Heey dames allereerst, de beste wensen voor 2011! Allemaal een fijne jaarwisseling gehad?Hier een rustig avondje gehad. Smiddags ff bij te ziekenhuis geweest en savonds is me schoonfamilie komen eten. Om 12 uur ff naar buiten geweest en om 1 uur lagen we al in bed haha..Jayden werd ff wakker toen wij naaar bed gingen maar tijdens het geknal heeft ie gewoon doorgeslapen.Zaterdag zijn we met mijn ouders en broers uit eten geweest. Jayden had het super gedaan, we waren weg van 6 tot 9 en geen kik gelaten!Gister heb ik de kerstboom opgeruimd en alles gepoetst/gezogen/gedweild en nog ff op bezoek geweest bij ons mam. Er was ook familie van ons uit nieuw zeeland , dus ook leuk om weer even te zien. Vandaag is Jayden bij oma geweest en mama en papa hebben lekker geshopt.. Ook wel weer fijn om saampjes te gaan winkelen. Net nog bij het ziekenhuis geweest en nu weer lekker thuis. Dus drukke maar leuke dagen gehad. Morgen nog vrij en dan woensdag weer werken.. @ dithje, leuke foto`s van Luca! @ es en moederK, proficiat met Naomi en Anissa`s 6e vermaanddag, waar blijft de tijd zeg! @ lae, rustig aan en veel sterkte meis! @ sam, fijn dat Rinze geen helmpje hoeft! Hoop dat de zinkzalf helpt tegen het berg.. En Jildou ook al zo`n grote meid.. @ eline, alweer verkouden, beterschap meis! @ bubsie, ah arme meid.. hoop dat ze er nu minder last van heeft. Succes morgen in t ziekenhuis. @ j2j, fijn dat de 4 flessen nu goed gaan.. en spierpijn misschien een beetje te enthausiast ge-tennist en gebowld hihi..
Jeetje Marsim wat vervelend dat Isa zo huilerig is. Zou heel goed het sprongetje kunnen zijn. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het het potje is... Maar ja, wat dan? Sorry, zou het echt niet weten. Fijn Goldy dat jullie gezellige dagen hebben gehad. Hoe gaat het nu met je schoonvader? Whihihi J2J, blijven oefenen dan komt het misschien nog een keer goed Hier; ben voor het eerst sinds lange tijd weer naar de sportschool geweest voor een total body workout. Nou, dat was letterlijk een total body workout. Ik voel spieren waarvan ik niet eens wist dat ze bestonden Kan nu al tegen morgen op zien....8) Luca begon net te huilen Doet hij nooit zo 'vroeg' op de avond De nacht moet nog beginnen en dit voorspelt niet veel goeds... Ik ga dan ook mijn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal!
Slaap lekker!! Hier nog steeds drama nachten. In combinatie vandaag met werken (ikke dan niet de kleine meid) was niet echt aan te raden. Dus tijd voor bed. Ga echt eens voor 12 uur het lichtje uit doen. Want we moeten weer vroeg op. Droom fijn ps en hier ook spierpijn van de wii haha moest wel lachen dat ik niet de enige ben.
Goedemorgen! @ Sam, heb idd het potje niet opgehoogd maar gewoon naar 200 gegaan. Is dat gebruikelijk dan? Heb geen idee ben wat dat betreft echt nog een leek. Had niet anders verwacht dan dat het goed zou gaan met Jildou @ Dithje, de nacht een beetje goed doorgekomen?? Kon je je bed nog uitkomen? Spierpijn? @ Koekie, op naar goede nachten!! Heel slopend he? @ Goldy, heerlijk om even tijd samen te hebben. Lekker genoten dus?! @ All, gisteravond begon het alweer goed. Rond 18.30 uur de fles maar uiteindelijk pas rond 19.45 uur in slaap gevallen. Huilen, huilen, huilen. Het is gek om te zeggen maar het lijkt wel of dat ze ineens bang is in het donker? Toen werd ze rond 23.30 uur weer wakker, huilen huilen. Tot 0.30 uur bezig geweest om haar rustig te krijgen. Even lampje aan gedaan en manlief had haar even in zijn schoot gelegd. Ze blijft naar het licht kijken en in slaap vallen, huh. Vanmorgen toen pas weer om 6 uur wakker geworden. Dus dat is wel redelijk gegaan. Nu zit ze heerlijk te spelen. Breekt wel op hoor als je het niet gewend bent. Ach het hoort er allemaal bij. Nog een vraagje. Isa krijgt nu alleen nog 4 flesje, groente en fruit. Wanneer is het verstandig om te beginnen met bijvoorbeeld liga, diksap en dat soort dingen??
