Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ff snel via de telefoon

Collin draagt van die slappe schoentjes die ik bij de zeeman voor een paar centen heb gekocht. Slofjes trekt hij altijd uit en deze hebben veters dus die krijgt hij zelf niet uit. Ze zitten in een plastic doosje en kosten 4€ per paar. En er zitten aan de zool van die kleine anti-slip bolletjes aan.

Ga nu poging tot slapen doen. Lijkt net alsof ik nu (2 dagen na mk) pas de weeën/krampen krijg :s

Truste en tot morgen!

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Sam, waar koop jij je slofjes?

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wisselend, voor Jildou bij kiddypads.nl en voor Rinze had ik ze bij slofjes.nl weg geloof ik.
    De schoentjes van Rinze nu komen bij prenatal weg.

4. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Hey meiden, daar ben ik weer :)
    Weer lekker 4 dagen vrij!

Es gefeliciteerd met je mannetje! Heb je een leuke avond (gehad)?

Sam wat leuk, 1e tandje! Misschien was hij inderdaad daar niet zo lekker van...en anders toch maar even ha bellen als het aanblijft.

Ik blojf me verbazen over wat sommge kids al kunnen. Staan & lopen. :$ Knap hoor MoederK van Anissa!
    Liza kan sinds deze week los zitten als ze er zin in heeft. Echt knap dat jouw kleine man al zelf kan gaan zitten Goldy.

Luckyblue wat heb je een schattig meisje! Leuke foto's.

Schoentjes Ik trek Liza ook meestal schoenjes aan. Van Prenatal of V&D... Ze schopt ze alleen altijd uit. :( Vind het persoonlijk altijd leuker staan dan slofjes.

Hoe voel je je nu Laetitia? Hoop dat je snel weer 'goed' voelt.

@hier Liza is al een paar dagen snotverkouden, dus wordt paar keer per nacht wakker. Maar gelukkig hoef ik meestal alleen haar speentje te geven en dan slaapt ze weer. Ben het alleen niet gewend, want ze slaapt eigenlijk altijd door... En het begon precies toen ik vanmorgen weer moest werken...;)
    Heb nog een filmpje die ik met jullie wil delen. Vorig weekend gemaakt.
    YouTube - Broadcast Yourself.

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ sam: jeeej!!!!!!!!!!!! 1e tandje!!!! hoe gaat het nu met m?

@ schoentjes. Djesslyn heeft verschillende schoentjes. nikes maar die past ze nog niet. en van de hema die wel al. die vind ik zelf het fijnst. niet zo hard.

sorry maar ff geen fut om verder te reageren. Djesslyn ligt net pas op bed.
    was echt drama hier. 3 keer eruit geweest en helemaal over de zeik was ze. dan komt john ook nog eens zeggen of ik ze dr niet gewoon uit kan halen terwijl ze al bij me was. tssss. meneer was natuurlijk saggo want hij moet morgen werken en kon niet slapen door Djesslyn dr gehuil. kan ik ook niks aan doen or. mannen... af en toe...!
    maar goed ze ligt nu een kwartier en heb dr niet meer gehoord slapend in bed gelegd en nu dan eindelijk wel doorgeslapen.
    ben benieuwd hoe lang deze periode nog kan duren.

slaap lekker allemaal!

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ tamara filmpje doet het niet.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Tamara lekker 4 dagen vrij. Je filmpje doet het niet idd.

Ik ga vanaf nu weer reageren, heb wel teruggelezen hoor, maar teveel om op te reageren.
    Zag mooie fotos voorbijkomen.

Met kim bij kinderboerderij op het park zelf, vond ze prachtig

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Een paar keer gezwommen, vond ze zo leuk

9. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Voor het huisje kwamen steeds eenden, heel leuk

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuke foto's CD!

Jaaaa Rinze zijn eerste tandje! Leuk Sam...

Vervelend Bubsie dat het weer slechter gaat met je bekken. Hopelijk weet iemand snel een behandel methode voor je want dit lijkt me ook niets zo...

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ CD Leuke foto's!!

@ Dithje. ja tis al heel de tijd zo or. maar als ik me rustig hou gaat het wel. en nu ben ik ongesteld en dan is het weer 10x zo erg. kan dan nog niet eens 10 min staan zo'n druk en pijn heb ik dan.
    maar goed ben ondertussen wel een beetje gewend dat ik veel rugpijn heb. aangezien ik natuurlijk al wat operaties heb gehad. maar die bekken zijn nog steeds niet minder. dus vandaar. maar volgens de dokter zou het ook dubbel zijn vanwege mn rug en de kans dat het dus altijd pijnlijk blijft.....

