Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Proficiat Pippo, wat leuk!!

Nancy, fijn dat het geregeld is! Haha, kijk die Luuk gaan! :)

Sam, aah wat een leuke hond zeg. Lieve foto! Zo, Rinze al in maat 80! :$:)

Marj, fijn dat madelief weer koortsvrij is. Nu de rest ook nog beter..

Hier: Anissa is al ongeveer haar hele korte leventje al verkouden (hoesten en neus) met af en toe een paar dagen niets. Heeft dat toch met het weer te maken, moet ik er toch mee naar de dokter, kan ze allergisch voor onze kat zijn?? Wat moet ik ermee?? :(

Vandaag bij mijn ouders thuis lekker op een deken buiten gezeten. Ze heeft daar heel veel geslapen vandaag! Van 10-13.30u! en 's middags nog een keer 1,5 uur! :$

Ik heb me morgen een dagje vrij geregeld. Anissa gaat gewoon naar het kdv zodat ik even wat bij kan slapen want 8,5 maand geen goede nachtrust begint me aardig op te breken... ;)

Vandaag een heerlijke dag op het werk. Iedereen leeft op met dit weer. De hele middag met 3 groepen buiten gezeten, echt super!!

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Hoi dames, hoe is het hier?
    Sorry dat ik ineens van de aardbodem verdwenen was maar had ff (heel veel) tijd voor mezelf nodig om alles op orde te zetten en weer helemaal terug aan het werk en in het ritme van alledag te komen... Maar hier is ik weer! Hoe gaatie hier?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Laetitia, jij ook gefeliciteerd! Fijn dat het weer beter met je gaat!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MOederK wat verstandig van je om even wat bij te gaan slapeN!! En ja hoor, Anissa gaat lekker overdag slapen.. Monster ;) !!

5. Laetitia

@Sam: thx. Ja, ben ook blij dat het weer wat beter gaat. Maar toch is het nu wel weer ff raar hoor. We weten nu sinds vrijdag dat we weer zwanger zijn en spontaan begin je je dan toch weer een beetje zorgen te maken. Maar ik ga morgen eens met de vk bellen die ik bij T&J had. Even navragen wat de mogelijkheden zijn om ev. terug bij haar/hen te gaan (hoewel we nu een kleine 3 kwartier daar vandaan wonen). Heb toch niet meer zo'n vertrouwen in de vk die we de laatste keer hadden. Kijken of de oude vk me het vertrouwen een beetje kan terugbrengen....

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dat kun je idd doen! Zou het doen iig.. Ja onzeker weer he? Herkenbaar.. Hoe voel je je verder?

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, hahaha wij maken hier ook af en toe gekscherend de opmerking dat de kat ook met het e.e.a. van eten van Luuk er vandoor gaat in de toekomst haha :p

@MoederK, ah gos, zielig zo veel verkouden... Tja wat moet je ermee inderdaad :(;):(
    Veel geslapen! :$ Je hebt groot gelijk morgen, lekker hoor. Heb ik afgelopen donderdag gedaan maar uitslapen zat er niet meer bij, dat ritme ben ik ontgroeid ;) Fijne dag!

@Laetitia! Wat leuk weer van je te horen! ben je weer zwanger? Wat gaaf! Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!!
    Maar begrijp ik dat je ook een miskraam hebt gehad? Wat ontzettend rot voor je zeg... :(
    Kan je je draai al wat beter vinden nu?

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ pippo gefeliciteerd!!!!!!! leuk!

@ leatitia, hey!! fijn dat je er weer bent.
    en jij ook gefeliciteerd meid!

@ sam. hoe gaat het bij jou met je bv?
    kolf jij nog veel? of bestaat er ook weer een 8 maanden dip dat je weet... komt weer niet zoveel opt moment en djesslyn drinkt soms smorgens ineens 2 borsten nooit gehad normaal 1 en klaar
    en kolf nu niet meer dan 50cc normaal de helft meer. zou het op raken?

9. Laetitia

mbt de mk voel ik me onderhand wel okay. We hebben de baby in februari begraven en gaan regelmatig naar haar grafje toe. Dat helpt wel heel erg. Geeft ook een plekje waar ik met mijn emoties enzo naartoe kan. Das wel heel erg fijn. Mbt de zw is het een beetje raar. We hadden eigenlijk besloten om nog even te wachten (manlief is heel erg bang om weer een kindje te verliezen en daarnaast zijn er nog allemaal praktische zaken die nu weer als een ongeordend zooitje op ons afkomen (maar dat is bij de andere zw ook zo geweest dus we zijn wel wat gewend;) ))
    Maar ik vind het ook wel weer heel leuk om zw te zijn, ook (stiekem toch al een beetje) met het idee om toch een 4e kindje in je armen te houden.

