Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dithje, nog gefeliciteerd met Luca's 6e vermaanddag gisteren. Alweer sneeuw bij jullie, brrr. Hier eindelijk de dooi, het gras komt er weer door, werd eens tijd. Succes met de was en de kerstboom. Hier morgen even was-achterstand inhalen....

@Marj, aiai Madelief nog steeds aan het hoesten en Marjolein nu ook ziek, beterschap voor jullie!

@Pippo, tweede tandje voor beebje, goed zo!

@MoederK, rustig aan hoor.

@hier, goede nacht gehad, maar voelt alsof ik niet geslapen heb, ben nog steeds moe. Nu boterham eten, douchen en dan naar schoonmoeder nieuwjaar wensen. Fijne dag allemaal!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
  4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Knappe vent ;) !!!

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam en dithje thanks

Ben nu (ja alweer) aan t werk en heb een uur pauze dus dan maar ff het forum op ;).
    Heb weer leuke fotos voorbij zien komen :D

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Trouwens over liga gesproken we hebben chayenna ook al een paar keer laten proberen maar ze verslikt zich vrij vaak hebben jullie kids dat ook?

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca heeft zich vandaag niet verslikt Kikkert. Was de eerste keer dat hij liga uit z'n vuistje mocht eten. Misschient toeval?

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kikkert; Hier krijgt Naomi regelmatig een liga uit het vuistje maar heeft zich ook niet verslikt eigenlijk.. Ze sabbelt gewoon rustig! :)

Dithje; Hebben jullie ook de tuitbeker van Nuby? volgens mij hebben wij dezelfde.. :D Naomi kauwt meer op de tuit ipv zuigen :p

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Is inderdaad de beker van Nuby. Leek mij wel handig omdat die tuit flexibel is. Luca kauwt ook voornamelijk, maar zo leert hij wel 'omgaan' met de beker en het vasthouden ;)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Is het zondag vandaag?? Heb boven de boel gepoetst, gezogen, gedweild :D .. Net beneden gezogen en gedweild en als Jildou zo wakker is gaan we lekker met onze snotneuzen samen de honden uitlaten :D

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje zal hij wel lekker gevonden hebben die liga.
    djesslyn heeft het vandaag voor het eerst door dr fruithapje gehad vond ze ook wel lekker.
    geef jij luca roosvice? in die beker? of zie ik dat verkeerd?
    wat gaan ze dan ineens hard he als je ziet dat ze nu al uit die beker willen proberen te drinken en zelf willen eten.
    djesslyn wou net ook een pizza uit mn handen pakken maar dan doen we nog maar ff niet he. haha.

@ hier is het net bij john in zn rug geschoten dus die loopt erbij als een ouwe vent. hihihi

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh heerlijk toch Sam? Zondag of niet.... ;)

Was inderdaad een beetje roosvicee Bubsie, dus niet verkeerd gezien ;)
    Auwie die rug... Sterkte!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, er bestaat ook Diksap he? Is puur appel zeg maar, zit geen zoetstof in. Is beter dan Roosvicee nog op deze leeftijd. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar wist niet of je weet dat het bestaat.. ';) !

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik dacht dat diksap en roosvicee hetzelfde waren Sam :)
    Hmmm, thanks voor de tip... Ga binnenkort even kijken. Luca krijgt het bijna niet, meestal gewoon wat water of (baby) thee.

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Zo, zo....onze kids worden inderdaad groot!

Geweldige foto's Dithje!

Ik snap er eerlijk gezegt nog niet veel van wanneer ik wat kan/mag geven. Ik ga vandaag beginnen met groentehapje. Wanneer begin ik dan ook met fruithapje 's morgens? En wanneer mag ze dan liga, ander drinken, brood etc??

Oh, mijn hoofd knalt bijna uit elkaar! Al de 3e dag achter elkaar! :(
    Anissa ligt nu net pas voor het eerst te slapen vandaag. Ze ligt er nu al een half uurtje in dus ben benieuwd hoe lang ze nog slaapt.

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hihi Dithje, dat moet je ook maar net weten!!! Kun je eventueel nog wel even wachten, het is namelijk niet erg lang houdbaar als het open is.. Dus als hij meer drinkt kan je het alsnog halen, dan kan hij eerst wel oefenen met water/ thee..

MoederK wat vervelend :( Sterkte! Als ze het groentepapje goed eet, kun je met fruit beginnen. Brood adviseren ze vaak vanaf 7/ 8 maand. Ook weer verschillend. Hier krijgt Rinze wel eens een broodkorst om op te sabbelen tussen de middag. Verder alleen nog wat groente, wat nog niet superderpuper gaat ;) !!

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo alles gedaan, gegeten gedoucht, Naomi in bad gedaan..
    Straks alleen Naomi nog een papje geven en dan gaat ze lekker naar bed..

Naomi heeft elke keer rode plekjes in haar nekje.. In die plooien zeg maar.
    Ik droog het na het douchen of bad altijd goed af (deppen) ook doe ik het overdag nog wel eens een paar keer tussendoor als ze veel gespuugd heeft bv.
    Maar nu is het weer rood, en heb het nu weer ingesmeerd met sudocremé maar zo blijven we aan de gang. Dan is het weer een paar dagen weg en dan is het weer terug..
    En ze vind het ook vreselijk als ik er bij wil om het in te smeren of af wil drogen, want dan moet ik haar hoofdje omhoog doen om erbij te komen omdat die plooien op elkaar zitten en dan gilt ze de boel bij elkaar.. misschien heeft ze er wel last van?
    Misschien toch maar eens mee naar de dokter gaan of het miss wat anders is.. Eczeem ofzo? :(

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es dat had Rinze ook heel erg. Die had het altijd wel de eerste maanden. Is nu net, nu z'n hoofd iets minder dik is :p in verhouding goed. Heb het er toen met ha over gehad, toen ik daar toch was, maar dat blijf je houden en wat je doet is prima. Gaat vanzelf over, als de speknek weggaat ;) !

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sterkte met je hoofdpijn MoederK!

Thanks voor de tip mbt roosvicee/diksap Sam!
    Moet jij aankomende week weer beginnen met werken?

Het dochtertje van vrienden had ook 'smet' in haar nekje/halsje Es. Wat Sam ook al zei, dat moet vanzelf over gaan. Veel meer dan je nu doet kan je er niet aan doen.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dithje, JAAAA :D Donderdag mag ik weer ;) !!

Deel Deze Pagina