Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, altijd lekker als je geld terug krijgt :). Haha die Jildou, wat kan ze toch leuke dingen zeggen!

@ tamara, wat een knappe meid! Leuke kleertjes heeft ze aan.

@ elea, Fijn dat je meisjes zo lief zijn, wel zielig dat ze hun papa missen. Maar het is zo weer weekend en dan kunnen ze weer lekker met papa knuffelen, en mama ook ;)

@ moederK, wat een korte nacht! Je zei dat ze gisteren overdag weer veel had geslapen? Misschien heeft dat er mee te maken. Ze heeft het echt onder de knie dat staan he! Knap zeg.

@ cp, Fijn dat alles goed was met het huis. Leuk dat Kim kan klappen in de handjes.

Hier; Jayden weer om half 3 wakker, en wou weer niet gaan slapen. Toen maar even op de bank gaan zitten en hem wat drinken gegeven.. om 3 uur weer in bed gelegd en hij ging meteen slapen. Alleen kon ik niet meer slapen, heb nog tot 4 uur wakker gelegen.

Jayden doet alles voortaan na wat wij doen. Als hij ergens niet aan mag zitten zeggen wij nee en schudden nee met ons hoofd. Nu voortaan als wij Nee zeggen dan schud hij ook met zijn hoofd nee hahah.. zo grappig.

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha Goldy, moeten we niet te hard knuffelen, voor je het weet zitten we met 4 meiden :D Whahahaaa. Die Jayden, nog geen eens 2 en nu al schudt hij 'nee' :p Wat leuk zeg!

MoederK, jouw meiske en de mijne zijn stiekem vriendinnetjes en houden contact denk ik ;) Hier ook om 4 uur wakker en aan het dansen in bed nl. :p

Lekker shoppen Sam, veel plezier! Fijn die tegels. Wij hebben hier ook alles betegeld en ik leg er idd. foamtegels onder. Gaat prima. Voordeel is dat ze rond kunnen fietsen in de tuin en dat kan op gras niet.

CD, wat enorm schattig dat ze kan klappen. Echt zo lief vind ik dat! Spannend hoor, je huis! Wanneer mag je er in?

Sam en MoederK, ik heb de allerliefste Fransman aan de haak geslagen (of hij mij hoe zat dat ook alweer ;)) :D

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haai meiden, lees straks even terug!!

Goede nacht! Naomi is de laatste nachten niet meer wakker geweest, maar nu wordt ze wel 's ochtends vroeger wakker.. half 7 was het vanmorgen. Mja dat heb ik liever dan 's nachts, en na half 7 slaapt ze ook weer 2 uur verder, dus ik klaag niet hoor :)

Ik heb net lekker een bosvruchten Yoghurt gemaakt voor Naomi.. dus die ga ik nu even geven, ben benieuwd of ze het lust :)

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    even nog een vraagje trouwens!

Naomi haalt nu elke keer de laken omhoog, ze trekt hem dan ook over haar hoofd. Ik vind dat helemaal niks. Dus heb nu de laken weggehaald en dus alleen de deken laten liggen.. Dat kan toch wel? De deken trekt ze niet omhoog omdat die zwaarder is en verder onder dr bedje vast zit!

Ik zit er toch aan te denken om gewoon een dekbedovertrek te kopen en de deken daar in te doen..

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, wij hebben ook een dekbedovertrekje en dat gaat heel goed. Die krijgen ze niet zomaar los. Bosvruchten yoghurt, daar zal ze wel van gesmuld hebben ofniet?

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames

@Tamaraliza, wat een schatje!! Wauwie zeg :)

@Elea, wat een zoete kinderen, toppie! En logisch dat je je mannetje mist... :( Knuffel voor jou!

@Sam, leuk dat jullie de tuin gaan doen, zijn altijd leuke projectjes met een mooi resultaat :) Merk altijd dat als de tuin gedaan is, bloemetjes in bloem etc dat ik daar helemaal vrolijk van word :D

@Es, dat zijn inderdaad vroegertjes voor Naomi zeg!
    Ik zou inderdaad het dekentje dan in een hoes doen. Hier doet Luuk dat gelukkig niet, zou er ook de kriebels van krijgen ja ;)

@Carpediem, goed zeg van de bouwkundige keuring! En handjes klappen, gaaf!
    Trouwens; hoe is het op het schoonouders-front? Of wil je het daar niet over hebben? :(

@Goldy, pffff dat een nacht voor jou, balen zeg :(
    Ja nu is het nog leuk dat nee schudden maar wacht maar hahahaha flauw :p Maar knap hoor, Luuk doet dat echt nog niet :$

@MoederK, dat meisje van jou is echt een snelle jelle zeg :$ Wauwie sta echt versteld! Super hoor, maar wel bewerkelijk denk ik...

@Hier, bedankt voor jullie lieve woorden over het werken, schatten! :)
    Gisteravond sliep ik slecht in omdat ik alleen maar lag te piekeren ;) Maar het is beter zo... Nu ben ik me goed aan het inlezen etc, zodat ik goed het gesprek aan kan. Brrrrrrr vind het zo eng! :( Dithje nog adviezen??
    Vandaag druk daggie op 't werk, joh houdt me van de straat ;)
    Vanavond weer sporten, goed bezig he :p
    Fijne dag meisjes!

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik heb een deken van Jollein past die gewoon in een dekbedovertrek?

