Balen Nancy..... Gelukkig dat het wel goedgekeurd is natuurlijk raar dat het niet meteen in kan gaan.. Zou eigenlijk toch wel moeten lijkt me...
Gosie MoederK die arme Anissa gebeten Ook niet heel erg lief natuurlijk dat ze haartjes getrokken heeft, maar dat doen volgens mij alle baby's. Luca grijpt ook alles wat hij grijpen kan Sorry Nancy, had nog helemaal niet gereageerd op jouw verhaal over het ingaan van je verlof. Balen joh dat het pas over 2 maanden in kan gaan Jammer genoeg kan je er niets aan doen. Je moet een werkgever wel de kans geven om jouw vervanging in te regelen. Nog even doorzetten! Knuffel!
@ es en bubsie, dat klinkt heel herkenbaar! Jayden heeft dat ook 1,5 tot 2 weken gehad! Wou niet gaan slapen en als hij dan uiteindelijk sliep werd hij weer een paar keer wakker, en midden in de nacht ook huilend wakker worden en dan duurde het 1,5 tot 2 uur voordat hij weer ging slapen. Nu slaapt hij sinds een weekje ofzo weer goed. En nu helemaal zonder wakker te worden, hoef ook geen speen meer te brengen. Dus het is wel ergens goed voor geweest haha want eerst moest ik een keer of 3 me bed uit snachts om speen te geven.
@ nancy, balen dat het pas over 2 maanden ingaat. @ dithje, oepsie! Gelukkig heeft hij het weer uitgepoept! @ MoederK, ah wat sneu.. zelfs de tandafdruk in haar handje. Thnx voor de reacties over de fiets. Ik ga ze morgen nog een keer goed bekijken in het echt en even een proefritje maken en dan moet ik toch echt gaan kiezen hihi!
Goldy, ik vind die donkere fiets mooier, mooie fietsen hoor Moederk wat zielig dat ze is gebeten zeg Dithje hahaha, een stukje foam. Snap dat je je schaamt hoor, maar ja kan gebeuren Gisteren kregen we bericht van de hypotheekverstrekker, dat de hypotheek is geaccepteerd. Ben zo blij. Over 3 maanden krijgen we de sleutel. OOk ga ik dan stoppen met de pil. Byzondere maand xxx
cd, wat goed van Kim! Leukk filmpje, Jayden heeft die in het grijs (nijntje) hihi. Spannend zeg jullie nieuwe huisje en stoppen met de pil!
@ cd wat goed!! leuk fimpje Djesslyn doet t nog steeds niet or. ze staat wel aan tafel. moet je er wel aanzetten or verder alleen zitten. spannend alle gebeurtenissen over 3 maanden!! hier ook stoppen in juli.
Leuk filmpje CD!! super! Hier is mevrouw een grote dondersteen aan het worden!! De lange vinger zat net aan de muur! ze gaat er gewoon echt mee smijten en dan keihard lachen!! Ik heb hem na 3x maar afgepakt.. jammer dan! gemeen ben ik he! Ook tijgert/kruipt ze nu elke keer naar de tv kast om de kastjes open te trekken en leeg te halen Zitten Vincent zijn X-box spullen in, en zat ze laatst met een controller in haar hand, en echt te kijken zo van; GOED HE MAM!!? Ik lach me rot.. de boef!! Nu heb ik haar in bed gelegd, maar ze is gewoon aan het spelen met haar muziek knuffel.. ach, ik laat haar maar zolang ze niet gaat huilen vind ik het wel prima! Ze heeft vannacht trouwens ook goed geslapen. Om 12 uur moest ik haar nog even een speentje geven en daarna niet meer gehoord tot vanmorgen 8 uur!!
hey meiden ff snel tussen de reclame van xfactor. Vandaag de mamafiets gekocht, het is de zwarte geworden. Sprak me toch meer aan dan de witte. Vnavaond even naar de stad geweest een buggy gekocht. De maclaren quest sport. Ben er heel blij mij! We waren ook nog een rondje over de kermis gelopen, is vandaag begonnen hier. Jayden keek zn ogen uit haha! Misschien dat ik dadelijk ngo even terug kom lezen en anders morgen na het werk. dikke knuffel! Dit is de buggy: Bekijk bijlage 141372
@ es, wat een monstertje die naomi van jou hahaha. je kan er nu dus echt achteraan. @ goldy kermis.. ja geloof dat jayden zn ogen uitkeek. ook een leuke buggy.
Mooie buggy Goldy! Werkze morgen... Wanneer krijg je je fiets? Leuk Es morgen je fiets halen. Hoe gaat het met Djesslyn Bubsie? Heeft ze nog steeds zo'n geel neusje?
Goedemorgen! Hebben jullie lekker geslapen? Wij wel Even een tip voor de dames die nog een autostoel willen kopen. Bij Prenatal is het op dit moment Mama Mazzel dagen en hebben ze korting van 15-20% op o.a. autostoelen. Vandaag weinig plannen. Ga ervoor zorgen dat ik vanochtend al e.e.a. in huis gedaan heb zodat ik vanmiddag kan genieten van het zonnetje!
Super die kortingen. Kan er helaas geen gebruik van maken... Goldy, die hebben wij ook! Nouja ander kleurtje maar zelfde buggy. Het is echt een superding. Had hiervoor ook een Maclaren, maar iets simpeler versie en dat ding was niet kapot te krijgen en reed na 2 kinderen en intensief gebruik nog steeds als een zonnetje. Heb mijn huidige als cadeau gekregen, anders had ik die oude nog steeds gebruikt. Deze Quest is nog beter, want hier kan dat voetendeel van omhoog en hij heeft meer standen. Helemaal top ding dus! haha Es, lekker he zo'n ondernemend grietje. Kleine boef Ga zo je filmpje even checken CD. Spannend Bubsie en CD stoppen met de pil. Haha, al ben ik blij dat ik niet meer hoef Liefs Leine
Whoeeeeeeeeeeeei Wij hebben heerlijk gefietst vandaag!! Naomi vond het GEWELDIG!!! Ook zijn we bij mijn schoonouders geweest en hebben daar heerlijk in de tuin gezeten. Naomi ging daar ineens heel goed kruipen op handen en knieen!!! En nu doet ze niet anders meer!!! Ook ging ze van haar buik ineens zelf zitten!!!! ze gaat hardddd nu zeg!! Bekijk bijlage 141478
@ dithje: ja neusje is nog steeds geel. maar ze doet t verder zelf wel goed. moet 26ste terug naar ka. alleen s avonds ist nog drama hier. nooit geweest maar net weer 15 min huilen dus ze zit nu weer bij me. en dan ga ik het straks weer proberen en heel de week gaat ze de 2e keer wel slapen... vreemd or. vandaag heeft ze 1e x in het winkelwagentje gezeten hihi ze vond t wel wat!
@ dithje, als het goed is komt de fiets volgende vrijdag binnen Lekker die korting idd, heb daar de buggy gekocht met 20 % korting! @ elea, Ja ik heb hem even uitgeprobeerd maar hij rijd echt super licht en vind hem ook heel mooi! @ es, leuke foto! Lekker hoor zo samen fietsen, kan niet wachten! @ bubsie, leukk in het winkelwagentje, heb je ook foto gemaakt? Hier: balen dat ik vandaag moest werken met het mooie weer! Maar morgen gaan we lekker zwemmen, heb er zin in! Fijne zondag morgen!