Dithje; Ik heb van de HA hormoonzalf gekregen.. is wel heavy! Dus mag ik ook maar paar dagen gebruiken.
@ dithje, wow dat zijn idd wel veel doekjes en luiers in 2 dagen! hoop dat de maizena helpt. @ es, leuk filmpje, echt schattig dat ze het na zegt hihi. Flink actief bezig, dan geloof ik goed dat ze daarna wel moe is ja. @ bubsie, wat goed dat ze zelf haar fruit eet. Hier durf ik dat nog niet want hij bijt er echt grote stukken vanaf. En hij eet ook ngo gewoon goed als ik het geef gelukkig hihi.
Wat leuk bubsie dat ze het al zelf wil doen en kan.. Ik kan trouwens mijn eigen filmpje ook alleen maar boven op de pc bekijken en op de pc beneden niet.. Ha Pippo! Fijn dat alles goed gaat met de kleine uk! Es, geweldig filmpje! Wat leuk zeg! Ook leuk dat ze ook al zo actief is met kruipen en staan/lopen! Haha, die foto! Precies zo ligt Anissa er de laatste nachten iedere keer bij! Ook met haar gezicht tegen de plank aan. Alleen zij ligt dan aan de onderkant van het bedje. Ik gebruik dus geen lakentje of dekentje meer dus maakt verder ook niets uit. En ook zij ligt meestal op haar buik te slapen Vraagje, krijgen jullie kids nog 3 flessen van 200cc?? Of het cb hadden ze me nl gezegt dat ik (als ik flesje geef dus bij mijn ouders of op kdv) na de boterham maar 100-120 cc moet geven... ? En dit staat los van drinken tussendoor want anissa drinkt ook nog amper wat naast haar flessen/bv. Grrrr, Anissa slaat nu de hele tijd. Echt in mijn gezicht (en bij anderen). Ze snapt dat natuurlijk nog niet maar vraag me wel af hoe ik dit af kan leren... Ik zeg nu steeds "nee'" of "auw" en aai dan over mijn gezicht met haar handje terwijl ik "aaien" zeg.. Wel leuk, 2 schoonzussen zijn zwanger en mijn oudste zus weer... Ze zijn eind juli, eind augustus en eind oktober uitgerekend...
Leuk MoederK gefeliciteerd !! Wat betreft drinken heb ik ook het idee dat hij minder drinkt.. Ook omdat hij harde ontlasting heeft ... Maar wat vreemd is, bij oppas wil hij ineens dik 200 tussen de middag. Dat heb ik dan weer liever niet, want zoveel kolf ik niet maar goed... Wat doe je er tegen? Es wat voor hormoonzalf heb je dan?? hydrocortison?
Sam; Ja klopt! Is ook voor eczeem! MoederK: Ja naomi kruipt nu erg goed, en gaat ook al vanuit kruipstand naar zitstand Ze kruipt overal naartoe om zich ergens aan op te trekken! is erg leuk hoor, kastjes en lades zijn niet meer veilig haha
Gefeliciteerd MoederK! Luca drinkt 's ochtend 200 + pap, tussen de middag max 100cc en 's avonds ook 100cc. Daar staat tegenover dat Luca wel veel tussendoor drinkt. Hij drinkt zo 1,5 tuitbeker met water/sap/thee leeg.
Geweldig Es wat de ka zei over die hormoonzalf... 4 dagen gebruiken, 3 dagen niet dan komt het altijd goed! Dan weet je dat ff
haha ja inderdaad wel toevallig allebei dezelfde dag geboren en ook allebei beetje hetzelfde qua ontwikkeling.
Thanks Sam! de dokter zei idd ook dat ik niet langer dan 4 dagen moest smeren.. en dan ff kijken hoe het gaat
met imageshack maar hij heeft er een mp4 van gemaakt.. Mocht iemand een betere site weten om filmpjes up te loaden, let me know!
Schattige filmpjes MoederK. Lekker ding En wat lief, Naomi al lekker aan de klets! Hier: L yvia staat los!!!! Ik zou graag een foto plaatsen, maar mijn camera heeft het weer eens begeven :x Tsja, woestijnzand en camera's gaan niet zo goed samen geloof ik... Verder heeft ze vandaag al twee keer een paar stapjes gedaan. Wat gaat dat hard ineens Ze kruipt ook echt als een speer. Ik ren er de hele dag achteraan, haha! Houdt me wel 'in shape', dat dan weer wel Kus Elea