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    CD mooie foto's :D

Bubsie auw, sterkte meis, daar word je niet blij van!!!!

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    nee niet echt. maar wil er niet echt over zeuren want andere mensen voelen het niet en zien mij bijv. wel met Djesslyn naar de winkel lopen. (ik zie ze dan al denken. goh en die kan niet werken maar wel naar de winkel met dr kind)
    Dus vaak zeg ik het niet eens meer als ik pijn heb. ja wel thuis want dan MOET john me echt helpen anders kan ik Djesslyn bijv niet tillen. of badderen want das dan gewoon ff teveel.
    maar dat gaat goed hier zo samen gelukkig;).
    kga ff spike laten plassen en dan zal Djesslyn ook wel wakker worden.
    fijne dag allemaal.

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja dat is zo verrot.. Beetje jammer dat mensen zo denken he? Grrr :( !! Bekkenpijn is heel vervelend :( Hopelijk wordt het beter!! Dikke knuffel iig..

Zo hier de kinderen in bed en nu ik eerst aan de poets!!

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kom even snel gedag zeggen!

Vrijgezellenfeest was enorm geslaagd!! Heb nu alleen een enorme kater en een schorre stem en heb denk 2,5 uur geslapen vannacht want lag er pas half 6 in :$ En Naomi kwam weer om 8 uur en Vin was werken dus moest er wel uit!! ;)

Maar goed, Vin is vandaag met de mannen de hort op dus ik en Naomi zijn samen en wij gaan straks lekker samen even tukken :p

Kom later wel terug lezen als mijn ogen en hoofd het toelaat :)

Even een leuke foto van gisteravond! Hier gingen we weg..
    Wie de aanstaande bruid is kan je wel zien he :cool:

Bekijk bijlage 144519

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Mijn zus heeft ook chronische rug- en bekkenklachten en is er echt door beperkt. Ze kan ook niet veel meer en loopt ook tegen een hoop onbegrip aan. Want soms kan ze wel dingen, maar mensen beseffen niet dat ze daar de volgende dag de prijs voor betaalt. Ik wilde hiermee laten weten dat ik begrijp hoe frustrerend en pijnlijk het soms (vaak) is. Knuffel voor jou!

17. Tamaraliza

Sterkte Bubsie, vervelend dat je zo'n last hebt en nog vervelender dat mensen doen denken dat er niks aan de hand is.

Nog een beetje kunnen bijslapen vandaag Es? Wat hebben jullie allemaal gedaan gister?

Vreemd dat mijn fimpje het niet doet. Als ik op de link klik, doet ie het wel ;) Heb ik zeker iets verkeerd gedaan dat jullie em niet kunnen zien... Wel jammer, hij is echt geweldig :)
    Vanmddag (verplichte) bruiloft gehad van de neef van mijn vriend die we nooit zien, omdat hij altijd op reis is. Hij is nu getrouwd met een meisje uit Trindad & Tobago en ze gaan in Canada wonen. Niet echt ons type mens... Maar goed, Liza heeft zich geweldig gedragen. Heel veel complimentjes gehad :D
    Toen we thuis kwamem om 5 uur had ze al een uur in de auto geslapen en daarna nog 2,5 uur! Ze was doodmoe. Nu ligt ze alweer lekker 1,5 uur te slapen. Hoop dat ze lekker doorslaapt, want ze is nog steeds verkouden :(

18. Tamaraliza

Goedemorgen dames!
    Wat is het nog rustig hier!
    Allemaal een druk dagje gepland met dit mooie weer?
    Ik juist een rustig dagje ;)
    Liza heeft wel lekker doorgeslapen :) Is nog wel snotverkouden, maar krijgt ook d'r 2 voortanden boven! Ze heef nu 8 tanden! :D

Fijne dag allemaal!

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

Hier is het nog niet echt mooi weer, heel erg bewolkt en ook nog frisjes. Hoop dat vanmiddag de zon wat meer doorkomt want ik wil dadelijk mn nieuwe mamafiets uit gaan proberen :D

@tamaraliza, geniet van je rustige zondag.. wow al 8 tanden!

20. Tamaraliza

Ja al 8 tanden! Is ze in ieder geval nog érgens snel mee ;)
    Hier schijnt het zonnetje al lekker! Ik al zeggen dat ie ook joiw kant op moet gaan. Hoop dat je vanmiddag lekker in het zonnetje kan fietsen :) Veel plezier!

Deel Deze Pagina