@ moederk, beterschap meid! is dat soort tunnelsyndroom of nie? @ hier, djesslyn vandaag ook weer goed gekeurd opt cb. ze weegt 8290 (volgens mij de lichtste vant forum hihi) en is 72,8 cm. gemiddels ook volgens de arts. ow en ze huild nu weer dus ze zit nu dus weer beneden eerst maar weer s voeden dan en schone luier want die is ook flink geloof ik. xxxx
Sterkte MoederK met je hand! Het was vandaag cb dagje, want Liza moest ook Ze weegt nu 8330 gr. En is 72,5 cm. Ze doet het erg goed was lekker vrolijk Moet nu de laatste fles gaan afbouwen, msschien eet ze overdag dan wat meer. Liza wil nog steeds niet veel brood en tussendoortje (koekje o.i.d.) wil ze ook nog net. Hoeveel flessen/bv krijgen jullie kindjes nog?
alle kindjes weer goed gegroeid zie ik, super! @ moederK, ik weet ook niet wat het is? Veel beterschap! Dat is echt vervelend dat je nu niks kan/mag met die hand. @ tam, Jayden krijgt 3 flesjes van 150 (de eerste en laatste fles is papfles) Weten jullie of ze nu gewoon vers geperste sinasappelsap mogen hebben? Want Jayden die drinkt verder niet graag iets van thee/water/diksap.. dan speelt hij er meer mee dan dat hij drinkt. Maar als ik hem die sinasappelsap geef (verdund met water) drinkt hij alles op.. en is toch wel belangrijk om met dit weer wat extra vocht binnen te krijgen. Alleen weet nog of ze dat steeds mogen drinken?
Hai dames, Wat een cb dagje voor jullie allemaal Fijn dat jullie kindjes weer goedgekeurd zijn! Jij moest toch ook naar het cb Goldy? Jeetje MoederK wat vervelend. Sterkte ermee en een knuffel! Hier; gaat alles goed en z'n gangetje. Morgen lekker vrij en genieten van het mooie weer Ook komt morgenvroeg mijn nieuwe fiets en morgenmiddag kunnen we onze nieuwe brillen en zonnebrillen ophalen. Ook ga ik morgen met Luca naar de kapper en morgenavond zelf ook nog even. Best een druk dagje als ik het zo zie maar wel erg leuk!
Volgens mij mag dat wel hoor Goldy. Zou het dan wel, wat je zelf ook zegt, verdunnen met water. Luca krijgt 3 flessen Tamaraliza. Als ontbijt een papfles (200cc + bambix granenpap), na de boterham 100cc en voor het slapen gaan ook 100cc.
@ dithje, wij hoefde niet naar het cb vandaag, volgende maand pas, dan komen de prikjes ook weer Mooi dat alles goed gaat daar. Leuk dat je morgen je fiets krijgt!
@ goldy dat vroeg ik me ook af of dat mag. Djesslyn had vandaag meloen sap op vond ze wel lekker gewoon meloen in de blender gegooit alleen soms zat er een velletje voor het gat waardoor er niks uit de fles kwam. @ tamara liza ook weer goedgekeurd dus!goed zo! Djesslyn krijgt nog minimaal 3 voedingen.
@ dithje. drukke dag morgen inderdaad. luca naar de kapper! en je nieuwe fiets leuk! kan je lekker fietsen. ik ga spike uitlaten Djesslyn ligt op bed. muziekje aan die doet het nog wel even dus hoop dat ze nu weer gaat slapen. tot morgen!!
@ bubsie, je zou het ook even kunnen zeven voordat je het in de fles doet. Jayden word echt hysterisch als er niks uit komt haha..
Pff, kijk naar de herdenkingsdienst van de agent. Zo dichtbij... Zijn vrouw werkt op collega-school, zie haar nu in beeld en weet nu weer haar gezicht.
Jeetje Marj dan komt het verhaal wel heel dichtbij. Hier: vandaag mijn nieuwe fiets geleverd Ben er echt onwijs blij mee. Wat een verademing zeg in vergelijking met een 'normale' fiets. Heb nu meer dan voldoende ruimte om op en af te stappen en ook kan ik met mijn voeten bij de grond. Vanmiddag al even fijn naar de stad gefietst.
