Juli 2010 mama's Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by pippo, Dec 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  2. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Schattig Es dat knipje in Naomi haar haartjes!

Leuk filmpje Nancy van Luuk! Vertel eens.... hoe erg heb jij geshopt gisteren? ;):p
    Lastig dat Luuk opeens geen vers meer wil. Zou het gewoon blijven proberen en wat Es zegt misschien eens iets in vuistje geven.

Hoe is het met jou en Djesslyn Bubsie? Heeft jouw afspraak bij de osteo nog wat opgeleverd?

3. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ahh leuk filmpje Nancy! :)

Ik ga zo maar even op de bank liggen.. ik verga van de pijn! Net 2 ibuprofen achter me kiezen.. :(

4. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    yeahh hier weer een goede nacht! Van 20.00 tot 07.45 en tussendoor helemaal niet wakker geworden. Toen fles gedronken bij mij in bed en toen van 9 tot 10 nog lekker samen geslapen, heerlijk! En hij wil zijn speentje niet meer om te gaan slapen:D.

Jayden vandaag 8 maanden, zal dadelijk een fototje spammen van mn lekkere vent!

Ik heb vanmorgen weer gesport en nu moet ik hier binnen op gaan ruimen want alles staat overhoop hahah.

@ es, balen dat je vanacht zo`n last heb gehad.

@ cd, nou dan was jij ook flink aangekomen tijdens de zwangerschap. Ik was ook veel aangekomen toen, 23 kilo. Ik moet nog 1.3 kilo dan zit ik op het gewicht van voor de zwangerschap en dan wil ik nog 10 extra kwijt.

@ dithje, Ja ik kijk het nog even aan en anders bel ik de huisarts even. Fijn uit eten geweest, lekker hoor! Oeps, gelukkig was het er niet over heen. Fijn een dagje thuis!

@ elea, Het is niet extreem veel in korte tijd maar ik doe voorzichtig ;).

@ nancy, wat een lekker mannetje zeg! leuk filmpje ook.

@ es, ahhh schattig met dat speldje!

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ dithje, hier is alles goed or. ja osteo... kan nou niet zeggen dat het helpt heb nu 2 behandelingen gehad dus ff afwachten maar weer.
    met djesslyn gaat het goed gelukkig. zijn nu bij opa en oma.
    en met jou moeder?? gaat het al beter met haar?

@hier, ik heb voor mn vriendin een luier 3 wieler gemaakt en vond het zo leuk dat ik er nog meer heb gemaakt hihi.
    had het ooit hier opt forum gezien weet alleen niet meer wie.
    maar dit is mijn resultaat.

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Es wat een schattige foto met haarklipje.
    Hahah dat ze geen fruit uit potje wil

Dithje lekker dat je nu een dagje thuis was. Gelukkig gaat het beter met je moeder

Nancy lekker mannetje zeg, hij is lekker slank:D

haarspeldjes, kan ik dat gewoon indoen, zonder dat ik bang hoef te zijn dat ze ze eruit trekt, en in mondje doet?
    Ben echt een scheitert:D

Nog een paar fotos van mijn meisje, na het badje vanmorgen

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    O ja en had nog wat grappigs, Kim dronk net de sapfles bij me, steekt ze de speen opeens in mijn mond.
    Ik drinken terwijl zij hem vast had, ze moest heel erg lachen:D

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    @ cd, ik hou altijd in de gaten of djesslyn dr speldjes laat zitten
    ben indd ook bang dat ze ze in dr mond steekt. en als ik het niet vertrouw en ze bijv in de box ligt te spelen dan haal ik ze er gewoon uit. maar ze laat ze eigenlijk nog steeds zitten.
    alleen op letten dat ik ze niet vergeet eruit te halen als ze smiddags naar bed gaat.
    snap je angst dus wel. maar kan wel or als je het in de gaten houd.

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Carpediem, hahaha mama die gek doet, is Luuk ook gek op whaha :D
    Slank? hihi lijkt wel zo maar hij heeft behoorlijke spekpootjes hihi :p
    Schattige foto's, lekker kind! :)

@Bubsie, gaaf zeg die luiertaarten, wat crea! :$vind ze echt super!

@Dithje, nou komtie :D 3 pyjamaatjes voor Luuk, 2 joggingbroekjes voor Luuk en 2 rompertjes, (marine)jasje voor mij, blousje, gympen, broek, legging, riem, giletje, sokken, haarstrikjes, bh en dan nog een trui voor Bas :cool:

@Es, ah sterkte Es! :( Hebben ze nog een indicatie gegeven over hoelang het gaat duren??

@Goldy, wauwie supernacht!! Helemaal top, houwen zo :)
    En jij bent ook goed bezig met sporten he! Ik ben gisteravond ook weer geweest :D Resultaat; kocht gister een broek in maat 38 :D:D:D

@Hier, Luuk is wat pieperig en zeurderig vandaag pffffffffff vermoeiend. Op visite was ie ook neit te pruimen, jammer :( Wel lief kindje gezien, wat klein dan weer he (nog geen 3 maandjes) *zucht* ;)
    Zo lekker pizza eten mmmmmmmmmmmmmmm trek in! :D Heb ik wel verdient want de broek die ik gister kocht was maat 38 *trots* Al valt ie wel groot volgens mij hoor haha :p

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0

:d:d:d

11. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    CD; lieff van Eline dat jij ook wat kreeg! :p

Nancy; Lekkerrr pizza! Geniet ervan!
    En ja de tandarts zei een paar dagen, mja wat is een paar dagen ;)

