Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat raar, MoederK. Hier ook een Buzz gehad en die kon je juist 2 kanten opzetten en in heel veel standen en dus ook heel rechtop... Misschien een stomme vraag, maar doe je het wel goed dan of is 'ie kapot waardoor het niet meer lukt?

Arme Anissa, hopelijk slaapt ze vannacht weer wat beter. Ken dat wel dat je zo scheef ligt de hele nacht dat je jezelf een oude vrouw voelt :p

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey meiden

Gister een gezellig feestje gehad en kwam vandaag pas om 12 uur mn bed uitgerold :). Ik ga zometeen naar ons mam en dan gaan we een eindje wandelen.
    Man gaat naar t ziekenhuis op bezoek bij de buurman, die had een lichte hartinfarct gehad en moet geopereerd worden. Gaat trouwens goed in de omgeving, schoonvader toen met zijn hart.. vader van een vriendin, een oom van me uit australie en de buurman allemaal hartinfarct en dat allemaal in een korte tijd. Nu is het hopelijk even afgelopen!

Verder wel terug gelezen maar nu even geen tijd om te reageren, denk vanavond wel even! Fijne zondag allemaal!

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Haaaaaai dames,

Kom even snel langs wippen... Ben heerlijk aan het genieten van de zon. Toedelsssssssssssss, xx

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

wij hebben ook een buzz. en die kan ook in verschillende standen or.en ook 2 kanten op. Djesslyn gister voor het eerst met haar gezicht van mij af gezet. ze vond het wel leuk.
    maar inderdaad moederk. klopt het wel dan? of inderdaad kapot?

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    gister zijn we naar een zorgboerderij geweest lopen heel veel geiten
    en ook kleine;) Djesslyn vond het wel leuk,
    en dus voort eerst met dr gezicht van me af:$;):D

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nog 1 kleine geitje komt kijken:D

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    paardje:)

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    heerlijk weer

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk zeg Bubsie (had ze al gezien op hyves :D )

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    schaapies;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En zo gingen wij vanochtend door het bos :D !

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    had je WAT:p

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Dat lijkt spike wel:d:d:d
    dit was de laatste or sorry

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

lekker hoor! prachtig weer ook vandaag.

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Leuke foto's meiden!!

Wij hebben heerlijk uitgeslapen! Naomi werd om 8 uur wakker, fles gegeven, bij mij in bed gelegd en geslapen tot 11 uur :$
    Naomi is nog steeds ziek, koorts is wel gezakt, maar nog steeds verhoging en hangerig!

Nu slaapt ze weer, ik heb net de was gevouwen huis geruimd en gepoetst. Vincent Ajax gekeken en nu saggo! :p

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Sam en bubsie, heerlijke fotos, was ook zulk mooi weer he

Hier een lekker weekend gehad, had 2 halve dagen gewerkt.
    Vanmiddag in het bos gewandeld bij ons nieuwe huis, en op terrasje wat gedronken.
    Kim dronk zelf haar fles sap in de wagen, echt super.

Morgen weer hele dag werken helaas.
    Knuffel voor iedereen

xxxx

17. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    leuke foto`s bubsie en sam!

Zo te zien/lezen is iedereen er vandaag lekker op uit geweest. Het was echt heerlijk weer met het zonnetje erbij. Iedereen is weer buiten en vrolijk. Laat die lente maar komen!

Bekijk bijlage 138779

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou idd, heerlijk :D !! Mooie foto ook!!!!

Hier heeft de wandelwagen een lekke band :( ! Kor krijgt de band er niet af :(...

19. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Lekker allemaal naar buiten geweest vandaag! Leuke foto's!

Wij zijn vandaag binnen gebleven, want vierde mijn verjaardag voor vriendinnetjes. Was erg gezellig.

Liza had wel een raar dagje vandaag. Vanmorgen niks aan de hand, pap en fruit gegeten. Daarna naar bed. Na een uurtje wakker. Toen wilde ik haar de fles geven, die wilde ze niet. Ok, later nog een keer proberen. Om 2 uur wilde ze em niet. Ze leek moe te zijn, dus ff naar bed. Uurtje geslapen. Weer fles geprobeerd...nog steeds niet. Toen moest ze de fles rond 5 uur weer. Die weigerde ze ook pertinent. Wel vreemd, dat heeft ze nooit :( Ze heeft weleens dagen dat ze minder drinkt, maar niet dat ze flessen weigert. Toen maar groente geprobeerd. Dat wilde ze wel! Heel potje! Rond half 7 weer op bed gelegd. Om 8 uur wakker gemaakt voor de laatste fles. 130 cc op, dus ook niet helemaal. Ze huilde wel iets meer dan normaal. Heeft minder geslapen dan normaal vanmorgen en vanmiddag. Tussendoor wel vrolijk en lekker gespeeld. Maar mag dus niet in dr mond voelen, geen tanden poetsen, geen dentinox opdoen. Dus ik denk...nieuw tandje. Zie / voel (toen ik mijn vinger erin had gekregen ;)) nog niks, dus ben benieuwd. Hoop dat ze morgen beter haar flessen drinkt.

Ik ga nu lekker relaxen op de bank. Liza slaapt en vriendlief kijkt tv in bed, want ik wil geen darten kijken :p

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Happy Birthday Tamara! Hoop dat je lekker bent verwend!

Idd vreemd van Lize, zouden best tandjes kunnen zijn ja. Dan is mijn meisje ook zo.

Leuke winter-zonne-foto's. Haha zo leuk met die stralende lucht en dan in de Bunker en de winterjas :cool: Het was hier vandaag weer in de 30 graden :p Ik vind die kou in combinatie met strakblauwe lucht zo lekker... Kan me voorstellen dat jullie genieten!

L yvia is zo'n lekker wijffie aan het worden. Ik bekeek net wat foto's en filmpjes van deze zomer en wat was het toen nog een klein poppie :$ Wat gaat het toch snel he! Jullie ukkies zijn ook al van die wakkere kindjes geworden.

Liefs Elea

Deel Deze Pagina