@ sam, balen nacht zeg! knuffel. @ es, gefeliciteerd met je mannetje! @ lucky, mooie foto`s hoor! Ik vind dat adidas pakje echt zo stoer! Een knappe meid heb je! @ bubsie, rot dat je zo`n last heb van je bekken. hoop dat de mensendiek beter gaat helpen! Hier; Gaat alles zn gangetje. Jayden kan voortaan uit zijn eigen gaan zitten, het laatste stukje gaat nog wat moeizaam maar het lukt hem wel. Kruipen doet hij nog niet, Hij gaat wel in de kruiphouding zitten en beweegt zn beentjes maar hij vergeet zijn handen vooruit te zetten haha. De grote autostoel vind hij echt super. Hij vond het de laatste tijd niet meer zo fijn in de maxi cosi en nu kan hij mooi alles zien. Nou kga wat boodschapjes doen en vanavond xfactor kijken. Rochelle moet vanavond weer zingen, STEM OP ROCHELLE!!
even snel. Rinze is goed gedaan. Veel geslapen. Alleen zit ik in dubio.Hij piept roggelt wat met ademen zal ik ha nog bellen? Moet geen longontsteking worden.
Hey meiden thnx jasje is van name it daar zit hier een winkel van en adidaspakjes vind ik ook zo leuk en ook super handig haha heb ook al in de 2 volgende maten een pakje. Toen in de sale gekocht. Ik heb nog een vraagje ik heb een soort birckenstocks gezien voor de kleine en wil deze eigenlijk kopen, maar de schoenmaat pfff wat zal ik doen want ben bang dat ze dalijk weer op zijn.
kijk ff bij hm.com bij de maatwijzer.... dan moet je het voetje van de kleine opmeten en dan staat er een corresponderende maat bij. Werkt bij de kleintjes van mij wel altijd. Btw, waar heb je die birckies gezien? Ik kan ze namelijk alleen maar vinden vanaf maat 24.. :S
@ sam, ik zou gewoon bellen meid! Als je zelf al twijfelt, gewoon doen! @ lucky, jayden heeft ook 2 adidaspakjes, de ene is nu wel te klein aant worden maar die andere is weer veels te groot. Maar vind het ook echt stoer, en die zwart met roze vind ik heel gaaf voor een meid! Jayden heeft nu nog maatje 19 van schoenen. Al zal die niet lang meer passen denk ik. Ga binnenkort ook even nieuwe schoentjes maat 20 kopen. Vind het ook makkelijker met klitteband want dan krijg je het voetje er wat makkelijker in. Ik ga deze denk ik bestellen voor hem: Scapino.nl - PUMA BABYSCHOEN
oh die zijn uitverkocht in maatje 20 zie ik nu. Misschien deze dan, dat is toch blauw ofniet? Bij de beschrijving staat paars/wit. Scapino.nl - PUMA BABYSCHOEN
hee meiden We zijn weer terug, het was geweldig leuk, aantal keer gezwommen, dierentuin geweest, kinderboerderij, echt super. Ik vertel morgen verder, en lees dan bij, ben kapot haha xxx
Ja maar hij is verder niet echt ziek ervan ofzo.. Denk dat ik de nacht maar ff afwacht.... Hij zit al hele tijd heerlijk in de box te spelen!!! Ooooooh en groot nieuws..... Z'n tandje is doooooor !!
Goldy Volgens mij is het meer blauw dan paars.... Maar er staat idd wel paars in de omschrijving... CD Fijn dat je het leuk hebt gehad! Welterusten! Sam Proficiat met het tandje!!!! Kan zijn dat Rinze daar zo ziek van is... Collin was ook 2 weken flink ziek voordat zijn tandje doorkwam.... Maar als je het niet vertrouwd gewoon ff bellen. Beter 1x te vaak dan 1x te weinig.
@ cd, mooi dat jullie het leuk hebben gehad, ben benieuwd naar foto`s @ sam, oh gelukkig is hij wel lekker vrolijk.
@ Laetitia Ik heb die schoentjes gezien bij een klein winkeltje het is van het merk clic @ goldy ik ken die schoentjes zijn erg leuk, maar als het goed is is de kleur lila als je het in het echt ziet
Even uit het hoofd... Es, proficiat met Vincent! Veel plezier vanavond! Wat gaan jullie doen? Sam, proficiat met Rinze zn eerste tandje! Luckyblue, geweldige foto's! Knappe dame! Eline, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Goldy, knap dat hij al zelf kan gaan zitten. Leuk hè, in de autostoel! Dithje, niet niks voor je mam inderdaad. Sterkte voor haar ermee! Hoop dat de stoma snel wat rustiger wordt (klinkt raar maar je begrijpt me denk ik wel, haha) Hier: ik heb enorme rugpijn!! Werken op die nieuwe groep is fysiek gewoon te zwaar voor me.. Toch nog maar even aankijken of kijken of ik bepaalde dingen aan collega's kan overlaten... Kon vannacht echt niet slapen daardoor (en anissa sliep natuurlijk de hele nacht door, haha) Anissa kan nu overal aan gaan staan. Ze hoeft zich niet meer op te trekken. Gaat nu dus ook tegen de muur etc aan staan. Ze was vandaag bij mijn ouders en ze stond en had zich met 1 handje vast aan de kast. Opeens liet ze dat handje ook los. Was denk ik een foutje want ze pakte snel weer vast Langs dingen aflopen gaat ook steeds makkelijker. Oh, zo lief trouwens. Gisteren op het kdv en vandaag bij mijn ouders hoorde ze me binnenkomen. Ze hield op waar ze mee bezig was, kraaide van plezier en kroop heel snel naar me toe en trok zich aan mn broek omhoog. "smelt!!" Kan ik echt de tranen van in mijn ogen krijgen Zo, nu snel plat liggen en hopen dat het snel wat beter gaat. Fijn weekend dames als ik jullie niet meer spreek!
ik heb nu deze besteld, die zijn echt blauw en zit ook een shirtje bij: Puma - Drift Cat III Crib Pack - Sportus.nl
Leuk! Ben ik de enige die zn kindje nooit schoenen aantrekt? Héél soms als we gaan wandelen nu ze in de wandelwagen zit maar die schopt ze meestal uit. Thuis sowieso niet. Misschien toch maar eens wat goede schoentjes kopen dan... Waar kopen jullie allemaal jullie schoentjes?
Haha MoederK nou Jildou heeft ook nooit schoentjes aangehad hoor !! Ik had altijd leren slofjes voor d'r. daar heb je hele leuke van en is ook beter voor de voetjes dan schoentjes.... Niet dat die slecht zijn hoor, maar als ze gaan lopen zou ik eerder leren slofjes aantrekken dan schoentjes !! Rinze heeft wel een paar schoentjes met klitteband, meer omdat veel slofjes niet goed zitten ivm zijn hoge wreef moet je wat en dit zijn eerder slofschoentjes zeg maar !!
Te gekke foto's Lucky! leuke kleertjes idd, maar zo'n moppie staat alles hè :* Mijn man is weer terug van zakenreis. We hebben 'm opgehaald van het vliegveld. De meiden helemaal blij en manlief ook en ik natuurlijk