Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jeeej knappe meid :D !!! Nou zo loopt R er nog niet bij over een maand :p

2. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaaa Elea die L.yvia, geweldig!! :D
    Zie d'r gaan dan.... :$

Hoe was het bij de ha Sam?

Spannend hoor Bubsie! Komt vast goed joh ;)

Ooooh heerlijk Es de voorjaars schoonmaak in je bol ;)

Hier; vanmiddag heerlijk in de tuin zitten lezen :D
    Met mams gaat het niet goed. De buikfoto heeft uitgewezen dat er veel vocht achter de darmen zit en ook in d'r flanken. Ook heeft de foto laten zien dat de darmen nagenoeg stil liggen en dat er veel vernauwingen zitten. Vanmiddag komen er een dietist en stomaverpleegkundige langs om te kijken of ze met voeding en vocht de darmen weer op gang kunnen krijgen in combinatie met klysma's. Mocht dit niet werken dan zal er toch weer een operatie volgen :$:(

Daarnaast heeft Lucaatje last van het doorkomen van tandje nummer 4. Mannetje heeft weer koorts en is erg jammerig en zielig. Daar komt bij dat hij al verkouden was dus ik heb een erg gezellig kind ;)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje jeetje wat k*t!! :( Beterschap!

Ik hoefde niet naar de ha, moest even bellen. M'n eigen is met vakantie. Ik ging langs omdat de telefoon daar nogal lang duurt en ik sneller dan langs kan lopen ;) !! Heb het laten zien, ze zou overleggen. Dit was om 9 uur vanochtend. Moest tussen half 4 en half 5 ff bellen. Dus ik bellen, sta ik in de wacht.. 40 min bezig geweest en ja er door... Had ze het nog niet eens gevraagd, grrrrrrr, en moest ik iets voor half 5 weer bellen.. Echt belachelijk weer.. Maar goed al met al vet houden (Wat we al deden) en niet aan krabben (vertel dat Rinze ;) ) en als het blijft afspraak maken... maar ze behandelde het nu als berg en volgens mij is het ontstoken eczeem op z'n hoofd... Maar we zullen het zien...

Heb hem nu de babypiano gegeven, vond Jildou ook altijd geweldig. Nou hij geniet ervan! Echt superleuk :D !!

4. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    He dithje dat is echt klote van je moeder zeg..
    en dan ook Luca nog pieperig door een tandje.. Bah! :(

elea; Kijk haar gaan dan.. gaaf zeg!!

Sam; fijnnn zo'n huisartsenpraktijk! ;) Maar goed hopen dat het snel over is..

Hier; net 1,5 uur met Naomi op bed gelegen.. heerlijk geslapen. Naomi slaapt altijd beter samen met mij! :) en zo had ik een excuus om ook lekker te gaan slapen ;)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja vraag me wel eens af wat voor assistentes daar werken :S !! Hahaha dat heeft Rinze ook altijd, heerlijk maar ja, Jil he :p

6. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey meiden

Heb een gezellig weekend gehad. Morgen ook nog allebei vrij dus dat is wel lekker. Jayden ligt nu bij papa op de bank te slapen.. zo lieff!
    Heb mooie foto`s voorbij zien komen!

@ dithje, wat kl*te dat het niet zo goed gaat met je moeder. Veel sterkte en een dikke knuffel!
    Knappe Luca met zijn nieuwe kapsel! Vervelend dat hij weer zo`n last heeft van zn tandje.

@ elea, Leuk filmpje! Wat goed van L.yvia zeg. Ze gaat echt hard!

@ sam, pff wat een goede weer daar bij die huisarts van jou. Leuk dat Rinze zo geniet van de piano.

@ es, heerlijk zo samen slapen in het grote bed!

Nog even foto spammen

View attachment 135558

7. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, beterschap voor je mams! Hopelijk blifjt een operatie haar nu bespaard. Och gossie Luca last van zijn tandje. Heerlijk weer was het vandaag hè.

@Elea, geweldig filmpje van jullie kleine scheurneus. Knap hoor!

@Sam, arme Rinze zo'n last van de eczeem/berg. Fijn zulke acties van de assistente...

@Es, lekker nog even met Naomi kunnen slapen, heerlijk. Jij was goed bezig, hele huis gedaan!