Goldy; Wat voor deken heb jij erin?
    Vind zo'n duo deken zo duur ik heb al 2 dekens..

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, Ik heb zo`n duo deken. Maar ik heb er maar 1tje in het overtrekje zitten. Ik weet niet of de deken die jij hebt er in past, zal toch wel denk ik?

@ nancy, begrijp goed dat je het eng vind maar komt goed!
    Sportze vanavond

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze ligt nu gewoon onder alleen de deken, maar ze is zo druk in bed.. die schopt ze weer weg.. ppff
    Nja ze heeft een slaapzak aan, dus moet goed zijn toch? ;)

10. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik heb sinds eergisteren het lakentje en dekentje eruit gehaald!
    Dus ze heeft alleen haar slaapzak aan en ligt gewoon "los" in bed.
    Ze slaapt even goed (slecht dus, haha) als altijd, merk echt geen verschil..
    Nou ja, ze gaat nu steeds staan maar dat deed ze dus de afgelopen dagen ook, vandaar dat ik alles eruit heb gehaald.
    Kun je dus ook proberen..

11. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nancy, dikke knuffel! Je hebt je hard gelucht, wat al een hele stap is en je neemt vast en zeker het goede besluit. Wat Sam al zegt je kunt via de Belastingdienst "ouderschapsverlofkorting" krijgen, je krijgt dan voor het jaar 2011 € 4,11 aangevuld per uur. Vangt toch weer een beetje financiën op! Heel veel succes met het gesprek, komt helemaal goed, zeker weten.

@Carpediem, fijn dat het huis bouwkundig in orde is, veel plezier met tekenen morgen! Wat goed van Kim dat ze in de handjes klapt.

@Sam, die Jildou :p geweldig! Vonden ze het geen aparte naam ;)

@Elea, comment ca va aujourd'hui? Lekker dat de meiden al zo goed zichzelf doen met aankleden, scheelt mama 's morgens weer.

@Tamara, wat een leuke foto van Liza, schattige kleertjes!

@MoederK, knappe meid heb jij, ze gaat als een speer in dat filmpje!

@Goldy, hopen dat Jayden snel weer goede nachten gaat maken. Herken het overigens wel, Bram had 1,5 week geleden "last" van slechte nachten. Weet niet of Jayden nog slaapt tussen 16.00 - 18.00 uur? Dat was hier de oorzaak. Wij hebben groentehapje nu op 15.30 (half uurtje eerder dan eerst), dan krijgt hij de fles en wil dan om 16.30 uur naar bed voor een 45 minuten/uurtje. Dan weer de fles om 20.00/20.30 en meneertje slaapt door tot de volgende morgen. Kleine verschuiving maar maakte hier de nachten weer oke. Just a tip, kan natuurlijk tal van oorzaken hebben als ze 's nachts wakker zijn....

@hier, vanmorgen controle gehad bij de tandarts, ben weer goedgekeurd voor een half jaar. Mijn tandarts is helemaal verliefd op Bram, ze bleef wel 10x zeggen wat een mooi kindje en wat een lange wimpers *trots*. Bram slaapt, de wasmachine draait. Straks als Bram wakker is heb ik de wandelwagen al klaar staan en gaan we even lekker wandelen.

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik vind het zo kaal in bed zonder deken of laken, en ik lig zelf ook altijd graag ergens onder dus denk ik me kind ook.. mja is ook onzin natuurlijk haha
    zal het ook eens proberen moederk vandaag

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    es. wij hebben ook een dekbedovertrek met zo'n duodeken inderdaad. nooit laken gehad.

hier: zometeen komt mn moeder als het goed is. en dan ga ik ff naar de osteopaat. djesslyn slaapt. en ze heeft eindelijk een tandje erdoor!
    verklaard ook waarom ze gister 4 poepbroeken had denk ik. haha.

@ rest knuffel!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es: hier ook dekbedovertrekje met deken erin. Moet je even meten wat de maat is van je deken ;) Dan kun je dat zo zien :p !! Ik heb 1 van de hema, maar die deken (van leenbakker destijds) past daar niet helemaal in, maar goed dat zit onder het matras :p !!

Sorry ff geen tijd om te reageren.. spitsuur ;) .. Maar we hebben lekker geshopt. Wat heb ik toch heelijke kinderen om mee te gaan shoppen :D !!

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Haak vanavond even bij je aan Nancy mbt tips/weetjes/etc voor je gesprek!

All; knuffel!

Geen tijd om verder te reageren, ben aan het werk.

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heb een dekbedovertrek gevonden van 100x140.. nou dat past dan wel, dan zit de rest mooi onder het matras, zie je toch niks van? :(

18. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam: bel.dienst is idd leuk. Heb zondag verstuurd, bijna 5000 terug!
    Ouderschverlofkorting lukt hier niet. Ga telkens teveel omhoog qua salaris.
    Leuke bugaboo gezien, bod is akkoord, mannetje wil ook even kijken op mp.

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kijk dat is zeker leuk, maar hadden jullie al voorlopige teruggave dan? Want die hebben wij wel ;) !!
    Ja die korting had ik toen met oudersch.verlof met Jildou ook niet idd. Maar nu dus wel, maar dat kon ook al gauw aangezien ik het heb opgenomen op al m'n uren, achterelkaar aan ;) !
    Leuk dat het gelukt is!!

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk

Deel Deze Pagina