Jippie! Het bod is geaccepteerd voor de bugaboo, morgen gaat 'ie met de pakketpost!!! Marktplaats.nl > Bugaboo frog kinderwagen/buggy rood GERESERVEERD - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Dit is 'm. Ben erg blij! Heb mijn Quinny meteen op marktplaats gezet. Nu nog op zoek naar een Bugaboo voetenzak, redelijk betaalbaar...
Grrrrrrrrrrrrrrr zit dus nog steeds op mijn werk he :x Al vanaf 7.30u vanmorgen.... (over een half uurtje zit ik hier dus al 10 uur...) Zit op een brief te wachten die nog de deur uit moet :x:x Kan een keer gebeuren maar altijd door (mis)planning van een ander en waarom nou altijd als ik de volgende dag vrij ben grrrrrrrr sorry baal als een stekker want eer dat ik thuis ben, ligt Luuk dus al in bed, want ben voorlopig nog niet weg @Potjes voeding, zou ook zomaar kunnen dat het fruitsuikers zijn he bedenk ik me ineens En die zijn toch neit zo slecht @Carpediem, wat goed!!! Kim zoet geweest super! @Es, zo hey wat een superservice dat jullie een nieuwe bank mogen uitzoeken!!!!!! HOERA! @Dithje, ja dat stuk van de BA wil ik dus ook laten vallen maar gaat hij echt niet pikken Dat is t 'm juist... tis afwachten en zorgen dat ik een voorstel heb, want dat is altijd beter dan dat hij met een voorstel komt denk ik dan maar @Bubsie, ach buisjes, zo zielig is dat dan he @Goldy, aaaaaaah balen zeg van je uren, en wat een gel*l Je doet er toch niemand kwaad mee Werkse! @Marj, jeeeeeeeeeeeeeeeh wat heerlijk!! Kan hier niet op MP, maar zal thuis eens kijken, super joh
Argh Nancy wat balen! Hoop dat je inmiddels al thuis bent of in ieder geval richting huis bent. Gaaf hoor Marj!
Nou potverdikkie volgens mij heeft Rinze zijn eerste tandje door !! Wordt hij toch nog een grote kerel??
Hihi grutte kerel zo schattig dat eerste tandje. Nancy, hoop dat het toch nog is meegevallen is op je werk. Niet Fijn idd als je zo Lang zit te wachten. Marj, ziet er super uit zeg. Daar zul je vast veel plezier van hebben! Goldy, wat balen dat ze zo moeilijk doen over je uren. Zeker ALS je collega's er geen punt van maken... Hoop dat het toch nog wordt goedgekeurd. Bubsie, hoop dat je neefje opknapt door de buisjes. Arm ventje... Fijn een nieuwe bank, Es. Wat een service zeg! Hier: drukke dag gehad, Maar wel een gezellig dagje. L yvia laat steeds los als ze staat en dat gaat best vaak goed, Maar helaas ook heel vaak niet... Ze heeft wat te veel zelfvertrouwen ben ik bang... ze maakt toch steeds een smakkerds op de grond . echt zielig. Al lijkt ze er zelf niet lang mee tezitten, mijn bikkeltje. Even uithuilen en op naar de volgende valpartij x Elea
Even kort en uit het hoofd.. Zag 2 erg leuke foto's van Naomi! Dat idee had ik ook maar mijn man vindt het "vies" om haar in de douchebak te zetten.. Goldy, hoop dat het lukt met je uren! Euh... o ja, snelle L yvia zeg! Wel zielig dat vallen ja.. Mirena: na de eerste maanden nog iedere dag bloedverlies te hebben gehad ben ik gelukkig niet meer ongesteld geweest. toevallig wel de laatste paar dagen last van buikpijn (menstruatiegevoel) Hmm, wel erg slecht geheugen zeg.. Nacht was erg secht en moest er alweer om 6u uit. Maandag heb ik een extra gesprek op het cb wat we eraan kunnen doen. Ze is nu ook weer veel aan het hoesten dus helpt ook niet echt mee. En blijkbaar kan ze met slaapzak aan niet van buik naar rug terug draaien..?? Hihi, ze heeft nu ontdekt dat ze in de box rondjes kan lopen langs de spijlen Welterusten dames! Als Anissa zo naar bed gaat, ga ik ook meteen
Rinze zn eerste tandje, yippie! Hier nog steeds helemaal niets in aantocht.. Bubsie, succes voor je neefje! Marj, mooi zeg!!
@Sam/Bubsie, tandjes!! @Elea, wat een brokkenpiloot die kleine Lyvia hihi @MoederK, welterusten, hoop dat deze nacht beter is! @Hier, zo ik was pas bij 6en thuis, gewoon 10 uur gewerkt vandaag Luuk welgeteld 20 minuutjes kunnen zien ach ik hoef zelden over te werken, maar baalde wel... Nu lekker 4 dagen vrij!!! Manlief naar de voetbal en ik effetjes voor mezelf Helaas kan vriendinnetje niet mee shoppen morgen.. Zit er aan te denken om alleen te gaan en dan naar de Primark in Rotterdam. Ga dan wel heeeeeeeel vroeg want tis altijd niet te harden zo druk daar Maarrrr kan ook zijn dat ik lekker uit ga slapen. Zo dan, heb je ineens een luxeprobleem Vermaak me wel, gewoon even niet werken is al even heerlijk Luuk breng ik wel gewoon naar de creche morgen want heb echt even me-time nodig
MoederK; Naomi zit ook niet in de douchebak als je goed kijkt zie je dat ze op haar ''badje'' staat alleen dan ondersteboven zeg maar Zo hoef ik ook niet ver te bukken vandaar! Meiden wat vinden jullie van deze bank??? View attachment 137933
Ik ga mijn bedje in.. Vincent is ook erg gezellig (slaapt al op de bank).. en ik verveel me! Morgen wordt ik opgehaald door me vader, dan ga ik naar de tandarts en daarna door naar me moeder en komt Vincent ons weer ophalen tegen het avondeten om naar huis te gaan.
