Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Dank je wel Elea! Ben officieel dinsdag jarig :)
    30gr.....lekker zeg! Heb echt zin in de zomer! Maar dit weer van vandaag is ook al lekker

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hallo meiden!!

Ik lees nog steeds veel mee maar als ik wil reageren komt er altijd iets tussen.
    Ben nu aan het werk dus heb even de tijd!

Hier is het de laatste weken erg druk. Ze verdenken Mink van koemelk allergie. Ook heeft hij nu al 2x ooronsteking gehad en nu een loopoor. Consultatiebureau stelde voor om z'n neusamamdelen te knippen?! Hij is nl ook altijd verkouden en ademt anders zei ze.
    Ze denkt ook dat z'n extreme eczeem daar allemaal mee samenhangt. Ppff ik wil zo graag dat m'n mannetje lekker in z'n vel zit maar iedereen zit maar te gissen..
    Sorry voor m'n ego verhaal!
    Ik zag echt onwijs leuke foto's van jullie kindjes voorbij komen!
    Nou komende nachten heb ik nog dienst dus kan ik lekker reageren, ga zo nog even wat terug lezen.

Xx

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    jakkes bella! je wilt graag weten wat er is he! eczeem en kma kan idd! wat voor zalf heeft hij?? Sterkte en werkse!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Even Ego hoor! :) Wij hebben nog nooit zo'n drama nacht gehad!!
    Naomi werd gisteravond om 11u gillend wakker, hysterisch, niet te troosten! Dat heeft serieus geduurd tot 2 uur!! :( Toen is ze in mijn armen in slaap gevallen, heb ik haar snel weggelegd en heeft ze geslapen tot half 4 en toen werd ze weer hysterisch wakker en helemaal compleet overstuur.. Toen Vincent gezegd; nu is het jou beurt! Ik was kapot..
    Het heeft geduurd tot 6 uur, toen is ze weer in slaap gevallen tot half 10 vanmorgen, en nu is er niks meer aan de hand!! :(:(
    Ik heb vannacht zelfs nog de HAP gebeld.. alles uitgelegd, hoefde niet te komen.. Ik had al gepuft met dr, neusdruppels gedaan haar hoger gelegd in bed dat ze niet plat hoefde te liggen, want ze is stront verkouden.
    Ze had geen hoge koorts, alleen verhoging.

Nu zei ze, ja moet je 's ochtends maar naar je HA gaan, maar nu is er niks meer aan de hand.. dus ik wacht het wel even af..

Morgen komt Naomi's nieuwe autostoel!! :D:D

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Bella, arme Mink! Wat rot zeg voor je kleine ventje!! Hopelijk gaat het toch snel goed komen/beter worden! Dikke knuff!

So Es, dat was inderdaad een hele zware nacht!!! Lastig als je niet weet waar het aan ligt hè..
    Gelukkig gaat het nu weer goed. Hopelijk kun je nog een beetje bijslapen vandaag.. Oh leuk dat het stoeltje morgen komt!
    Anissa en Naomi hadden trouwens hetzelfde. Paar dagen koorts en nu nog lichte verhoging en snotverkouden.

Gisteren even bij een vriendin en haar dochtertje van 6 maanden op bezoek geweest maar was geen succes. Anissa was alleen maar aan het huilen en wilde alleen maar vast gehouden worden terwijl ze normaal overal rond kruipt en helemaal niet bang is etc. Maar zodra ik haar op de grond zette pakte ze huilend mijn benen vast.
    Het dochtertje van mijn vriendin was bang voor Anissa dus zij moest ook alleen maar huilen. Super gezellig was het! ;)
    Ik denk dat anissa toch niet helemaal fit is geweest of ze begint eenkenning te worden maar dit ben ik niet gewend van haar.

Vannacht weer vaak wakker maar een aantal keer was het speentje geven genoeg.

Ze slaapt nu. Ik ging net even kijken en zag haar niet in bedje liggen :$ (als je door de deur kijkt, kijk je tegen voeteneinde aan.
    Maar ze lag (ligt) helemaal tegen het voeteneinde op haar buik in de breedte van het bedje! :p Slaapt heerlijk met je hoofdje tegen de spijlen ;)

O ja, we moesten anissa dringend haar haartjes laten knippen aangezien ze in haar ogen hingen en ze opzij van die lange plukken had. Nu heeft mijn man dat zelf even snel gedaan!! :$ Ze had een hele leuke schuine pony (alleen te lang) en nu heeft ze een rechte pony en best kort! En nee, hij heeft gewoon de schaar erin gezet dus niet gekeken of het recht is oid.. :x:x:x
    Vind het niet mooi, hopelijk groeit het snel bij want ik vond haar funky kapsel wel wat hebben :(

Om 13u afspraak op het cb om te praten over haar slechte slapen en eten

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ooo jeej MoederK manlief zelf aan het knippen gegaan!? ;)
    Hopen dat het snel weer aangegroeid is..

