Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Carpediem: gefelicteerd met de koop! vervelend dat je schoonouders zo doen....

@ Nancy: nog ff volhouden meid!

@ Es: dat moet erg gezelli geweest zijn :p

@ Sam: thnx!

@ hier: Mark ligt weer op bed, wilde zijn fles niet eens hebben zo moe was hij.... nou ja kan ik ff aan het werk (enquete verwerken :()

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Carpediem, Gaat goed hier hoor. Alleen erg de balen van mijn werk, dus druk aan het solliciteren en heb hoop noten op mijn zang want wil 3 dagen werken voor zelfde salaris (werk nu 4 dagen) dussss hard zoeken he whaha :p en vind mijn werk nu ook niet meer leuk :( Met Luuk alles perfect nu! Hier staat wat de afgelopen maanden is gebeurd, voor als je het leuk vindt ;) --> Luuk Antonie Capel » Home » babycapel.groeimee.nl

@Es, valt mee de nacht dus, super! Soms verteld Bas me ook dat ik eruit ben geweest en dan weet ik het gewoon niet meer :$ haha
    Gezellig avondje, leuk hoor! :D
    Succes met de voorjaars-schoonmaak! :)

@Einneh, ligt ie dus lekker te pitten, al heb je nu weinig tijd voor jezelf zo te lezen ;) Werk je thuis?

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Nancy: euhmmm Mark is er ondertussen alweer uit geweest, schone luier gehad en nog wat drinken en ligt nu nog te miepen.... hij kon zijn 1e tandje wel eens krijgen; rode wangen, rode pukkelige billen ;)
    hoop dat hij zo wel in slaap valt!

Ik heb een contract voor 4 dagen maar werk 3 (neem welke week 1 dag op van mijn overuren) maar af en toe doe ik thuis wel eens wat dat scheelt weer met vrijnemen :D

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    hoi hoi,

sorry niet bijgelezen ben net bij mn oma geweest samen met mn moeder. maar ow wat kan ik me ergeren aan de volwassenen tegenwoordig. mn moeder nam de maxi cosi mee naar binnen en plante hem op tafel incl Djesslyn dus. nou mn oma erboven mn tante mn oom EN mn moeder!!! en Djesslyn keek echt van WTF gebeurd er. dus mn moeder: goh lijkt wel of ze eenkennig gaat worden.:x:$
    mn haren sprongen alweer omhoog! dus is zeg Ja weet je hoe dat komt!!! omdat jullie er allemaal boven gaan staan en dat kind nog niet eens kan zien waar ze is en allemaal maar gillen boven dr hoofd.
    heb dr toen gauw uit dr maxi cosi gehaald jas uitgedaan en in dr wipper gezet. maar later pakte mn ma ze dr uit en zette haar bij hun op tafel:( maar ja ze vond het leuk dus dacht laat maar, anders ben ik weer de zeikerd.
    toen later vroeg mn tante. en krijgt ze nog flesjes. ik zeg ja hoor borstvoeding nog! Zegt mn ma ja... gewoon nog borst or! heel trots. en daarachteraan ja ze is daar nog ouderwets in or. gewoon lang de borst. (ik dacht toen echt ja hoor ik dat nou goed?) das niet ouderwets toch. ze doet het teminste goed daarop dus waarom niet. ik werk nog niet dus kan het gewoon goed volhouden zo.
    toen zei mn tante. sow. wanneer raak je daar een keer van verlost joh! Ik keek, maar zei niks dacht echt.... (jij snapt er niks van!)
    Dus heb me weer lekker opgevreten daar:D nu lekker thuis en meisje wordt nu wakker. dus ga dr ff halen.

lekker draatjes vlees op staan;) nu.

ow en ELEA: volgens mij zag ik je op tv? je ging toch naar de koningin zwaaien met je klas? gister in HVN stond ik denk dat jij het was (blond)? met vlaggetjes in jullie handen en als jij het was riep je leven de koningin!:D;)

ga Djesslyn ff halen.

5. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    12345678910!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :x:x

arggg!! k wordt ff helemaal gek van Naomi!!! Ze ligt al een half uur op bed, zo is doodmoe, maar draait constant naar haar buik en zet het dan op een brullen!!
    Ik ben denk ik al 20x heen en weer gelopen, Naomi omdraaien speentje geven enz, maar nog geen 2 min later ligt ze weer op haar buik..

Heb nu even gezegd dat ze het kan bekijken.. ppffff blijf niet aan de gang!!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Einneh, klinkt wel als de symptomen hoor, hopen dat ie er weinig last van heeft..
    Zo hey goed geregeld zeg! Wil ik ook :( wat dat betreft is niks bespreekbaar hier, zo jammer :(

@Bubsie, aaargh wat een frustratie zeg pffffffff :x

@Es, Oeps, Naomi uit d'r hummetje, das niet fijn :( succes ermee joh ;)

@Hier, heb echt een hoop gedaan vanmiddag, helemaal trots op mezelf ondanks mijn niet-zin-hebben :D Heb lekker volgende week donderdag vrij genomen dus maar 3 daagies werken en dan 4 dagen weekend, heerlijk! :D Kan ik nu al naar uitkijken..

7. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ben er maar bij gaan liggen en hebben we 1,5 uur geslapen :p heerlijk!

Nu koken!:)

8. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Es, lekker even samen geslapen. Hoe is het met Naomi haar wangetjes? Wij gebruiken ook altijd vaseline.

@CarpeDiem, super dat jullie er al per 1 juli in kunnen!! Goed van je man dat hij zijn vader even heeft toegesproken. Succes met het bouwkundig onderzoek en het tekenen van de voorlopige koopovk.

