Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Succes Es met je tandpijn!

Goldy, ik heb ze bij intertoys gehaald. Moet de 2e nog steeds halen want ze hadden er toen nog maar 1 liggen. Kosten daar wel €9,95

Aaaah, ging net bij anissa kijken en ze ligt op haar zij te slapen in een innige omhelzing met haar aapje :)
    Waarschijnlijk heeft ze zo minder last want hoor haar nu niet rochelen..
    Vind het wel beetje eng, ben bang dat ze op de buik draait.. Maar ze zijn toch wel in een leeftijd dat ze wakker worden als ze met hun gezicht in het matras liggen of niet???

Nou ja, hoop op een goede nacht en voor jullie ook!

Morgen weer werken..:( Ga waarschijnlijk stoppen op mijn groep en binnenkort op een andere groep beginnen (waar ik al 1 dag sta). Mocht me dat ook niet bevallen dan ga ik heel ergens anders zoeken (wel bij dezelfde stochting dan)

Morgen past mn schoonmoeder voor het eerst op! Ben benieuwd hoe het gaat en of ze zich een beetje aan ons schema houden.. ;)
    Maar ja, aan de andere kant ben ik ook best wel flexibel en ben ik al blij als ze uiteindelijk goed eraan is geweest en op tijd wat heeft gegeten en gedronken en geslapen. Maar hoeft niet zo strikt op mijn manier zolang ze er natuurlijk niet al te rare dingen doen.. :)
    Kijken hoe anissa terug komt want het is daar altijd een drukke (gezellige) bedoeling en wordt nogal veel en hard gepraat dus zou niet raar zijn als ze daarna overprikkeld is, haha

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    MoederK; Naomi ligt ook vaak op haar buik te slapen hoor.. Van de week ook een keer op haar zij.

3. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Zo schattig *knuffel*

Sterkte Es met je tandpijn. Net filmpje van Naomi bekeken, geweldig! :)

@hier Liza heeft het rollen van rug naar buik nu echt ontdekt! Ze kon het al, maar niet als mama in de buurt was :p Nu vergeet ze soms alleen dat ze ook terug kan ;)
    Vanmiddag voor dr zo'n opblaasbare rol gekocht (weet niet of dat nou bij dit topic was dat ze het erover hadden) Speelgoed 567067 Opblaasbare Roller met Geluid
    Ben benieuwd wat ze ervan vindt! :)
    Ik ga nu lekker slapen, morgen werken :( en 's avonds naar Gooische Vrouwen :D Trusten allemaal!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Iedereen een dikke knuffel en voor de dames die moeten werken: succes!

Ik heb de matten bij Blokker gehaald Goldy daar zijn ze 4,99.

Gisteravond kon/wilde ik niet online komen, had mega maar dan ook mega hoofdpijn. Lag om 21u al in mijn bedje en heb heerlijk geslapen. Nu (gelukkig) nergens meer last van.
    Met mams gaat het redelijk. Gisteren is de stoma iets op gang gekomen, dus er zit progressie in. Nu is het de aankomende 24/48 uur spannend aldus de artsen wat de darmen gaan doen.
    Luca had gistermiddag ook wel weer koorts :( Maar vanochtend was het weer weg. Wel nadat hij gisteren voordat hij naar bed ging een zetpil heeft gehad. Even kijken hoe het vandaag gaat, want hij zal morgen toch echt naar het kdv moeten. Ik heb allerlei afspraken staan morgen in Amersfoort ;)

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

Was weer eventjes geleden maar was druk druk en gisteravond weer sporten. Ben nu op het werk :( Kweet niet of ik het al gezegd had maar heb trouwens weer geschreven op een vacature voor management assistente bij een kinderopvang, lijkt me echt heel leuk! ben benieuwd. Duimen jullie?? ;):p
    Vraagje; moet vrijdag voor mijn eerste uitstrijkje maar nu ben ik ongesteld ;) Kan het dan wel doorgaan, weet iemand dat? Kan ook de dokter bellen hoor, maar stel mijn vraag eerst hier maar even :p

@Dithje, wat rot dat je je zo slecht voelde, fijn dat je je nu beter voelt! Ging het slechter met je moeder, begrijp ik dat nou??! :$ In ieder geval sterkte joh, wat ontzettend rot zeg :(
    Arme Luca.... Leve de creche he, hopelijk zijn ze volgend jaar immuun voor alles ;) Sterkte ermee joh en beterschap voor Lucaatje!

@De rest, alles goed verder dames??

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Nancy, kan je geen antwoord geven. Geen uitstrijkervaring, was of zwanger, onder behandeling in zkh (mocht dan niet) of net bevallen!

Luca, niet ziek worden!
    Dithje, ik duim voor je mams!

Sam, weet niet qua groei. Moet de 16e nr ka en 23 cb.

Heb Robbe net van school gehaald, ziek. We blijven kwakkelen hier!

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

drukke dagen achter de rug en het komende weekend nog geen rust dus zal hier niet erg veel zijn denk ik. Misschien vanmiddag zelfs nog werken ivm zieke collega :(

Geef hierbij iedereen een dikke knuf! (heb niet goed bijgelezen sorry..... :))

Mark ligt lekker op bed, is weer verkouden, loopneus en hoesten......
    Hij heeft en tijgeren nu volledig onder de knie en maakt zelfs de laadjes van de tv-kast al open :$ hmmmzzz.....

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haaaai meiden..

Hier echt een vreselijke nacht gehad, heb veel wakker gelegen, en Naomi was ook nog eens lang wakker om 4u! kortom ik ben kapot!

Ik ga nu Naomi fruit geven en zelf ook wat eten, vanmiddag boodschappen doen en hopen dat het dus droog blijft want het heeft hier alweer geregend vanmorgen!

