Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat goed MoederK zo'n nacht!! Oh wat moet dat fijn zijn zeg?!
    Ik kan ook nog niet echt merken bij/aan Luca dat hij eenkennig is. Hij vindt het al snel goed en gaat lekker spelen in andere omgevingen.

De Nuna is niet zwaar op de fiets hoor Goldy. Althans vind ik niet.
    Het is wel een andere manier van meenemen op de fiets doordat hij aan de achterkant opgehangen moet worden ipv (zoals bij veel buggy's) aan de zijkant.

Hier; DRAMA! Heb vannacht 2 uurtjes geslapen. De rest met Luca in de weer geweest. Het mannetje is zo verdrietig en heeft zo'n pijn. Zowel aan/zijn mondje als zijn billetjes :( Heb nog niet eerder zulke kapotte billetjes gezien, zo zielig :(:( Daarbij heeft hij weer flinke koorts...
    Vanmiddag heb ik 2 belangrijke afspraken voor het werk staan waar ik niet onder uit kan en manlief heeft tentamen in Utrecht dus dan komt mijn mams even oppassen. Blijf het liefst helemaal thuis maar dat lukt nou eenmaal niet. Ben allang blij dat mijn leidinggevende zo makkelijk en meegaand is.

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Dithje!! Ahh arme luca!! Dat is fijn zon leidinggevende! Beterschap en dikke knuffel!
    Ik heb ook zon fietsadapter erbijaar krijg m'n fiets pas over 4 weken maar het fiets fijn Dithje?
    Bubsie wat een mooi meisje!
    Moederk Mink wordt ook war eenkenniger! Laatst Kwam m'n moeder ook even oppassen en ik fietste weg en toen moest hij ook huilen :(
    Sam en hoe vond jildou het? Gefeliciteerd met je vriendin!
    Gisterenavond naar de bios geweest en lekker uitetende vriendinnen, was echt heerlijk ff een avondje weg haha.

Fijnedag allemaal

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Sorry voor de spelfouten en niet kloppende zinnen maar reageer via m'n mobiel en daar moet ik nog even aan wennen haha

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Leuk zo'n avondje weg Bellamano! Oh...binnenkort fietsen, leuk!
    Anissa heeft dat niet met bekenden die ze vaker ziet maar wel bij mensen die ze nog niet echt gewend is..
    Mijn ouders etc is allemaal geen probleem gelukkig. Ik kan gewoon zonder problemen gaan.

Ach, arme Luca zeg!! :( Hoop dat de tandjes snel doorkomen en hij dan meteen van zijn kwaaltjes af is.. Kan me voorstellen dat je dan het liefst zelf thuis blijft ja...

Hoe krijgen jullie je slabbertjes etc schoon?? Ik krijg die fruitvlekken er echt niet uit! :(:x:(
    Wie heeft DE tip??

Haha, dametje is weer scheetgeluiden aan het maken en zijvert/spettert daarbij alles onder! :p

Dadelijk even wat boodschapjes doen, dan naar het cb en daarna nog even naar een vriendin toe.

Gister had mijn man van zijn baas (bijbaan) een loopwagen gekregen die ze amper gebruikt hadden. Van chico.
    Anissa ziet de logica er niet van in geloof ik. Ze loopt langs de tafel en langs de bank om ergens bij te kunnen maar waarom zou je gewoon lopen?? :p
    Als ik haar eraan zet gaat ze ook meteen weer op haar knietjes zitten en kruipt waar ze naartoe wil,haha

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje thanks!

@ moederk. staartjes vind ze niet erg. indoen ook niet. want anders zou ik het niet doen vind ik zo zielig. heb ik wel eens gezien bij iemand die moest en zou staartjes in dr haar hebben. maar als ze ging slapen moesten ze er natuurlijk weer uit en daarna weer in. was altijd oorlog. daar begin in niet aan. gaat tot nu toe goed.
    fijne nacht voor jullie dus fijn or!
    en ja. Djesslyn is ineens veel stiller bij vreemde en komt pas veel later weer los. en zit dan rustig bij mij. is wel eens anders geweest. haha

@ goldy dank je wel! maar over dat slapen....... had te vroeg geroepen. want ze is gister wel 3 keer geweest voordat ze eindelijk ging slapen! denk dat alles beetje mee speelt tandjes enzo. weet het ook niet. hoop in ieder geval dat het straks snel over is. ze sliep rond 11 uur eindelijk.
    fijn dat het zwemmen zo leuk was!

