Zo Naomi slaapt nu sinds een half uurtje, ben benieuwd hoe lang ze nog slaapt.. Hoop op nog max een half uur! Dan gaan we naar dorp taart halen, want vanavond komen mijn schoonzusje, zwager en schoonouders op visite want Vincent is morgen jarig maar dan ben ik er zelf niet want ik heb een vrijgezellen party En echt vieren doet ie het niet, want over amper 3 weken ben ik jarig dus vieren we het een keer samen.
Dithje geweldig zeg, gefeliciteerd!!!! Hier ging het vanochtend niet zo geweldig met Rinze, veel huilen en kortademig. Ben tussen de middag naar huis gegaan en heb hem gevoed en naar bed gebracht daar heeft hij tot half 3 geslapen! Daarna behoorlijk opgeknapt Gelukkig !! Nu hopen dat het morgen ook goed is, want ik kan niet vrij, dan moet kor vrij, maar hij is nu alleen verkouden dus ja... We beginnen wel bij de gastouder en dan zien we het wel weer...
Ja, het is wel ineens aanpassen hè... Natuurlijk ben je blij met de positieve kanten en dat ze nog leeft. Maar het is wel heftig dat alles zo hè. Respect hoor voor die sterke mama van je. Maar weet zeker dat ze ondanks alle moelijke momenten ze nog steeds heel blij is met jullie te kunnen zijn en deze tijd met jullie kan delen.
Fijn Sam dat Rinze opgeknapt is na zijn slaapje! Hopelijk gaat het morgen weer een beetje beter met hem en kan hij fijn spelen bij de gastouder. Thnx Elea voor je lieve woorden!
Dithje; Sterkte met je mams meid! Knuff!! Zo schoonouders, schoonzusje en zwager zijn net de deur uit! was gezellig. Anouk (ons nichtje van 4 en een halve maand bij Naomi op de kamer geslapen) en ging super!! Zijn allebei niet wakker geweest Ik heb Naomi om half 8 op bed gelegd en ben er even bij gebleven tot ze sliep, ik denk namelijk dat ze beetje verlatingsangst heeft en daarna zovaak wakker wordt gillend. Nu ben ik erbij gebleven tot ze sliep en ze is niet meer wakker geweest *afkloppen* hopelijk gaat het de nacht ook goed!! goede nacht meiden! Xxxx
Goed gegaan es?? Hier Rinze vannacht 1.5 uur gekrijst en net weer 3kwartier vanaf kwart voor 6.Had kor vannacht gevraagd of hij thuis zou blijven omdat ik vandaag zorgbespreking heb en dat nu even heel belangrijk is.... maar meneer heeft gekeken bij r en sliep lekker dus aan t werk gegaan...Nu mag ik het weer oplossen dus!!!maar gastouder gaat het proberen dus hopelijk komt het goed!Ben best wel pissed... kor kan niet naar huis want carpoold en werkt in adam...
He sam balen dat je man niet thuis is gebleven! Hopelijk gaat het goed bij de gastouder. Hier wel redelijk geslapen. Naomi vannacht wel 2x wakker geweest maar niet overstuur gelukkig! Net de fles gegeven en nu nog ff tutten in bed ..
Goeiemorgen meiden weer even een teken van leven. Ik volg jullie nog wel hoor! Zag dat meerdere kleintjes niet meer zo goed willen slapen. Kaelyn heeft hier ook last van echt een drama, mja zal wel weer een fase zijn. Sinds vorige week heeft ze het kruipen ontdekt. Is net een Baby Born die door mijn huis kruipt haha. en gister is ze begonnen met schaatsen op het droge. Ze pakt een stoeltje en gaat op die manier de kamer door lopen. Ook wezen fietsen met haar vond ze erg leuk! Ook zit ze heel de dag te zwaaien (behalve natuurlijk als we ergens zijn, terwijl als ik thuis zeg zwaaien doet ze het gelijk) en nee te schudden Zal even wat fototjes plaatsen Bekijk bijlage 144198
Bekijk bijlage 144208 Kijk is mama hoe stoer ik ben met mijn pet!!! Nou meiden was de laatste hoor, haha sorry kon het even niet laten!
Geweldige foto's Lucky! Joh Sam snap heel goed dat je pissig bent.. Sjonge zeg, niet grappig dat Kor is gaan werken en dat het nu weer op jou aan komt. Hopelijk gaat het goed bij de gastouder, ik duim in ieder geval! Gefeliciteerd met Vincent Es!
Hele leuke foto's Lucky!!! Thanks Dithje Jaja Vincent vandaag alweer 31 jaar geworden! hihi. Hij is gewoon werken hoor vandaag.. Wel moet hij om 4 uur thuis zijn want dan moet ik weg, vrijgezellenparty wordt dolle boel denk ik.. haha
@ sam, ja snap dat je boos bent. hoop dat t bij de gastouder ook goed ging. @ es, gefeliciteerd met je man. @ lucky: wat een leuke foto's en stoere jas heeft ze zeg!! ben nog steeds op zoek naar een zomerjas voor djesslyn maar heb nog niks. @hier, vanmorge naar de dokter geweest vanwege mn bekken die nog steeds behoorlijk pijnlijk zijn. kan nog steeds niet werken en mn eigen huishouden helemaal zelf doen. nu mensendiek therapie gaan doen en anders naar een orthopeet. dus ff afwachten weer.....