he Prachtig !! Hier dus om 00.00 weer gaan slapen en R heeft tot 8 uur geslapen. Jildou was er 6 uur alweer te kletsen !!
Dithje al wat gehoord van je mams? Hoe het nu is? Elea wat fijn dat de nachten steeds beter gaan! Sam ook goede nacht! Hier redelijk.. naomi werd om 4 uur wakker en echt klaarwakker! Dus heeft wat moeite gekost en zodoende sliep ze pas weer een uur later! Tot 8 uur. Toen fles gegeven. En nu liggen we samen in mijn bed.
Goedemorgen! Dithje, hopelijk heb je inmiddels wat gehoord.. Diaan, dat probeer ik juist de laatste tijd alleen ze begint dan hartverscheurend te huilen als ze weet dat ik haar niet ga pakken.. Sam, best een goede nacht dan, fijn! Es, haha die naomi klaarwakker midden in de nacht... Elea,oh dus bij jou ook zo. Fijn dat de nacht super ging. Hopelijk blijft het zo gaan! Hier weer een zwakke mama Ze begon rond 1u weer hard te huilen maar aangezien ik super moe was heb ik haar toch weer bij me gepakt. Is opeens ook weer snotverkouden. Hele gezicht onder het snot en flink hoesten Hoop dat ze snel leert hoe ze van staan kan zitten want iedere 10 minuten begint ze te jammeren... Ze gaat nu nl in de box echt de héle tijd staan tot het weer te lang duurt en ik haar help om te zitten en dan 1 minuut later begint het weer opnieuw
Mams is weer opgenomen in het ziekenhuis. Ze weten nog niet precies wat het is maar denken dat het te maken heeft met de stoma en ophoping van ontlasting. Ze gaan vandaag een aantal (stoma)klysma's zetten en verder is het afwachten wat de artsen vandaag gaan zeggen. Ben vandaag vrij ipv vrijdag zodat ik het rond kan breien met oppas. Mijn schoonmoeder kan vrijdagochtend oppassen en manlief is 's middags altijd vrij. Gosie MoederK wat sneu dat Anissa zo verkouden is. Whahaha ze maakt er een sport van en probeert jou ook in beweging te krijgen zo te lezen Oh wat fijn Elea dat de nachten steeds beter worden! Jouw meiden lijken echt op elkaar zeg, beauty's! Gezellig hoor Sam zo'n kletsende Jildou 's ochtends! Toch nog een redelijke nacht Es, fijn.
Goh Dithje, dat is toch wel even schrikken dan.. Hopelijk is het snel verholpen en knapt ze snel weer op. Knuff voor jullie!
Jeetje Dithje, dikke knuffel voor jou en sterkte voor je moeder!!!! Hopelijk knapt ze snel op!! MoederK beterschap daar! Hier net langs ha -assistente gewandeld. Rinze heeft groot eczeemplek op zn hoofd met berg en is heel erg vies.. M'n eigen ha is er deze week niet, maar ik kan tussen half 4 en half 5 ff bellen. Ze zou het even aan een ha vragen.
He bah dithje, je moeder weer opgenomen! Hoop dat het snel verholpen is en ze weer lekker naar huis mag! sam, he bah.. kl*te eczeem bij Rinze Ben benieuwd wat de HA zegt! Zo Naomi vers geperste sinaasappelsap gegeven met een liga erdoor heen!! Vond ze heeeeeeeerlijk!! Nu zit ze in de box te spelen, ga ik even stofzuigen enz..
ppff Naomi op bed gelegd want was moe, oogjes wrijven, oren zitten, gapen enz.. Leg ik haar op bed gaat ze me toch een partij krijsen! doet ze de laatste tijd wel vaker.. ben toch bang dat we in de 8 maanden sprong zijn beland.. het lijkt er wel verdomd veel op als ik het allemaal lees..
heb haar er maar uit gehaald.. nu maar boterham eten en dan lekker buiten wandelen.. misschien gaat ze na de buitenlucht wel lekker slapen
@ sam ben ook wel benieuwd wat de ha zegt. djesslyn heeft ook berg op dr hoofd. @ hier, vannacht ben ik alleen bah! john moet in belgie werken dus moeten daar overnachten aangezien hij daar morgen ook moet zijn. dus 1e keer nacht alleen slapen. ben benieuwd. en 1e keer echt alle zorg voor mij ook savonds de hond enzo. dat doet hij altijd. maar nu moet ik het dus ook doen. das ff inplannen. gelukkig is het mooi weer dus met de rondjes kan djesslyn wel lekker mee.
Bubsie; Komt vast goed meid!! Nou Naomi slaapt eindelijk!! En voor het eerst op haar zij! Ging net even spieken (doe ik vaker) en lag ze op haar zij, doet ze nooit, nja misschien ligt het lekker Ik heb net gestofzuigd, gedweild, gestoft, opgeruimd, was gedraaid dus alles is weer netjes heb de lente in me bol!! lekker weer buiten, zonnetje..
He wat naar voor je mams Dithje. Hoop dat het snel weer beter gaat. Ze was net zo blij weer thuis te zijn he. Bubsie, ik leg de meiden altijd extra vroeg op bed als ik alleen ben. Geef ze eerst een lekker lang bad en daarna slapen ze als roosjes. Heb ik het ook wat gemakkelijker Hey Es, lekker voorjaarsschoonmaak gehouden? Ben ook benieuwd wat de ha van de berg gaat zeggen Sam. MoederK, geen zwakke mama hoor. Had ik ook gedaan. Als ze verkouden zijn slapen ze vaak ook gewoon minder vast en eten ze ook minder makkelijk. Dus dan heeft ze wellicht ook iets eerder honger. Hier: L yvia heeft het lopen met de babywalker ontdekt. Ze gaat als een speer nu Het is alleen wel vermoeiend voor d'r, maar ze vindt het toch leuk Moet morgen naar de kinderarts. Ben benieuwd wat die gaat zeggen en wat ze nu weegt en meet. Heb geen flauw idee namelijk. Liefs Elea Liefs Elea