Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ moederk. ja deze kon ik wel zien!
    geweldig dat bekkie dan hahaha leuk!!

@ hier Djesslyn ligt op bed. maar gaat steeds weer huilen dus ben benieuwd hoe vaak we vandaag naar haar toe moeten....

2. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hoop dat Djesslyn snel slaapt!

Elea, wat goed zeg!! Haha, ja zo blijf je wel in beweging :)

3. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Dithje, ik zweer bij sudocreme bij uitslag!
    Elea, klopt jouw banner nog wel?
    Hier nog weinig activiteit op het draaien na (op kdv draait ze niet terug, kleine boef). Nog 4x 200cc, in overleg met cb. Brood, halfje. Maakt niet uit wat er op, alles lekker! Fruit gaat goed, groente max 100gr... Sap is nog niet echt succes!
    Ga zo slapen, ben zo moe!

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ moederk, leuk 3 zwangere in de familie.
    Jayden krijgt na zn boterham 150+5

@ ela, wat goed van Lyvia! Balen dat je camera kapot is!
    Ik heb die van mij net weer op kunnen halen, die is al 3x gerepareerd. Ben benieuwd hoelang hij het nu weer doet..

@ es, mooie bank!
    Grappig dat Anissa en Naomi hetzelfde doen en ook nog eens de zelfde dag geboren!

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Balen is dat he Goldy. Ik hoop dat die van jou het dit keer blijft doen...

Marj.: Ja dat klopt idd niet die banner :( Weet ook niet waarom... Heb nu geen zin om het te veranderen :) Maar zodra ik dat wel heb zal ik het even veranderen. Bedankt! Fijn dat ze zo goed eet. Grappig dat ze op het kdv andere dingen laat zien dan bij jou. Kleine donder :D

Es, mooie bank joh! Zo te zien vindt Naomi hem ook lekker springen :p

Kus Elea

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    lieve meiden ik heb niks terug gelezen ga ik ook niet doen maar wilde jullie ff zeggen dat mijn man en ik ff uit elkaar zijn (time out) sinds vandaag voor hoelang en hoe dit gaat aflopen weten we niet maar dan weten jullie waarom ik nooit meer wat laar horen ;)

liefs

8. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Kikkert, dus toch... Sterkte en een dikke knuffel voor jou en je kids!

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @marj thanks meid, het was een moeilijke keuze vooral omdat ik heel veel van hem hou maar soms ik houden van alleen niet genoeg en dat willen we (of ik) met deze time out uitzoeken of houden van alleen genoeg is.

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen!

Sterkte Kikkert!

Whihihi die L.yvia Elea die houdt jou goed in beweging :p Geweldig dat ze zo ondernemend is!

Hier; heb het idee dat de maizena z'n werk begint te doen. De billetjes van Luca zijn minder rood. Nog even afwachten en flink strooien want het is nog lang niet weg. Vanmiddag naar het cb.

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kikkert; sterkte meid!

Dithje; Hoop dat zijn billetjes snel weer roze zijn ipv rood!

hier; Naomi goed geslapen vannacht! tot vanmorgen 7 uur, fles gegeven en daarna nog geslapen tot kwart over 9!

Ik ga straks naar de dokter! Ik hoest me longen uit me lijf en vanmorgen hoestte ik zelfs bloed mee.
    Met slikken is het net of er 100 messen in me keel zitten en ik loop er al een paar dagen mee en nu ben ik het zat, dus afspraak gemaakt bij de dokter waar ik 10 voor 11 terecht kan gelukkig! Zal wel keelontsteking zijn en AB kuur krijgen.. heb het al eerder gehad namelijk en het voelt hetzelfde.

Voor de mensen met een stoffen bank;
    is het normaal dat het stof niet heel strak om de bank zit? Het lijkt mij wel want als je anders gaat zitten trek je het nog strakker en gaat het sneller scheuren lijkt mij. Maar wil het toch even vragen voor de zekerheid..

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ kikkert, sterkte meis, en een dikke knuffel!

@ dithje, gelukkig lijkt het al iets minder.. succes bij het cb.

@ es, beterschap! Wij hebben een leren bank met stoffen kussens en daar zit de stof wel strak om heen maar het is ook ander stof dan jou bank.

Ik ga vandaag kippensoep maken. Mag Jayden dat ook hebben als ik het dik maak met een beschuitje ofzo?

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ kikkert sterkte meid!

