@ sam, Mooi dat alles goed was met rinze.. alleen dat rollen, tjaa zal wel goed komen toch! @ es, mooie foto! En fijn dat alles weer goed gekeurd is @ tamara, ook leuke foto op het strand, Vandaag is het weer idd een stuk minder. Vrijdag gaat de temperatuur weer wat omhoog geloof ik. @ moederK, sterkte met je buurvrouw. Grappig dat jullie samen doen rond kruipen hihi. Jayden kruipt nog niet. @ lae, wat een gedoe met je werk. Snap dat je een dubbel gevoel hebt nu.. stertke en knuffel! Hier; Gister te horen gekregen dat de mamafiets die ik had besteld pas in week 19 geleverd kan worden.. maar hij heeft nog wel een maat kleiner staan dus ga even kijken of die goed is voor mijn lengte. hopelijk wel want ik wil echt niet zo lang nog wachten..
Ff snel... Goldy, goed kijken of dat past hoor, die van mij is achteraf te laag. En dan had ik liever nog even gewacht dan een fiets die niet goed past!
Balen van de fiets Goldy. Zou ook oppassen dat je hem niet te klein neemt omdat je liever niet wilt wachten.... Wat een leuke foto Tamara. Lekker op het strand, wat een mooi meisje is het ook! Laetitia, wat raar dat je niets hoort... MoederK, spannend voor de buurvrouw. Hoop dat alles goed gaat. Haha die Anissa, wel grappig dat ze dat gras spannend vindt En idd leuk he door de woonkamer heen samen Mooie gewichten en lengtes verder weer. Collin is idd een klein mannetje he en Lize ook een fijn meisje... Ben benieuwd naar het resultaat Bubsie! Wel hier showen he. Hier: Mijn meisje gaat langzaam aan een beetje opknappen. De nachten zijn nog wel bal en mijn man is naar het buitenland voor zijn werk dus moet alles alleen doen.. Hoop dat ze vannacht beter slaapt, want loop met de wallen op mijn knieƫn En tot overmaat van ramp had ze een heel stom ongelukje vanmorgen (stom van mij bedoel ik Ik zat met haar in bad en ze was lekker aan het spelen naast me, dus ik dacht ik scheer even snel mijn oksels. Draait ze zich ineens om en wat denk je : grijpt ze vol in het scheermes! Haar hele top van haar vinger eraf. Er zaten 2 plakjes vinger in het scheermesje En bloeden joh! Gelukkig is het een bikkel, maar het is wel akelig hoor. Voelde me zo schuldig... Elea
Och germ Elea Kan me voorstellen dat je dan schrikt en schuldig voelt. Je hebt het ook niet makkelijk he meis. En de arme Lyvia, mag je idd blij zijn dat ze een bikkel is.
Foto's vakantie Het zijn er nogal wat dus ik heb ze op google gezet. Zal ook wel een leuke hier zetten... Eerste dag in het zwembad en Joshua en Collin lagen beiden te slapen in de box... haha
Ik heb mijn fiets . Ik heb hem eerst nog uitgeprobeerd, ook met Jayden er op. Bij die grotere maat zou ik met de zadel op de laagste stand, alleen met de bal van mijn voet op de grond komen. Nu heb ik een maatje kleiner en staat de zadel wat hoger, en sta ik voor mijn gevoel ook steviger op de grond. En zo kan ik de zadel altijd nog hoger of lager zetten mocht dat nodig zijn. Kwa ruimte en fietsen was het allemaal goed. @ sam, hoe zit jij met je voeten aan de grond met de fiets? @ elea, auwwie L.yvia zn vingertje. Wat zielig zeg! Gelukkig is ze wel weer aan het opknappen. @ lae, wat lieff samen slapen in de box hihi..
