Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Spannend Sam! Heb je er zin in?

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jawel :D ! Nu het lekkerder met Rinze gaat, laat ik hem ook makkelijker achter!

3. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Fijn Sam, dat het met Rinze beter gaat!! :) Is indd makkelijker weg brengen dan!
    Gelukkig heb je weer zin om te gaan werken!! ;)

Dithje; Hoeveel flessen drinkt Luca nog? 3 of 4?
    Sinds Naomi nu echt goed fruit erbij eet en natuurlijk 's avonds zeker wel 200 gram groente, en tussendoor een liga. Wil mevrouw geen 4 flessen meer, en laat ze van 1 fles wel 10c a 150 cc staan van de 200cc! ;)
    Nu zeiden ze op CB dat ze 3 of 4 flessen mogen rond de 6 maanden, dus zal vast geen probleem zijn denk ik, maar ik vraag me af of ze wel genoeg binnen krijgt dan.. :(

Zo Naomi zit sinds vandaag aan de opvolg melk.. Nutrilon HA nummer 2 :) En heb vandaag ondervonden dat ik er minder nutriton doorheen moet doen dan bij nummer 1 aangezien deze melk volgens mij van zichzelf al dikker is dan nummer 1 :( Ik had vanmiddag een dikke pap in de fles, en dat was voor mij nieuw, haha! :D

Morgen is ze alweer een half jaar! Ik ben EMO!! :)

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Luca drinkt nog 4 flessen Es! 's ochtends en 's avonds een papfles, 's ochtends met bambix granen pap en 's avonds met rijstebloem. Ik ben de fles van 11 uur aan het verschuiven naar een uur of half 12 a 12 uur zodat hij straks (als hij gewend is aan de broodkorst) een boterham kan eten, nog een halve fles en dan lekker slapen. Ik gok dat de eerste fles die gaat afvallen, de fles van 15 uur zal zijn.
    Wij zitten trouwens ook al op de opvolgmelk.

Ze moeten met 6 maanden circa 500 ml melk binnen krijgen. Met 3 flessen red ze dat wel, dus niets aan de hand ;)

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Es, ja onze meisjes zijn morgen alweer een half jaar... Gek idee hè...
    Zo snel omgevlogen die tijd en ze worden ook zo snel groot!

Dat is het nadeel/voordeel van bv... ik heb geen idee wat anissa binnenkrijgt! Maar nu drinkt ze ook nog zo'n 6x per dag (als ik een goede dag heb) dus zal wel genoeg zijn dan..

Wat stinkt kv trouwens zeg! Bah!! Vinden jullie dat ook??

Is het trouwens verstandig dat ik 's morgens met kolfvoeding een papje maak om meer aan de lepel te wennen of moet ik eerst alleen met groente beginnen?

Volgens mij kan ik trouwens bijna de box en het bedje naar beneden zetten want mevrouw is aan het ontdekken dat ze zich aan de spijlen op kan trekken! Maar ja, ze zal er natuurlijk nog niet zomaar overheen kunnen vallen toch...?

Morgenvroeg komt de fysio weer bij haar. Is alweer een paar weken geleden dat ze er was. Hihi, de laatste keer dat ze er was wilde/kon anissa nog amper op de buik liggen en nu rolt ze de kamer door en "kruipt" ze al bijna... (bij wijze van spreken) :)

Welterusten dames! Hoop dat dametje ook zo in slaap valt en dan kruip ik ook snel mijn bedje in want mijn hoofd blijft maar aan het bonzen ondanks dat ik al verschillende keren wat heb ingenomen :(

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Moederk ik zou zeggen doen waar jij je goed bij voelt.hier is Jildou geen papeter geweest maar redt zich prima met bestek hoor.met groente en fruit leren ze dat naar mijn mening prima.plus dat ik het altijd erg lang vond duren voordat t op was.gaf dan liever gewoon bv.maar dat zeg ik dat is mijn gevoel, mening.

zit hier nog even te voeden.kwam mooi uit want kon nog niet echt in slaap komen met mn snothoofd.hopelijk een goede nacht voor iedereen.ik heb morgenochtend een cb ochtend.half 11 Rinze en 11uur Jildou dus ben zeer benieuwd hoelang t gaat duren allemaal.heb ook nog mn favo arts geloof ik,not!diegene die Rinze zn hoofd toen de verkeerde kant op duwde en ik daarna 5dagen met huilend kind heb gezeten tot we weer naar therapeut konden die hem weer los gemaakt heeft.maar goed.we shall see.nu eerst slapen.