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    :s Es wat een nacht! Apart zeg.

MoederK jeetje nou dat had manlief hier niet hoeven wagen ;) .. Gelukkig is vriendin uit de straat kapster en die doet dat zo even, maar hier wordt niet aan de haartjes geknipt als je het niet kan :p

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    kom ff buurten...

hoe is het hier????

hier gaat alles zo zijn gangetje. wel heel erg druk met de opleiding en de deadlines die ze mij gegeven hebben, dus dit is ook een van de redenen dat ik niet of nauwelijks tijd heb om te komen kletsen omdat daar veel vrije tijd in gaat zitten (en op het werk doen ze nogal moeilijk over div dingen). verder gaat het met de kids ook goed alleen chayenna is een beetje ziekjes, en over 1 1/2 maand krijgen we eindelijk de uitslag van dylan (mbt zijn gedrag).

ben er weer vandoor gezien dylan weer gehaalt moet worden van de psz

doei doei

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ach ja, kapper kost weer geld en nu hangt het haar tenminste niet meer in de ogen..
    Wel een lokje bewaard, das wel lief :)

Net bij het cb geweest (die zouden eigenlijk bij me thuis komen, oeps! gelukkig waren ze nog niet vertrokken)
    We hebben het voedingsschema aangepast van anissa in de hoop dat het 's nachts ook beter gaat..

Zo lag ze straks trouwens te slapen ;)

10. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Daarna even in de tuin gezeten. Eerste keer dat ze in het gras zat.
    Toen ik haar in de kruiphouding zette tilde ze steeds 1 handje hoog op. Volgens mij kriebelde het :D
    Want op haar rug liggen vond ze ook niet leuk, haha

Hoedje ook voor de eerste keer op. Een paar keer geprobeerd het eraf te trekken maar kon haar gelukkig afleiden..

O ja, heb nu gelukkig toch uit kunnen vogelen hoe de wandelwagen inzet werkt. Is inderdaad te verstellen..:) bedankt voor jullie tip anders hadden we hem niet meer gebruikt..;)

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    #2811 MoederK, 21 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
    Hey Kikkert, fijn wat van je te horen.
    Hopelijk gaat het goed met je opleiding. Beterschap voor je meisje en ben benieuwd naar de uitslag van Dylan.. Nog even afwachten dus..
    Hopelijk hou jij je ook een beetje staande..? Knuff!

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK leuke foto's! Maar al zonder jas buiten zitten zo?? Jildou speelt nog buiten met dikke fleecejas aan...
    Wat hebben jullie aangepast? Ben wel benieuwd! Hoop ook dat het zo beter wordt!!

Hier trots :D Jildou heeft net op haar grote meiden fiets (met zijwieltjes) gefietst :D :D !! Wat een kind :D ! Zal kijken of ik het filmpje op de laptop kan krijgen!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert wat voor onderzoek dan?? Sterkte met alles. Druk zeg! Knuffel!

14. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    heey meiden,

ik kom straks even terug lezen, ga zometeen eerst gtst kijken.
    Vandaag bij het cb geweest, Jayden is nu 71 cm en 7810 gr. Lengte gemiddeld en gewicht onder het gemiddelde maar was niet erg.

Mijn ouders wisten dat ik graag een moederfiets wou en vandaag belde ons pap dat ik er een uit mag zoeken van hun :D Lief he! Vind het echt super! Lekker met Jayden fietsen..

Het werk het ook nog gebeld, de uren waren niet goed gekeurd. Ik moet hele dagen blijven werken, dus mag niet 3 halve dagen gaan werken of ik moet naar een ander filiaal maar dan ben ik met reizen ook weer extra tijd kwijt dus dan schiet het nog niet op.

Kom straks nog even terug. Dikke kus!

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bella, ah wat zielig voor je mannetje. Natuurlijk wil je graag dat hij lekker in zn vel zit, hoop dat dat snel gebeurt! Dikke knuffel.

