Eetfoto's zijn zo leuk! Ben trouwens woensdag weer naar ka geweest. Eindelijk longen schoon! Het gaat nu ook best goed. Ws toch de voeding. We mogen koemelkeiwitprovocatietest doen (2x dagopname), indien dan blijkt dat ze reageert krijgen we de voeding vergoed. Dit vonden we npiet nodig, aangezien ze hier ook niet meteen reactie had maar naar paar dagen. Dus ws geen allergie maar overgevoeligheid. Dus we blijven bij de hypo allergeen. Hebben geen nieuwe afspraak, maar kunnen, indien nodig, zo weer bellen! Hoop dat de wagen vandaag komt! Heb inmiddels ook adapters, parasol, voetenzak en kiddyboard gescoord!
Wat een leuke foto van Jayden Goldy! Balen dat de osteo nog niet veel oplevert Bubsie... Wat is zijn verwachting dan? Met mams gaat het goed! En met Lucaatje en mij ook hoor! Schattige foto's Es en een leuk overtrekje heeft Naomi op d'r bedje! Jeetje Tamaraliza wat zielig voor je neefje Het zoontje van mijn collega heeft taaislijmziekte, niet leuk! Heel veel sterkte gewenst en geniet van je vrije dagen en van Liza natuurlijk. Fijn Marj dat alles goed was bij de ka! Ik duim voor je dat de wagen binnenkomt vandaag. Kan je vanmiddag lekker op stap Vraag; hoeveel flessen/hoeveel bv drinken jullie kiddies nog? Luca drinkt 's ochtends een papfles, na zijn boterham als we geluk hebben zo'n 100cc en 's avonds nagenoeg niets Hij weigert z'n laatste fles al zeker een week of 3. Soms drinkt ie wat maar dan hooguit 40 tot 50cc. Hij slaapt er wel een hele nacht op dus dan zal het wel goed zijn toch?
Dithje; naomi drinkt 's ochtends 200cc, direct na haar boterham wil ze niet dus krijgt ze een uur later en dan drinkt ze 150 a 200cc dus bijna de fles leeg. En dan 's avonds de papfles van 200cc gaat ook altijd leeg. Natuurlijk laat ze soms ook wel een 50cc staan.
Goedemorgen! Lekker weertje vandaag! Marj Ik duim voor je dat je wagen vandaag komt! Liza heeft ook nog weinig haar hoor, zou willen dat het al meer was. Heb al leuke speldjes liggen voor dr Dithje Ik hoop ook heel erg dat het meevalt met mijn neefje. Ik heb al veel gelezen over taaislijmziekte. Inderdaad niet leuk! Liza krijgt 's ochtends pap en verder nog 3 flessen van 200 cc. Ze eet nog nauwelijks brood, wel fruit en groente, maar ze drinkt ze toch nog bijna allemaal wel leeg. Er is er altijd 1 die moeizaam gaat. Daar laat ze meestal 50 van staan.
Hey dames, heb alles snel bijgelezen maar even geen tijd/puf om te reageren.. Anissa is weer/nog erg verkouden en gisteren had ze 39 graden koorts ook vanmorgen was het alweer 38.9. Ze is gelukkig op zich wel vrolijk maar wel sneller moe en dan dus wat meer huilerig.. Maar waar de koorts vandaan komt...? Zouden eigenlijk vanmiddag op kraamvisite gaan wat we al heel vaak hebben moeten uitstellen... Fijn weekend dames en een knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken
goede morgend dames, kom eens even wat laten horen! Alles gaat hier goed. tweede tandje staat er nu ook door! Mega schattig zo met die twee tandjes. Verder probeert ze zich recht te trekken aan alles,dat gaat soms wel eens gepaard met vallen maar ja,daar leren ze van toch? Verder zit ik thuis met een zware spierontsteking in men nek en schouder. Hopelijk is het maandag beter,zou wel willen gaan werken. Dan kan ik wel vertellen dat het vochtprobleem eindelijk opgelost is en er ondertussen nieuwe vloeren liggen in madam haar kamer en de hal! Ook is er in haar kamer opnieuw geschilderd en behangen. Nu is het nog enkel plinten leggen,gordijnen en afwerking maar normaal gaat ze vanavond eindelijk in der eigen kamer! Hoe gaat het hier met jullie? Zag een schattige foto voorbij komen van Naomi! Wat een grote al he gaat snel! Vandaag maar lekker genieten van het mooi weer! Tot snel! xxx
Naomi heeft de hele nacht lopen spoken. Op een gegeven moment maar in bed genomen. Luier verschoond en koorts gemeten want ze voelde erg warm! En ja hoor.. 39.2! Nu vanmorgen nog steeds.. Dus maar PCM gegeven.. Echt ziek komt ze niet over, ze kan wel lekker spelen heeft goed gedronken en haar fruit gegeten! Dus we zullen het wel zien..
Wat een lekker ventje is Jayden toch, Goldy! Fijn dat het goed gaat met je mama Dithje. Ik neem trouwens aan dat als hij goed op zijn flessen slaapt en hij actief is er verder niets aan de hand is hoor. Misschien eet hij meer vast voedsel? Wat een leuke foto's weer van Naomi, Es. Lekker hoor bonen Tamaraliza, wat sneu zeg voor je neefje Ik hoop echt dat hij geen taailslijnmziekte blijkt hebben zeg. Jeetje... Hihi Marj Hier ook nog geen haar hoor. Ik zag die foto van Bubsie en dacht een speldje Daar begin ik nu pas mee met mijn middelste en die is 2,5 Hier is L yvia nog nagenoeg kaal. Zelfs nog lang niet die ene cm van Madelief! Hoop dat je wagen is binnengekomen, kun je hem lekker uitproberen. Hier: Vandaag komt mijn mannetje weer thuis. Ik ben erg blij en de meiden ook. Kus Elea
Misschien tandjes, Es? Hier ook af en toe ineens koorts en na een pcm-etje is het weer weg. Raar hoor. Maar ik wijt het maar aan de tandjes. Aangezien je daar altijd alles de schukd van mag geven Oh en Nancy, ik vergat nog helemaal te zeggen wat een mooi mannetje ik Luuk vind! Hij kan zo een Nutrilon of Zwitsal-reclame in!
Elea, Jildou nog geen 2,5 en allemaal haar !! Kijk maar Jildou is de eerste keer geknipt toen ze 6 maanden was .. Maar goed, Rinze daarentegen heeft ook niet veel haar op z'n bolletje !!
Hij is er! En loopt super! Marjolein heeft ook al mooi bosje haar, altijd bezig met staartjes en speldjes.
Goedemorgen! Anissa kwam vannacht maar 4x Nu enorme rugijn van het steeds lang op 1 zij liggen Na 2 dagen koorts was het vanmorgen 37.8 dus hoop dat het hierbij blijft dan.. Al kijkt ze nog witjes en nog wat soepig uit de ogen... Welke buggy/wandelwagen kunnen jullie trouwens aanraden. Wij hadden toen via MP een quinny buzz gekocht (achteraf gezien hadden we misschien toch beter nieuw kunnen kopen of beter moeten opletten) en nu wilden wij de wandelwagen erop zetten maar dan ligt ze helemaal plat en die kun je niet verstellen! :x Dus nu moeten we snel op zoek naar een fijne buggy.. Fijne zondag meiden! Ik krijg vanmiddag nog bezoek van een vriendin met haar kleine van 6 maanden