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Had uitgebreide reactie gemaakt op foon, POEF alles weg. Hou het nu kort: slaap lekker! Xx

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    slaap lekker allemaal.
    ga nog ff kolven ander sta ik vannacht weer op ploffen...

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nog niemand geweest? Shock :p

Hier werden R en ik wakker van kyra om half 3. Na halfuur speenklooien maar slokje gegeven. Half 4 sliep hij weer en heeft tot kwart voor 9 geslapen!! 2 weken uit kunnen slapen en doet hij het niet en nu... ;)

10. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

zijn er nog mama's die zich hebben verslapen doordat de iPhone-wekker niet af ging? (hoorde het vanochtend op de radio maar mijn zusje had gisteren al hetzelfde probleem... heeft al 2 dagen dat haar wekker het niet doet en versliep zich vanochtend dus weer....;))

Hier net een bizar telefoontje gehad.
    Was mijn teamleader, waarom ik vandaag niet op het werk was...
    dus ik uitgelegd dat ik nog niet naar het werk mag ivm het vloeien wat ik nog steeds heb en dat ik dan nog veel moet rusten omdat ik dus nog veel bloed verlies. Daarnaast gemeld dat ik woensdag de volgende echo heb en deze wel graag eerst wil afwachten.
    Zei mijn teamleader... oh, ja, want ik had niks meer gehoord van je dus ik ging er vanuit dat je vandaag gewoon kwam werken.....:$:$:$
    Heb maar gezegd dat ik woensdagmiddag na de echo nog wel bel om een update te geven hoe het verder zal gaan lopen.....

dus ben ff van de leg af op het moment.... Heb echt 5 minuten verdwaasd naar de telefoon gekeken na het gesprek... en daarna maar ff met Roger gebeld om te zeggen wat er was gebeurt....

hier iedereen trouwens een fijne jaarwisseling gehad? (sorry, had niet meer bijgelezen)

11. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben weer aan het werk dus zal minder/anders online zijn hier.

Fijne dag!

x

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

30 sep 2009
    1.269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lea, sterkte. tja mensen die het niet hebben meegemaakt begrijpen dat niet. raar maar waar.

Sam, spannend donderdag weer aan het werk.

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!!

Naomi ging om 9 uur naar bed en werd half 10 wakker.. dusss klokkie rond!! :D heerlijk!!! Nu ligt ze tv te kijken in ons bed ;)

Naomi vandaag 6 maanden!! Boehoeeee waar is me kleine baby!!? :p

14. Laetitia

Proficiat Es!!!! En ja, weet wat je bedoelt. *emo*
    Maar is ook heel leuk om te zien dat ze nu langzaam steeds meer een eigen mensje worden.. (met eigen willetjes en alle voors en tegens die erbij horen :))

15. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Wat fijn Sam dat Rinze goed heeft geslapen! Alleen jammer van kyra...;)
    Fijn dat je weer zin hebt om te gaan werken donderdag.

Hoe was het bij het cb? Wij mogen morgen weer..

Es, proficiat met je meisje dr 6 maanden! :) Zijn inderdaad al bijna geen baby's meer te noemen..

Laetitia, jammer dat ze niet zo begripvol reageerde.. :x
    Kan me voorstellen dat je daar rot door voelt..

Koekkie, werk ze vandaag!

Hier: Anissa net fysio gehad, nu een beetje aan het jammeren..
    Een goede nacht gehad al maakt ze zichzelf wakker met haar gehoest..

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hier sluit ik mij bij aan!

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Es en MoederK gefeliciteerd met de 6e vermaandag van jullie meisjes!

18. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Dankje :)

Jij fijne dag gewenst op werk!

19. Laetitia

MoederK.. jij ook proficiat!!!

20. MoederK