Aaah wat een geweldige foto's Elea! Whahahaha die L.yvia, wat een meid al joh! Ja ja ik gooi even wat olie op het vuur Met mijn mams gaat het tot dusver goed. Wel weer even aanpassen en hopen dat de stoma weer tot rust komt. Die is sinds de operatie erg onrustig waardoor ze veel 'lekkages' heeft oftewel meerdere keren per dag zich moet verschonen
Zwaai zwaai! Ff snel via telefoon wat terug gelezen. Morgenavond ben ik er weer. Knuffel voor iedereen!
Hoop ook maar dat die stoma snel tot rust komt dan. Van dat verschinen wordt je op zijn zachts gezegd ook niet blij Is de stoma een tijdelijk iets, of ziet het er naar uit dat ze deze voor langere tijd zal moeten houden? Durft ze wel gewoon de deur uit dan. Je mama is een sterk mens he. Je zal er maar voor staan he.. Kus Elea
Leuke foto's Elea!! super! Goed zo Rinze!!! Je wordt een grote knul! Ook al wil mama het ontkennen! Hier; Vanmiddag bij ons kers verse boven buurmeisje gekeken. En oww wat is dat dan klein!!! Naomi ernaast en kon haast niet meer geloven dat Naomi ook zo klein en kwetsbaar is geweest Dan pas merk je hoe snel die 9 maanden voorbij zijn gevlogen, en soms denk ik wel eens; heb ik wel optimaal genoten want het zo gaat snel! Maar goed, genieten doen we wel elke dag gelukkig! Naomi lag er om 8 uur in, en is tot nu toe niet wakker geweest *afkloppen* ik heb een opengesneden ui naast haar bedje gelegd in de hoop ze dat iets meer lucht krijgt, want die verkoudheid gaat ook maar niet over.. Laten we duimen op een goede nacht..!!
Hier een dochter met een hele vervelende hoest en blaft alles bijelkaar en een zoon met kroep volgens mij.. Wordt zwaar nachtje!
Ah nee he! sterkte!! Sam. Ook ik heb net weer een half uur met een overstuur kind gelopen. Pfff ze slaapt nu eindelijk weer, maar wel weer naast mij. Als ik haar wil oppakken om weg te leggen is het weer drama. Ik ga nu ook maar slapen, hopen dat het gaat lukken Sam knuff
Nou dit was me t nachtje wel. Jildou voor t laatst half 1 gehoord. Rinze huilde steeds dus bij ons neergelegd. Eerst zat hij lekker te spelen tot half 2. Daarna redelijk geslapen tot nu. Wel zo nu en dan huilen... Gelukkig vandaag oma er en vanmiddag maar zien hoe het met ze gaat.
Beetje sam!! Hopelijk knappen ze allebei snel op! Hier ook een rot nacht gehad. Naomi na der krijsbui nog wel 2 x wakker geweest. Ben gesloopt! Naomi hoest ook nog steeds en nog steeds verkouden. Duurt nu al bijna 2 weken. Is toch niet normaal? Al heb ik ook nog steeds keelpijn. Blijf naar de dokter gaan pfff en elke keer wordt je naar huis gestuurd met: moet het lichaam zelf oplossen. Ja en als die dat niet doet??? Sukkel
Helaas niet tijdelijk. Ze zal hier voor de rest van haar leven mee moeten (leren) leven. Aan de ene kant moeten we dankbaar zijn dat een stoma bestaat zodat ze nog kan leven maar aan de andere kant doet het ook veel met de kwaliteit van leven. Mams ging altijd graag naar de sauna bijvoorbeeld. Kan/mag niet meer, ze wordt simpelweg geweigerd :x Ze is een heel sterk mens! Dat is haar kracht ook, echt super!
Sterkte met je kleine man Sam! Goed nieuws!! Mijn schoonzusje is eindelijk (na 3 jaar MMM) dankzij IVF (2e poging) zwanger!