Haha,die naomi ook al zo ondeugend Aah Bubsie, wat een stoer modelletje heb je!! Hmm, we moeten ons huis nog wat meer kindvriendelijk gaan maken nu.. Ze zoekt gewoon alle kabels op! Even kijken hoe we die kunnen wegwerken... Ah bah Elea, zand is niet fijn.. Gelukkig voelt L yvia zich weer beter
Leuk filmpje MoederK! Hier ook alles aan het kidsproof maken. Weet alleen niet wat ik met de trap aanmoet. Hij is veel te breed voor een traphekje en de leuning begint pas na de 2e tree... Zucht... Lekker nog even baby laten zijn hoor Sam, het gaat hier veel te snel ineens... Es, dat stoeltje is niet zo enorm groot hoor. Lijkt alleen maar zo op de foto. Is echt voor peuters/kleuters maximaal. Maar misschien wel net iets groter dan die andere ja, die kun je nl. zo makkelijk ergens tussen proppen Kus Elea
Geweldig filmpje MoederK! Lastig hoor Elea zo'n trap in huis waar je je geen raad mee weet. Mijn mams heeft mij ooit eens verteld dat wij in ons oude huis ook zo'n trapje hadden en ik daar regelmatig vanaf ben gevallen Denk dat je er weinig voor kunt verzinnen... Succes anyway Hoe is het daar Sam? Hier; ga straks naar Gooise Vrouwen
@ moederK, leuk filmpje, wat goed zeg! Ze gaat snel vooruit haha! Echt leuk om te zien. @ dithje, veel plezier in de bios! Hier; Ik had vandaag een chagerijnig mannetje, haha maar niet gek na zo`n nacht. Hoop dat hij nu beter slaapt. Ik ga morgen even naar het werk om te overleggen over mijn uren. Werk nu 2 hele dagen en 1 halve dag. Maar vind die hele dagen te lang dus wil nu 3 dagen van 5 uurtjes gaan werken. En het liefst gewoon smorgens. Hoop dat het kan!
Hoi meiden! Ik zag in de vluchtigheid prachtige foto's voorbij komen, top zeg! En MoederK, wat een snelle dame, ben helemaal perplex!! Luuk doet dat echt nog niet hoor haha die kruipt (of liever gezegd "schuift") alleen wat achteruit Optrekken doet ie ook nog echt niet Dithje, fijn dat je moeder het allemaal goed oppakt, fijn om te horen! wat een zorgen heb je dan he, getsie @Hier, groot nieuws! Althans voor mij dan Heb vanmorgen een verhelderend gesprek gehad met een van onze P&O adviseurs waar nou die onvrede jegens mijn werk vandaan komt. Kom eigenlijk tot de conclusie dat het niet de inhoud is maar meer het niet bij mijn kind zijn/het vele werken.. In principe zit ik goed daar, heb zekerheid en al dat meer, maar ik werk gewoon te veel (4 volle dagen..) Nu heb ik een ernstig gesprek met Bas gehad en hebben we wat berekeningen gemaakt en we gaan zoveel minder overhouden (ben op dit moment namelijk de hoofdverdiener ) maar wat is belangrijker he? Ik ben diep-, maar dan ook diepongelukkig omdat ik mijn kind zo weinig zie, dus ja dan moet je afwegingen maken. Moet er veel voor inleveren maar krijg er zoveel voor terug.. Nu nog het gesprek aangaan met mijn leidinggevende (die gaat echt gek worden, dus ik hou me vast ) maar volgens de P&O adviseur kan hij niet weigeren (kan ik mijn beroepen op de wet arbeidsduur??) maar pittig zal het worden. Duimen jullie voor mij? Ik ga ouderschapsverlof nemen dus ik kan zo weer terug in mijn uren dan, maar toch is dit echt een hele grote stap voor mij, maar het is beter zo. Hopelijk ga ik dan eindelijk een beetje beter in mijn velletje zitten, eindelijk...
Da's een hele stap Nancy. Wat moedig dat je er voor uitkomt en voor jezelf opkomt. En misschien financieel een stapje terug, Maar emotioneel hopelijk een spring voorwaarts! X Elea
@ nancy, ik duim voor je meid! Als je je zo ongelukkig voelt is het wel de betere keuze! Deze tijd met Luuk maak je maar 1 x mee! En je kunt altijd weer meer gaan werken als hij wat ouder is. Succes! @ bubsie, super die foto`s van je meisje! Hier; Jayden wou niet gaan slapen in zijn bedje, dus bij papa op de bank gelegd en hij sliep meteen.. net in zijn bed gelegd nu hopen dat hij blijft slapen. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen..
Heel veel succes Nancy, ik duim voor je meis!!! Dithje, hier alles goed hoor, druk... Zoooo helemaal happy, net belasting gevuld en we krijgen 2200 euro terug !! Trouwens Nancy, als je ouderschapsverlof opneemt, dan kan je als je minder loon hebt gekregen dan het jaar ervoor ook geld terugkrijgen via de belasting he! Dat je het even weet !!
Even spammen hoor Iedereen een goede nacht! Ik ga lekker slapen Wanneer heb je dat gesprek Nancy? Ik zal voor je duimen.
Tamara wat schattig !! Prachtig Trouwens nog wat leuks vanmiddag. Ik was met Jildou en Rinze naar de speeltuin (Rinze in wandelwagen ) en er werd Jildou gevraagd hoe haar broertje heet.. Zegt ze: Grutte kerel !! Dat zeg ik altijd als ik hem uit bed haal, aaah grutte kerel !!