@ dithje succes opt cb

@ es beterschap: schiet ook niet op bij jou he, je krijgt ook alles achter elkaar balen zeg hopelijk voel je je snel beter.
    wat bank betreft weet t ook niet hier leer.

@ goldy: kippensoep lekker! maar zoals ikj het maak zal djesslyn het denk ik niet mogen. ik doe er soepgroente in en een zakje smaakmaker dus ligt er denk ik aan hoe je het maakt.

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Bank; Nja t zal wel goed zijn! :) niet elke bank is hetzelfde natuurlijk. En we mochten deze toch gratis uitzoeken dus vind het wel prima.. zie wel hoe lang die het volhoud :p

Ben bij de dokter geweest en heb dus een bacterie in mijn keel. Allemaal witte vlekken zag hij en dik en opgezet.
    Heb nu dus gorgel spul mee gekregen en AB-kuur. Hij zag in mijn oren ook een lichte ontsteking zitten namelijk. En als alles voorbij is moest ik een afspraak maken om mijn oren uit te laten spuiten ;)

Zo, Naomi slaapt! Ik even lekker in de tuin in het zonnetje en als Naomi wakker is even boterhammetje eten en dan met de hond wandelen in het park. Heerlijk weertje!

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bubsie, zo maak ik het ook hihi.. waarschijnlijk te zout dan ofniet?

@ es, hoop dat het snel over is met het kuurtje. Fijn wandelen, geniet ervan.
    Jij werkt niet ofwel?

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy ja dat denk ik wel te veel zout inderdaad. heb t djesslyn om die reden ook nog niet gegeven.

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    beterschap es: hier ook tijdje terug oren laten uitspuiten.
    ben trouwens best jaloers op jou. zou ook graag samen met spike en djesslyn lekker willen wandelen maar heb zo'n apparte hond die wil niet lopen ja blokje om alleen. hij ligt liever in de tuin. en om nou 25 kilo mee te trekken.... dat laat ik aan john over

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zou het ook niet doen hoor Goldy met die soep. Denk ik te zout voor baby's.

Jakkes Es. Hopelijk is het snel weer over!

Oeps Bubsie, Spike een luie hond? ;):p

Hier; ben zo ongeveer hopeloos ;) Hoelang mag een baby diarree hebben? Luca heeft nog steeds diarree en iedere keer als hij net in slaap is begint hij weer te brullen omdat hij een vieze luier heeft. Met die kapotte billen is hij daarom extra overstuur en ben ik een half uur tot een uur met 'm bezig om hem rustig te krijgen. Zo komt hij dus niet aan zijn slaap toe :(
    Heb nu maar de stofzuiger aangezet boven. Meestal wordt hij daar wel rustig van en dommelt hij in slaap.

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje jeetje meid wat een gedoe he, bel anders de huisarts ff als je het wil weten.
    hier is djesslyn ook alweer beneden. heeft denk half uurtje op bed gelegen. zo maar ff wandelen dan is ook goed voor mn bekken want das weer drama deze week. bah

20. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Dithje, Agossie die arme Luca met zijn billen. Is het geen schimmeltje? Hoe was het bij het cb?

Hier zit de stof er wel best strak omheen Es. Vooral nadat ik ze gewassen had was het flink wurmen :) :D Beterschap, hoop dat de AB snel aanslaat.

Hihi Bubsie 25 kilo door het park sleuren. :D Zie je al gaan, whahaha! Groot gelijk, laat dat maar aan manlief over ;)

Goldy, mijn meiden krijgen nog steeds zo veel mogelijk zoutloos eten. Voor L yvia geef ik dan ook geen zout, smaakmakers en kruiden. Schijnt niet goed voor de niertjes te zijn. Ik geef als ik kippensoep o.i.d. maak een deel aan L yvia voordat ik de kruiden toevoeg.

Lyvia deed vandaag 3 stapjes! Wel wiebeldebiebel hoor, het is een beetje de 'Franckenstein-walk' :p Haha het ziet er niet uit, zo'n wandelend babietje. Mensen kijken heel raar als ze haar zien gaan. :$ Vanmorgen lekker met haar naar het zwembad geweest en ze dook er zo in :cool:De grootste lol had ze :D maar ik schrok me de halliebabbies. Ik heb een badpakje met van die drijvers gekocht, dan zinkt ze in ieder geval niet gelijk naar de bodem, mocht ze er een keer vandoor gaan ;)

Liefs Elea

Deel Deze Pagina