Hier ook even Ego berichtje, sorry meiden! Naomi heeft oorontsteking en een luchtweginfectie! Ook is ze stront verkouden en klinkt ze als een ouwe vent zo hees is ze. Wel een goede nacht gehad vannacht gelukkig. De dokter had gezegd dat ik haar hoger moest lekker bij haar hoofd aangezien ze meestal met een oorontsteking niet plat willen liggen ivm meer druk. En dat hielp, ook voor haar verkoudheid want kon ze beter ademhalen. Wel heeft de dokter tussen neus en lippen gezegd dat we misschien eraan konden geloven dat ze ook een allergie heeft voor de beesten in huis! Ze is vaak benauwd, verkouden, hoesten, niesen.. Maar moeten nog even gaan uitzoeken of we haar al kunnen laten testen op allergie. Ik wil even onze kinderarts bellen vanmiddag.
@ tamaralisa GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! @ sam. ja djesslyn dr neusje is nog wel wat geel or. en dat zie je op sommige foto's ook weer goed. vant weekend zei een vreemde het in de winkel zelf. goh wat heeft ze een geel neusje. dus john zei ja dat klopt. hihi. ow en Rinze had toch ook berg? weer iets wat mevrouw hier ook heeft. doe jij er wat aan? ik eigenlijk niet. tis ook niet zo heel erg nu alleen nog schilfers en niet meer heel geel op dr hoofdhuid. @ goldy ja klopt ik ben kapster. ik ben na mn verlof gaan werken in een nieuwe salon en had toen gekozen om 3dagen van 2 tot 8 en 1 dag van 2tot9 te werken ik werkte woensdag donderdag vrijdag. helaas ging het niet met mn bekken en zit ik nu nog in de ziektewet. heb geen baan meer want zat nog in mn proeftijd. snap dat je baalt van je zaterdag or. wou ik ook niet aangezien john dan ook wel eens werkt en als hij dan niet werkt wil ik graag met mn gezinnetje zijn.
Ff snel... Bubsie hier niet meer zo erg berg, maar hij heeft er wel een kaal plek van op z'n hoofd. Ik smeer er dezelfde vette zalf op als voor z'n eczeem... Aangezien hij er ook vaak eczeem bij heeft zitten .. Jeetje, nou dat heb ik nog niet gehad dat iemand het zei, alleen wel als ik het vroeg aan een bekende zeiden ze hij is geel. Ik heb well gehad dat ik dacht, man dat kind is zo geel, dat hij gewoon ziek lijkt.. Maar dat is nu absoluut niet meer zo. Es.. Volgens mij kan een allergietest nog niet, maar flink balen zeg als dat zo is!!! Sterkte en beterschap daar.
Dithje zeker druk gehad dan zeg. Goedzo morgen naar de huisarts, hopenlijk heeft ie niks. Veel tandjes al zeg wow Es jeetje Naomi ziek, zielig, hopenlijk niet allergisch voor je hond zeg Goldy lekker doorgeslapen. Sport je vaak? Fitness? Ik ga vanmiddag ook lekker van het zonnetje genieten, heerlijk Zijn er meer babejes nog tandloos?
Tandjes; Hier is tand 7 door aan het komen! ppfff mevrouw op bed gelegd maar wil niet slapen. Draait steeds op haar buik en gaat dan gymnastieken in bed Nu ligt ze te mutsen, maar laat haar maar even in de hoop ze in slaap valt.. Ik zit te wachten op Naomi haar nieuwe autostoel! Die komt vandaag! Track en trace zegt dat de chauffeur onderweg is We hebben de Maxi Cosi Priori sps besteld! de zwarte.. Nu alleen nog een zomerhoes kopen.
@ cd djesslyn heeft nog maar pas haar 1e tandje or. hihi. @ sam. nou alsof je het over de duivel hebt net komt de boekhouder ff aan de deur en hij ziet djesslyn voor het eerst en hij zegt gelijk wat heb je aan je neusje die is geel nu vind ik het ook steeds meer opvallen maar wat een gedoe steeds. hier een foto van zondag avond je ziet het goed.
O gossie ja, dan is hij echt heel geel! Hier zie je het zelden op de foto's. Kijk maar eens op hyves, foto's van hem gister.
Es, mooi die stoel, die wil ik ook bestellen, of een ander type, weet ff niet meer hoe die heet, pebles ofzo. Denk geen verkleiner nee, ze zeggen toch ook vaak vanaf 9 maanden, en 9 kilo. Bubsie idd geel die neus zeg, wat gek. Eet ze veel wortels? Roep maar wat, maar dat geeft zo af vind ik Gelukkig nog meer tandloze babys hhahah Heb een zonnehoedje net gekocht, zal zo ff foto maken xxx
Super Es Wij hebben deze ook en nee geen verkleiner. Maar dat is ook de reden dat R er nog niet in zit, ik vind hem nog zo klein voor dat ding En MC is gewoon nog veiliger, dus laat hem daar nog wel even in zitten.. maar damn, dat wordt zwaar :S CD LEUK
@ es. die gaan wij zondag bestellen gaan dan ff naar dump en verkleiner lijkt me ook niet nodig. @ cd, nee geen wortels hadden ze al eens meer gevraagd inderdaad maar dat is het ook niet. leuk zomerhoedje ben benieuwd. die wilde ik vandaag of morgen ff gaan proberen te maken. heb het helemaal te pakken met het knutselen snap er ook niks van. het is wel erger als laatste keer bij de ka. maar of ik nou moet bellen met de arts ik weet het niet meer or. ze zien me aankomen weeral over het geel zien. en straks willen ze mn meisje weer prikken.... wat een gedoe steeds. ik merk niks aan haar ze vrolijk en gewoon zichzelf weer maar met een gelere neus als normaal dan. kijk het wel ff aan.
Leuk Bubsie.. Ja apart he.. Dat had ik dus ook bij Rinze.. En bij jou is er al uit bloedtest uitgekomen dat het verder niets erg is. Dus ja... wat je zegt, ik zou hetzelfde denken. Wanneer moet je weer naar ka?
Vervelend Bubsie dat Djesslyn weer zo'n geel neusje hebt. Kan mij voorstellen dat je een beetje twijfelt wat je ermee moet... Knuffel! Hoe is het met Rinze en Jildou Sam? Joh CD een blaasontsteking, getsie. Sterkte ermee! Och Es de arme Naomi Hopelijk knapt ze snel op! Hoe is jouw gesprek gegaan Nancy? Was vandaag toch?