Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    nou flink geshopt vandaag dithje! Mooie buggy!

2. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ bubsie haha ja dat snap ik or. zat net te laten zijn aan john welke autostoel jullie hadden gekocht dus vandaar mn bericht eronder dat lijkt inderdaad of het over die buggy gaat
    maar die vinden we ook leuk. maar daar wachten we nog mee or.
    maar autostoel leuke gezien de rosa haha wel echt voor een meisje maar ook maar 65 euro dus ja. de Nania Driver Rosa

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahaha nu ikke snappe Bubsie :p
    Die Rosa is ook erg leuk! Echt meisje-meisje :D

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje jeetje gaat lekker!!!!!!!! zie net dat ik naar jou @ BUBSIe schreef. hahahahahahaha sorry or. tis al laat hihi. slechte nacht gehad dus ja dan heb je dat he. weinig slaap.

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whahahaah nu je het zegt :p

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haai meiden!

Was een erg gezellige dag! Naomi is erg lief geweest bij opa en oma!
    Wel wil ze nu niet slapen.. ze hoest zichzelf elke keer wakker :( is wel erg moe!! wel sneu!

Ik wil straks ook een buggy met drager voor de fiets hebben als ik mijn fiets heb :) erg makkelijk!
    Mooie buggy Dithje!:)

Ik ga zo lekker mijn bedje in, ik krijg ook al keelpijn en hoesten.. Naomi heeft me denk ik aangestoken ben ik bang! ;)

7. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Even een dikke knuffel voor jullie dames en een dikke kus voor jullie beebs!! :)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    hier ook drager op fiets voor buggy maar zelden gebruikt en denk dat dat nu niet meer wordt. Jil loopt wel en Rinze kan wel in draagzak dan. Buggy is mooi zeg!

9. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Es, ik heb dezelfde autostoel gekocht als die jij hebt, besteld bij babydump.
    Ook vanwege de prijs, en leek me een mooie
    Lekker weggeweest gisteren, hoe is het met je keel?

Dithje lekker geshopt, goedkoop al die autostoelen, en een mooie buggy zeg

Eten jullie babys allemaal 2 boterhammen smiddags?
    Denken jullie dat Kim genoeg krijgt? Hier schema

07.00 180 + 6 en 3 schepjes pap

10.00 1 a 1,5 stuk fruit en 1 liga

11.00 130 ml diksap

13.00 1 boterham

13.30 150 + 5

15.30 130 ml diksap

16.45 200 gram groente, vlees aard

18.00 180+ 6

10. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hier ook buggydrager op fiets. Had eerst gewone, vond het niet super. Later zapp gekocht, met drager cadeau. Helemaal super op de fiets!

11. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen!!!

@CD: groeit Kim goed en komt zit ze mooi op de lijn qua gewicht? Dan kun je er vanuit gaan dat ze voldoende eten krijgt. ;)

Hier het schema van onze kleine vent (ben trouwens van de namen afgestapt ivm de zwangerschap waar nog niemand van weet, dus zodra dat algemeen bekend wordt zal ik weer gewoon de volledige namen gebruiken (hoezo verwarrend...:)) :p)

sinds hij 8 maanden is:
    6/8u (ligt eraan of hij naar KDV gaat of niet):
    een bordje pap (130ml water en dan kant-en-klaar pap toevoegen OF 200ml melk (180+6) met "gewone" babypap)

ca. 10u: fruit (heeft hij soms (1 tot 2x p.w.) geen zin in) + limonade (diksap of venkelthee)

12/12.30u: 2 sneden brood met beleg en 180+6 melk

15/16u: liga of ander koekje (biscuit oid) + limonade (diksap of venkelthee)

17/18u: avondeten (hij eet al met ons mee dus is niet altijd ad/vl/gr maar ook vaker Indisch oid) + toetjes (yoghurtje of fruit)

18.30u: melk (180+6)

19/19.30u gaat hij dan, samen met broer en zus, naar bedje toe...

Hier was het vanochtend vroeg dag... je zou denken dat als de tijd een uur vooruit gaat, dat de kindjes dan een "uur later" wakker worden... helaas... wij hebben kindjes die zich daar heel goed aan kunnen aanpassen en zoals altijd waren ze om 6u alweer wakker... :(

C. is wat ziekjes. Gister was de verjaardag goed gegaan en toen we uit gingen eten 's avonds sliep hij lekker in de MC. En toen werd hij wakker en was niks meer goed. Hij liep maar te snotteren, wilde niks drinken, niet eten, niet op schoot, niet gedragen, niet liggen, niet zitten,etc., etc.
    hij voelde ook wel wat warmpjes dus hebben we na het hoofdgerecht gezegd dat we alvast naar huis gingen want dit had geen zin.
    Eenmaal in de auto is hij goed in slaap gevallen en toen kon ik hem rustig in zijn bedje verschonen en omkleden en heeft hij lekker geslapen. Maar vandaag is hij nog steeds niet helemaal de oude... misschien tandjes? (eindelijk???)

Wel nog wat leuk nieuws. Toen we gister op het punt stonden om naar huis te gaan heeft de oom van mijn man nog een kleine speech gehouden (we weten allemaal dat hij gaat trouwen, en ook dat hij het klein wilde houden, etc, etc,... maar ze hadden besloten om het anders te doen en de hele familie was uitgenodigd om op 6 augustus bij de bruiloft en het hele festijn eromheen te zijn (inclusief de kleintjes).) Dus dat is wel een leuke verrassing want niemand had daarop gerekend. Hij woont namelijk al jaren in zuidoost-Duitsland en heeft vrij weinig contact met de familie. Alleen met zijn moeder en 1 broer en zus die (tot pas geleden) beiden nog bij oma woonden. Dus niemand had verwacht (zeker omdat iedereen weet dat hij het klein wilde houden).

