@ nancy, balen dat jullie niet waren uitgekozen! Sneu dat Luuk een schimmeltje heeft maar gelukkig heeft hij er geen last van. Spannend zeg, ben benieuwd hoe het gaat! Ja bij mij wel balen van mn uren, Ik ga denk ik rustig aan voor iets anders kijken. Heb ook wel genoeg van elke zaterdag werken, die moet ik nu ook voortaan om de week rouleren. Ene week 8-16.30 en andere week 09-30-18.00 @ bubsie, ik heb de zak in de mc er uit gehaald maar in de kinderwagen zit hij er nog in. Ik doe gewoon nog zijn winterjasje aan maar zonder sjaal.
Nancy: Knuffel voor je manneke! En succes donderdag (toch?)!!! Ben benieuwd! Goldy wat balen zeg !! Je bent kapster toch? Vriendin van mij is dat dus ook, werkt 3 hele dagen, maar dus wel elke zaterdag van 8 tot 16.00... Maar goed, snap wel dat je er niet zo happy mee bent hoor !! Knuffel voor jou!
@Naar buiten met dit weer, Luuk heeft nog steeds zijn winterjas aan, geen sjaal. Als hij in de wandelwageninzet zit, zit er een zak aan vast (over z'n beentjes zeg maar..). MC gebruiken we niet meer... @Goldy, je hebt groot gelijk hoor! Vragen ze dan zelf om, denk ik dan... Jammer @Sam, Woensdag heb ik het gesprek, zeker spannend! Zie er zo tegenop En wat heerlijk Jildou op de fiets, lekker kind!
Alvast suc6 Nancy! Sam, Madelief is smal en lang. Marjolein net gillend wakker, zat met haar haar vast aan haar bed. Ze loopt nu klaarwakker rond, druk te spelen! Pff, krijg die nu maar in bed!
Zet hem op nancy je kunt t!!! marj hihi ik las eerst madelief en dacht huh?? haar?? haha... maar sterkte met in bed krijgen weer!!. hoelang duurden bij jullie ontstoken oogjes? R al bijna 4 weken maar gaat op en af. vandaag weinig last, gister heewl vies steeds.
@ sam, ja klopt. In een kapsalon werken betekent zaterdag werken. Als dat een halve dag had gekund vond ik het al minder erg maar helaas.
@ sam. ontstoken ogen duren geloof ik normaal niet zo heel lang anders ff druppels vragen aan dokter. Djesslyn heeft al 8 maanden een traan oog, en smorgens ene keer heel vies andere keer valt het mee. maar ze hebben daar ook een kweek van genomen maanden terug maar was gewoon goed. dus dan helpen druppels ook niet. moet nu haar traanbuisje dus onder der oog dagelijks masseren. nou das lekker makkelijk or bij een baby. ze wil het niet, of beweegt alle kanten op waardoor ik op moet passen dat ik dr ogen er niet Uit steek. wat kleding betreft zitten we dus allemaal wel op hetzelfde. nog lekker in de zak in de wagen en winterjas.
bubsie hier idd ook dagelijks traanoog. Zelfde verhaal als bij jou. Volgende week maandag moet ik toch naar ha dus vraag t dan wel. Ze zat deze week vol!
@ sam onze kindjes hebben wel veel dezelfde dingen he. * borstvoeding * geel neusje /gezichtje (of is het beter bij R?) * traanoog,(ontstoken) Nog meer? hihihi
Goldy balen zeg van je uren!! Nancy succes woensdag. Naar buiten mink zit in de wagen in de zak en een winterjasje. Bij ons is Sam ziek  buikgriepje tenminste de verschijnselen ervan.. De juf op school zei ook dat het heerst. Dus vanmiddag en vanavond veel poep en spuug gezien zo zielig. Nu ben ik op m'n werk dus hoop dat hij goed slaapt en zich morgen wat beter voelt.. Hopelijk blijft dit Mink wel bespaard.. Tot morgen en slaap lekker allemaal!
Hier ook traanbuisjes masseren cq oog prikken! Ontstoken oogjes kunnen lang duren, mag tot 1 jaar (Marjolein had het de eerste 7 mnd).
bubsie ja grappig he. Het gele is wel beter inmiddels. en bij D? sam beterschap! zo lig hier naast super vrolijk mannetje! En een stuiterende dochter hihi..Wat een gezelligheid! Verder lekker geslapen. Helaas was Jildou er half 6 al en heeft ze niet meer geslapen.. ik nog wel hoor tot half 8..
