Iemand? Net hoorde ik haar nl opeens weer even dus ik dacht ga haar snel de fopspeen geven voor ze helemaal wakker wordt en toen lag ze weer in kruiphouding in bed.. Maar weet dus niet of ze zo onder het dekentje kan kruipen en of ze die dan van zich af kan halen? Maar ben ook bang dat ze zonder dekentje of lakentje niet snel gaat slapen en aan het draaien blijft. Maar ja, veiligheid voorop! Heb nl een broer (voor mij geboren) die met 10 maanden gestorven is doordat hij onder de dekens terecht is gekomen dus vind het allemaal heel eng..
Dithje toe maar !! COOL!! MoederK volg je eigen gevoel. Ik kan je niet helpen want hier slapen ze eigenlijk alleen op rug/ zij... Jildou sliep op latere leeftijd wel eens op buik, maar goed, toen kon ze al lopen... Maar als jij het eng vindt, zou ik zeggen lakentje eruit. Pam.. hier alweer bijna 8,5 maand !!
Ik ben net gaan kijken en ze slaapt normaal op haar rug maar opeens draait ze zich op haar zij en grijpt ze met beide handjes de spijlen vast (in haar slaap). Opeens draait ze dan door naar haar buik en dan wordt ze hakf wakker en gaat ze in kruiphouding.. Het is dus niet dat ze gewoon op haar buik slaapt maar ze wordt dan (half) wakker... Ik kijk het nog even aan.... bedankt in ieder geval voor je reactie
Luca draait ook vaak op z'n buik/zij MoederK en wij laten wel het dekentje in het bedje. Als wij naar bed gaan en hij op z'n buik ligt dan draaien we hem maar 9 van de 10 keer ligt hij 's ochtends weer op z'n buik. Het cb gaf aan dat ze nu sterk genoeg zijn om 'alarm' te slaan als het ze niet lukt om terug te draaien. Neemt niet weg dat ik snap dat je het eng vindt, helemaal gezien de voorgeschiedenis.
MoederK: Wij hebben een safe t sleep (nu nog niet gebruikt, wel bij de anderen). Werkt super! Onze dame was gister 7 mnd!
Ik snap wel dat je dat eng vindt ja. Ik vind dit ook best griezelig al geloof ik wel dat ze 'm weg zou duwen, maar ben toch bang dat ze erin verstrikt zou raken en dit dus niet lukt en leg haar daarom in slaapzak. Ik zou 'm d'r dus uithalen MoerderK! Kus Elea
ik duw de slaapzak aan het voeteneinde tussen matras en bedje,en dan controleer ik een paar keer wat hij doet. gaat meestal goed,maar soms ligt hij ook bovenin in kruiphouding.
Dankjewel dames, Bij mijn broer(tje) was het wel het geval dat ze toen nog de bedjes hoog opmaakten... Het zou hier alleen maar gevaarlijk zijn als ze de deken los zou trekken want als ze er nu onder zou kruipen met haar hoofdje zouden haar billen en voeten nog uitsteken dus kan het nooit luchtdicht worden.... hoop ik.... Ik hou het goed in de gaten en als ik het echt niet vertrouw dan haal ik ze weg. Weet ook dat de meesten op een gegeven moment het dekentje en lakentje eruit halen maar weet niet wanneer iedereen dat doet.. Redelijk goede nacht gehad geloof ik (weet het soms niet meer eens) Mijn ouders zijn gisteren terug gekomen uit portugal dus daar gaan we straks even naar toe maar eerst wilen we straks naar de kinderboerderij gaan Zijn er trouwens meer die een tegelvloer hebben? Hier nl laminaat en ze stoot al regelmatig haar hoofdje maar bij mijn ouders hebben ze een tegelvloer... Maar ja, moeten ze er toch maar iets dichter bij blijven.. Ben aan het wachten tot mn man zo opstaat, kan ik even lekker uitgebreid gaan douchen
Goedemorgen allemaal! Goede nacht gehad? MoederK slaapt je dochtertje in een slaapzak? Dan zou ik het lakentje en dekentje weg halen. Vaak is een slaapzak wel warm genoeg en hebben ze iets om zich heen waardoor ze lekker slapen. Elea ik heb Spite HD op de I Pad. Is hetzelfde als Skipboo, ken je dat? Erg leuk spel! @hier gister lekker gewandeld op de camping en vanacht heeft Liza heerlijk geslapen! En mama dus ook, want ze slaapt hier bij ons op de kamer Ze was om half 9 wakker. Nu ligt ze weer lekker te slapen. Als ze wakker is gaan we even eten en nog een stukje wandelen. Daarna naar huis want papa wil voetbal kijken
Goeiemorgen dames! Heb niet echt terug gelezen, maar wel even gescand hoe het met de moeder van Dithje ging. Begrijp dat ze thuis is? Gaat het goed met haar? Wat een grauw vies weer zeg bleeeeeegh :x Gister was het weer gelukkig wel lekker; pannenkoek gegeten op Kijkduin, alleen Luuk was een beetje aan het zeuren, dan voel je je al gauw teveel op een terras. Wel nog bruine boumy-slofjes gekocht voor 'm, echt superschattig. Kijk maar eens hoe stoer ze staan View attachment 136975 Gisteravond Paranormal Activity 2 gekeken, kijk 'm NIET! Ben nog steeds superbang en de nacht was daardoor ook niet fijn... hahaha wat een schijterd ben ik ook Vandaag maar eens wat in huis doen maar ik weet niet waar ik moet beginnen Fijne zondag meiden en een knuff!
