Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk CD:D wij w88 nog ff een jaartje.

2. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Wij hebben tussen T&J ook een jaar gewacht... zijn zwanger geworden de maand nadat J jarig is geweest.... (maar hadden toen ook veel aan het hoofd met 2 verhuizingen enzo.... dus vonden het voor even wel genoeg.. hihi)

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sam leuk nog een 3e.

Wij hebben zoiets van je weet niet hoelang het duurt he.
    Zou het mooi vinden als er 2 jaar tussen zit bijv.
    Vorige keer was het 1 e ronde raak maar ja.
    We zijn dan net verhuisd begin juli, dat is wel lekker

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Volgend kindje....ik moet nog steeds echt niet aan nog een bevalling denken... heb het zo heftig ervaren...durf echt niet meer..:(
    Toevallig was ik daar gisteren nog over na aan het denken hoe het zou zijn as er een 2e zou komen maar ik kan me er nog niets bij voorstellen. Aandacht moeten verdelen etc, volgens mij kom ik dan handen tekort.. ;)

Laetitia, proficiat meid! Hoop dat je je bij deze vk goed op je gemak zult voelen..

Wilde vandaag bijslapen maar alhoewel ik super moe ben lukt slapen niet.. :(
    Ben maar extra aan het kolven vandaag. Bv gaat nog goed maar het kolven lukt voor geen meter meer! :x

Vanmorgen naar het kdv gewandeld, straks weer terug.. Steeds de neiging om mijn meisje al eerder op te halen maar doe het toch maar niet..

Als ik zoals vandaag kan uitrusten voel ik me zo verrot hè... Als ik gewoon door blijf gaan met alles dan gaat het goed dus eigenlijk moet ik gewoon door blijven razen maar ben bang dat als ik toch niet even mijn rust neem dat al die "slapeloze" nachten me dan echt een keer gaan opbreken.. :(

5. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    3de kindje, wijn willen dat ook erg graag maar nu nog even niet..

Sam was vannacht heel ziek jammer genoeg dus erg veel wassen aan het doen vandaag. Nu lekker ff vrij! Mink ligt lekker in z'n bedje en Sam zit lief te spelen! Heerlijk ff op de bank haha

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Hier komt er waarschijnlijk geen tweede kindje :cool: Ben volgens mij in de minderheid zo te lezen ;)

7. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ tweede kindje. hier ook in juli stoppen met condooms. pil ben ik al niet meer aan begonnen omdat ik niet zo lang wilde wachten en als het weer 1.5 a 2 jaar duurt en we weer hormonen enz. moet slikken. dan is het leeftijd zo snel weer te veel vind ik. zelf scheel ik 2 jaar met mn broertje en vond dat altijd leuk.

@ sam, ja leg ze gewoon aan nu vanmorge weer alletwee gedronken. dus weer niet hoeven kolven. ben het kolven eigenlijk een beetje zat. en ben gewoon thuis dus ga haar gewoon aanleggen steeds en niet perse savonds flesje doen.

@ hier, net zonnehoedje gemaakt voor djesslyn moet het nog ff afnaaien (jaja heb het helemaal te pakken hihi) ben best trots op mezelf. foto volgt nog. tis lekker kleurrijk!
    ga nu gauw naar mn eten dat staat op.

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook waarschijnlijk niet hoor.. Alleen is dat mijn mening! Vincent is het er nog niet zo mee eens :p

Maar dan zeg ik ook; wie moet er bevallen enz;)

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Lae en pippo, Gefeliciteerd met de zwangerschap! Geniet ervan.

@ sam, leuke foto`s van rinze en de hondjes,

@ cd, wij willen er in juli ook weer voor gaan!

@ bella, vind je dat fijn dat snachts werken? Want overdag zul je dan toch moeten slapen.. heb je dan wel tijd met je kindjes?

