Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wow Sam maatje 80 :$:D
    Super dat Jildou zo goed kan fietsen zeg, knap hoor!

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Bubsie, het zou carotenemia kunnen zijn. Hoe is je Engels? Kijk anders maar eens hier:

Kate's Baby Blog: A Trail Behind Her

Is onschuldig trouwens hoor, maar kan door een teveel aan carotine komen wat in gele en oranje voedingsstoffen zit. Ook begreep ik dat Vitamine D kan helpen tegen die gele tint (breekt het teveel aan vit A af) . Dat zit in zonlicht, dus veel naar buiten :D

Kus Elea

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Carotenemia is a common finding in children, mainly due to the excessive intake of carrots, but it can also be associated with the ingestion of many other yellow and green vegetables and citrus fruits. Carotene is a lipochrome that normally adds yellow color to the skin.

With elevated blood levels of carotene, the prominence of this yellowing is increased. Carotenemia may be particularly evident when the stratum corneum is thickened or when the subcutaneous fat is strongly represented.
    The condition of carotenemia is harmless, but it can lead to a mistaken diagnosis of jaundice. Awareness of carotenemia may avoid confusion with jaundice and unnecessary diagnostic studies. Mothers may induce it by giving their infants large amounts of carrots in commercial infant food preparations.

Liefs Elea

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ elea bedankt.
    zal eens gaan kijken naar der voedingspotjes wat er allemaal in zit.
    en vitamine d krijgt ze natuurlijk zowiezo nog iedere dag in druppels maar zon is altijd goed dus straks weer lekker ff naar buiten.
    de arts zei vorige keer ook dat naar buiten gaan goed is dus ja.

maar heb de site vertaald en ga eens kijken wat er dus allemaal in dr eten zit. en dr fruitpotjes is ook veel met perzik want dat vind ze heerlijk en misschien wel teveel inderdaad.
    ga het gewoon nog eens proberen (al eens eerder gedaan).
    thanks!

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Denk dat het bij Rinze combi met ziekzijn was en dan idd het eten combi... Aangezien wij elke dag buiten komen is dat niet zo'n probleem ;) !!

Nog een nieuwtje....? De eerste juli-mama is zwanger :D En neej ik ben het niet :D !

6. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dithje, bah zeg!

Hier bij cb geweest. 69 cm, 7,2 kg. Net als vorige week bij ka. Je ziet nu wel in de grafiek dat ze weer iets meer dan normaal is gestegen qua gewicht en lengte sinds we zijn teruggekeerd naar de hypo-allergene voeding (en maar volhouden daar dat het niet aan de voeding kan liggen)...
    Madelief is vandaag weer koortsvrij, ligt nu heerlijk buiten te slapen! Wel vies oor, hoesten en ogen, maar ja...

7. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    WIE????
    Vertel Sam!

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Sam, ik weet het!!!!

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam wie wie wie haha ga s ff kijken or.

enne,. hier komen we ook iedere dag buiten dus ja. weet het ook niet meer or. haha
    ga ff naar de dokter b12 spuit halen.
    tot later!!

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Even snel gelezen want ik loop achter! ;)

Zag hoop zieke kindjes, beterschap voor de kleine trullen! :(
    En geel neusje, echt heel duidelijk Bubsie, jeetje! Hoop dat je snel weet wat het is..

Lieve foto's weer!! Wat een weertje he mensen, heerlijk! :)

en eerste juli-mama zwanger!? Wauw wat gaaf, wie o wie is het???? Ik denk wel dat ik het weet ;)

@Hier, gesprek gehad en hij werkte mee!! Hij kon ook niet anders omdat hij ouderschapsverlof niet mag weigeren, maar hij bleef heel relaxed maar ik kwam ook met oplossingen dus dat scheelt denk ik.. Nu is het afwachten of ik 3 x 9 uur per week mag werken (is hij niet happig op, wat ik dan ook wel weer begrijp) of 3 x 8 uur, en wanneer het ingaat (hij moet natuurlijk dingen regelen). Dus de kogel is door de kerk, BEN ZO BLIJ!!! :D:D:D
    Gister introductiedag voor nieuwe medewerkers op mijn werk gehad (die organiseer ik altijd) en we eindigen altijd met een rondleiding over ons terrein en een rondleiding door ons museum. A. de gidsen waren dubbelgeboekt en B. het museum ook! Stond ik daar met 20 man, waar ik me geen raad mee wist :$:$ Was echt in alle staten! Gelukkig was er iemand anders bereidt om rond te leiden en is de groep gesplitst, maar man man, had het spaans benauwd haha hebben we ook weer gehad :p
    En meneertje tijgert vooruit, kijk maar :D

YouTube - Luuk 8,5 maand - vooruit tijgeren

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ik weet het, ik weet het..... :p Mag het bekend worden dan Sam?

Is erg aannemelijk dat stuk Elea en Bubsie! Ben benieuwd of het resultaat opleverd als je erop let.

Fijn dat Madelief koortsvrij is Marj! Pfff jullie zijn lekker aan het 'klooien' zo he met de voeding. Wat is het probleem dan met de voeding?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pippo is zwanger ;) !!

Dit heeft ze bij de znm verteld ;)
    Nou ik geef nog altijd borstvoeding zoals jullie konden zien aan banner...'s morgens krijgt hij nog de borst, maar 's avonds kreeg hij flesje afgekolfde moedermelk omdat hij me telkens hard beet (had ik hier al eens vermeld dacht ik ), nou de laaste 1,5wk kolfde ik niet meer genoeg en als ik dan eens extra kolfde, kwam het dan weer goed...maar helaas kwam het niet op gang...nou wat blijkt (na gesprek met Sam ), heb ik gisteren een testje gewaagd omdat ik op 17feb ongesteld was geworden en normaal op 17maart terug moest zijn...nou de test was POSITIEF!!!!
    Ik ben dus zwanger van ons 4de (5de) kindje wondertje!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Pippo met je zwangerschap! Geniet ervan meis!

Wauwie Nancy eindelijk! Heel erg fijn dat je leidinggevende akkoord is gegaan! Nu duimen dat hij 3x9 goed gaat keuren maar 3x8 zou ook al super zijn :)
    Whihihi die Luuk gaat ook al als een speer :D Luca gaat ook de hele kamer door!

14. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Wauw wat gaaf, echt supernieuws! Heb haar net PB gestuurd!! :D:)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy ik ben benieuwd, fijn dat je het gehad hebt! Toppie!
    SOrry voor de rest ben ik het even kwijt! ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Onze Spike bij Rinze ;) !

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spike steekt zijn tong uit ;) !

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En Kyra wil ook even poseren :D

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja thanks dames, nu is het inderdaad even afwachten hoe het ingevult gaat worden, maar man man, kan het echt niet geloven, ik ben straks 1 dag meer per week bij mijn mannetje, ben ZO blij :D

@Sam, WAUW wat een beestjes joh, vooral die ene van Spike met zijn koppie op het randje, geweldig! :D

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja de lieverd... aast natuurlijk op die liga :p ... Als hij de kans had gehad, had hij hem heel subtiel uit z'n handjes gehaald en dan z'n vingers nog afgelikt ook ;) !!

Deel Deze Pagina