@ dithje. bah. wat een rotnacht! en wat zielig voor je ventje!
    hoop dat hij zich snel beter voelt. en zn billen snel genezen

@ bella: thanks!!
    leuk or ff avondje weg. heb ik hier nog steeds niet gedaan.....
    wilde het afgelopen week een keer plannen met manlief maar nu is djesslyn s avonds zo aan het spoken dat ik dan weer niet weg wil..... erg he, geloof dat iedereen al een keer een avondje weg is geweest en ik nog steeds niet...

@ moederk. schoon krijgen van slab. mn schoonmoeder had pas ossegal zeep meegenomen moet je ff erop wrijven en dan wassen als het goed is verdwijnen daar de meeste vlekken wel mee.
    hahaha die anissa met dr scheetgeluidjes hahaha.

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ dithje, ow zo oke. Ja ik vroeg het omdat ik eigenlijk een andere maclaren wou kopen maar die was ook meteen zwaarder en die man bij prenatal zei dat je max 7 kilo mag op je fiets ofzo daarom heb ik een lichtere gepakt. En zag dat die nuna 7.9 kg was.
    Vind het echt heel sneu voor Luca! Hoop dat het snel wat beter is! Snap goed dat je het liefst thuis blijft, maar bij je moeder zal hij ook in goede handen zijn. Knuffel!

@ bella, leuk naar de bios, welke film had je gezien?

@ moederK, ik doe ze dan meestal in een emmer water met vlekkenverwijderaar. Laat ik het in weken en daarna gewoon in de was. Word altijd goed schoon. Soms gebruik ik ook nog driehoek zeep (ken je die?) die vrijf ik er op en in laten trekken en dan ook in de was.

@ bubsie, Oh te vroeg geroepen, zul je altijd zien ;). Hoop dat ze snel weer beter gaat slapen. Bij ons duurde het ongeveer 2 weken.

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    voor de belangstellenden ;) Pippo heeft net een echo gehad en het hartje klopt :D !! Ze is nu 6 weken!

8. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Had ff een druk weekend, dus hier niet geweest.
    Gisteren met schoonouders gepraat, pff, dat verhaal horen jullie morgen wel.

Pippo, wat goed een kloppend hartje, gefeliciteerd

Bubsie ahh djesslyn in winkelwagentje, knappe meid, leuk die staartjes

Moederk fijn je nacht. Kim wordt ook meer eenkennig, kan soms echt gaan huilen als een vreemde in de buurt komt

Dithje arme Luca, en ook arme jij, pittig.
    Zielig voor zijn billetjes ook zeg. Wel fijn dat je baas zo meeleeft zeg.

Vraag, Zijn er meer die niet uit een tuitbeker willen drinken?
    Kim vertikt het, ze wil echt die fles.
    Had zon tuitbeker van Nuby, met zon zachte tuit.

xxx

9. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    ahh echt super voor pippo!

@ cd, hier drinkt hij wel gewoon uit de tuitbeker, heb ook een van nuby.

Foto van het zwemmen gister:
    Bekijk bijlage 141917

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    wou ff komen reageren hier, maar tis weer drama dus ga nu echt maar weer naar dr toe...........

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Succes Bubsie!

Fietsen met de buggy gaat prima Bella voor zover ik dat kan zeggen. Heb alleen nog maar een rondje in de straat gefietst met buggy :p

Whahaha die Anissa snapt het doel van zo'n loopauto nog niet helemaal MoederK ;)
    Mbt het schoon krijgen van slabbetjes: ik begin er niet eens meer aan maar met ossegalzeep krijg je ze wel schoon. Blokje zeep halen, slab nat maken, inwrijven, in laten werken (circa 30 minuten) uitspoelen eventueel herhalen en dan in de wasmachine.

Wauw Pippo wat super, gefeliciteerd!

Schattige foto hoor Goldy!

Hmmm zal wel lastig zijn geweest CD hét gesprek...
    Luca heeft ook de Nuby beker en gaat prima.

