Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik doe ff *ZWAAAAAAAAAI* :D

2. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Nancy: gaat prima hier hoor! nou ja wel moe nu na het werken maar we hebben vanaaf nix dus zit al lekker op de bank (Mark ligt net op bed :D).
    Afgelopen vrijdag bij het cb geweest: 72 cm (wat wij beide niet geloven want wij meten meer ;)) en 9258 gram verder was alles goed en mochten we zo doorgaan!

@ Es: sterkte met je kiespijn..... bah!

@ Dithje: leuk zo'n fotosessie!

3. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Es: allereerst, nog een week kiespijn... Dat is echt lang hoor! Ik heb, toen ik hoogzwanger (en uiteindelijk al 10 dagen overtijd was) van Marjolein ook al met al 4 weken kiespijn gehad. Verschrikkelijk was dat.
    Nog een vraagje aan je. Ik zat een beetje te surfen op de kennelnaam van onze hond en kwam op een forum een lab tegen met de naam Senna, geboren in 2007. Is dat jouw Senna (zag ook je naam nl.)? Zo ja, dan zijn onze honden van dezelfde kennel!

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Aaaah spannend J2J!

Zwaaaaai Sam ;)

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja dat is mijn Senna! :D haha ook toevallig!!!

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    *zwaait terug naar Sam* :D

Hier gezellige dag gehad. Om 2u bakkie gedaan bij de bovenbuurvrouw en daarna nog een poos buiten geweest met de kids, ik was pas om 5u weer thuis! En Naomi dus niet geslapen in bed maar alleen even in de kinderwagen maar superrrrrr vrolijk geweest al die tijd! :)

Wel lag ze er vanavond om 7u in ipv 8 uur, ze was helemaal gesloopt!;)

Morgen ga ik de huisarts bellen voor haar wangetjes.. die zijn nu al een paar keer vuurrood geweest en kapot. En dan smeerde ik met sudocreme en was het weer een tijdje weg, maar nu heeft ze het weer en tis nu best erg. Doet ook zeer met smeren. Dan gaat ze huilen.. dus ze heeft er wel last van. Zijn echt vuurrood en je ziet gewoon dat ze schraal en kapot zijn..
    Dus ga er nu maar een keer mee naar de huisarts!

Ik zit voor me kiespijn aan de paracetamol met morfine, en dat werkt wel goed, dus zo kom ik het weekend wel door..

7. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dat is echt wel toevallig zeg! Heb je Senna opgehaald bij de kennel? En woonde zij toen nog in Ter Apel? Wij hebben Luuk daar wel opgehaald (is voor ons 45 min. rijden).

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja wij zijn toen zelfs een paar keer wezen kijken toen Senna pup was en nog bij dr moeder moest blijven. T was voor ons bijna 2 uur rijden ;)
    Toen Senna 7 wkn oud was hebben we haar opgehaald.. En ze woonde toen inderdaad nog in Ter Apel!

Wanneer is jullie Luuk geboren? is het geen familie van Senna? ;)

9. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Wij zijn toen ook idd een paar keer wezen kijken. Zo leuk, puppies (maar wat een zooi had ze in huis!).
    Luuk is van 21 maart 2003. Hij heet officieel Lucky Spring Code de Honor. Voor ons een hele mooie datum, begin van het voorjaar, maar ook een triest moment want de dag daarvoor was een naaste collega en vriend van Richard op 42 jarige leeftijd overleden, totaal onverwacht. Wij zeggen ook vaak nog dat Rolf in Luuk is overgegaan...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es je hebt daar speciale zalf voor, gezichtjescreme. sudocreme droogt uit dat werkt niet.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ja de dokter had de vorige keer al gezegd dat ik er ook bepanthen op kon smeren, en dat heb ik nu gedaan. Dus even afwachten hoe het er morgenochtend uitziet.
    Maar dr zitten gewoon scheurtjes in haar wangen lijkt het wel.. alsof iets heel strak staat en je trekt eraan dat het uitscheurt zeg maar.

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Marj; Ow toen wij gingen kijken vond ik het wel meevallen met de zooi! ;)
    Alleen vond ik Babs beetje hectisch altijd. Wel aardig op zich hoor..

Senna heet officieel: Senna Gold Byoux Code De Honor.
    Hebben wij zelf mogen uitkiezen toen der tijd.
    Senna vonden we gewoon leuk als roepnaam, en de stamboom naam Gold Byoux is in het frans gezegd gouden sieraad en mijn oma was net overleden en was Française en was gek op gouden sieraden, en wij zagen Senna toen wel als een gouden sieraad (heel mooi) :)

Inderdaad wel toevallig zo van dezelfde kennel!

13. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Wij mochten idd ook zelf de naam uitzoeken, vandaar Lucky Spring (gelukkig voorjaar) en als 'roepnaam' Luuk.

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hoi meisjes,

Gister hard gezwaaid naar koningin op de Souq. Het was erg leuk voor de kinderen. We komen ook nog op het nieuws en in de krant, dus als je me ergens tegenkomt, geef even een gil :D

Verder 's avonds met een meiden-vriendinnen-groepje uit eten geweest, heerlijk gegeten en gekeuveld. Het is wel eens lekker om helemaal opgedirkt zonder kids iets gezelligs te doen.