@ es, nou wat een nacht zeg. Apart dat er overdag niks aan de hand is.

@ moederK, haha grappig dat ze zo in haar bedje ligt. Ik hoop dat de nachten beter zullen gaan door het aanpassen van haar voedingschema! Leuke foto`s, mooi zo in het gras spelen.

@ kikkert, fijn dat het allemaal zn gangetje gaat gaat. Betrschap voor Chayenna! En succes verder op het werk en opleiding.

@ sam, ahh wat goed van Jildou, knap hoor. De grote meid!

Hier: Ik had gister nog berichtjes terug zitten lezen die ik gepost had voordat ik ging bevallen, echt apart omdat te lezen.. krijg je weer helemaal dat gevoel hihi..

Jayden is weer verkouden dus de ui ligt weer op de kamer ;).

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dag meiden

Leuke foto's allemaal, heerlijk van het mooie weer genoten!! Wij hadden verjaardag, wel nog even voor de deur op het bankje gezeten toen Luuk lag te slapen en later nog even de eendjes gevoerd :cool:
    Ook zieke kindjes, echt wat sneu! Sterkte :(

@Hier, zaterdag o.a. bij de theaterreading van Peter vd Hurk geweest, hij was erg goed maar helaas zijn we niet uitgekozen, dat maakt het dan weer stukken minder :( Maarja dat is het risico he...
    Van het weekend ontdekten we trouwens dat de balletjes en het tuutje van Luuk zijn piemeltje erg rood waren. Vanmiddag bij de huisarts geweest en hij heeft een schimmeltje :( Nu smeren smeren en nog eens smeren (o.a. met zalf met antibiotica) en hopelijk is het snel over. Al lijkt het dat hij er weinig last van heeft ;)
    Gisteren op de verjaardag was Luuk lekker aan het spelen op het speelkleed daar en ineens kwam hij vooruit voorbij getijgerd :$ Nu heeft ie de smaak te pakken haha :D
    Vanmorgen mijn leidinggevende verteld dat ik woensdag een gesprek wil over mijn werkdagen en hij vroeg of hij zich zorgen moest maken :cool: Ik zei alleen dat het wel heftig is maar dat ik met oplossingen kom, dus dat het toch nog meevalt. Spannend!! :$

@Goldy, balen zeg van je uren........ sjonge ik snap het af en toe niet hoor, waarom moet er nou altijd zo moeilijk worden gedaan :(:x:( bah
    Fijne avond meiden!

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Goldy, ook toevallig! Dat heb ik pas ook gedaan! :D Echt weird om te lezen, tis natuurlijk net een dagboek ;)

18. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    balen goldy dat ze je uren niet goed keuren!

@ nancy ach arm ventje schimmeltje.

@ moederk, kijk ze liggen in dat bedje helemaal dwars hihi.

@ es beterschap voor naomi

verder weet ik ff niet meer.

Hoe gaan jullie kleintje nu mee naar buiten met dit weer?
    hebben jullie de zak nog bijv in de wagen (ik nog wel) alleen niet meer in de mc.
    en wat voor jas? ik heb nog dr winterjas maar geen sjaal meer om. vind het beetje moeilijk.
    ga ff verder met haarbandje maken voor mn meisje.

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier nog zak in mc, verder past ze nog in kwbak (vind ze heerlijk!), al zal dat niet lang meer zijn. Bugaboo is ruimer, duo ga ik omzetten nr wandelwagen.
    En ja hoor, de verkoudheid is er weer, incl loopoor (6e keer oid) en ontstoken ogen (ook tigse keer).

Groetjes!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Heerlijk Marj, nog in de bak :D .. Hier past hij er niet eens meer in :p !! Beterschap daar.. Wat sneu zeg :( :( Hoelang duren de ontstoken ogen daar? Rinze heeft al 3 weken een ontstoken oogje. Ene dag erger dan andere.. Heel irritant :( ...

Bubsie, hier zit hij nog in de zak en winterjas aan. Ze zitten stil, vergeet dat niet. En 's ochtends vroeg is het nog maar een graad of 6 boven nul, als ik dan met hem naar buiten ga dan moet het echt wel zo ;) !! Zak in de MC heb ik al 3 maand eruit aangezien meneer nogal brede schouders heeft, en in die zak zat hij dan helemaal klem ;) .. Maar gebruikte dan dus wel een dekentje ;) !

Deel Deze Pagina