@Nancy, heb het gesprek morgen. Ai zal niet meevallen denk ik om een baan te vinden voor 3 dgn. met hetzelfde salaris, maar zeg nooit nooit, hoop dat je snel wat hoort en op gesprek mag komen.

@Einneh, leuke uitdaging om met de stoelen aan de slag te gaan, helaas is het buiten nu niet zulk goed weer (hier tenminste regen en harde wind). Wie weet idd een doorkomend tandje bij Mark!

@Elea, aiai een bult voor de kleine meid. 100 ogen zouden we nu moeten hebben om alles in de gaten te kunnen houden.

@Bubsie, herkenbaar, MC op tafel en dan denkt iedereen "erop af". Je houdt ze niet tegen, maar is wel irritant. Jij mag trots zijn op zolang BV geven, laat ze het maar lekker ouderwets vinden :(, Djesslyn doet het er maar mooi goed van!

@hier, weekend!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie ik zeg: Je bent een toppppperrrr :D!!!! Laat maar waaien idd! Bleagh!

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    @ Bubsie: niet echt een gezellige middag dus.... knuf!

@ Nancy: euhmmmzzz eigenlijk mag het niet maar ik heb het afgedwongen.... ik ben de enige binnen het bedrijf die met het enqueteverwerkingsprogramma kan werken dus heb gezegd dat ik die enquete wel wil verwerken maar dan niet in de 3 dagen dat ik op het werk ben (dan zijn er wel andere dingen te doen) en daar zijn ze mee akkoord gegaan (nou ja eigenlijk konden ze niet anders ;):D)

@ Es: dat is ook een oplossing! heerlijk!

@ J2J: nu al weekend? moet morgen nog een dag.....

Mark ligt, die was kapot en we horen hem al niet meer dus zal wel slapen!
    ik zal zo ff kascontrole doen en boodschappen :(

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    thanks lieverds!!!!!!

12. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    You go Nancy! Toch lekker veel gedaan vandaag ondanks je geen zin had. Ben trots op je :p

Laat ze lekker zeuren Bubsie... Je kan echt trots zijn op jezelf dat je zolang bv geeft! Snap overigens wel dat het frustrerend is dat ze zo op de mc 'jumpen' en Djesslyn overstuur is.

Hoe was jouw werkdag Sam?

Heel veel succes morgen J2J, toi toi toi!

Whahaha Einneh goede onderhandelingstechnieken heb jij ;):D:p

Hier; met mams gaat het iets beter. De darm werkt nog steeds en ze mag sinds vandaag weer drinken wat ze wil. Ook hebben ze de sondevoeding opgevoerd naar 48ml per uur. Morgen weer opvoeren, spannend!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wat fijn om te horen Dithje, gelukkig!!!

Mijn dagje was verder wel goed, alleen drukke kinderen.. pffff... Vanmiddag is eindelijk m'n afspraak over de website van school doorgegaan. :D !! Weer veel geleerd :D !! Dus ik heb zin in morgenmiddag :D Dan kan ik weer aan de slag!! (m'n ict-uren)

14. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, fijn om te horen dat het weer iets beter gaat met je mams!

@Sam, veel plezier morgenmiddag met de ict-uurtjes.

@Einneh, ja vrijdag is één van mijn vrije dagen. Boodschapjes al gedaan?

15. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb wel bijgelezen maar geen zin om te reageren sorry! Ben echt kapot en ga lekker op de bank hangen.

Dikke knuffel allemaal en alvast slaap lekker!

@ dithje, fijn dat het al iets beter gaat met je moeder.

16. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk Sam, have fun morgen!

Knuffel terug Goldy! Lekker relaxen!

17. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dithje; Fijn dat het wat beter gaat met je mams!!

J2J; Ja dr wangen zijn nog steeds rood en kapot, ben dus flink aan net smeren nu!

Sam; Have fun morgen meid!

Goldy; Knuf terug!

Hier; Naomi was vanavond uit haar hum! Ze lag om half 8 op bed en zette het om 9 uur ineens op een krijsen, gewoon ontroostbaar, zo sneu.. tranen met tuiten! :(
    Even uit bed gepakt, geknuffeld en toen ze rustig was weer op bed gelegd en toen ging ze weer slapen..

Ik kijk nog even Oh Oh Tirol af en dan ga ik ook lekker mijn bedje in!

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

Jan 19, 2009
    1,833
    46
    48
    Even kort..

Gisteren alles goed gegaan bij schoonouders.
    Vandaag kwam ik anissa ophalen op het kdv en stond ze aan een tafeltje. :) Was helemaal trots aan het kijken, hahah
    Maar nu toch maar hopen dat ze snel leert hoe ze weer moet gaan zitten ;)

IK heb echt geen zin meer om te gaan werken... :(:(
    Ik lig er echt wakker van omdat ik niet weet wat ik moet doen. Kan mn schatjes daar eigenlijk ook niet missen..

Weer iemand overleden op het werk.. Nu een "collega" (busbegeleidster) die pas 60 jaar was :(

Tot later dames, ga snel mn bedje in.. Welterusten!

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

nancy lastig zoeken naar andere baan, minder uren voor evenveel geld, succes, blij dat alles goed gaat met jullie

Bubsie wat een rare reactie zeg. Juist goed als je het zolang volhoud die bv

Dithje super dat het met je moeder weer iets beter gaat

Ben nu 3 dagen vrij, echt lekker.
    Kim speelt alleen nog maar op buik in box.
    Ga vandaag haar bedje een stand lager zetten, vind dat toch eng met draaien enzo, straks kukelt ze toch opeens erover

xxx

20. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Jaaaa dat waren wij! :D

Share This Page