thanks sam,elea en tamara. @ dithje hopelijk komt de zon nog bij jullie kan je lekker fietsen! hier gaat de zon ook steeds meer weg helaas. maar die moet nog ff terug komen want willen straks als djesslyn wakker is foto's maken in de tulpen. anders maar zonder zon he. maar met is leuker! @ tamara sow al zoveel tanden!!! @ hier, nou gisteravond weer tot bijna elf uur gelopen met mn meisje tot ze eindelijk weer eens wou slapen. ze is verschikkelijk aanhankelijk maar ja we zien wel weer hoe het vanavond gaat. hoe vaak ik ze weer naar bed moet brengen. fijne dag allemaal en hopelijk met zon!
Zo hier de grote schoonmaak aan de gang, Vin in de tuin en schuur en ik in huis. Heb het hele bed al afgehaald onder bed gestofzuigd, alles gepoetst schoongemaakt enz.. Naomi slaapt nu, en Vin gaat nu Ajax kijken. Als Naomi wakker is ga ik even met de hond wandelen in het park want het is heerlijk weer!!
Bubsie hopelijk gaat het vanavond beter en slaapt Dsellyn vanavond eerder dan gisteren Goed bezig Es! Wilde vandaag ook het één en ander doen, maar had toch niet zoveel zin Als link van het filmpje het niet doet, moeten jullie maar even bij you tube zoeken op 'allermooiste lach van de hele wereld' ( toegevoegd door motto2315 ) Hij is echt heel leuk! Liza heeft een slaapdagje. vamorgen was ze om 8.30 uur wskker. Toen geslapen va. 11.30-13.00 uur en nu slaapt ze alweer vanaf 15.30 uur. Kan wel zien dat we een dagje thuis zijn, dan slaapt ze altijd zo goed
Bubsie wat een mooie foto van je meisje, zulke mooie haartjes Erg trouwens dat je zon last hebt zeg, sterkte. En wat lastig dat ze niet wil slapen, kim heeft dat nu overdag Tamara ik zoek morgen ff je filmpje op Es leuke foto van vrijgezellenfeest, fijn dat het geslaagd was. Vanmiddag naar bloemencorso hier geweest, was superleuk. Kim slaapt de laatste dagen nog maar 1 keer overdag. Ze is rond 7 uur wakker smorgens, slaapt dan van 11 tot kwart over 12, en dan wakker tot 18.30. Echt veel wakker he, weet niet hoe het kan xxx
Ze zijn geweldig bubsie! Ik zou de eerste op canvas laten afdrukken!! Hier topnacht. Rinze net aan het voeden en jildou slaapt nog!! Ze waren ook kapot gister!!
Mooie kleurrijke foto's Bubsie. Krijg bijna heimwee van die mooie tulpenvelden... Fijn zo'n goede nacht, Sam! Hier sliep L yvia uit tot half 9 (wel 2 keer eruit geweest, maar ze sliep snel weer in) en ze ligt er nu weer terug in What's happening!!! CD, leuk bloemencorso. Wat een leuke vakantiekiekjes ook, had er nog niet op gereageerd, maar vond ze erg leuk. Leuk die van jullie samen in het zwembad ook! Hihi, Es. Grappig die foto van het vrijgezellenfeest. Ben blij dat ik niet meer hoef (trouwen bedoel ik ). Wat een tanden Tamara! Wauw! Hier nog maar 2 onderin. Maar ze eet er niet minder om, haha! Ik ook nog even mijn grietje spammen:
Mooie foto's bubsie!! Lekker Sam!! Elea; lieve foto van je meissie!! Hier; Vannacht wel 2 x eruit geweest maar gelukkig sliep ze snel weer.. Al 2 dagen niet meer overstuur geweest gelukkig. Maar 1 van ons blijft nu ook bij haar zitten totdat ze slaapt 's avonds. En het helpt!! Naomi heeft gewoon nu een periode van hele erge verlatingsangst! Als ze me niet ziet is het drama! Normaal kon ze heerlijk spelen in de box als ik ging douchen! Nu niet meer hoor.. kan pas douchen als ze slaapt anders gilt ze het uit dat ze me niet ziet. Ook als ze op de grond speelt en ik ben in de woonkamer is er niks aan de hand, maar ga ik even naar buiten of slaapkamer enz zet ze het gelijk op een brullen. Terwijl ik wel tegen haar blijf praten, en KIEKEBOE spelletjes doe dat ze weet dat ik echt wel weer terug kom.. Maar goed, hoop dat deze periode niet al te lang gaat duren, want het is best vervelend.