teamleader heeft eindelijk gebeld. (om half 5) Hij kreeg gisteren een melding van de receptie dat er in Beek een brief voor hem was aangekomen. Toen hij eenmaal de brief onder ogen kreeg schrok hij wel want hij wist (uiteraard) nog niet dat ik weer zwanger was. Later in de middag heeft hij mijn voicemailberichtje pas gehoord maar hij vond het gepaster om nog even te wachten met bellen omdat hij nog een beetje onzeker was over hoe ik eronder was. Maar hij begreep het helemaal (gelukkig) en ik heb met hem afgesproken dat ik bij veranderingen (als ik daadwerkelijk de mk heb of als ik onderzoek in het zk ga krijgen oid) hem in ieder geval even zou inlichten zodat hij ook de arbodienst op de hoogte kan houden en zij dan dus ook rekening houden met wanneer ze wel/niet kunnen bellen. Volgende week belt hij in ieder geval nog even terug om te kijken hoe het ermee gaat. Dus dat vind ik heel prettig. Heb ook heel rustig kunnen uitleggen hoe het afgelopen week is gegaan en waarom ik nog niks aan hem had gezegd enzo dus het was gelukkig wel een fijn gesprek.
hey meiden! leuke dag gehad vandaag me mn vriendin en haar kleine meisje. kleine heeft heerlijk geslapen in Djesslyn dr schommelstoel en Djesslyn was weer lekker vrolijk. wil ook ff paar foto's spammen hier. ow en nieuws!!!! ze slaapt in 1 x! wel wat gehuild maar tis nu half uurtje stil dus hopelijk blijft het stil. @ leatitia fijn dat je teamleiden gebeld heeft en begripvol was. daar hoef je je geen zorgen meer om te maken. @ moederk. dat kruipen herkenbaar alleen kruipt djesslyn (nog) niet en gaat heel hard schateren als john dat gaat doen. vind ze prachtig.
mama dr haartjes werden gelijk geknipt en de dametjes zaten toen dus zo. 1 slapen en andere kijken van wat doe jij?
Bubsie ik zag de foto's op hyves, ze zijn geweldig , lekkere meid!! Gaat Djesslyn ook al staan of nog niet? Goldy, ik vind mijn fiets net een schijtpotmodel en zo fietst het ook, puur omdat het frame dus te laag is. Het zadel staat ook al hoog en stuur kan niet hoger. Nou ja, gelukkig ben ik geen grote fietser en kan ik het hier voorlopig wel mee doen, als ik geen kleine meer voorop hoef wil ik weer een gewone fiets.. Deze is ook loodzwaar, ik was een aluminium fietsje gewend dus dat is ook niet heel fijn nu !
@ sam. nou Djesslyn wil wel gaan staan maar het lukt nog niet zelf maar ze zit nu wel steeds te trekken aan de box en als ik haar aan tafel zet kan ze wel blijven staan maar uit zichzelf lukt het nog niet. rinze wel al?
Bubsie; Leuke foto's meid!! Hier; Vincent naar vrienden, Naomi in bed en ik hoop dat ze nu eens een keer geen krijsbui krijgt tussen 10 en 11 en ik dan weer een uur zoet ben met haar.. Ze slaapt al een paar nachten bij me omdat ze gewoon ontroostbaar is dan echt moedeloos wordt je er dan van. Maar het is zo gek.. vanmiddag ook, dan leg ik haar bij mij in bed omdat ik ook even wilde rusten, en dan slaapt ze zo 2 uur achter elkaar. Maar in haar eigen bed is ze na 3 kwartier max een uur klaar wakker en wil ze echt niet meer slapen! En dat is dus als ze tussen 10 en 11 's avonds een krijsbui krijgt ook zo!! Ik hoef haar dan echt niet terug te leggen in haar eigen bed want dan breekt ze echt de boel af.. Mja straks heb ik een kindje wat alleen nog maar bij mij in bed kan slapen, en daar zit ik niet echt op te wachten. Maar een overstuur en gillend kind heb ik ook geen zin in DILEMMA!!! Als ze nou geen krijsbui krijgt tussen 10 en 11 's avonds en gewoon doorslaapt is er niks aan de hand. Maar heb ook echt geen idee waarom ze elke avond rond die tijd gillend wakker wordt? Misschien dromen? I DONT KNOW!!
Neej die heeft sinds 2 weken ontdekt dat zijn voeten zijn om op te staan als je hem dus laat staan verder nog niet hoor !!! En hoe was het bij cb trouwens?
oja cb moet is volgende week pas hahaha had het verkeerd gezien goed dat ik gisteravond laat nog ff keek wanneer ik moest.