@ cd, ik sport 2 x in de week. @ es, mooie autostoel! @ sam, ah leuke foto in de schommel! Hier; Ik begin ook ziekjes te worden .. word op tijd naar bed vanavond. Verder niet veel te vertellen eigenlijk
Sam; geweldige foto!!! Marj; beterschap!!! De autostoel is al gebruikt en Naomi vond het GE-WEL-DIG!!! lekker naar buiten kijken en gek doen met mama (kiekeboe spelletje) Ff langs me schoonouders geweest, en Naomi ligt nu pas op bed ach, soms wat later kan geen kwaad..
Beterschap voor je meisje marj! Sam, geweldige foto!! Wat een lol, haha! Tamaraliza, nog proficiat! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!! CD, hier ook nog geheel tandloos. Voel ook nog niets Haha, leuk Es! Wat eten jullie kleintjes aan vlees allemaal en hoe maken jullie het klaar en bieden jullie het aan??? Anissa is de laatste dagen wat hangerig (oke, ook wel koorts gehad). Wat meer aan het huilen en wil vooral bij mij zijn terwijl ze zich normaal heel goed zelf kan vermaken. Nog meer die dat hebben?? Ook is ze dus weer erg verkouden maar eerst jammerde ze altijd een beetje als ik haar neusje moest poetsen maar nu krijst ze alles bij elkaar!! Heb lepel bambix in de fles gedaan maar drinken ging toen niet meer door het gaatje.. Welke fles/speen gebruiken jullie daarvoor?? Heb enorme hoofdpijn dus duik zo mijn bedje in..
MoederK hier ook een meneertje Jengel de afgelopen dagen... zal wel bij de sprong horen !! Vlees, kip vooral als hij vers mee krijgt en ik doe het bij de blender /hakselaar in !!
MoederK: rundvlees, gekookte kip, en dat is het enige wat nog door de blender gaat, de rest prak ik! Maar Naomi eet ook Vis. En qua speen voor pap gebruik ik de 123 speen van difrax En dat jengelen, huilen mutsen herken ik heel erg! Naomi ook verkouden en bij neus leegpompen krijst ze alles bij elkaar! Zal misschien aan de 3 Juli liggen
@tandjes hier nog geen tandjes en ook nog geentje wat aan het duwen is...dylan was overgins ook pas 9maanden toen tand nr 1 doorkwam. @sam super foto @nancy morgen gesprek????zo ja suc6 @bubsie ja op die foto zie je het idd erg goed....wat een haartjes trouwens @es beterschap....leuke foto van naomi in haar nieuwe stoel @marj beterschap voor diegene waarop ik niet gereageerd heb bij deze een dikke knuff.... hier ook een ziek meisje....kleine mup heeft ut echt goed te pakken. voor de rest weinig te melden of ja weinig heb genoeg te melden maar das alleen maar gezeur @sam jij vroeg dacht ik welke uitslag van dylan we zouden krijgen eind april.....dylan krijgt gedrags testen ivm zijn drukke gedrag en omdat het bij ons in de familie zit (adhd, pddnos ect...).
ik ben er weer vandoor, want zo alleen op de bank is ook maar saai (manlief is nl niet thuis) gisteren had ik een avonddienst, en zondagavond lag meneer (notabene op mijn verjaardags) te slapen en morgen avond moet ik ook weer werken. ach ja je went eraan zeggen we dan maar slaap lekker
Vlees; rundvlees, kip, gehakt maar ook vis en ei. Ik kook het en doe het daarna in de blender. Denk sprongetje hoor MoederK. Met 8,5 maand is het weer sprongetjes tijd namelijk... Hier ook de 123 speen van Difrax voor pap. Beterschap voor je meisje Marj!
Goedemorgen, Het was hier erg vroeg dag *gaaaaap* Luca vond het om half 6 nodig om de boel op stelten te zetten Heb nog wel geprobeerd of hij wilde gaan slapen bij ons in bed maar helaas. Straks met hem naar de ha! Geniet van wederom een mooie lentedag dames!
Dithje succes bij de ha! Wij gaan ook weer naar de ha vanmiddag, het gaat nog niet beter met naomi en ze hoest zich kapot.
Zo naar cb... Sam, idd, ze zit weer vol en is erg benauwd. Vannacht maar weer gepuft, luuf op de borst, neusspray maar weer gepakt. Ook heeft ze alweer een loopoor. Ik geloof dat dit de 7e keer al is. Ga nu ervandoor! Naar cb en daarna kopje thee drinken bij mijn dinnetje!
Succes bij het cb Marj! Jij ook succes Es! Hier; bij ha geweest. Longen schoon, wel vocht achter z'n trommelvlies. Als hij koorts krijgt, meteen bellen ivm oorontsteking. Continu verkouden is door ha als abnormaal bestempelt en waarschijnlijk bij 1 jaar naar KNO-arts.
@dithje hopelijk krijgt hij niet alsnog ooronsteking. Chayenna heefft nu een beginnende ooronteking en ze heeft ech pijn. Beterschap!!!
Jeetje wat een zieke kids! Beterschap!! Hier heerlijk in de tuin met kids! Jildou net uur gefietst tijdens honden uitlaten. Gaat super!! Net lekker gedronken en gegeten buiten! Oh en weer mijlpaal: Rinze zit in maatje 80 vandaag!!!