Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Es, mamahonger :D ... Zo noem ik dat altijd even. Rinze heeft dat ook vaak.. Alleen heb ik dan mijn happy tieties :D !! Ach en dan ruikt hij alleen nog maar, hapt even en slaapt weer.. binnen 10 min lig ik weer in bed.. Als ik dat niet doe, krijst hij gerust een uur door... Misschien flesje met wat water proberen? Is maar idee hoor....

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sam, hahaha een schijtpotmodel, leuk woord :p. Hier kan ik het nog verstellen mocht het nodig zijn maar denk dat hij zo super is! Hij fietst ook echt fijn.. nu hopen dat het weer snel mooi weer word zodat ik hem echt kan gebruiken:D..
    Wat is je hyves? Als ik dat mag weten dan haha :p

@ bubsie, had ze ook al gezien op hyves! Leuke fotos! En gewoon hetzelfde kapsel of heb je iets nieuws?

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ es. ja zou het ook niet weten eigenlijk. mn neefje heeft het ook wel eens en mn schoonzus denkt dan dat tie gedroomd heeft.
    maar inderdaad wat sam zegt misschien beetje warm drinken geven.??

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ goldy, gewoon zelfde alleen flink korter weer. en we hadden wat blonde plukjes gedaan maar das niet helemaal goed gegaan heeft niet gepakt ja klein beetje maar dus later nog eens proberen. wilde weer wat lichter.
    Heb je nu die witte fiets genomen?

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    nee de zwarte :D

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam; Ja misschien verlatingsangst ofzo, dat ze dan wakker wordt en niemand ziet.. ik moet haar er ook echt uithalen om te troosten en afleiden anders blijft ze brullen!
    Drinken wil ze dan niet, zo overstuur is ze.
    Meestal duurt het een half uurtje, dan is ze weer rustig, maar zodra ik haar in haar eigen bed leg is het weer ballen. Behalve als ik haar bij mij in bed leg en erbij ga liggen valt ze pas weer in slaap ;)
    Ik denk dus een soort van verlatingsangst, mja heb geen zin om nog meer nachten met mevrouw in bed te gaan liggen, want zij neemt nog meer plek in beslag als Vincent :p:p

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha geweldig bubsie! lekker ding :)

De moeder van het beste vriendinnetje van E line is bevallen: van een 3-ling! 3 jongens van 1,7 kg 1,9 kg en 1 kilo. Ze is bevallen met bijna 8 maanden.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm Es, ik weet het niet zo goed.. NIet te lang aanhouden idd dat ze bij jullie in bed slaapt... Maar dat heb je zelf ook wel door ;) !!

Elea jeeetje, heavy! Gaat het goed met de jongens?

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ elea. sow! 3 ling? en als ik dat zo lees denk ik ow wat klein. maar ja een drieling he. gaat het inderdaad wel goed met ze?

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wohh Elea een 3-ling, heavy! hoop dat alles goed gaat met de ukkies en mama!

Ja Sam, ik weet het ook nie zo goed wat ik er mee aan moet. En als het enige helpt ze bij je in bed te nemen kies je toch eieren voor je geld! ;)
    Mja ik weet idd ook dat het niet langer kan want straks blijft ze het doen omdat ze weet dat ze dan bij mama mag liggen!

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Zo Elea, dat is licht! :$ Gaat het wel goed met ze?

Bubsie, geweldige foto's!! Jaa, nog eentje die scheetgeluidjes gaat maken! Zo charmant is Anissa dus al weken bezig, haha. En dan flink erbij spetteren/zijveren :D

Goldy, fijn dat je nu een fiets hebt!

Es, vervelend zeg dat naomi steeds overstuur wakker wordt... Geen idee wat je eraan kunt doen... Als ze weer in slaap gevallen is, kun je haar dan niet stiekem terug leggen?

Laetitia, fijn dat je een goed gesprek met je leidinggevende hebt gehad. Leuke vakantiefoto's!

Hey Sam, hoe is het met jou en de rest van je familie?

De hartcatheterisatie van mijn oude buurvrouw is vandaag helaas niet gelukt. Ze kwamen er niet door.... (wat dus geen goed teken is) Morgen horen we meer...

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK.. Hier gaat het goed hoor, alleen erg druk, vandaar m'n afwezigheid!

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Het gaat met de grootste 2 wel goed, maar de kleinste heeft het nog wel erg moeilijk...

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    MoederK; Ja dan moet ik haar oppakken en als ze dan weer wakker wordt is het weer gillen.. mja ik moet toch wat doen, anders ligt ze straks nog naast me te slapen als ze 18 is! :p

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Elea; Klopt jou banner wel van L dr leeftijd?? 2 dagen verschil met Naomi is volgens mij niet correct ;)

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA ES, Livia is al tijdje zo oud :p !!! Elea wil haar niet ouder hebben ;) ! :) Ze is gewoon al bijna 1 ;) !!

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Oww werkt dat zo! :p

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja ik ga er zo ook mee beginnen :D .. Ontkenningsfase :D !!

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Sorry meiden dat ik zo weinig kom buurten. Heb het simpelweg te druk...

Jeetje Elea wat schrikken met kleine L.yvia en zoveel bloed. Jullie hebben jullie portie ook wel even gehad zo zeg. Hoe gaat het nu met haar?
    Wow wat bijzonder een drieling, en zo klein ook...

Yeah Goldy eindelijk je fiets!

Aaaah wat een leuke foto's van schattige Djesslyn!

Sterkte Moederk

Lastig hoor Es dat Naomi zo overstuur is... Hopelijk is de fase snel voorbij.

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hier gaat alles verder z'n gangetje. Luca knapt gelukkig goed op en zit weer redelijk goed in zijn velletje. Wel staan er weer 3 tandjes klaar om door te komen, 2 hoektanden boven en een onder tandje.

Manlief heeft vanavond een nieuwe (mama) fiets voor mij besteld! Ben helemaal happy de peppy!

Deel Deze Pagina