Maar laten we eerst nog maar even afwachten tot we wat verder zijn. :)

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie.. Hier alles oké hoor.. en de bv.... Nou eerlijk gezegd.. top.. Dus hier geen 8 maanden dip, mocht die bestaan :p .. Ik had vanochtend namelijk het omgekeerde als jij.. Rinze had gedronken, maar heb daarna nog 160 gekolfd, omdat het me al zeer deed en anders moest ik tot 1 uur wachten. Ik heb het idee dat Rinze minder drinkt. Hij heeft vanochtend bijvoorbeeld niet veel gedronken, maar boterham daarna heerlijk gegeten. Dus ik bied hem nu tussendoor water aan, wil wel dat hij genoeg vocht binnen krijgt. En tussen de middag drinkt hij ook niet heel erg veel want als ik kolf haal ik er meestal maar max 150 uit (uit 1 kant, hij drinkt ook 1 kant) ... Maar hij eet ook een hele boterham tussen de middag dus hij eet nu wel prima! Ik voed in principe nog 3x dus: sochtends, s middags en s avonds.. En jij? Anders productie opkrikken?

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam hier ook 3 x bv.
    s ochtends , tussen de middag na een boterham (ene keer meer dan de andere) en s avonds voor het slapen.
    maar vanavond kwam ze bijv net toen ik wilde gaan kolven weer dat was een uur nadat ze sliep. huilen. dus maar weer aangelegd en daarna weer gaan slapen. (als ik haar een papje geef bv met rijstebloem of kant en klaar avond papje dan komt ze niet nog een keer.) djesslyn krijgt smiddags wel altijd wat diksap maar dat drinkt ze ook niet zoveel or.
    en ja opkrikken heb ik vorige keer geprobeerd maar vind 1x per dag kolven genoeg opt moment. ( heb er weinig fut voor)

we kijken het gewoon ff aan. en 150 uit 1 borst!!!!!!!!!! nou hier niet or! ook nooit gehad geloof ik or zoveel. hihi. kreeg hooguit 160 uit 2 borsten maar uit 1 niet or.

12. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Ha dames,

Ik reageer weer ff in etappes..
    Goldy werk bijna altijd snachts ja. Voorheen niet sinds 5 mnd pas

Blaasontsteking auww! Beterschap

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Pippo en leatitia gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Nancy jij gefeliciteerd met je uren heerlijk meid
    Verkouden Mink is eigenlijk ook altijd verkouden vanaf 1 maand ong
    Avondetenhapjes ik geef Mink nog helemaal geen vlees ivm allergie zeiden ze nog niks geven.
    BV Mink krijgt 3 à 4 x ik kolf niet.
    Verder weet ik het al niet meer.. Sorry

Hier gisteren leek het wat beter te gaan met Sam maar vandaag was weer drama echt hij rende 10x in een uur naar de wc hij raakte er een beetje van in paniek zo zielig het was echt zo dun als water. Smddags ging gelukkig wat beter en hij heeft eindelijk weer wat gegeten..
    Mink heeft ehet gelukkig nog niet die is alleen natuurlijk verkouden. Maar hij lijkt zich wel goed te voelen gelukkig gaat heel de kamer door en drinkt en eet prima!

Liefs

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ff snel via tel!
    beterschap zieke kindjes!

Bubsie verschilt wel denk ik dat r eigenlijk altijd maar 1 borst drinkt! maar op zich zou je zeggen dat d t zelf wel regelt en zou je niet howven kolven. Ik zou zeggen aanleggen dan is t over paar dagen weer op peil hoop ik!

Zo ik zal zo werken! Tot vanavond!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!

Hier redelijke nacht, naomi hoest nog steeds verschrikkelijk en heeft het erg benauwd
    Verder nog lekker snotterig.
    Ze ligt nu lekker bij me in het grote bed, ff lekker tutten samen.

Morgen komt nancy met luuk! Erg zin in! Laatste keer dat ze elkaar zagen is alweer een half jaar geleden!

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

heb nog niets terug gelezen, doe ik straks nog even.

Gisteren en vandaag niet gaan werken want we zijn allebei ziek :( . Jayden is heel hangerig maar slaapt gelukkig wel gewoon goed. Vanmiddag komen mijn ouders even op zieken bezoek hihi.

Nou tot straks, knuffel!

17. Laetitia

Goedemorgen...

Nog niet bijgelezen.. vanochtend kids aangekleed.. manlief is met C. naar cb en T. wilde mee... Dus alleen hier met J. en net maar ff een vk van hier uit de buurt gebeld voor een afspraak. Had er hier een gevonden die me erg aansprak... Heb komende woensdag om 2 uur eerste afspraak en dan even kijken hoe vaak ik een afspraak ga hebben tot aan de 15 weken...

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Laetitia!

Beterschap Goldy!

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Wow Laetitia en Pippo gefeliciteerd, leuk!

sam leuke fotos van je hondje, en met Rinze in de wagen

Goldy beterschap voor jullie, wat hebben jullie?

Nancy fijn zeg met je uren, hoop voor je dat ie met 3 X 9 accoord gaat

Ik ga in juli weer met de pil stoppen, alhoewel ik wel tegen zwangerschap en bevalling opzie:D

Gisteren hypotheekofferte getekent, dus dat hebben we ook weer gehad.
    Vanavond weer avonddienst, vanmiddag medicijnworkshop.
    Met mijn blaasontsteking gaat het alweer wat beter gelukkig

xxx

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap meiden!! ;)

Hier komt er heus ooit ook wel een 2de denk ik.. (nog niet helemaal zeker) maar dan pas als Naomi een jaartje of 3 a 3,5 is :)

Deel Deze Pagina