Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy: ja heb foto gemaakt. zal het morgen proberen te showen heb nu wel ff een andere leuke....
    balen dat je moest werken zeg.. maar morgen lekker zwemmen is ook leuk!!!

wij gaan morgen is ff shoppen.

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    jaa die foto is ook echt super, zag hem net op hyves hihi.

Jij nog wat leuks gedaan vandaag?
    Ook fijn morgen lekker shoppen!

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

weer rustig hier..
    Wij hebben een goede nacht gehad. De laatste tijd alleen maar goede nachten eigenlijk. Alleen word Jayden soms wel vroeg wakker. Meestal ergens tussen half 7 en half 8. Vandaag was het half 7, maar heb nu dus al veel kunnen doen en man had gister al gestofzuigd en gedweild (zonder dat ik het had gevraagd, een wonder haha). Dus dan kunnen we mooi op tijd aanrijden om te gaan zwemmen. Al een hele tijd niet meer wezen zwemmen met Jayden dus ben benieuwd hoe hij het vind :D.

Heb gister avond nog even een autostoel besteld, die krijg ik denk woensdag binnen:
    Bekijk bijlage 141574

4. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Goedemorgen!!

Heb net terug gelezen maar ben alles alweer kwijt..
    Mamamazzeldagen wij hebben ook een buggy gekocht de Nuna! En fietsdrager er gelijk bij!! Gelijk geprobeerd heerlijke wagen!
    Goldy veel plezier met zwemmen!!
    Es' leuke foto!!

Verder weet ik het al niet meer sorry!! Ben erg moe dus daar zal het wel door komen haha.

X

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuke foto Bubsie!

Fijn dat Jayden goed slaapt de laatste tijd Goldy! Luca wordt ook tussen half 7 en half 8 wakker hoor...
    Mooie autostoel. Hoe was het zwemmen?

Wij hebben ook de Nuna Bella! Erg fijn die wagen!

Hier; heb er onwijs de balen van! Luca is weer verkouden :( Hij is er wel geteld 2 dagen vanaf geweest en hoppa we beginnen weer opnieuw. Daarnaast hebben we het mannetje vandaag 4x moeten douchen omdat hij van top tot teen onder de poep zat :$ Ook heeft hij weer koorts en zitten de hoektanden eraan te komen. Zie de witte plakkaten alweer zitten. Onze dag bestond dus uit het troosten van ons lieve Lucaatje die niets anders doet dan huilen. Zijn billetjes zijn ook helemaal kapot en bij de minste of geringste aanraking ervan begint hij te krijsen. Erg handig als hij 8!!! poepbroeken heeft gehad :(:(

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Och Luca lieverd, beterschap zeg!!! En papa en mama knuffel en sterkte!!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dank je wel lieve Sam! Hoe is het bij en met jullie?

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier alles goed hoor.
    Rinze krijgt geloof ik eindelijk 2 tandjes..... Verder vrolijk mannetje. Hij lacht wat af! Vanochtend naar kinderboerderij met binnenspeeltuin geweest. Heeft hij heerlik zitten. liggen spelen! Verder gaat Jildou morgenmiddag voor het eerst naar psz. Alweer 2,5 jaar!
    Tot slot vandaag gehoord dat vriendin zwanger is. Zo leuk, was in februari bij haar en toen dacht ik het meteen maar ik ging wat vissen naar 2e en ze wilden niet lang meer w88, maar ze was dus al zwanger, monster :p ... Had ik het wel goed gezien dus :D ! Helemaal leuk!! Nu hoop ik dat andere vriendin de eerst volgende bekende zwangere is!! We zijn tegelijk begonnen voor 2e, zij zelfs al wat eerder.. Dus zijn nu 1,5 jaar verder! :(

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wauw Sam wat spannend dat Jildou naar psz gaat! Gaat ze vast heel erg leuk vinden ;) En Rinze op naar de tandjes, woehoe!
    Gefeliciteerd met je vriendin, leuk hoor! :)

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje. beterschap met je mannetje arm ventje.
    enne.... nuna bella???? kan m niet vinden. wij willen waarschijnlijk de nuna pepp

Hier wezen shoppen vanmiddag maar voor onszelf gewoon niks gekocht haha. voor djesslyn wel natuurlijk hihihihihihihihi. maar twas zo! druk joh dan heb ik het al gezien.