@Bubsie, gaat jouw lukken vanavond!

@hier, Bram wil niet slapen, maar is wel harstikke moe...ligt te jengelen. Moet toch echt ff slapen, tot 20.00 uur wakker blijven is te lang, dan slaapt hij straks na 1 slok drinken.

8. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Goldy, jullie knapperd, lief hoor!

9. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
  10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goldy wat een mooi manneke :D !! Leuk dat jullie het leuk hebben gehad en nu nog lekker vrij ook :D

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wij hebben net even flink gelachen om Jildou:
    * Kor is naar de wc. Zegt ze, goed vasthouden he? (in het fries dan hoor ;) ) !! ze doelde op het zitten, dat zegt Kor altijd tegen haar als ze op de bril zit ;) !! maar was erg lachwekkend :p !!
    * Later zegt ze, Rinze heeft ook een piemeltje, een heeeeeeeeeeel klein piemeltje. :D
    * Jildou staat met mij onder de douche. mijn voet stond wat naar links gedraaid , waar zij stond, zegt ze.. Mem, ga even wat aan de kant, ik moet er ook bij :D !!

12. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een knapperd is dat manneke van jullie Goldy!

Ah dat is zo lekker Es, samen slapen ;)

Handige truus die assistent bij jullie Sam... Kan je niet echt veel mee. Maar even wachten tot je eigen ha terug is en dan afspraak maken?
    Whahaha die Jildou, praatjesmaker :D

Lieve Bram je moet wel lief gaan slapen hoor! Kleine jongetjes horen allang te slapen dus ook Brammetje moet nu zijn oogjes toe doen.
    Hoop dat het helpt J2J ;):p

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ga denk ik wel even bij dr langs volgende week. Z'n hoofd is ook nog steeds scheef. Cb zei dat dit wel bijtrekt maar vind het nog niet erg het geval....Even kijken wat ha zegt. Ach moet ook wat bezig blijven he :p

14. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een moppie Goldy, echt een knap ventje zeg. Die eerste foto, wat een schattig lachebekje zeg... En wat een gave auto zit hij in! Is vast een hit hè :)

Haha J2J, scheurneus :D Die ga ik onthouden :D Hoop dat Bram nu lekker slaapt. Hier had L yvia ook geen zin, had zin om samen met Bram te feesten zeker :p

Haha die Jildou, wat is ze knap aan het kletsen, Sam! Wat balen dat R z'n koppie nog steeds scheef is zeg. Valt het erg op, of valt dat wel mee? Hij heeft ook nog geen bossen haar natuurlijk, dan zie je de vorm of evt. afplatting van het koppie ook beter. Zou er idd eens door de arts naar laten kijken als je twijfelt of het wel of niet wegtrekt.

Liefs Elea

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja echt die begint 6 uur met kletsen en dat gaat de hele dag door :p ... Ja cb-arts zei dat het wel wegtrekt, maar ik twijfel. Ik vind het vrij scheef, maar goed wat je zegt hij heeft weinig haar ;) !!

16. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik lees straks ff bij...al een tijdje niet online geweest... :)
    Maar wil ff spammen hoor :p

17. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Lekker hoor! :D

18. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Schattig Tamaraliza!

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ sam, lekkere dokterspraktijk inderdaad zo lang wachten!!!!!!!

@ elea. wat een knapperd zeg je meisje al lopen achter de babywalker! dat doet djesslyn echt niet or. en over een maand dennk ik ook niet.

@ goldy lieve foto's

@ dithje: wat rot dat het niet goed gaat met je moeder. hoop dat ze het kunnen verhelpen zonder een operatie.
    en luca ook al niet zo lekker. beterschap or.

@ tamaraliza. haha die liza wil zelf drinken mama!! Djesslyn wil ook altijd mn glas pakken.

@ hier, nou Djesslyn is gewassen spike is uitgelaten en Djesslyn slaapt! tis maar goed dat ik bij mn schoonouders heb gegeten anders was ik nog bezig denk ik. of ik had niks gegeten zou ook goed kunnen.
    nu op de bank met spike en straks nog eens met mn naar buiten incl babyfoon en dan lekker slapen...... (nou ja lekker. dat hoop ik dan)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo Bubsie!!!

Knappe meid Tamara!!!

Share This Page