Ook hotels en alles zijn al geregeld zodat we een dag eerder kunnen komen en een dag langer kunnen blijven (en ev. een vakantie eraan kunnen plakken)...
    Dus das wel mooi,...

Enige nadeel is dat ik nu moet gaan zoeken naar een fatsoenlijke jurk die ik dan aan kan... (is zo'n echte sjieke bruiloft met alles erop en eraan...)
    Dus denk dat ik zo stiekem maar alvast eens ga snuffelen op internet....

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ cd, hier krijgt hij sinds een paar dagen pas 2 sneetjes. Je schema ziet er goed uit hoor en als ze goed groeit dan krijgt ze zeker genoeg binnen!

@ Lae, leuke verassing. Ook fijn dat er hotels geregeld zijn! En op internet zal je heus wel een leuke jurk kunnen vinden toch?!

Hier; Wij gaan vandaag shopen @ designer outlet roermond. Het is weer heerlijk weer dus heb er zin in :D. Fijne dag allemaal en geniet lekker van het weertje!

13. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kom even snel langs zwaaien! Ik ben erg ziek.. keel ontsteking!! :(
    Lig al de hele dag in bed..

14. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Wat een rust hier zeg, jeetje

Lea, wat een leuke verrassing. Idd op internet denk ik altijd wel wat te vinden

Es beterschap meid

Goldy, ben je nog leuk geslaagd met shoppen?

Hier lekker in de tuin gezeten, kim sliep 2,5 uur tussen de middag, dus dat was wel even lekker. Normaal maar een uurtje
    Toen naar hoofddorp geweest, slofjes voor Kim gehaald bij de action, was er laatst 1 verloren, en vind dat fijne slofjes.

Kim is rond de 9 kilo, en zon 73 cm vermoed ik. Dus dat gaat wel goed.
    Morgen weer werken, van 7.15 tot 15.00, dus lekker vroeg klaar.
    xxx

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk zo'n verrassing Laetitia! Op Asos.com verkopen ze leuke zwangerschapskleding, ook leuke jurken.

Geslaagd vandaag Goldy?

Beterschap Es!

Heerlijk lekker op tijd vrij morgen Eline!

Hier; vandaag voor het eerst met Luca een stukje gefietst :D
    Vond het wel spannend hoor en ook even wennen met opstappen enzo maar het is gelukt ;)

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje leuk fietsen! heb ik van de week ook voor het eerst gedaan., vond het eerst eng om te gaan doen maar tis gelukt en weet hoe ik goed op kan stappen nu. hihi.

@ es. beterschap

@ cd. Djesslyn krijgt ook nog maar 1 boterham tussen de middag.

@leatitia. leuke verrassing!

@ hier, vanmiddag ff bij dump geweest. maar we nemen niet de priori ben verliefd op die nania stoel haha. en john vind die buggy ook helemaal leuk dus als we voor een buggy gaan zal het ook vandat merk worden waarschijnlijk.
    dus kan straks vragen aan dithje of het wat is. hihi.

ga ff bij djessyn kijken, hoor ze weer huilen ligt net 15 min op bed.
    maar gister was het hetzelfde en toen ging john naar der toe en toen hij haar eruit haalde spoog ze hem onder en plas op de grond dus ga maar ff snel nu.

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje, heerlijk lijkt me dat zeg fietsen. Hoe vond Luca het?

Bubsie o hoop dat ze niet weer gespuugd heeft zeg

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ff snel een tip wat betreft buggies... Ga er met kind even mee wandelen in de winkel, en dan even flink doorstappen want er zijn veel buggies waarbij je tegen de wielen schopt en dat is zo vervelend!!

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ es, he bah keelontsteking, beterschap!

@ cd, jij fijn in de tuin gezeten, lekker was het vandaag he in het zonnetje! Fijn dat je morgen lekker vroeg klaar bent.

@ dithje, leuk dat je bent wezen fietsen met Luca. Ik kan niet wachten tot ik mn mamafiets heb, dan kan ik ook heerlijk gaan fietsen. Volgende week ga ik er een uitzoeken :D.

@ bubsie, toch niet de priori, ga je nu voor die roze dan van nania?

@ sam, goeie tip!

We waren wel geslaagd maar alleen voor Jayden hihi. Bij de Nike winkel hadden we een zomerjackje, setje van tshirt en korte broekje en 2 tshirtjes. Leuk weer zomerkleertjes kopen :D

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy: ja waarschijnlijk de roze dan. is wel meisjes achtig maar ja ze istoch een meisje. en echt duur is ie niet.

@ cd, gelukkig niet gespuugd net. ze zit nu ff bij ons beneden net nog ff aangelegd zo maar weer proberen terug in bed te leggen. misschien toch wat last van het uur ofzo. was nog licht en normaal al donker weet het ook niet or. misschien gewoon ff periode. ze is niet vervelend dus dan is het niet zo erg als ze nog ff op is. maar ga dr zo weer ff proberen op bed te leggen en dan ff pfafs kijken.

@ sam. goeie tip!

Deel Deze Pagina