Och een Liga hoef je niet dagelijks te geven hoor, en diksap ook niet. Gewoon eens aan laten wennen, nog alle tijd voor !! Wat betreft het warm eten kun je opbouwen, dat ze steeds wat meer wil. Maar goed, als ze het allemaal zo opeet, denk ik niet dat het daaraan ligt. Rinze krijgt nog maar een half potje, met moeite naar binnen !! Maar goed, we komen er wel !! Gister ging dat iig heel goed ! Ik denk altijd maar het zijn fases wat betreft het slapen etc .. Haha al heeft die fase bij ons een half jaar geduurd en nog moest ik er vannacht uit om een keer te voeden !
Marsim, balen van je nacht en dat Isa er niet zo goed aan was... kan best zijn dat ze gewend is een lichtje aan te hebben....? Wat betreft eten van liga etc kan ik je niet helpen want die vraag heb ik hier pas ook gesteld... Koekkie, shit zeg zo'n dramanachten! Ik weet hoe slechten nachten je kunnen opbreken ja. In combi met werken bijna niet te doen. Heb je een idee waar het aan ligt? Goldy, fijn dat jullie zo'n gezellige dagen hebben gehad en dat Jayden het zo goed heeft gedaan. Heerlijk ook even quality time met zn tweetjes. Hoe is het met je schoonvader? Dithje, en hoe was je nacht? En heb je flink spierpijn?? Hier: niet zo'n goede nacht. Anissa heeft veel gehuild... Het "lastige" is, dat ze weer alleen in slaap valt aan de borst. Op zich geen probleem natuurlijk maar heb het gevoel dat ze dan teveel drinken binnenkrijgt aangezien ze tijdens het drinken alweer spuitluiers krijgt en moet spugen. Maar op een andere manier krijgen we haar 's nachts nooit aan het slapen. Na de voeding van 6,00u viel ze ook niet meer in slaap dus ben al een tijd "wakker". Ze bleek vanmorgen koort te hebben dus niet helemaal fit... Moet vanmiddag weer naar het cb, ben benieuwd.
@ MoederK, lastig dat Anissa alleen in slaap wil vallen aan de borst. Maar ja als je het weet ook al is het niet altijd optimaal, en je kan dan zelf ook slapen, haha. En koorts, hmmm. Misschien een tandje? Succes bij cb. @ All, wie weet bij ons ook wel het eerste tandje maar ja ga nu van alles gissen dus dat schiet ook niet op haha. Iemand een tip wat te doen tegen doorbrekende pijnlijke tandjes naast een koude bijtring?
Goedemorgen allemaal! Even snel een kleine reactie want ik ben aan het werk De nacht is goed gegaan, jeeh! Was echt op het ergste voorbereid maar ik heb Luca maar 1x gehoord, rond half 5. Ik klaag dus niet! Ook kon ik vanochtend gewoon uit mijn bed komen en valt de spierpijn 100% mee. Oftewel ik heb mij druk gemaakt om niets Dentinox blijkt te helpen voor een doorkomend tandje Marsim. Heb het zelf wel in huis maar nog niet gebruikt. De onderste twee tandjes waren er zo opeens Nu de 2 boven in aantocht, maar nog niets gebruikt. Lastig MoederK dat Anissa alleen maar in slaap kan vallen aan de borst. Is het niet juist een gewenning geworden voor d'r? Weet niet of het dan nog lukt om dat eraf te krijgen. Maar als je dat wilt zou ik het nu gaan proberen... Koekkie, een dikke knuffel voor jou! Pfff die nachten moeten echt een hel zijn Jij weer gevoed vannacht Sam... Heb je verder wel een goede nacht gehad? Nu moet ik echt weer back tot business! Toedelsssss
Dithje hihi viel weer mee .. spierpijn komt vaak de 2e dag he .. Om je even voor te bereiden . Hier was de nacht verder wel goed hoor. 4 uur gevoed, half 5 weer slapen. Half 7 Jildou bij me en die heeft tot 20 voor 8 geslapen. En Rinze was half 8 wakker en ik dus ook. Niet verkeerd dus .