Even ego, wat betreft de foto buiten. Hier in het zuiden was het echt heel warm in de zon en we hebben er misschien 5 minuten gezeten Anissa heeft nu een andere dunnere jas aan. Met de winterjas had ze steeds kletsnatte haren. Volgens mij heeft zij het ook sneller warm als "gemiddeld". Wel voetenzak nog Schema Anissa is nu zo: 7.30u bv (of fles) 9.00u fruithapje (daarna gaat ze meestal slapen) 12.00u boterham met het liefst smeerleverworst 13.00u fles 100-120cc (bv) 15.00u tussendoortje met wat drinken (thee, water) 17.00/18.00u fruithap + yoghurt (groenten laten we even een tijdje weg, af en toe proberen mag) 20.00/21.00u fles 210+7 met een schep bambix Het grootste verschil is dat de fles van 16u verdwenen is en dat ze na de boterham minder melk krijgt. Ze zou dan meer honger moeten hebben met het avondeten. Groenten laten we even aangezien ze in fruit dezelfde vitaminen meekrijgt maar wel moet ze vlees binnen krijgen dus dan via de boterham. En dan hopen dat hierdoor de nachten ook beter gaan. Hihi, Anissa heeft wat nieuws ontdekt. Als ze wakker is gaat ze in bedje staan en met haar handen op de bedrand slaan. Volgens mij weet ze dat ik dan meteen kom Fijne dag, straks komt een zus van mij langs
Goedemorgen allemaal! Liza slaapt nog, dus heb nog even tijd om te reageren Bellamano beterschap met Sam, hoop oom voor je dat Mink er niets van meekrijgt. Sam gezellig wakker worden zo MoederK Ik hoop voor je dat het met Anissa met dit schema beter gaat! Hoop voor je dat vooral de nachten dan beter gaan. Wel leuk dat ze nu zo in haar bedje gaat staan, of is mama er niet zo blij mee... Wat betreft de kleding in de wagen: Liza gad van de winter al geen winterjas, maar een dik vest (1 van Z8 en 1 van Esprit) en dan in een lodger Bunker. Die had ik eerst in de wagenbak en nu in de wandelwagen. In de winter zat daar ook een winterdeel bij. Nu heeft ze een gebreid vest aan in d'r bunker, wel een mutsje op, maar geen sjaal. Liza hoeft niet zo warm aangekleed te worden, heeft het snel warm. Heeft ze van dr vader Het rschilt dus denk ik per kind wat je aandoet, maar vind het soms wel lastig hoor met dit weer! @hier Hieperdepiep...HOERA! Ik ben jarig vandaag! Lekker weertje, dus wordt een gezellig dagje! Vriendlief moet werken tot 14.00 uur. Vanavond komt er een beetje visite. Nit zoveel, want moet morgen weer werken. Gezellig dagje allemaal!
hee meiden Wandelwagen, Ik doe Kim haar jas aan, en geen voetenzak. Soms een los dekentje op benen. Kim zweet altijd snel vind ik. Een sjaal heeft ze nog nooit omgehad Traanoogjes, meiden er is nog hoop. Kim had vanaf de geboorte traanoogjes, soms ontstoken, veel druppels gehad, en sinds een paar weken is het helemaal weg. Ze zeiden bij cb, dat het vaak rond de 9 maanden weg gaat vanzelf Nancy veel succes voor morgen alvast Bella hoe gaat het met Sam? Naar zeg buikgriep Tamara van Harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hoe jong? Fijne dag Ik heb een fikse blaasontsteking, was gisteren van mijn werk naar huis gegaan. Zat in een uur tijd 12 keer op de wc, en pijn. Nu gaat het al beter. Kim kan tegen haar aapje, aap zeggen, leuk he. Alweer 8 maanden mijn kleine meisje, gaat zo hard. xxx
Hai meiden, Na een afwezigheid van 2 dagen een teken van leven We hebben het zoooo druk, echt niet grappig meer Zondag eind van de middag Sarah opzetten bij schoonmoeder, aansluitend uit eten. Gisteren was schoonmoeder echt jarig en gisteravond weer geweest. Weinig tijd voor internet dus... Nu natuurlijk op het werk en ook niet heel veel tijd dus sorry dat ik mij beperk tot een ego verhaal Ik beloof ik dat vanavond uitgebreid kom beppen Morgenvroeg moet ik met Luca naar de ha. Het mannetje is weer verkouden, het snot loopt uit z'n neus. Daarnaast heeft ie een heel naar hoestje en wrijft hij met z'n handje bij z'n linkeroortje. Wil hem even laten nakijken. Hij heeft inmiddels 6 tandjes en nou zag ik gisteravond dat zijn hoektandjes (boven) gaan doorkomen
Goedemorgen, Hier goede nacht, aan een stuk doorgeslapen tot 7.30 en nu ligt hij vanaf 9 weer te slapen. Ik ga zometeen sporten en vanmiddag lekker genieten van het weertje! @ bella, werk je altijd nachtdienst? @ sam, lekker wakker worden met zo`n vrolijke kindjes @ moederK, haha mama nu hier komen! Zie het al voor me hihi.. @ tamaraliza, GEFELICITEERD! Hele fijne dag vandaag, geniet ervan! @ Cd, ah wat rot dat je een blaasontsteking hebt, beterschap! Haha wat leuk dat ze aap zegt Nog gefeliciteerd met Kim haar 8 maanden. @ bubsie, jij bent ook kapster he, werk jij ook nog in een kapsalon of doe je ander werk? Of werk je niet dat kan natuurlijk ook haha..
@ dithje, nog gefeli met je smoeder! Zielig dat Luca zo verkouden is, hoop niet dat hij oorontsteking heeft! Goed dat je het ff na laat kijken. Al 6 tandjes en zn hoektandjes ook al door aant komen, gaat hard zeg!