@Es, mooie bank! Wij willen in de toekomst (als de box weg is) ook zo een soort bank, hoekbank/donkergrijs, dus goedgekeurd! Succes morgen bij de tandarts!!
Nou we zijn eruit! Dit wordt um. We wilde eerst een echte leren bank, maar we hebben maar beperkte keus nu, en alle echte leren banken zijn te groot voor ons huis. En aangezien we er nu toch geen geld aan hoeven besteden wordt het dan maar deze Hijs ook wel mooi.. Hoop alleen dat de haren van de beesten niet te erg erop zichtbaar zijn en makkelijk zijn weg te stofzuigen! Want dat is met leer wel weer ideaal! Mja alles heeft zn voor en nadelen denk ik dan maar!! Welterusten!!
gave bank Es! Helemaal leuk. Mijn ouders hebben er ook zoeen en volgens mijn moeder viel het mee met de hondenharen. Je kunt 'm gewoon even zuigen. Fijne vrije dag Nancy. Wat naar zo'n luxeprobleem Moeilijk he om te kiezen geniet ervan.
Hee meiden Zo even bijlezen Gisteren had mijn schoonmoeder mijn man gebeld, toen ik aan het werk was, dat ze bij ons nieuwe huis waren. Ze was enthausiast, en zei dat we de vloer van hun krijgen. Snappen jullie dit? Als ze niks zegt over toen, hoef ik nog steeds geen contact. ZE mag wel is sorry zeggen voor dat rare gedrag. Ben nu 2 dagen vrij, gelukkig. Slaap heel slecht laatste nachten, snap niet hoe het kan xxx
@sam; we wilde hem graag in het leer maar die hadden ze niet. Dit is dus een stoffen bank Hoop beetje goed schoon te maken ivm haren. Mis we zien t wel. De hond mag toch nie op de bank. Kom straks uitgebreid reageren. Lig nu nog op bed met naomi
Beetje rare manier van 'goedmaken' idd CD om er dan maar een vloer tegenaan te gooien Maar misschien toch wel ergens goedbedoeld (al ben ik een type dat dat dan echt niet aan zou kunnen nemen als er niets is uitgepraat he, maarja dat ben ik. Ben sowieso niet zo van het aannemen van dingen van een ander). Vanmorgen belde mijn vriendin af voor het sporten, zat al klaar met schoenen aan maar ben toch niet meer gegaan Was eigenlijk wel blij dat ik ook niet 'hoefde'. Haha. Heb wel een redelijk goede nacht gehad, L yvia werd pas om 5.45 u wakker, dus daar ligt het niet aan. Verder met mijn vriendin afgesproken dat we gaan shoppen woensdag. Even met S teef afspreken dat hij oppast en de creditcard ritselen Trek wel een string aan van het weekend, dan heeft hij vast geen bezwaar Vanmiddag organiseer ik de kleuterclub van de Nederlandse vereniging. We hebben als thema Jip en Janneke en gaan dansen, spelletjes doen, voorlezen en knutselen en als afsluiting frietjes eten. Er komen ruim 25 kinderen Dat gaat helemaal leuk worden dus en als bonus hoef ik dan ook lekker niet te koken vanavond Kus Elea
wow het laatste berichtje om 10 uur vanmorgen, wat is het hier rustig! Vanacht eindelijk weer een goede nacht gehad, Ik moest hem vanmorgen wakker maken om 8 uur.. dat is weer lekker zeg, vooral omdat ik vandaag de hele dag moest werken. Jayden ging toen straks op handen en voeten staan uit zijn eigen en bleef best lang zo staan hihi. Ik denk dat hij niet gaat kruipen maar op handen en voeten vooruit wil. Want hij gaat ook altijd zo staan als ik hem in de kruiphouding zet.
Haai meiden! Inderdaad rustig hier!! Ik ben ook de hele dag weggeweest! Moest om 13u bij de tandarts zijn en was pas om half 3 terug! Heb een wortelkanaal behandeling gehad, zat een flinke ontsteking in mijn wortels! De tandarts snapte niet dat ik daar 2 weken mee heb rond kunnen lopen.. Ik nu achteraf eigenlijk ook niet Maar goed dat was nog niet alles, mijn rechter verstandskies boven zat in de weg en de rest klem te duwen, dus och die heeft ie ook nog ''ff'' getrokken!! En NU!! Nu begint de verdoving beetje uit te werken en heb als de sodemieter maar een pijnstiller genomen want ik voelde de pijn al opkomen! Dat wordt een leuk nachie ben ik bang...