Haaaaaai meiden. Vanavond bij me schoonouders gegeten, was erg gezellig! Naomi ligt nog maar net op bed, maar is nog beetje aan het mutsen... Susanne; Wat leuk meid dat je weer even komt kletsen. Fijn dat alles goed gaat bij jullie en Max is ook al zo lekker vlot met alles. Naomi kruipt ook al en staat al overal aan enz.. leuk!!
Ah wat een scheetje Suzanne! Grmbl Marj! Kan mij voorstellen dat je kwaad bent! Die arme Madelief had natuurlijk gewoon honger, geen wonder dat ze niet wou slapen. Goed dat je meteen in gesprek gaat! All; knuffel! Hier; mams komt waarschijnlijk morgen thuis Verder batterij leeg dus ga lekker op de bank hangen
Wat fijn Dithje dat je moeder morgen naar huis mag!! Ben een filmpje aan het uploaden dat Naomi op de bank aan het tijgeren is.. zal hem zo hier laten zien!
Yes super Dithje !! Marj, neej, heb het vanmiddag nogal druk gehad met van alles.. Ik zou dus net met de website bezig, maar verdorie ik was bezig, ik was een map aan het zoeken, dus deed niets bijzonders en ineens..... werd ik uitgelogd en kan ik er niet meer bij .. Dus maandag maar ff bellen met beheerder. Tips, neej maar ik weet niet wat voor site jullie hebben. Ons bestuur heeft ze in het beheer en ik heb een subbeheer zeg maar .. Snap je het nog? Maar wat grrrr van het kdv zeg .. zou ook woest zijn!
Beetje moe van het werken...heb wel alles lekker gelezen, maar reageer ff niet op alles Elea, van harte gefeliciteerd met je birthday! Geweldig hè, een Ipad?! Ik lig nu lekker op mijn bankje in de caravan op de camping... Erg verslavend, een Ipad! Nadeel is wel dat je met de Ipad geen foto's op zp kan zetten Ik ga lekker XFactor kijken. Welterusten voor strakjes! -x-je!
Hallo, Dithje, wat fijn dat ze naar huis mag!! Proficiat Elea! Susanne, leuk om te lezen zeg! Max ook al zo'n snelle. Hier ook eentje die steeds met grote spongen vooruit gaat. Doet bijna niets anders meer als staan, net als max op de foto, hihi. Leuk kereltje trouwens! Knuff voor de rest! Vandaag de beslissing genomen en vanaf april start ik op een andere groep met werken. Hoop dat mn enthousiasme dan weer helemaal terug komt. Werk ook daar gewoon 3 dagen. Ook wel een zware groep maar psychisch niet zo zwaar want daar liep ik vooral tegen aan. Ben nu echt moe. Was weer een zware dag op het werk. Dag begon al meteen met een escalatie waardoor een andere cliënt ook escaleerde dus was echt chaos in de ochtend.. Nu dus nog beetje rondneuzen en dan snel naar bed! Alvast welterusten dames!
Goedemorgen! Leuk filmpje Es! Fijn dat je op een andere groep kunt starten MoederK. Hoop dat je daardoor wat meer rust krijgt en je het allemaal beter kunt behappen. Hier; de dag is een uur geleden al begonnen *gaap*
@Marj, snap dat je woest was, jeetje zeg, arme meisje! @Es, leuk filmpje van Naomi. @Susanne, Max doet het goed, ook al een snelle jongen! Leuk om weer van je te horen. @Dithje, fijn dat je mams vandaag naar huis mag! @Sam, vroege vogel vandaag! @MoederK, fijn dat je een overstap kunt maken naar een andere groep, hopelijk snel rust voor jou zelf. @Tamara, veel plezier op de camping! @hier, beneden aan het spelen met Bram. Hij ligt te kletsen en te schateren in de box heerlijk!
O jee dames, ik vind in het weekend half 8 al veel te vroeg! Haar net tussen ons in gepakt en toen ging ze steeds op ons klauteren, haha Vraagje, vannacht was anissa 2x wakker en lag ze op haar knietjes/buik andersom in bed. Is het dan verstandiger om het lakentje en dekentje niet meer in bed te doen?? Fijne dag vandaag!
Hier begon de dag 7 uur, alleen na de fles nog even een uurtje geslapen in het grote bed samen! Vincent heeft weekend dienst, maar verwacht hem zo wel thuis. We gaan vanmiddag naar een vriendin, ff bakkie doen. Verder geen plannen! lekker rustig aan.
Lekker ding die Max. Hij is echt veranderd Susanne! schattig filmpje van Naomi, Es. Nog even en die gaat de hele kamer door Idd super ding die IPad. Wel verslavend alleen heb jij nog leuke spelletjes Tamara? dithje, Fijn van je mama. Geef Haar Maar een dikke knuffel Wat goed dat je een andere groep krijgt MoederK. Ik weet hoe zwaar het kan zijn. Hopelijk bevalt dit beter. Hier lekker weekend gehad, Heerlijk gezwommen en vanmorgen Belgiedag gehad, was erg leuk! Kus Elea
Rustig hier! Nacht ging goed, ze was alleen nog om 12 uur wakker en om 6 uur weer. Vandaag strak het schema aangehouden!
He meiden Es wat een leuk filmpje, handig is die Naomi van jou al zeg Moederk fijn dat je dan naar een andere groep gaat, hopenlijk gaat dat beter Dithje fijn dat je moeder weer thuis is, gaat het met je? Suzanne leuke foto, fijn dat het goed gaat Hier ook een lekker dagje gehad, bij ons nieuwe huis gewandeld. Je hebt een klein winkelcentrum 10 min lopen, met 2 supermarkten, blokker, slager , bakker, hans textiel, en nog wat winkels. Echt heerlijk, waar ik nu woon, niets in de buurt Vraag, hoeveel avondeten krijgen jullie kleintjes nu? Ik kook het zelf, en gaf tot nu toe ter grootte van een klein olvarit potje. Denk er nu aan iets meer aanrdappel en groente te doen, en dan 1,5 potje? En ze krijgt wat gehakt en kip xxx
@ cd: djesslyn eet een heel potje avond eten 200 gr is dat geloof ik groot pot. en een toetje hier: vanmiddag naar schoonouders geweest andere neefjes waren er ook. djesslyn en tygo dr oudere neefje hebben samen gespeeld was wel leuk
Wat houdt dat in Elea, Belgiedag? Luca eet ook minimaal 200 gram CD, soms nog wel meer. Laatst heeft hij 3 aardappels en 2 eetlepels spinazie opgegeten en ook nog een toetje Gezellig Bubsie! Hier; mams is thuis gekomen vandaag dus vanmiddag even langs geweest! Verder lekker genoten van het weertje en niet veel bijzonders gedaan vandaag. Heb sinds vandaag een Archos tablet
Hier ook zo'n vreetwolf... Ze eet potjes altijd op en wil dan nog meer, maar maak meestal vers en dan eet ze gerust een of 2 wortels en een halve aardappel op Bubsie, dat was voor de Nederlandse sprekende belgen hier (en de NLers mochten ook meedoen). En de school waar ik werk organiseerde dat, dus moest ik helpen natuurlijk. We hebben wafels versierd en allerlei spelletjes gedaan en na afloop Belgische frieten gegeten. Haha, helemaal leuk voor die kids dus! Liefs Elea