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Het is idd de Nuna Pepp Bubsie. Bella schreef dat ze ook de Nuna heeft gekocht... Vandaar mijn reactie Nuna Bella... Snap je 'm nog? :p

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0

:D:D:D:D eigenlijk blond he hahaha

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    djesslyn in de winkelwagen gister;)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    OOoh beauty :D !!

15. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    en gister opt strandje: kijken wat papa en spike aant doen zijn;)

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    en vanmiddag op de terug weg:

ow ja en we hebben een 2e tand gespot;)
    vanavond voor het eerst sinds de klok verzet is gelijk gaan slapen:)

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam fijn dat alles goed gaat met rinze!!
    gefeliciteerd met je vriendin! leuk!
    hoop voor je andere vriendin dat het ook snel lukt bij hun.

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gosie wat is Djesslyn toch schattig Bubsie!

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Arme Luca! Het is met wat met die tandjes... :( Tja, en die verkoudheid....wordt er zelf ook gek van... :x
    Hier nog steeds niets te zien trouwens. Hopen maar dat ze dadelijk niet allemaal tegelijk komen. ;)

Sam, leuk voor jildou zeg...spannend! Gezellig kinderboerderij en speeltuin. O jee, tandje op komst.
    Leuk voor je vriendin!

Bubsie, wat een schattig dametje heb je toch!! Geweldig die staartjes ook! :) Laat ze dat gemakkelijk toe?

Hier: alles zn gangetje... Vandaag klapte ze in haar handjes. Ook heeft ze sinds een paar dagen geleerd hoe ze van staan weer terug komt op haar knietjes dus hoef niet de hele tijd meer haar terug te zetten, haha.

Vannacht heeft ze zich trouwens maar 1x gemeld. Nou ja, ik moest er om 2u uit en heb haar haar speentje gegeven. Dit heb ik nog 4x moeten doen (in een half uur tijd) en toen heeft ze doorgeslapen tot 7.45u! Dus zonder te drinken!

Merken jullie ook dat je kindje meer eenkennig wordt? Als we ergens komen heeft ze nu langer de tijd nodig om te wennen en wilt ze het liefst bij mij blijven. Als ik haar te snel neer zet of weg geef in een wat vreemde omgeving dat gaat ze meteen huilen en trekt zich omhoog aan mijn benen. Is ook niet erg natuurlijk, ook wel logisch ergens. Als ze eenmaal gewend is maakt het niet meer veel uit al merk ik wel dat ze sowieso de laatste tijd vaak naar mij toe kruipt en tegen mijn benen aan gaat staan zodat ik haar op schoot neem..

20. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bella, ook leuke buggy de nuna, alleen is die niet te zwaar voor op de fiets?

@ dithje, ahh wat zielig dat Luca alweer verkouden is en dat hij zo`n last heeft van zn tandjes, arm ventje! Beterschap!
    Het zwemmen was super. Jayden vond het geweldig en was naar iedereen aan het lachen en zwaaien.. al die mensen dan weer kijken natuurlijk haha. *trots* :D Hij was na het zwemmen uitgeteld haha.

@ sam, mooi dat alles goed gaat met jullie. Jildou al weer 2,5, spannend morgen! Leuk dat je vriendin zwanger is!

@ bubsie, leuke foto`s. Djesslyn is echt een mooi meissie! Fijn dat ze gister weer gelijk ging slapen.

@ moederK, goed dat anissa door heeft geslapen zonder te drinken! Hoop dat het zo door blijft gaan! Ik merk nog niets dat Jayden eenkenning word. Ik kan hem bij iedereen neer zetten, als hij iemand niet kent/weinig ziet dan kijkt hij ze eerst met grote ogen aan en daarna begint hij al te lachen haha. De enigste bij wie hij moet huilen is een oom van man haha wij snappen niet waarom maar alleen al als hij tegen hem begint te praten gaat hij huilen.

Hier; Mijn moeder komt dadelijk oppassn en ik ga dan even sporten en paar boodschapjes doen. Schoonmoeder heeeft vanmorgen de auto weg gebracht dus die word vandaag gemaakt.Nu gs ik Jayden even fruit geven..

Deel Deze Pagina