Hee, Koekkie wat balen zeg dat je nachten nog niet lekker gaan. Hoe ging het vannacht? Goldy fijn dat je leuke dagen hebt gehad. Hoe is het nu met je schoonvader? Dithje goed hoor weer naar de sportschool. Ben benieuwd of je morgen spierpijn hebt. Lekker Luca maar 1 x gehoord Moederk zeker lastig zeg, het in slaap vallen alleen aan de borst, knuffel Zijn er nog meer babys die geen bijvoeding krijgen? Kim werd gisteren om 22.30 ook huilend wakker, pakten we haar op, liet ze een boer. Ze heeft dat vaak, dat ze paar uur na voeding nog boert, en last heeft ervan. Wij gaan vanavond uit eten, mijn mans oma is jarig. xxx
Hoi meiden, ik kom ook weer eens aangewaait, lang geleden I know! Denk wel vaak aan jullie maar het ontbreekt me aan tijd om af en toe eens te gaan zitten. Ennnn gelukkig nieuwjaar!!!! Ik zit ook wel met een paar vragen eigenlijk... Allereerst Laetitia, klopt wat ik denk dat ik lees bij je? Heb je een mk gehad? Ach lieverd, veel sterkte! Dikke knuffel. Poeh naar nieuws zeg. Ik zie dat jullie kleintjes ook allemaal niet meer zo klein zijn! Mooi werk ! Hier een kleine papzak, die Fynn . Ik ben zondag met hem op de weegschaal gaan staan, 8,9 kilo, hoe accuraat is dat ding? Het is er 1 die ook bmi uitrekent enz. Ik ben er 2x op gaan staan achter elkaar, met fynn en zonder fynn... Ik schrok me kapot. Hij is nu 66 cm. Is dat niet een beetje aan de dikke kant? Hij krijg nog 5 flessen en een fruithap en 2 eetlepels gepureerde groenten. (3x bv (waarvan 1x met rijstebloem) en 2x120 ml fv bij de fruit en groentehap). Hij slaapt zo'n 15 uur per dag. Vandaag liet hij voor het eerst de fles bij de fruithap liggen. Ik twijfel soms zo erg of ik het allemaal wel goed doe... pfff. Verder kauwt hij overal op, de speen, de tut, knuffels, zijn duim, alles waar hij bij kan dus. Hij wil eigenlijk alleen maar bijten. Er zit een flinke bult in zijn mond dus hij krijgt wel een tandje binnenkort. Verder is het de liefde van mijn leven ik heb nog nooit zo'n blij mannetje meegemaakt, wat is hij makkelijk en tevreden! Elke dag wordt leuker nu, zoals hij zijn handjes open en dicht vouwt en daar een half uur mee zoet kan zijn en de hele dag lachen, heerlijk! Es: ik zag op hyves dat Naomi al staat, wow! Da's wel erg snel zeg! Is dat alleen wel goed voor haar rug en beentjes? Geen idee hoor, als ze sterk genoeg is moet het kunnen tuurlijk. Ik vindt het iig echt superknap van haar!!! Ik zal de rest later vandaag teruglezen! xxx
Ik lees over sporten trouwens, hoe gaat het met de mama's en hun gewicht, allemaal weer een beetje in shape na de zwangerschap? Hier pas ik alles weer! Pre zw was ik 74 kilo, zwaarste punt zw was 96 kilo en nu weeg ik er 68! Ben helemaal blij en dan iedereen een dikke middelvinger die tegen mij zeiden dat ik het er nooit af zou krijgen. Nou ik heb niet eens moeite gedaan, whazam !
sue; geen idee of het goed is ze trok zich zelf omhoog aan de box toen ze ervoor lag op de grond.. we hebben dus niks forceert.. ennnnnn ze brabbelde vanmorgen een paar keer ''papa''!!! onze meid is ergggg snel!!