Mooi Nancy!! Super Tamara! Nou jaa zeg, Rinze was 7 uur wakker, gevoed en vanaf uur of 8/ half 9 weer in slaap gevallen tot kwart voor 11!! Nou dat mag in de krant !! Hij was kletsnat en lekkere poepbroek maar goed, sliep lekker zeker !! Nu lekker in bad geweest en zit geweldig te spelen !
Hai meiden! Hier is alles ok. Gisteren bij mams geweest en het gaat goed met haar. Nog steeds afwachten hoe haar lichaam gaat reageren op verdere opbouw eten, maar het begin is er Vandaag niet zoveel bijzonders op de planning staan. Zometeen eerst even wat was wegwerken Luca heeft het tijgeren helemaal ontdekt Vond hem vanochtend half in/onder de bijzettafel @Nancy; whaha jij bent echt grappig. Zo'n slechte nacht door een film Leuke slofjes en natuurlijk ook leuke foto! @Sam; woehoe wat goed van Rinze! @Tamaraliza; geniet nog even op de camping. Trouwens beware meiden, want het volgende sprongetje kondigt zich aan met 8,5 maand
Haha wij zitten al 8 maanden in een sprong !!! Fijn dat het beter gaat met je moeder!! We duimen door!!!
@ dithje fijn dat het goed gaat me je moeder! @ nancy hahaha schijtert! (heb ik ook or. dus mag eigenlijk niks zeggen hihi). @ hier. vanmorge lekkere broodjes op bed gekregen van mn lieverd! daarna lekker met zn allen poosje op bed gelegen/ inmiddels hebben we gewandeld met neefje en honden en nu lekker op de bank djesslyn ligt op bed. straks spelen. ga die pinguin proberen kijken of ze die leuk vind. weet niet of iemand die van jullie heeft die kon je toen bij de kruitvat kopen. daar zitten ballen in en geloof dat tie ook beweegt. ben benieuwd. oja, DITHJE, hij hebt ook een bloom stoel he. heb je nog een verkleiner erin? ik heb dat nooit gehad. maar vroeg me af. zitten ze dan hoger? waarom ik dat vraag. mn schoonmoeder heeft stoel bij ikea gehaald die van 12 euro. en die sluit mooi aan. en dan kan ze koekje eten zonder alles eronder te smeren (broek enzo). dus vond dat heel handig maar john zei misschien dat je met die verkleiner ook wel hebt dat die bloomstoel beter aansluit ook aan dat blad. of niet??
@Bubsie, wij hebben die pinguin ook, groot succes hier. Hij maakt geluid als ze er tegen aan bewegen, leuk ding! (tip: het geluid kent twee standen , aan de onderkant wijst zich dat vanzelf. @Sam, Rinze heeft vanmorgen dus goed geslapen, lekker! @Nancy, leuke slofjes en leuke foto! @Dithje, fijn dat het steeds wat beter gaat met je mams. @hier, een rustig zondagje. Bram slaapt, manlief is weg en komt pas later thuis, even bedenken wat ik zo zal eten.
Klinkt lekker op de camping Tamara! Ik Ken beide spelletjes niet, zijn het adventure games? Ik zal eens zoeken. Download jij veel betaalde spellen, of ook gratis dingen? Nancy, supercool die slofjes zeg. Lekker ventje ook. dithje, Fijn dat het met je MoederK goed gaat. Hoop dat ze geen last van het vast eten krijgt. Pam, leuke avatar van Brayden! Hier mijn meiske alweer 10 maanden Gaat veel te snel voor mama Hier: manlief zit in Finland dus heb het rijk voor mij en de meiden alleen. Ga vroeg tukken vanaaf denk ik. Kus Elea
Elea nee is een kaartspel. Mijn vriend heeft em gejailbreaked (?) en daardoor kunnen we alles gratis downloaden Lekker even het rijk alleen! Nancy dat je zo bang kan worden van een film hè?! Ik begin er meestal niet eens aan @hiet wij zijn weer thuis. Was lekker op de camping! Liza ligt nu even lekker te slapen. Normaal gesproken is ze 's avonds tot bedtijd (8uur), altijd wakker, maar vanmiddag wilde ze niet slapen. Als ze wakker wordt krijgt ze lekker een flesje en dan hupsakee weer naar bed Vriendlief ligt in bed tv te kijken (voetbal) en ik zit lekker met een kooje koffie op de bank! Fijne avond allemaal -x-je