@ marj, brr wat akelig.. @ dithje, Mooi dat de fiets goed bevalt! @ sam, zwaai! @ moederk, heb het gelezen.. hoe gaat het er nu mee? Knuff terug! @ bubsie, hoe is het bij jullie?
Goedemorgen dames, sorry, niks teruggelezen... beetje druk hier... Thessa en Joshua zijn dinsdag ziek geworden en zijn nog steeds niet helemaal lekker (gelukkig geen koorts meer, maar wel nog wat lamlendig). Daarnaast heeft Collin alweer een paar dagen last van spuitluiers en heb ik gisteren nog de afspraak bij de gyn gehad, dus had ff geen tijd meer om mee te lezen... Afspraak bij de gyn is goed verlopen. Ze heeft een heel lijstje onderzoeken die ze mag gaan doen van haar meerdere en ben dus gelijk gisteren ook lekgeprikt geworden... Had volgens mij iets van 9 buisjes die ze moesten afnemen.... En in de 2e helft van juli moet ik terug komen en dan kan ik stollingsonderzoek krijgen. Ook hadden ze al een aantal van de testuitslagen van de baby terug en voor zover het nu bekend is zou het baby'tje wel helemaal gezond zijn geweest. Dus het is nu afwachten of ze kunnen vinden waar het aan heeft gelegen. Ga nog even wat achterstallig huishoud-werk verrichten en dan zien jullie me vanmiddag misschien nog ff! Groetjes!
Hier ook niet alles teruggelezen, solly. Maar wel een poging gedaan tot, dus hier komt 'ie: Zag wel de nieuwe fiets van Goldy, mooi! Hij zit er ook zo lekker blij op En Dithje ook een nieuwe fiets, wat een verademing he! Angel, wat fijn om van je te horen. Heftige tijd geweest dus, wel fijn dat je je nu beter voelt. En leuk om te horen dat Caitlin zo'n lekker kletskousje is Spannend Leatitia, je bent idd wel even lekgeprikt dan Maar alles voor het goede doel he. Hopelijk weten jullie dan meer en een beetje beter waar je aan toe bent, die onzekerheid is killing hè... Hier: Gisteravond uitgeweest met een groep vriendinnen, erg gezellig. Verder slaapt Lyvia tegenwoordig tot half 9/9 uur uit en heeft ze geen nachtvoeding meer. Helemaal niet erg Mijn zus komt maandagavond hier. Kijk er heel erg naar uit, ik mis haar enorm. Kan niet wachten tot ik haar kan knuffelen en met haar kan kletsen.
goede middag meiden! ff niet bijgelezen sorry! ben beetje gesloopt! weet echt niet meer hoe ik het allemaal goed moet doen met djesslyn s avonds or. ze maakt er echt een potje van. smiddags is het slapen geen probleem maar s avonds wel. en gister en vannacht was ik alleen want john moest weer in belgie overnachten. nou had haar om kwart voor 8 naar bed gedaan. was natuurlijk niet goed vond ze. dus huile huile en huilen tot echt overstuur. dus maar weer eruit gehaald en dan is er niks aan de hand. later om kwart voor 9 weer op bed gelegd. weer ff huilen maar dacht echt. ja je huild maar ff or. (sorry). was toen beetje aant zeuren en toen ineens weer heel erg overstuur huilen en vlak daarna was het ineens stil. dacht hehe eindelijk. later toch maar ff gaan kijken want vond het wel ineens stil. ze sliep. ik 11 uur naar bed gegaan. om 1 uur wordt ze weer wakker heel zielig dat ze was. (ze doet dan zo zielig dat ik schrik. aangezien ze ook zo huilde toen ze die stuipen kreeg.) en ik was natuurlijk ook nog eens alleen. dus haar eruit gehaald ging ze gewoon verder met huilen. later was ze weer stil. aangelegd en ruim half uur later weer terug naar bed gedaan. maar daar was ze het niet meer eens. ze bleef maar huilen uiteindelijk heb ik haar om half 4 bij me genomen in bed. (1e keer dat ik dat gedaan heb) maar wil dat eigenlijk niet maar was ZO moe. dacht slaap dan maar bij mij. maar eerst wilde ze dan niet eens. gelukkig na 10 min ong sliep ze! heel verhaal. maar ben dus beetje slaperig vandaag hihi. hoop echt dat het nu snel voorbij is. en dat ze of snel meer tanden krijgt of dat die periode voorbij is. want dit is echt niks.