Tamara, wat een plaatje!!! En wat een onwijs schattige outfit heeft ze aan. Die beenwarmers, echt te lief! Helaas hier geen beenwarmers weer, ze zien me aankomen Ik moet de kasten van de meiden gaan uitmesten, ze groeien overal uit, dus er kan weer van alles door. De rompers maat 56 worden L yvia nu ook echt een beetje te kleine, dus de volgende stapel kan in de kast Hoop dat J ayden toch nog lekker heeft geslapen vannacht, Goldy. Hier heeft L yvia even flink gebruld vannacht, ze had honger En flink ook! Dus even volgetankt en toen heeft is ze uiteindelijk weer in slaap gevallen. Ik mis mijn mannetje... Dat bed voelt altijd zo groot in mijn eentje Gelukkig zijn de meiden echt superlief. Ze gaan makkelijk naar bed (altijd wel hoor) en staan lief op. E line helpt echt supergoed, ze kleedt zichzelf aan 's ochtends zonder zeuren of mokken (dat is wel eens anders) dus dat is wel fijn. Wel mist ze haar papa erg Kus Elea
Wanneer komt hij weer? Knuffel! Lekker is dat he dat zelf aankleden. Jildou kleedt dr zelf ook al aan! Alleen maillot of gebreide legging lukt nog niet echt! Maar goed ze is nog geen 2.5!
Heeft 'ie dit gelezen ofzo Hij belt net op dat hij me mist Hihi en ik maar denken dat hij geen Nederlands begrijpt Kus Elea
Sam hij komt na het weekend weer terug. Ja is idd heerlijk die zelfstandigheid. Mijn meiden zijn sowieso heel zelfstandig, ik mag nooit wat doen Hier kleden de meiden zich ook al heel lang zelf aan, alleen E line wil nog wel eens drama maken 's ochtends met van die lekkere driftbuien En deze week is ze dus heel erg lief. Stilte voor de storm? Ik geniet er maar van zoalng het duurt Kus Elea
Goedemorgen dames! haha Elea, geniet er inderdaad maar van. Wat fijn zo'n zelfstandige dames! Wat lief van je man.. (waar komt hij uit dan?) Haha Sam, moet echt altijd lachen om Jildou dr uitspraken Hoe ging het vannacht met grutte kerel? Oh, lekker zoveel terug van de belasting! Tamaraliza, wat een schattige foto!!! Echt super lief!!!! Goldy, hoe ging je nacht? Toch nog goed geslapen? Nancy, hopelijk gaat je baas ermee akkoord meid. Als je op die manier beter in je vel zit heeft hij er toch ook meer aan.. Hier een hele korte nacht... Ze wilde pas om 23u echt gaan slapen en om 4u was ze klaarwakker! Ik ging steeds kijken en de ene keer zat ze op haar knietjes aan de bedrand en de andere keer stond ze weer rechtop in bed (met slaapzak!) en moest ik haar weer neerleggen.. Uiteindelijk maar bij me in bed genomen maar ook dat hielp niet.. Ongeveer tot 6.30u helemaal wakker geweest en daarna tot 7.30 beetje gedoezeld maar daarna wilde ze er echt uit. Nu staat ze weer in de box te dansen. Wel grappig, sinds gisteravond heeft ze ontdekt dat ze in de box langs de spijlen af kan lopen.. Straks misschien even naar weeguurtje cb aangezien ik afspraak toen vergeten was en pas 4 april weer terecht kan
MoederK, nounou snelle gekke tante.. Haha Jildou is ook heel erg leuk !! Nacht ging goed, om 12 uur wel even slokje gehad maar daarna tot half 8 geslapen. Dus geen klagen. Jildou was helaas om 1 uur ff wakker, zou ze bij ons in bed kruipen en om 6 uur ..Maar heeft wel lief bij me gelegen Elea aah wat lief Ja waar komt hij vandaan dan? Haha ja die buien kent Jildou ook wel, maar echt driftbuien kan ik het nog niet noemen !! Heel enkel eens!! Zooo zometeen de honden doen en daarna even wandelen met de honden en dan even SHOPPEN !! Altijd leuk !! Ook helemaal happy, gisteravond met Kor besloten dat we de tuin toch maar weer in de tegels gaan doen. Twee jaar geleden hebben we er een grasveldje in gedaan (of 2 jaar terug) maar dat is totaal niet handig met onze honden. Ze poepen en plassen er in als je er niet om denkt of ze graven het uit .. Ik kan ze nu nooit even lang alleen in de tuin laten, anders zit er weer een gat in.. Dan koop ik liever voor een paar tientjes nog wat foamtegels en leg ik die in de tuin voor Rinze straks !! En voor onder het zwembadje...
hee meiden Hoop bij te lezen zeg na 1 dag Nancy leuke foto van je mannetje, ik duim voor je sam geweldig die fotos in ballenbak Es leuk naar de kinderboererij, lieve fotos ook Bubsie stoere meid hoor Tamara wat een lieve foto, knappe meid is het Moederk wat een zware nacht, pfff Gisteren was bouwkundige keuring van huis, alles was goed. Morgen voorlopig koopcontract tekenen. Kim kan sinds gisteren op commando in handjes klappen, goed he xxx