Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaa Elea die L.yvia zeg :$:$ Je moet je rot geschrokken zijn zeg dat ze zo het zwembad in springt ;)
    Hoe gaat het met de andere meiden?

Ik moet om 15u naar het cb Elea en Bubsie. Die arts zal toch ook wel antwoorden hebben op mijn vragen?? :(
    Daar was ik eigenlijk wel vanuit gegaan... :cool:

Ben trouwens jaloers Es op jouw post. Zon???? Hier niet :x:(
    Geniet ervan! :)

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Dithje, neem aan dat die arts wel je vragen kan beantwoorden of je anders kan vertellen wie dat wel kan. Daar zijn ze voor, toch?

Tsja, 3 waterratjes dus ik had wel kunnen verwachten dat ze niet netjes bij het randje zou stoppen natuurlijk :) Mijn meiden gaan goed. C élya gaat met plezier naar de crèche en ze is veel meer gaan praten (eindelijk ;) ). Mijn oudste is echt een hele meid aan het worden. Het zijn lekkere grietjes, ze houden me lekker bezig. Het zijn behoorlijk actieve typjes (van wie ze dat nou hebben? :p) en hebben veel gevoel voor humor dus we lachen wat af met ze :D Ik vind het echt een rijkdom hoor.

Hoe gaat het met jou dan? Alles goed op je werk en met je moeder, gaat het daar ook beter mee? Zag pas een foto van je ventje en die was ook groot geworden zeg! Echt een heerlijk mannetje!

Liefs Elea

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat fijn Elea dat het zo goed gaat met de meiden! Heerlijk hoor dat je zo kan genieten van ze en dat je de grootste lol hebt met ze :)

Met mij gaat alles goed hoor. Op het werk ook. Loopt eigenlijk wel lekker en de 28 uur gaat prima hoewel ik de weken dat ik 4 dagen moet werken wel heavy vind. Maar ja, je moet wat he? ;)
    Hoe bevalt jouw baan?

Mijn moeder is heel goed opgeknapt, echt heel fijn. Deze operatie was alleen nog niet het einde. Ze heeft gisteren weer een onderzoek gehad en zijn er biopten genomen uit de (dunne) darm dus weer afwachten wat daaruit gaat komen...

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wij hebben heerlijk buiten gewandeld en daarna in de tuin gezeten met de buurvrouw en haar zoontje! Heerlijk hier!! :)

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Oh, da's nog wel spannend dan met je mama Dithje... :( jeemig meis. Wat een ellende he... Je moeder heeft heel wat moeten doorstaan zeg, wat een sterke vrouw is ze! Knuffel voor jullie beide.

Ja, het is ook heftig, de combi werken en kinderen. Ik werk officieel maar 2 dagen, Maar dat zijn er altijd meer. Deze week zelfs 5, aangezien ik zaterdag ook moet werken en vandaag en morgen ook... ;) Maar vind het ook wel lekker om iets voor mezelf te hebben en om mijn hersens nog eens te laten kraken :D Thuis zou ik me ook gaan vervelen denk ik. Al probeer ik wel de tijd dat ik thuis ben zo veel mogelijk van de meiden te genieten, want ze worden al zo vlug groot :)

kus Elea

6. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wow Elea 5 dagen, veel hoor! Gelukkig is het tijdelijk ;)
    Je hebt groot gelijk dat je lekker van de meiden geniet :D
    Dank je wel voor je knuffel meis!

Hier; met Luca naar het cb geweest. Hij weegt nu 9030 gram en is 73 cm. Gelukkig zijn z'n longetjes schoon en is het 'gewoon' een verkoudheid. Wel moeten we zijn oortjes in de gaten houden want die lieten een rood randje zien. Baby's mogen in principe een week of 4 diarree hebben :$ als ze maar goed blijven drinken. Het is dus echt afwachten tot hij op gaat knappen. Zijn billetjes moeten we in de gaten houden. Mocht het rond vrijdag nog niet beter zijn danwel weg zijn dan even ha bellen. Mogelijkheid bestaat dan dat hij een schimmelinfectie heeft.
    Luca gaat morgen naar mijn moeder ipv het kdv. Hij is wel goed genoeg zodat ik kan gaan werken maar ik vind hem niet goed genoeg om naar het kdv te gaan.

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    O ja, breaking news! Luca heeft vandaag mama gezegd! :D:D

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    wat goed dithje!!! mama zeggen!

sow! 4 weken! das lang zeg!
    hoop dat het snel over is voor m. arm ventje.

