met mij gaat het wel... kreeg net telefoon van arbodienst... die vonden dat ik (omdat ik geen medicatie heb gekregen ofzo) maandag wel weer moest kunnen werken. Dus ik gezegd dat ik in ieder geval de echo van woensdag afwacht en aan de hand daarvan nog contact opneem met mijn teamleader... wordt vandaag verder erg geleefd..... ben alleen thuis maar krijg steeds telefoontjes (moeders voor moeders, teamleader, arbodienst, vrienden en familie die willen steunen) dus loop geestelijk op dit moment een beetje over. Lichamelijk ben ik nog wat zwakjes (nog niet in staat om naar de winkel te lopen ofzo) maar het gaat steeds een stukje beter Verder zometeen nog ff de keuken opruimen want daar hebben we nog een berg achterstallig werk sinds woensdag... misschien kan ik daar ff wat afleiding in vinden....
es en moederk: van harte met jullie meisje dr 6e maand! wat gaat het toch snel hier ook over 10dgn. @ hier vanmiddag ff naar de dokter met djesslyn. ze hoest zo enorm toch maar ff naar laten luisteren. vannacht om 3 uur werden we wakken van haar harde gehoest en dat ze dus bijna geen lucht kreeg dus maar ff overeind bij me genomen en nog wat eten gegeven ff gekroeld en daarna weer terug gelegd. toen zei manlief dus hier moet echt ff een dokter naar kijken or. dus heb vanmorge toch maar gebeld en dan moeten we vanmiddag om half 4.
Zo Naomi in bed gegooid, die sliep gelijk.. Ik ff gestofzuigd en opgeruimd, en ik moet ook nog douchen maar heb nog geen zin Al wil ik straks nog wel ff naar dorp wandelen dus moet toch wel gaan douchen Bubsie; Succes bij de dokter!
Zo Es, al flink bezig geweest. Ga je shoppen? Succes Bubsie, zo zielig dat hoesten hè! Anissa heeft haar slaapje er alweer opzitten! Ze heeft wel 3 kwartier geslapen en toen ik daarna ging kijken had ze de dekens van zich afgeschopt en lag ze op haar zij met de bedspijlen te spelen.. Denk dat ik er dadelijk ook maar even uitga. Even wachten tot de winkels opengaan.
Laetitia, denk aan jezelf en anders de tel maar ff uit! Rustig aan en zeker eerst die echo afwachten.. mensen begrijpen vaak neit wat voor impact dit heeft!! Hier beide kinderen weer door de apk !! Zal zo ff uitgebreid verslag doen, eerst ff eten !!
Ja, Roger zei ook al dat we woensdag iig ook even contact met de huisarts moesten opnemen als ik de echo heb gehad. En dan daar ook even vragen of ik donderdag op controle kan komen. En dan even overleggen hoe dat dan moet met werken enzo.... Fijn dat de kids het goed deden op het cb.... smakelijk!!!!! (hier een vette hap (warm) klaargemaakt want heb het nog steeds extreem koud... denk dat ik straks nog ff onder de deken kruip achter de pc)
Sam, ik ben nog steeds erg benieuwd naar de groei van jouw lieve kindjes Iedere keer stiekem spieken en nog steeds niets
Zo boodschappen zijn gedaan, Naomi ligt in bed en ik ga denk ik maar even op de bank hangen.. Naomi gaat straks lekker broccoli schotel eten met kalkoen voor de eerste keer ben benieuwd... tot nu toe lust ze echt alles
Ooh dat kan ik wel ff vertellen Rinze: 8410 en 66 cm .. Hij wordt wat langer en minder papperig HAHA!! Neej was prima ! Rinze zn hoofdje was idd wat afgeplat maar ze zei dat het wel wegtrok met de tijd, geen probleem iig, dus geen helmpje En ze vond het super dat hij al kon rollen van buik naar rug, ook met spreidbroek. Verder volgde hij haar super en vond ze hem sterk. Al met al alleen maar positief Zijn berg is idd wel veel en vooral rood en dat hoort niet zo. Moet het nu insmeren met zinkzalf, werkt dat niet zinkolie en anders naar de ha.. Ben benieuwd of het werkt. Verder niet afkrabben ofzo, maar dat deed ik eigenlijk ook niet.. Jildou 13,4 kilo en 95 cm :Groot, zit boven de +1 lijn terwijl haar gewicht t.o.v haar lengte onder het gemiddelde zit ! Maar dat is verder heel normaal en niets om me zorgen over te maken, deed ik ook niet hoor ! ze eet prima, is gezond !! Verder loopt ze op veel fronten voor, maar dat wist ik al ! Nou Dithje, ben je weer op de hoogte Lief dat je zo nieuwsgierig bent !!