Bubsie, wat een geweldige foto's!! Es, kan ik me voorstellen dat het even lastig is. Zal vanzelf weer vooorbij gaan en ik hoop voor je snel.. Sam, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. Elea, wat een schatje! CD, Kim slaapt dan inderdaad niet veel meer overdag... Tja, zolang ze verder vrolijk en tevreden is zal het wel goed zijn he. Leuk, bloemencorso. Tamaraliza, wat een geweldig filmpje!! Heerlijk, zo'n aanstekelijke lach. Hier: alles prima. Gisteren gebarbecued bij mijn schoonzus. Verder alles zn gangetje...
dag dames ... ik lees vaak nog wel mee maar verder niet .. toch vind ik het fijn te lezen dat het met alle kindjes het zo goed gaat en oh wat worden ze al groot !! wil alleen ff kwijt ...sorry .. door al het gedoe en pijn wat ik heb gehad was ik ver van mezelf vandaan maar dat is nu over .. ben 3 wk terug geopereed ze hebben mijn baarmoeder en baarmoedermond verwijderd ..dat ik nog zwanger ben geraakt is een heel groot wonder want mijn baarmoeder zat vol verklevingen (schoonmaken zat er niet bij) en daardoor heb ik zoveel klachten gehad tijdens en na mijn zwangerschap ... de pijn is nu helemaal weg ben alleen nog hersteldende van de operatie ..ben weer mezelf en kan weer genieten zelf kan ik me weer omdraaien in bed wat ik maanden niet kon of dat ik het uit huilde van de pijn .... caitlin doet het prima loopt al langs van alles en nog wat is nog steeds even vrolijk en klets je de oren van de kop ...bah...papa ..mama .. bo.. en verder de baby taal haha.. liefs nic
@ es weet er alles van verlatingsangst! Zit er al 3 weken mee. zijn inmiddels week 4 ingegaan. en gister was het nog erger bah. gister lag ze om 10 uur eindelijk te slapen. en toen werd ze om 11 uur weer wakker. dus weer maar aangelegd. en daarna terug gelegd gelukkig wel verder geslapen. maar tis opt moment wel heel erg. zodra ik inderdaad de kamer uit ga gaat ze huilen. als ik even naar de wc ga hetzelfde. als ik ga koken ook. (had dr van de week maar bij me in de keuken gezet met dr wipper dan is het goed. als het goed is gaat het inderdaad vanzelf over maar van mij mag het nu over zijn or. haha. morgen naar cb. (nu wel) reageer snel verder maar ff geen tijd sorry.
@ angel. ow jeetje meid, dat wist ik helemaal niet! Hopelijk voel jeje snel weer goed en hersteld. beterschap!!! p.s mn schoonzus moet ook een operatie ondergaan want haar baarmoeder is ook verkleefd. zij gaat er wel vanuit dat ze dr baarmoeder behoud. maar als ik lees wat jij hebt denk ik dat ze er niet te zeker van moet zijn..
bubs thanx...bij mij is die eruit gegaan omdat ik daar al afwijking aan gehad heb ..maar als ze de operatie via de schede doen kan die niet bespaart blijven maar via de een buiksnede wel ..bij mij is via de buik gedaan omdat de mond niet anders kon (zat te vast ) maar het is me allemaal reuze meegevallen mocht dag 4 alweer na huis ...