@ hier, Djesslyn slaapt. (hopelijk heel de avond/nacht.) was weer drama dus ben maar bij dr blijven zitten tot ze sliep. zo'n 20 minuten. maar ja je moet wat. wou dr er niet weer uit halen aangezien ze het dan straks wel goed vind.

vanmiddag lekker in de zon gezeten. was gewoon erg warm hier.
    en djesslyn heeft vanmiddag hooguit een uur geslapen in totaal. erg weinig voor haar doen. maar ze wou denk ik genieten van het weer haha. kijken wat ze morgen doet.

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Jeetje Bubsie dat Djesslyn nog steeds/weer niet wilde gaan slapen. Wat is dat toch??? Hopelijk is die fase snel voorbij ;)
    Oh heerlijk genoten zeg van de zon, fijn hoor! Hier weinig zon gezien vandaag ;) *tikkie jaloers*

10. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ dithje ja nog steeds! vind het ook niet leuk meer, maar ja moeten vol houden anders komt het nooit meer goed denk ik.
    gister ging ze voor het eerst weer in 1x slapen maar vandaag weer niet. ik weet het ook niet or.
    kijken wat ze morgen weer doet. ze slaapt nu gelukkig nog.

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ow, en balen dat er geen zon was. hier wast gewoon warm or. stom he hoe dat kan verschillen.

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Dat heb ik bij mijn oudste ook een tijdje moeten doen, Bubsie. Er bij blijven zitten. Heb haar niet meer gepakt en Ben steeds wat verder weg gaan zitten en na een week of 2 huilde ze alleen nog Maar even ALS ik haar neerlegde, Maar daarna was ze zo weg. Hoop dat het voor jou ook zo gaat. De volhouder wint he ;)

Fijn dat alles goed was bij het cb Dithje! L yvia heeft ook regelmatig last van de billen, heb standaard anti-schimmel creme liggen en Dan is het altijd zo weg.
    Wauw, een week of 4 diarree geen probleem? Sow dat had ik niet verwacht :$

X Elea

13. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ff snel via telefoon

@ elea, super dat L yvia aan het stappen was!
    @ dithje, leuk dat Luca vandaag mama zei!

Hier was het ook heerlijk weer, voor dat ik moest werken ook lekker buiten geweest met Jayden.
    Hectische dag op t werk. Morgen hele dag werken. Slaap lekker!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    haaai meiden!!

Fijn dat alles goed was bij het CB Dithje!!

Bubsie; Die periode hebben we hier ook gehad hoor meid met het slapen.. is een fase, gaat wel weer over! :) is idd erg vervelend maar t is even doorbijten.

Hier heeft Naomi nu weer een periode dat ze de nacht goed doorslaapt maar de avond van 8 tot 11 ligt te mutsen. Net om half 11 werd ze gillend en overstuur wakker. Moest haar echt pakken om te troosten, grote tranen! Agoss!! Denk gedroomd ofzo. Even 10 min bij me gehouden weer weggelegd en hup ze sliep weer! Ze moet nu ook zoveel verwerken nu ze ineens zoveel kan (kruipen enz)
    En nu het zulk lekker weer is zijn we ook vaak weg, dus ook veel nieuwe indrukken natuurlijk. Maar gelukkig is het niet meer 's nachts!! *afkloppen*
    Zo heb je elke keer wel een fase waar je doorheen moet, en me vader zei laatst: Dat is pas over als ze uit huis gaan :p:p

Ik ga lekker slapen! Welterusten!!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Dames!!! Waar is iedereen gebleven!?? :p

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Dithje fijn dat alles goed was bij cb. En 4 weken diarree, wow, echt lang, dat dat kan

Verder niet veel bijgelezen, had een druk weekje

Ik moet vanavond nog werken, en dan 2 weken vakantie.
    We gaan maandag 5 dagen naar Centerparcs, de eemhof, echt zin in

xxx

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo Naomi is weer stront verkouden. De groene snottebellen lopen uit haar neus! ppfff het is een week weggeweest.. en hup nu weer terug! Ik wordt er echt helemaal gek van! Vind het zo sneu. Want zodra ze verkouden is krijg ze het gelijk benauwd en gaat ze piepen. Nu hoor je dat ook weer goed aan haar ademhaling :( ga maar weer puffen..
    Schiet ook niet op zo.. Ik ben ook nog steeds me longen uit me lijf aan het hoesten en oorpijn en keelpijn..
    Ik en Naomi zijn lekker aan het kwakkelen.. hoop dat het straks als het beter weer blijft wel over gaat. Want wordt er doodmoe van.

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wat een dooie boel hier :p

19. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Joehoe! Is er iemand?

Es, zullen we de hoest en snotbaccillen heel ver weg sturen?

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nou dat lijkt me een uitstekend idee!! ;) ben t nu wel zat! ;)

Deel Deze Pagina