Hee meiden Sam, wow die rinze wordt ook al een grote beer, alhoewel kim zit ook wel tegen de 8 kilo aan denk ik Dat ie nog zon last heeft van berg, vervelend zeg. Fijn dat alles verder goed gaat laetitia heel veel sterkte nog Dithje, ik had nog leuke fotos van Luca gezien dat ie uit een beker dronk, knap al hoor verder niet echt bijgelezen, heb weer gewerkt. Ben weer strontverkouden, denk door kim. Al de 3 e keer in 1,5 maand tijd. Had dat eerst nooit, geen idee hoe het komt. Kim is minder verkouden, maar ze klinkt nog wat vol bij de longetjes, met ademen. Meer die dit hebben/hadden? xxxx
Ja heeft Rinze ook wat, wat rochelend geluid? Verder heeft hij er ook geen last van.. Heb in totaal (week tijd denkk ik bijna) 3 x een snottebel weggeveegd Dus valt mee !! Kor, Jildou en ik zijn alledrie snotverkouden.. Dat is ook wel uniek dat we het allemaal tegelijk zijn, terwijl het eigenlijk met Rinze begonnen is
Pff dus jullie ook in de prijzen. het heerst he, op mijn werk liggen veel oudjes plat met griep. Ja tis een beetje rochelend, alsof er slijm zit, maar soms ook een beetje piepend met ademen
ziijn met de kleine meid naar de dokter geweest ze heeft nu een puffertje gehad voor 10dgn hopelijk heeft ze het dan niet meer zo benauwd en hoeft ze niet meer zo te hoesten. dokter hoorde het al aan haar ademen. daarna ging ze nog ff hoesten dus heeft het goed kunnen horen. weet niet of ik hier nog kom. maar morgen zijn we naar het ziekenhuis met djesslyn moet ze weer echo van dr lever en galblaas. en daarna de orthopeet kijken of dr voetjes er goed uit zien en of ze nog in het gips moet of niet. ga nu eten maken en daarna nog ff knippen dus denk niet dat ik nog kom. vroeg bed weer in want om half 6 moeten we eruit want moet djesslyn om 6 uur voeden want ze moet zo goed als nuchter zijn. maar 6 uur mocht wel want ze moet de echo om 9 uur hebben dus moet goed komen voor dr. fijne avond allemaal.
@Bubsie, succes morgen! Beterschap voor de kleine meid! @Sam, allebei goed gegroeid, mooi zo! @Dithje, leuke foto's van Luca, helemaal stoer met zijn beker en zijn liga! @MoederK en Es, gefeliciteerd met de 6e vermaanddag van jullie meisje! @Eline, beterschap! Het heerst inderdaad, ze praten over een a.s. griepepidemie @Laetitia, rustig aan hoor en denk aan jezelf. Jij voelt het beste wanneer je er weer klaar voor bent, neem de tijd. @hier, vandaag weer gestart met 4 voedingen. Maand geleden ook al eens "geprobeerd" omdat we toen dachten dat Bram er aan toe was, maar dat bleek niet zo. Maar nu hebben we echt allebei het idee dat het tijd is voor 4 voedingen. Hij zat steeds zo vol en dronk niet alle flessen leeg. Tot nu toe gaat het toppie, op uur en tijd de fles gehad. Heb zelf overal spierpijn, nu kan het zijn van een griep (wat ik niet hoop) of van mijn Wii-avontuur bij mijn neefje en nichtje , heb staan tennissen en bowlen en aangezien zij dat vrij aardig kunnen, wilde deze tante zich niet laten kennen...
Whihihi thanks voor de update Sam! Je kindjes doen het goed, super Heel veel sterkte in het ziekenhuis morgen Bubsie! Whahahaha J2J, geloof mij maar... Jij hebt spierpijn! Ik had ook enorme spierpijn na mijn eerste WII avontuur
En het ergste is.....ik doe dit wel vaker, hebben zelf ook een Wii. En toch....blijf ik er spierpijn van krijgen....brrrr, beetje oud wijf aan het worden
Even kijken of dat ik nog wat onthouden heb, haha. @ Es, meid wat is Naomi toch sterk zeg. Stoer hoor hoe ze zo staat. En heerlijk klokje rond geslapen, ikke jaloers!! @ Dithje, wat een heerlijk mannetje heb je toch. En hoe vond hij de liga? @ Sam, Rinze groeit goed zeg, haha. En wat fijn dat ze zo positief zijn bij het cb. Lekker doorgaan zo. En hoe is het met je meisje? @ Eline, dat Kim maar snel van haar verkoudheid af is. Tis en blijft zielig als ze zo klein zijn. @ Bubsie, beterschap voor je meisje! @ J2J, haha dat is inderdaad spierpijn, ik weet er alles van. Ben ook veel te fanatiek. Ondanks het bandje sta ik er nog van te kijken dat hij nog nooit tegen de tv aan is gevlogen, hihi. @ Laetitia, meid nog heel veel sterkte. En laat je zeker niet pushen, luister naar je lichaam. @ All, hier is het drama op het moment. Isa huilt heel erg veel sinds gisteren. Wil alles maar ook eigenlijk weer helemaal niets. Nu denk ik dat ze met haar sprongetje bezig is van 26 weken. Ook ben ik vanaf 1 januari begonnen met een potje van 6 maanden waar dus 200 in zit ipv 125. Ze heeft veel meer krampjes voor mijn gevoel. S'avonds met het naar bed brengen is het helemaal drama. Huilen, huilen en nog eens huilen. Niet willen slapen. Afgelopen nacht is ze elke 1,5/2 uur gekomen en dan weer gelijk huilen. Zou dit alleen van het sprongetje zijn of denken jullie ook dat misschien dat potje van 200 nog net wat teveel voor haar is. Ga morgen maar eens kijken of dat een kleiner potje beter valt. Ze eet overigens het potje van 200 volledig leeg. Normaal huilt ze bijna nooit en het naar bed brengen is eigenlijk nooit een probleem geweest s'avonds. Wat denken jullie??? TIPS???
Denk niet dat ze dan last heeft van het potje, maar heb je ook het potje wat opgebouwd naar wat meer? En zou heel goed sprongetje kunnen zijn denk ik dan.. Anders zou ik het ook even niet weten.. SOrry.. Met Jildou gaat het super hoor !! Een heerlijke meid !!