@ es en nancy, veel plezier morgen!

nou kga straks weer even verder met reagren, over dit stukje al de hele dag gedaan, jayden heeft vanmorgen een half uur en net een half uur geslapen en de rest van de tijd moet hij steeds bij mij zijn anders is hij niet blij.. kom straks ff terug

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo Vin is thuis gekomen op de bank gaan liggen met hoofdpijn, Naomi slaapt in het grote bed want die had ik daar even neergelegd en viel zo in slaap :$
    Ik net maar in me eentje gegeten ;) erg gezellig haha! mja.

Straks als Naomi wakker wordt ga ik lekker met haar douchen en tutten..

Heb er zin in morgen!! Ben zo benieuwd hoe Naomi en Luuk samen spelen enz :) Laatste keer dat ze elkaar zagen waren ze 2,5 maand oud ;)

Bekijk bijlage 139725

11. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moederK, idd optijd je rust pakken hoor! Ik neem aan dat het veranderen van het schema nog geen invloed gehad heeft op de nachten? Hoop dat dat snel gebeurt en je snachts ook aan een stuk lekker door kunt slapen!

@ bubsie, hier ook niet meer aan de pil begonnen, wij wisten ook al dat we er niet zo heel lang tussen wouden laten dus dan maar condooms (is ook niet alles maar goed nog een paar maandjes ;) ) Ben benieuwd naar het hoedje!

@ es, ahh die foto, wat klein nog he!?

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier nog niet eens ongi geweest na bevalling :D Ook geen pil hoor... ;)

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Goldy, leuk, dus wij beginnen weer tegelijk

Es, wat waren ze daar nog klein he, die tijd gaat veels te hard

Bubsie ben benieuwd naar je hoedje

Kim kan sinds gisteren weer wat nieuws, terugzwaaien.
    Wat lief he, ga ik weg, zwaai ik voor het raam, en zwaait ze met haar linkerhandje.
    Trots op mijn meisje

xxxx

14. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Het gaat idd allemaal erg hard hoor met die kleintjes. C heeft woensdag zijn eerste pasfoto's laten maken voor id-kaart! (moeten komende woensdag ophalen voor de vakantie.) en als je ziet Hoe eigenwijs ze allemaal al zijn...

Maar ik weet niet of ik vandaag veel online zal zijn. Vanavond iig wel. Maar overdag gaan we naar mijn ouders en aangezien ze nog van niks weten zal ik waarschijnlijk zw-pag. even met rust laten ;)

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Naomi en luuk veel plezier vandaag!!
    Goldy nee voor thuis is het een uitkomst ik duik rond 9 uur sochtends m'n bedje in en ben er om 15 uur weer voor de kids. Ik vind het vooral fijn dat ik er s'avonds ook voor ze ben voorheen had ik ook veel avonden namelijk.

Lea veel plezier bij ie ouders
    Hier zijn Mink en ik helaas ook getroffen door buikgriep ik heel erg en minkje hoeft tot nu toe alleen te spugen.

Fijne dag allemaal

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Beterschap Bella voor jou en Mink!

Veel plezier bij je ouders Lea!

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    bella beterschap voor jullie

Net gekookt voor kim, bloemkool, sperzieboontjes, en worteltjes.
    Had laatst ook witlof gemaakt, met een appeltje, eet ze ook.
    En Macaroni met een tomaat, vond ze wel wat minder:D

Ik ga ff eten, ben kapot, paar wassen gedraaid, huis gedaan, gekookt, kim in bad gedaan, pffff

xxxx

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik ben er klaar voor.. Laat Nancy en Luuk maar komen! :D :cool:

Naomi ligt nog wel lekker te slapen, maar dat zal ook niet heel lang meer duren ;)

Nou meiden, ik zal vanavond wel wat foto's spammen van het liefdeskoppel :p

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    tadaaa!!!!!!!:D

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    heb mini ff gebruikt als paspop want djesslyn slaapt.;)

Deel Deze Pagina