Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    pff hoop dat je een beetje kunt slapen vanacht es! Sterkte!

Weet iemand of dat je menstruatie uit kan blijven door het afvallen? Ben namelijk 10 dagen overtijd.

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es he bah!!! verstandskies kan over meepraten.
    hopelijk heb je goede nacht.

@ goldy. volgens mij kan wel je menstruatie uit blijven als je heel veel af valt. ben je zo flink aant lijnen dan?

ff foto spammen

3. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Bubsie, wat een mooi meisje!

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    dank je wel;):D

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bubsie, leuke foto!
    Ik eet een stuk gezonder en ga nu 2 x per week sporten. Ben in 6 weken tijd 6,5 a 7 kilo afgevallen.

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Häaaaai meiden!

Ik heb denk ik max 3 uurtjes geslapen! Damn wat een last zeg. En heel me wang is nog dik.
    Naomi wel goed geslapen gelukkig. Die ligt nu bij me in het grote bed.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Es auw, ik had toen wel 5 dagen last na wortelkanaalbehandeling, en heb nog steeds last van die kies.
    Is al jaar geleden, verga soms van de kiespijn, en tandarts kan niets zien

Bubsie mooie foto zeg

Goldy wow wat veel afgevallen zeg.
    Ik ben nu 69,5, was aan eind van zw schap 92.
    Ik ben nu eigenlijk weer goed van gewicht, maar wil nog paar kilo eraf

Dithje hoe gaat het met jou, en je moeder?

Gisteren bij hm weer is wat kleertjes besteld, maatje 80, dat zal ze over paar maanden wel passen nog toch?
    Ze heeft nu maat 74, soms nog 68. 74 is nog ruim.
    Zijn nl echt zomerdingen.
    xxx

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ah wat een schattige foto Bubsie!

Zo jij gaat goed zeg met het afvallen Goldy! Knap hoor!
    Denk wel dat je menstruatie daardoor kan uitblijven... Misschien voor de zekerheid even informeren bij je ha?

Auwie Es :( Sterkte!

Altijd leuk shoppen CD! Het zou toch wel dat Kim van het zomer 80 aan kan...
    Met mijn mams gaat het goed. Woensdag voor controle naar ziekenhuis geweest en hechtingen verwijderd. Nu verder aansterken maar het lijkt goed :)

Hier; gisteravond met mijn dinnetje heerlijk uit eten geweest! Het was echt super gezellig, het eten was heerlijk en de wijn smaakte subliem :p
    Op de terugweg rijden we zo een alcoholcontrole in :$ Mijn vriendin reed en had 3 wijntjes gedronken :) We knepen 'm best wel. Blazen en dikke prima dus mochten verder, pieuw!
    Eigenlijk moest ik vandaag werken maar mijn schoonmoeder hangt tegen een longontsteking aan en Luca zou daar heen gaan. Wilden we toch liever niet, vooral ook omdat hij net weer verkouden af is.
    Heel eerlijk gezegd vond ik het helemaal niet erg om een dagje vrij te zijn ;):p

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Sow Dithje, niet zo handig met drank op achter het stuur :cool:. Gek eigenlijk dat dat ding niet uitsloeg dan :( Nou wordt je hier gelijk gedeporteerd als je alcohol op hebt en rijdt, dus dat halen de mensen hier niet in hun hoofd. Ikzelf durf sowieso niet, ben gevoelig voor alcohol en de vrouw van mijn vriend is doodgereden door een bestuurder die gedronken had, dus vind ook dat ik beter moet weten zeg maar... ;)
    Fijn dat jullie zo'n heerlijke avond hebben gehad. Ik ga woensdag met mijn dinnetje shoppen en heb er al superveel zin in. Nu nog naar de kapper (stel ik al veel te lang uit) en dan kan ik er weer tegen :D

Gave foto Bubsie. Wat een heerlijk grietje is het toch ook.

Goldy dat kan best als je veel afvalt in korte tijd hoor, dat je menstr. uitblijft. Maar is geen goed teken, dus wel voorzichtig doen he. Superknap dat je zo goed aan het sporten bent!

CD, H&M valt wel vaak erg groot, dus ik zou het wel even passen als het komt. Maar normaal gesproken moet maat 80 prima gaan rond die leeftijd.