L yvia kruipt nu overal heen, op en in. Maar helaas was ze vanmorgen op de eerste trede van de trap gekropen en naar beneden gekukeld :$ Brullen dus en een bult in de wacht gesleept:( Tsja, kan haar moeilijk vastbinden... We hebben hier in de woonkamer ook een verhoging/trede (best hoog) en ben ook als de dood dat ze daar vanaf klapt. Eerst zette ik haar gewoon op het lage deel en dan bleef ze daar rondkruipen, maar nu klimt ze zelf op de verhoging dus dat werkt ook niet meer... ;)

Kus Elea

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

@ Sam: wat voor merk gezichtjescreme is dat? Misschien helpt dat ook bij Mark, heb al van alles geprobeerd maar nix werkt echt lang!

@ Elea: ow au.... tja ze zeggen altijd kinderen worden groot met vallen en opstaan maar ik vind het ook altijd zielig! Mark lag hier gisteren half onder de salontafel (zit op 10 cm van de grond ook nog een houten plaat) en moet niesen *BONK* met zijn voorhoofd op de onderplaat :(, tja naar het woordje nee luisterd hij nog niet......

Mark heeft zijn fles gehad en ligt nu op de grond te spelen met een draaistoel, weet niet wat er interessant aan is maar goed hij vind het leuk want ligt te lachten en gillen ;)

Gisteren hebben we andere stoelen voor bij de achtertafel gekocht. Teakhout. Alleen zijn deze stoelen gelakt. Wij hebben de achtertafel, voortafel en de tvkast in de olie zitten dus het staat nu niet zo mooi, leuk project voor mij om de stoelen te schuren. Als het vandaag droog blijft zal ik eens wat proberen ;)

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden,

Lees zo ff bij hoor

Hier, super nieuws. We gaan toch 1 juli al in het nieuwe huis, ben zo blij.
    Mijn schoonvader stond natuurlijk gisteren weer aan de deur, toen ik aan het werk was, en mijn man thuis was.
    Mijn man zei bel maar, toen hebben ze uur gebeld.
    Mijn man heeft hem verteld wat ons dwarszit, en gezegt dat contact er voorlopig niet echt inzit.
    Mijn man snapt nu ook dat ik er niet heenga.
    Ik ga me maar proberen minder druk erom te maken, want het verpest alles.

Maandag bouwkundigonderzoek van het huis, woensdag het voorlopige koopcontract tekenen

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames

@Carpediem, jeetje wat een verhaal joh (heb even wat berichten teruggezocht) je hebt groot gelijk maar leuk is anders zeg... :(
    En gefeliciteerd met jullie huis, helemaal top!

@Einneh, mooi projectje hihi :p

@Es, ah wat zielig van die wangetjes :( Luuk heeft dat ook wel maar hier helpt vaseline erg goed, smeer ik elke ochtend zijn wangetjes mee in.
    Fijn dat de pijnstillers werken!

@Elea, leuk hoor! Ik zal eens opletten ;)
    Ach arm kind, tja wat je zegt, ze moeten het toch een beetje zelf ondervinden, anders leren ze het nooit. Wel zielig dan he :(

@Sam, *ik zwaai ook terug* ;)

@Dithje, hoe is het met moeders??

@J2J, spannend je sollicitatie! Hoe is het gegaan??

@De rest, sorrry als ik iemand vergeten ben, dikke knuffel!!

@Hier, *klaag zucht steun*
    Ben zo mooooooooeeeeeeeeee... Ach bijna weekend (nog 5 uur en 45 min :D) Ohooo ik ben echt erg...
    Dokter trouwens gebeld en uitstrijkje kan inderdaad niet als je ongi bent, dus onverwachts morgen niks te doen! Das niet gek, dat is de afgelopen weken en aankomende weken wel anders (geweest). Moet nu 1 april.
    Nog niks gehoord over mijn sollicitatie, we wachten af...

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Droge wangetjes, ik doe daar wel is wat vasaline op, had dat als tip gekregen van cb, en het werkt heel goed

Nancy lekker bijna weekend, hoe gaat het verder bij jullie?

Elea, ahh sneu he als ze ergens tegenaanvallen, maar je kan het idd nooit helemaal voorkomen. Hopenlijk leren ze er ook van:D

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden!!

Elea; Arme troela gevallen, misschien heeft ze ervan geleerd en doet ze het geen 2e keer meer ;)

Einneh; Teak is erg mooi spul, wij hebben de eettafel ook van teakhout!
    Succes ermee!

Carpediem; gefeliciteerd met de koop van het huis!!

Nancy; BIJNAAAAAAAAAAAA weekend meid, nog eventje volhouden!!!
    En vaseline is inderdaad ook wel een idee om eens te gaan smeren, thanks!

Hier; Nacht was niet super maar ook niet super slecht! Ik ben het nu onderhand wel gewend dat Naomi minimaal 1x komt 's nachts, en na dr speen gelijk weer in slaap valt (meestal dan)
    Al was ze vannacht wel even 10 min wakker geloof ik.. Ik weet het al niet meer, hahaha goed teken!!

Ik ben gisteravond om 9u naar de bovenbuurvrouw gelopen om andere pijnstillers te halen.. en ik was pas half 12 thuis :) ZO zegt Vincent, waar moest je die pijnstillers halen :D
    Ja t was zo gezellig.. peukie gerookt, gekletst wat gedronken, en dan is het zo een poos later :p

Vandaag ben ik bezig met de extra dingen schoonmaken, dingen waar je niet vaak komt.. Dus alles van z'n plek enz..
    Ja moet ook wel eens gebeuren..
    Naomi slaapt nu, dus ga ik even snel de hond laten plassen.. :)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Einneh van zwitsal en etos heeft het ook... Denk in alle merken wel..

Sorry ben op het werk en moet nog wat doen. Tot vanavond.,

Deel Deze Pagina