Zo Naomi net lekker in bad geweest, nu zit ze bij papa op schoot in haar pyjama met oma te msnen en te webcammen! hahah komisch! ;)

Straks fles geven en op bed gooien! :) haar nieuwe dekbedovertrek zit erop . Vanmiddag lekker haar bed verschoond!
    Ik ben vanavond alles, Vincent gaat naar vrienden een vrijgezellen party organiseren voor vrienden van ons die gaan trouwen in Mei!
    De meiden hebben alles al geregeld en klaar, maar de mannen moeten het weer op het laatste moment doen ;)

Ik ga dus vanavond lekker met X-factor op de bank hangen! Zonder commentaar van Vincent erbij dit keer :cool:

12. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo Naomi op bed gepland, Vin gaat zo weg, en ik lekker languit op de bank..!! :D:D

13. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bubsie, zag het ook op hyves, erg leuk hoor!

@ cd, mooi meisje! Grappig dat ze de fles in jou mond deed hahah.

@ nancy, oh lekker is dat dan als je weer een maatje kleiner kunt pakken :D. En lekker genoten van je pizza, heb je zeker verdiend!

@ es, lekker een avondje rustig alleen op de bank! Wij gaan ook xfactor kijken. Heb je Rochelle al gezien?? Dat is het zusje van een vriendin van mij :D.

Hier; Jayden was net bij papa op de bank in slaap gevallen. Hij was bekaf. Nu weer hopen op zo`n goede nacht. Ik moet morgen van 8 tot half 5 werken en savonds hebben we een feestje, Jayden blijft dan bij oma en opa slapen.
    Nog even foto spammen van vandaag:

View attachment 138402

14. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe is het eigenlijk met pompeloesje ? Al een tijdje niks meer van gehoord?

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hier echt een unicum!! Zo zeurderig dat Luuk vandaag was, zo vrolijk en wakker was hij vanavond! Normaal is hij om 18u niet meer te houden, dan MOET hij gewoon naar bed. Na ja dan ga ik me kind niet wakker houden.. Vaak kreeg hij dan rond 23u zijn papfles en ging ie weer verder slapen. Maar vanavond bleef hij maar wakker en vrolijk en eindstand heb ik hem net pas naar bed gedaan en dan gelijk met zijn papfles! :$ Sta versteld :D Ben benieuwd hoe hij vannacht doet en hoe laat hij morgen komt, we zullen zien :cool:

@Es, Ja wat is een paar dagen inderdaad pffffff :(
    lekker avondje! Veel plezier :D (je schreef trouwens in je stukje "ik ben alles" in plaats van "ik ben alleen" hihihi ik denk wat schrijft ze nu hihihi :p

@Goldy, Heh bah werkse morgen... :( Wat doe jij ook alweer voor werk??
    Aaaaaaaaaaaaah wat een kanjer heb je zeg!! Ook al zo'n mooie kuif :D

Ik ga zo even filmpje kijken "Rec 2", vorige week deel 1 gekeken, was best goed filmpje (wel beetje ranzig ;)) Maar ranzig is lekker op z'n tijd :p
    Fijne avond dames!!

16. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy; hahhaha owwww had het nog niet eens gelezen! :p
    Maar ik ben inderdaad alleen.. hihi!

En als je Luuk ipv 18u op bed legt maar om 17u en dan de laatste papfles geeft dan hoef je hem ook niet meer wakker te maken om 23u en waarschijnlijk gaat ie dan wel de hele nacht door :)

Ik ga even GTST afkijken! :p

17. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hey meiden!
    Ga straks ff alle lezen, heb de afgelopen dagen geen tijd gehad.
    Mijn neefje is woensdag in het ziekenhuis opgenomen. Hij is 2jaar en al 1,5 jaar ziek of onderweg. Hij leeft al 1,5 jaar op pretnison, antibiotica en ventolin... Nu verrmoeden ze dat hij taaislijmziekte heeft. Ze gaan em helemaal door de mangel halen. Hij heeft in elk geval een longontsteking. De rest van de uitslagen volgen vanaf volgende week donderdag.. Hij heeft nu weer antibiotica en is wel weer thuis. Duimen dat het niets ernstigs is, maar hoop wel dat ze er nu achter komen wat het is.

Liza niet veel gezien de afgelopen 2dagen :(
    Gisteren gewerkt en rapportavond tot 9 uur! Toen ik weg ging sliep ze nog en toen ik thuis kwam sliep ze al. Vandaag weer gewerkt. Vanmorgen sliep ze nog toen ik wegging. Kwart voor 6 thuis. Half 9 naar bed. Dus ik heb haar 3 uurtjes gezien in 2dagen. Ben nu gelukkig 4dagen vrij! :)
    Ze heeft wel iets nieuws. Als we nee zeggen, schudt ze met haar hoofd haha. Dit ziet ze ons natuurlijk altijd doen, dus dat doet zij nu ook. Ze weet natuurlijk nog niet wat het betekent, maar is wel grappig. Als we jaaa zeggen, doet ze niks :p

Sorry ff ego, maar ga nu ff lezen tijdens XFactor ;)
    *knuffel voor iedereen*

18. goldy

goldy Fanatiek lid

Sep 1, 2009
    2,253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @nancy, ik ben kapster :)

@ tamara, ahh wat zielig 2 jaar oud en dan zo ziek en al die medicijnen nodig! Ik duim mee!
    Nee schudden als je nee zegt, grappig is dat he (nog wel hihi).. Jayden doet dat ook!

19. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
  20. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0