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Bale van je slechte nacht Es! dikke knuf!

Nou ik wordt dus net gebeld en bijna smekend gevraagd of ik aub wel wil komen werken. Wichard komt als het goed is zo thuis (had nog thuiswerk liggen) en dan kan ik aant werk :(

ik zal nog ff met Mark op de rubberen tegels spelen kijken hoeveel hij er vandaag kan slopen :p

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Einneh, hoest met jou? Mark gaat hard, goed zeg! :$
    Nou bleh werkse... :(

@Es, ach jemig balen zeg, heel veel sterkte!!! :(

@Marj, ook al een zieke :( Beterschap met Robbe meid!

@Hier, pfffffffff mag ik al naar huis?? ;) (16.30u pas...) Zit echt mijn tijd uit te zitten en alles op de lange baan te schuiven, ben zo NIET gemotiveerd en dat zit echt niet in me he.. Ben er klaar mee :( Ach word betaald dus moet zeker wel wat doen, maar kost me erg veel moeite...

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    JA hoor, bel je de tandarts kan je pas volgende week terecht! :(
    Dus ik gezegd hoe ik die dagen door moet gaan komen.. ''ja op pijnstillers'' ;) ppffff Moet ik mezelf high gaan slikken ofzo aan de ibuprofen :(

Nu komt me vader vanmiddag een pijnstiller brengen die hij heeft gekregen een keer toen hij door zijn rug was gegaan. Is een soort paracetamol met een beetje morfine erin.. Ik weet het, het mag eigenlijk niet. Maar anders ga ik het echt niet redden tot volgende week..

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sorry Nancy geen ervaring met uitstrijkjes e.d.
    Je had inderdaad al verteld over die vacature ;) Mijn duimen draaien nog steeds hoor! Wanneer is/was de sluitingsdatum?
    Mams is weer opgenomen in het ziekenhuis zondag. Darmen lagen helemaal stil en veel vocht in lichaam. Ze krijgt nu een onderzoek met contrastvloeistof om te kijken of ze blokkades zien in de darmen.

He bah Marj, beterschap voor Robbe!

Sterkte met de drukte Einneh en werkze!

Jeetje Es wat moet je lang wachten? Kan je niet een andere tandarts bellen bij jou in de buurt? Heeft mijn broertje laatst ook gedaan toen hij kiespijn had en kon dezelfde middag nog terecht. Sterkte!

Hier; vanochtend naar de babyspeciaalzaak geweest, daar was een fotograaf die gratis foto's heeft gemaakt van Luca. Een van de foto's krijg ik over 2 weken ook gratis en uiteraard moet ik de rest betalen maar zonder aankoop verplichting. Ben erg benieuwd!

13. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dithje, leuk!

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meiden, lees later wel meer bij, maar ga nu eerst even ,met mijn klas zwaaien naar de Koningin :D Die is hier op bezoek namelijk!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Veel zwaaiplezier Elea! :D

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, jeetje wat een toestand!! :$ Heel veel sterkte ermee joh, het leek zo goed te gaan... :(
    Geen sluitingsdatum, spannend!
    O wat leuk van die foto's! Wel even showen hier he :D

@Es, OMG! :$ Sterkte joh, en pijn is pijn, dus alles wat werkt is mooi meegenomen hoor...

@Elea, hoest met jou meid??
    O ja die is natuurlijk bij jullie, gaaf! Zwaaise! :D
    Heb jij eigenlijk nog erge last ondervonden van opstandelingen etc...??

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ben vanmorgen wezen sporten en daarna meteen langs bartsmit gegaan voor de puzzelmatten. Mams was nog langs gekomen en vond de matten ook leuk dus gaat ze waarschijnlijk ook halen hihi!
    Jayden wil alleen nog maar staan. Elke keer als ik hem zittend neer wil zetten houd hij zijn benen uitgestrekt zodat hij blijft staan haha..

@ tamaraliza, veel plezier bij de bios!

@ dithje, gelukkig gaat het nu weer beter met je.

@einneh, mark nu al in de kastjes, dat belooft wat;)

@ es, balen dat je niet terecht kunt bij de tandarts..

@ nancy, nog anderhalf uur en dan mag je naar huis, lekker he! Echt rot dat je met zo`n tegenzin moet werken.

@ dithje, leuk dat je foto`s heb late make van luca, ben benieuwd!

Ik ga afsluiten want moet me klaar gaan make voor het werk, moet om 4 u beginnen..

18. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik heb bijgelezen (een uurtje of zo) maar mijn baas komt elk moment terug naar kantoor en die zit achter mij dus ik kan niet reageren.
    Fijne dag allemaal. En Dithje sterkte met je mams.
    x

19. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja wat een mooie kinderen hebben jullie toch allemaal. Geweldige foto's.

20. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, leuk foto's laten maken, ben benieuwd naar het resultaat!

@Nancy, ik duim nog steeds voor je, hopelijk snel een positieve reactie.

@Goldy, handig hè als ze alleen maar willen staan ;)

@Koekkie, je bent er nog! Groetjes!!

@Elea, jaja de queen is bij jullie, doe je haar de groeten :p

@Es, aiai tandpijn, dat is echt de ergste pijn die je kunt hebben, hopelijk slaan de pijnstillers gauw aan. En wat Dithje ook al zei, niet even een tandarts in de buurt proberen?? Beterschap!

@hier, net terug van visite bij de buren. Ik ga vrijdag om 10.00 uur op soll. gesprek, werd vanmiddag al gebeld n.a.v. sollicitatie vorige week, spannend! Heb niks te verliezen, dus ik ga er blanco heen, we shall see.

Deel Deze Pagina