Goedemorgen! Jayden werd vanacht om half 3 wakker en wou echt niet weer gaan slapen, dus anderhalf uur mee bezig geweest en toen maar weer bij ons in bed genomen. Wil hem dat eigenlijk niet aanwennen maar ja, na anderhalf uur op en neer te lopen dacht ik nu wil ik ook wel weer slapen. Dus om 4 uur weer in slaap en op kwart over 6 weer wakker. *gaap* Ga straks sporten en vanmiddag weet ik eigenlijk nog niet wat ik ga doen. Ga nu Jayden zn fruit geven @ moederK, ah zielig dat Anissa weer haar hoofdje heeft gestoten..
goedemorgen! Goldy bakkes! Hier goede nacht. Dochter van vriendin is er. 3 jaar. Zo leuk hoe ze aan het kletsen zijn. We waren maar vroeg met de honden uit geweest en daarna ontbijten en Rinze zit ook aan een boterham! Die heeft de smaak te pakken met brood eten!!
Haai meiden MoederK; haha het stro interessanter Hier vond Naomi de konijnen erg leuk.. (zie foto) Bekijk bijlage 137183 Goldy; Vermoeiend is dat het meid.. die nachten dat ze wakker worden en niet meer willen slapen! Naomi heeft ze ook gehad, en nog wel soms hoor.. Sam; Wat fijn dat Rinze zo lekker zijn brood eet! Hier; Goede nacht! Naomi sliep 8 uur, moest om 12 uur nog even speentje geven maar verder de nacht niet meer gehoord, en vanmorgen half 7 begon ze beetje te miepen, 7 uur fles gegeven en daarna nog verder geslapen tot 9 uur!! Dus mij hoor je niet klagen! Net lekker Mango gegeten met Naomi, en nu zit ze lekker in de box, kan ik even stofzuigen en kan ze daarna op de grond spelen.. Maar eerst die haren zooi van de beesten opzuigen anders zit ze er helemaal onder
Ik twijfel trouwens tussen 2 stoelen die ik wil kopen.. HELP!! Deze... Woezel en Pip | Fauteuils | Baby-Dump of deze Sit en Joy Zitzak | Fauteuils | Baby-Dump Wat zouden jullie doen??
Leuk zo'n ballentent Sam! Voor van de zomer wil ik voor in de tuin op de camping zo'n schelp kopen en er ballen in doen. Pas nog in Ballorig (Zoetermeer) geweest. Ze vond de ballen erg leuk (én lekker ) Sam gezellig dagje! Ik hoop dat Liza het brood eten ook snel onder de knie heeft. Ze vindt er nu nog niet zoveel aan. Elea jailbreaken is net zoiets als 'kraken'. Mijn vriend heeft em dus gekraakt, waardoor we alle spellen gratis kunnen downloaden. Ik weet niet of je vriend / man handig is met computers, want volgens min kan je op internet vinden hoe je dat moet doen. Ik heb geen idee Fijn, MoederK, dat Anissa zonder lakentje en dekentje ook goed slaapt! Hoef je je niet meer zorgen te maken. Leuk Bubsie die pinguin! Ik heb pas een rol gekocht met balletjes erin, die komt ook terug als ze er tegenaan duwt. Daar zit alleen geen muziek in. Speelgoed 567067 Opblaasbare Roller met Geluid Vervelend Goldy dat Jayden niet lekker in zn eigen bedje slaapt Té schattig Es, die foto! @hier HIEPERDEPIEP...HOERA! Liza is vandaag 8 maanden! Ik geloof niet dat ze al in een 8 maanden sprong zit. Weet niet zo goed wat dat inhoudt... Ze kan nu sinds een week goed rollen van buik naar rug en andersom. Ze komt alleen nog niet vooruit, dus dat fusteert haar af en toe een beetje. Als haar speeltje bijvoorbeeld net te ver ligt. Ook tilt ze heel vaak haar hoofd op, alsof ze zelf wil gaan zitten. Dat duurt denk ik nog wel even, want ze kan nog niet los zitten Vandaag een rustig dagje hier... Moet vanmiddag even naar de gyn om 14.50 uur. Mijn vriend is rond 1 uur thuis, dus misschien dat we nog even ergens heen gaan.
Ik heb zoeen van sit en joy voor Jildou, bevalt prima. Maar ik zou er nog even mee wachten. Het woezel en pip stoeltje kiept makkelijk om is mijn ervaring in de winkel. Maar ze kunnen er nu toch nog niet zelf in gaan zitten, blijven zitten is ook niet alles nog in dat ding en ze vallen er dan snel uit. Zou het pas doen als ze echt losloopt.
Het lijkt mij dat die zitzak van sit & joy lekkerder zit...zakken ze nog een beetje in weg. Ik koop er nog geen een want ze kan nog niet zitten
Ja maar de sit en joy is wel vrij stug zeg maar. Maar na een jaar is het beter HAHA!! Jil vindt hem wel geweldig en hij wordt overal mee naartoe gesleept in de kamer maar ook als hij op haar slaapkamertje staat gaat hij over de hele bovenverdieping !
Marj, dankje voor de tip! Goldy, vermoeiend zeg zo'n nacht. Vooral als ze klaarwakker zijn.. Fijne dag nog, wat je ook gaat doen Sam, wat gezellig! Leuk dat ze samen kunnen kletsen/spelen Es, aaah wat een lieve foto! Weer een goede nacht gehad, wat fijn. Hier helaas ook altijd kattenharen.. Wat betreft stoeltje, geen idee. Zien er allebij leuk uit. Tamaraliza, yippie, 8 maanden! Leuk dat ze nu ales gaan leren/ontdekken. Fijne dag nog, fijn dat je vriend vroeg thuis is. Fysio weer geweest. Komt over 5 maanden voor de laatste keer. Vroeg me ook al af waarom ze nog kwam, haha Ze zei dat Anissa al mee op de fiets mag. Dus dat wordt nog een fiets kopen en een stoeltje (hebben namelijk geen fiets meer) Ze ligt nu te slapen. Haar ochtendslaapjes gaan de laatste tijd weer erg goed! Meestal van 10-12u. Eerst sliep ze nauwelijks overdag. Grrrr, steeds als het hier flink regent ligt onze hele achtertuin vol met wormen! Echt een invasie! Alleen al op het stukje stoep (de rest is gras) liggen er al tientallen! (niet overdreven) Mijn man heeft nu onder de achterdeur chloor ->) gedaan omdat ze de vorige keer daar nl onder gingen liggen en zelfs in huis waren gekomen Iemand nog (diervriendelijke) tips?
Leuke foto's dames! Zoefffff ben weer weg Druk, druk, druk... Thuis werken en nu dus snel e.e.a. doen voordat Lucaatje wakker wordt
Wat een lieffie is Djesslyn toch. Dat filmpje met die speldjes in... Echt te schattig. Es, ik had ook zo'n stoeltje als die Woezel en Pip, maar het valt idd makkelijk om en de hoes kan er niet af om te wassen. Mijn zus had echter deze stoel van de IKEA en die zit dus echt gewèldig. Voor tv kijken e.d. is deze echt veel beter! IKEA | Kindermeubels | Stoelen | POÄNG | Kinderfauteuil Gedsie MoederK, ik zou ook denken zout strooien ja. L yvia voelt zich al veel beter gelukkig. Verder hebben we hier vandaag een enorme zandstorm Het zand zit echt overal! Je ademt het ook gewoon in, dat fijne stof. Echt naar weer buiten dus Liefs Elea