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    kan Djesslyn dr gedrag een zogenaamde sprong kunnen zijn?
    slecht fruithap en groente eten en vooral slecht willen slapen s avonds.
    nu zit ze bij me zo weer proberen ze was niet stil te krijgen heb nog 10 min aan dr bed gezeten maar werkte niet ze was helemaal gevlekt van het huilen. ben dit echt niet gewend .....

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bubsie.. Geen idee.. Hier ook al aantal dagen s avonds dat hij te moe is om goed te drinken en dus na korte slaapjes weer wakker wordt om verder te gaan drinken... En vandaag overdag was het gaan slapen ook weer drama... Hij drinkt ook niet veel tussen de middag en verder overdag ook niet..

14. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ow sam bij jou ook drama bah!
    overdag gaat wel slaapt ze alleen maar net een uurtje maar zonder protest maar s avonds echt drama.
    ga dr nog s aanleggen en weer naar bed proberen te doen.

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
  16. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Cb: tuit hier ook nog niet. Andere 2 ook pas rond 10/11 mnd, komt dus wel goed!

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Marj, oke tnx. Je leest overal van ze moeten daar rond deze tijd aan wennen, maar het gaat echt niet

Goldy leuke foto van je mannetje in zwembad, hij heeft altijd zon lief vrolijk koppie

Bubsie, ik had ook de hele week dat kim niet wou slapen, smiddags en savonds.
    Heel hard huilen zodra ik wegliep.
    Ben toen terug gegaan, even op bol geaait, en weer weg gegaan, en dat werkte uiteindelijk het beste

Het gesrpek met schoonouders, heb alles gezegt wat ik vond, maar het blijven apartelingen.
    Ze zegt nou dat huis is niet veel byzonders wat jullie hebben gekocht, gewoon een rijtjeshuis, alleen om te wonen.
    Je zal er nooit aan verdienen.

Echt raar he, je koopt toch wat om er lekker te wonen met je gezin:D
    Ga er nu wel weer heen, maar heb tegen mijn man gezegt als ze weer zulke nare dingen zegt, dan is het voorgoed over.
    Zegt ook dat ze niet gezegt heeft dat ik een hoop ellende ben, en mijn man en ik hadden haar dat beide horen zeggen,pfff

xxx

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Het kan heel goed een sprongetje zijn hoor Bubsie! Rond 8,5 maand is het namelijk weer zover ;)

Jeetje CD wat vervelend dat je schoonouders zo reageren over jullie huis. Nou ja, het gesprek is in ieder geval geweest en je wilt er in ieder geval weer op bezoek.

Ik doe Luca geen helmpje op Goldy. Wel als hij zelf gaat fietsen denk ik, hoewel manlief dat nog niet zo met mij eens is. Hij vindt namelijk dat dat niet hoeft. Wij hebben immers ook leren fietsen zonder helm... Tsja....

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Goedemorgen

Dithje, hoe is het nu met Luca?

CD, fijn in ieder geval dat jullie een gesprek hebben gehad!

Bubsie, merk met slapen geen verschil... gaat eerder iets beter zelfs

Tuitbeker: gaat hier redelijk met antilekbeker. Haal wel dat rubbertje er uit. Ze drinkt wel nog maar weinig naast haar flessen... Haar ontlasting is de laatste tijd ook best hard.

Vanaf 16 mei ga ik op de ma, di en woe werken, yippie! (nu op woe, do en vrij). Dat wilde ik al heel lang namelijk..

Even bedenken wat we vandaag eens gaan doen.... dametje ligt nu in bed maar heeft zo te horen nog geen zin om te slapen. :)

Fijne dag dames!

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn MoederK dat je eindelijk andere dagen kunt gaan werken :)
    Hoe bevalt het op de andere/nieuwe groep?
    Met Luca gaat het iets beter maar het houd nog niet over. Gelukkig geen koorts, maar wel nog steeds onwijs verkouden, hoesten, diarree en hele maar dan ook hele kapotte billen :(

Iemand ervaring met luieruitslag? Las op internet diverse verhalen over dat Maizena goed helpt... Wil dat eigenlijk wel gaan proberen. Misschien dat een van jullie ervaring heeft daarmee?

Deel Deze Pagina