Knuff Es, het is zo naar kiespijn... :(

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Carpediem, nou ja die schoonouders van jou :x
    Leuk kleertjes besteld! Ik denk het wel hoor

@Es, sterkte meissie, wat een ellende! :(

@Goldy, wat goed van Jayden!! Kruipen is niet meer ver weg :D
    Geen idee of dat kan door afvallen; overtijd!!? :$

@Elea, veel plezier met je feestje!!

@Dithje, fijn dat het gezellig was! Ik 'mag' morgen, lekker met de meisjes uit eten ;) En goed dat ze Ptjes blies :$
    Lekker thuis dus met Lucaatje, helemaal niet erg nee :D

@Bubsie, schattieeeeeeee!! :D

Ik ook even spammen (vers van de pers :D)

Bekijk bijlage 138224

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Oh wat erg Elea dat de vrouw van je vriend is doodgereden :$:(
    Jeetje mina zeg! Zelf rijd ik ook niet hoor als ik drank op heb want ik weet nooit goed hoe het valt en ik erop reageer.
    Heerlijk shoppen, whoehoe :D:D

12. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Aaaaah wat schattig Nancy! Dat pakje ook, geweldig! :D

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    En nog eentje

Bekijk bijlage 138225

Hij racet nu met zijn loopstoel door de woonkamer haha lekker ding
    Vanmiddag op kraamvisite bij een vriendinnetje, en morgen uit eten met 2 vriendinnetjes en daarna naar een theaterreading van Peter vd Hurk, ben zooo benieuwd!
    En... morgen komt mijn vadertje thuis!! Zo blij!! :D:D

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een boefje Nancy, echt schattig!
    Wauwie wat een leuke dingen allemaal! Geniet ervan!!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; zag ze net op hyves!! Cute!! :) Ik mag die kanjer volgende week weer knuffelen!! Naomi en ik kunnen niet wachten! :D

Naomi heeft voor het eerst een haar speldje in haar haar!!!!!!!! ZO SCHATTIG!!! ;) Dat moment heeft voor mij eeuwen geduurd want dat wilde ik al zo lang :p

Bekijk bijlage 138229

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou ik heb meneer net zijn fruitje gegeven, lekker vers geprakt banaantje, nou hij mot het dus echt niet he! :( Potje ging er daarna zo weer in.. Heb hem vanaf het begin laten wennen aan vers EN potjes maar nu ineens moet ie helemaal geen vers meer... \Wat moet ik daar nou mee?? :(

@Dithje, ja leuk pakje he! Gister gekocht bij de Primark, heb me wezenloos geshopt :$:D

@Es, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa echt veel zin in!! :D
    Aaaaaaaah wat enorm schattig zeg, zo geweldig!! :)

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es. lief!!!!!!!!!!!!!!!

@ nancy hier ook or met dr fruit, ze vind het vers ineens ook niet meer zo lekker en potje gaat er zo in. maar denk dat het komt omdat ik vers gewoon prak en niet meer in de blender doe en dan moet ze meer moeite doen hihihi stel je voor dat je moet wordt.

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; gewoon blijven aanbieden!
    Ik heb het andersom, moesten gisteren natuurlijk de hele dag weg, en had een potje meegenomen, nou echt niet dat mevrouw het eet!! Dus moesten we eerst naar de supermarkt om een peer te kopen :p

En als je de banaan in zijn handje geeft? dat ie uit het vuistje eet zeg maar.. dat vinden ze meestal wel interessant, en een koekje eten ze ook zo.
    Geef je hem een halve banaan in zijn hand en kijk je wat hij ermee doet! Wel oude kleren aan doen :p maar meestal eten ze het op die manier wel..

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    ppfff ben alweer 10x heen en weer gelopen.. Ze is wel moe maar geeft er nog niet aan toe! ;)
    Dat laten huilen heb ik ook nooit gekund hoor, en nog steeds niet :p Nou ja ga nog maar een x lopen! haha

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Bubsie, haha dat zal het zijn! ;) Eerst lustte hij heel erg verse banaan maar sinds het uit zijn neusgaten kwam toen hij ziek was, wil hij het niet meer... :(

@Es, dat is ook nog een idee, Rapley heet dat volgens mij he? Morgen maar eens proberen, thanks :)
    Ach jemig... Hier het omgekeerde; wilde hem net een boterham geven en toen viel hij zowat in slaap. Dus om 12u weggelegd en sliep/slaapt als een os ;)

Deel Deze Pagina