CD: Ken het gevoel van 's nachts wakker worden en niet meer kunnen slapen.. C. gaat helemaal mijn zijn handjes wapperen als hij iets geweldig vindt. En daarna gaat hij in zijn handjes klappen. Lekker, ontbijten bij Ikea! Hier ontbijten we straks gewoon ff snel thuis. moet daarna nog het knutselwerk voor oma ineen gaan plakken en dan nog kijken of we ff snel bij de Hema langs kunnen voor een lijstje... (kids hebben iets gekleurd en daar tussen moet ik de handjes die we hebben afgedrukt van ze gaan plakken)... Zijn er al kindjes die kruipen? Die van mij is daar te lui voor. Hij heeft uitgevonden dat je al rollend ook overal naartoe kan gaan...
Jeetje Sam wat een rot nieuws Hele dikke knuffel meis en ik duim voor jullie! Argh das vroeg CD! Veel plezier vandaag! Hier een tijgerend mannetje Laetitia!
@ sam, he wat rot zeg, dikke Knuffel! @ cd, veel plezier met meubels kijken! @ lae, Jayden kruipt ook nog niet. Gaat af en toe op handen en voeten staan maar komt nog niet vooruit hihi. Als hij iets wil pakken rolt hij er gewoon naar toe.
@ kruipen. hier ook helemaal nog niet. sterker nog Djesslyn vind op haar buik liggen helemaal niet leuk. ze zit liever. dus echt kruipen zal ze niet snel doen. als ik haar op dr buik neerleg dan is ze het na hooguit 8 min helemaal zat en gaat ze zeuren. want ze kan ook niet omrollen en wil dan weer zitten. handjes draaien: doet djesslyn ook wel maar niet omdat ze het spannend vind volgens mij. wel doet ze haar vuisten soms helemaal inknijpen en dan spant ze echt alles haar gezicht handen en doet dan. uhhhhhh ja moeilijk te beschrijven ze zou het moeten zien. net of ze boos wordt op de knuffel ofzo. aggressie lijkt het nu al.
Ola! Wij hebben net autostoelen gehaald! Ja ja, we hebben er 2 gehaald. Vinden we praktischer dan iedere keer die stoel verplaatsen. En ach, we hadden een koopie. Nee hoor, flinke korting gekregen Deze staat in mijn auto: Bekijk bijlage 140029
En deze in de auto van manlief. Twee dezelfde ging helaas niet. Een vrouw voor ons had net de andere lime groene gekocht Bekijk bijlage 140031
Hihi hier ook een luie donder .. Kan niet eens naar z'n buik rollen .. Dus hij ligt of zit, dat kan hij dan wel weer .. Rinze friemelt heel veel met z'n vingers en als hij bijvoorbeeld brood wil hebben gaat hij er met zn handjes richting en 'trillen' ze helemaal Zo schattig. Hij wordt trouwens een klein vreetzakje! Ontbijt met boterham en bv en tussen de middag idem! Boterham gaat compleet op! Verder vanochtend huis schoongemaakt, muffins gebakken met Jil. Nu nog ff dweilen, was opruimen, dorp in.... Dag gaat wel om dus. Vanavond nog naar vrienden op verjaardag...
haha rinze is hetzelfde als djesslyn joh hihihi. djesslyn eet smorgens nog geen boterham tussende middag wel. dithje. welke stoel is dat? wij gaan morgen kijken bij dump.
Deze hebben ze iig bij de halfords volgens mij Bubsie. Nania of Narnia is het merk .. Rinze sinds afgelopen week s ochtends ook boterham. Hij vindt het heerlijk!!
Is de Nania Bubsie! Gekocht bij een autospeciaalzaak ipv babyspeciaalzaak. Scheelt nogal in prijs en hebben alle keurmerken die autostoelen moeten hebben. Kan zeker in slaapstand Sam! Een van onze vereisten. Helemaal aangezien we van het zomer naar Italie gaan met de auto. Druk dagje meis! Gezellig hoor samen met Jil muffins gebakken. Zijn ze al op? Luca is ook een vreetzakje hoor. Die ontbijt met pap en tussen de middag ook een boterham op en 100cc melk. Hij eet 's avonds zelfs zo'n 250 tot 300 gram groente/aardappelen/vlees
dithje was net aant google op het merk, maar die zijn ook goedkoop inderdaad. onder de 100 euro klopt dat? wij wilde gaan kijken voor een priority ofzo maar die jij hebt zijn ook leuk! Ik wil ook naar italie! maar john denkt dat het veeeeel te lang rijden is met de auto.
Klopt Bubsie. De groene was normaliter 99 euro maar nu in de aanbieding voor 79 euro. De blauwe was normaal 89 euro en nu 65 euro dus flink afgeprijsd. Daarbij komt nog eens dat we ook 2 goedkopere stoelen voor schoonouders en mijn moeder hebben meegenomen (49 euro) en al met al een flinke korting kregen waardoor we uiteindelijk 4 stoelen hebben voor 220 euro!
zo das inderdaad lekker dithje. zat net te kijken en zag ze inderdaad vanaf 49 euro via vergelijksite. maar denk dat john die priority ofzo wil en die kost 99 geloof ik uit mn hoofd. ow jee Djesslyn is alweer wakker zal ze maar gaan halen. en john is nog niet thuis bah. die dacht wel 1300 uur weer thuis te zijn maar denk dat het werk iets langer duurt zal zo is bellen. tot later! fijne dag! ga mn meisje halen en als john niet snel komt maar ff boodschapjes doen met djesslyn alleen.
@ dithje, leuke stoelen! Wij gaan binnenkort ook op pad voor een autostoel. @ sam, al flink bezig geweest vandaag! Lekker muffins . Veel plezier vanavond op de verjaardag. @ dithje, lekker hoor naar Italie, goed vooruitzicht! brood; Jayden heeft smorgens geen geduld voor brood dus krijgt hij smorgens een papfles en smiddags 2 sneden brood en fles. Aan avondeten krijgt hij zo`n 200 gr. Hij kan wel vaak heel ongeduldig zijn met eten, is dat bij jullie ook? Hier; Alles weer fris en schoon, nog even de rest van de was wegwerken en dan is het weer klaar. Man heeft de auto`s gepoetst van binnen en buiten, was ook wel echt nodig! Dadelijk een lekker beenhammetje in de oven.. heerlijk!
Mooie stoel dithje! Wij hebben de zwarte maxi cosi priori is bij de babydump 99 euro! Wij zijn er superrr bij mee! Naomi is nu bij opa en oma. Vin en ik hebben net wat gegeten op scheveningen en zitten nu in de bios!!!
Nou nou we hebben gek gedaan vandaag Ook nog een buggy gekocht met fietsendrager. De Nuna Pepp! Ben er ontzettend blij mee, wat een mooi ding! Manlief is nu aan mijn fiets aan het sleutelen zodat die straks veilig is om Luca mee te vervoeren. Nu nog een fietsstoel en dan is alles weer binnen. YouTube - Nuna PEPP Bekijk bijlage 140097