hey meiden \ we zijn eindelijk thuis! vanmorge half 8 weggegaan en nu net half uur thuis. eerst om 9 uur had ze de echo. daar weten we nog niks van. volgende week pas... daarna naar de othopeet. moesten we foto's maken om te kijken hoe het eruit zag en daarna weer terug naar othopeet. maar moest overal zo lang wachten. in de tussentijd djesslyn ook nog gevoed. voetjes zagen op de foto goed uit. hoefde gelukkig niet in het gips! moet goed komen volgens die dokter. (had die dokter al eens op tv gezien. bij medisch centrum haha) dus dat is goed nieuws nu de echo en bloeduitslag ff afwachten nog. wilde djesslyn voeden dus vroeg of er misschien een plekje was aan de assistente. nee or zei ze dat hebben we niet. nou vond het niet echt netjes dat ze met niet eens probeerde te helpen. dus ben zelf in de wachtkamer in een hoekje gaan zitten. want djesslyn moest wel eten. ze moest nuchter voor de echo zijn dus ze had wel honger om half 10 10 uur or. ga straks mn haar verven. echt helemaal donker. dus blonde helemaal weg. het bruinrood gekocht. eigenlijk durfde ik het nooit maar nu ga ik het straks gewoon doen. hopelijk staa t het. anders lopen we met pet op hihihi. @ liga. zie dat er meer zijn die het willen proberen. ga denk ik vanmiddag kijken wat ze ermee doet.
Even snel.. Anissa weegt nu 7850gr en is 66 cm, gemiddeld dus. Ze gingen in haar oortjes kijken en ze huilde nog harder als wanneer ze prikjes kreeg, zo zielig!! Volgens cb (arts) moet ik nu met fruit én groente beginnen en zorgen dat ze minder voedingsmomenten krijgt overdag... Geen idee waarom ze niet/nauwelijks meer wilt slapen overdag.. Heb haar nu weer in bed gelegd, ben benieuwd. Heeft dus al vanaf 6 uur vanmorgen niet meer geslapen.. Liga, diksap etc zijn allemaal extraatjes zei ze (cb) die een kind nog lang niet nodig heeft. Koorts was net gelukkig weer gezakt..
Super Sue dat het zo goed gaat met jou en Fynn! Ik heb trouwens geen idee of zelf met Fynn op de weegschaal staan accuraat is Zal altijd afwijken van weegschaal op cb. Wat goed zeg dat je zoveel bent afgevallen en zelfs nog meer dan je startgewicht. Een dikke pluim! Ik ben nog steeds 3,8 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap. Niet schrikbarend veel, maar wel genoeg om mijn eigen kleren (broeken) nog niet aan te kunnen Nu dus maar drastisch naar de sportschool... Spannend Bubsie! Ben erg benieuwd of de kleur mooi wordt en belangrijker nog, of je het mooi vindt! Hmmm Es, wil niet lullig overkomen, maar volgens mij is het bijna onmogelijk dat een baby van 6 maanden al een woordje kan zeggen. Maar that's me
Hoi allen, Pff.. wat een drukte! Het is echt niet leuk! Per maart ga ik vier dagen werken want ik red het gewoon niet meer. Laetitia: Een miskraam meid, ik wens je heeeeeeeel veel sterkte!! Hoop dat het een beetje gaat lukken met het verwerken. Zijn er verder nog zwangere mama's? Hier afgelopen week in het ziekenhuis gelegen met kleine Liam ivm RS. Vandaag heeft hij 8 dagen koorts en hij is nu 10 dagen ziek. Hij heeft nu gisteren een antibioticakuur gekregen voor een eventuele bacterie infectie, want ze konden niets vinden maar de koorts was 40 graden. Nog meer mama's met erg zieke kinderen?
Dithje; Het is wel degelijk mogelijk! Ik zei met 7 maanden ook al woordjes zei me moeder! Natuurlijk niet heel duidelijk praten maar meer brabbelen! En Naomi brabbelde vanmorgen zeker een paar keer pa-pa echt de P met de lippen op elkaar en weer eraf en de A kon ze al een poosje! Als ik het kan filmen zou ik het zeker doen, dan heb je bewijzen haha! Naomi gaat zoiezo erggg snel!! ze trok zich vanmorgen ook weer omhoog tegen de box en dan zet ze haar beentjes eronder en gaat ze dus staan!! Dat is ook erg snel..
Ik ben vanaf vandaag begonnen met wennen op de Rapley manier eten met Naomi!! We zijn begonnen met een banaan.. En het ging super!! Op de foto is het een groot stuk anders kon ze hem niet vasthouden maar ze heeft hem natuurlijk niet helemaal op Bekijk bijlage 118810