Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Sap, ik doe wel is 1 sinaasappel persen, en door fruithap. Kim verdraagt het goed

Dithje leuk een nieuwe fiets, foto?

Elea lekker dat je uit bent geweest. Fijn dat je zus dan maandag komt, zie je niet vaak zeker?
    En heerlijk geen nachtvoeding

Bubsie pff wat zwaar zeg, ik weet het niet, knuffel

Wij hadden ook wat zeg.
    Ons audi a3 moest gekeurd, is bijna 4 jaar, dus naar de audi dealer geweest, voor een beurd, en keuring.

Werd ie afgekeurd omdat de gordel niet goed zou zijn, zat een klein haaltje op, en de remmen zouden niet goed zijn.

Wij vonden het flauwekul, auto opgehaald, vandaag naar een ander geweest, laten keuren, goedgekeurd.
    Er kwam ook iemand van het rdw keuren, omdat ie in 24 uur is afgekeurd en toen is goedgekeurd.

Het mooie, het rdw heeft hem ook goedgekeurd.
    Wat erg he van die audi garage. We gaan er morgen heen, vind dat ze de kosten van de nieuwe keuring maar moeten betalen.

Kim kan staan sinds vandaag, zal zo een filmpje plaatsen, ze zwaait ook terwijl ze staat

xxx

2. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
  3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat heerlijk Elea dat je zus komt! Tuurlijk kijk je daar naar uit!
    Oooh wat zullen jullie genieten samen :) Net zoals je vast heul erg geniet van de uitslapende en geen nacht voeding meer nodig hebbende L.yvia :D

Jeetje Bubsie wat vervelend dat het slapen 's avonds zo'n drama is :( Weet eerlijk gezegd ook niet zo goed wat je eraan kunt doen. Laten liggen helpt kennelijk niet omdat ze dan alleen maar meer overstuur raakt. Is het sinds de opname in het ziekenhuis?
    Knuffel!

Joh wat een eikels zeg daar bij die Audi garage Eline Ongelooflijk! :x:$
    Je hebt gelijk dat je terug gaat. Al is het maar om te laten weten dat het RDW de auto heeft goed gekeurd en zij prutsers zijn.

Hier; weeeeeeekend!! :D:D
    Zit overigens heerlijk met de laptop op schoot in de tuin. Wat een genot! :D

4. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Heel schattig filmpje CD en knap van Kim dat ze kan staan!
    Oeps, bedenk mij net dat ik in mijn vorige post je vorige naam hebt gebruikt... Sorry! :)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    CD Ik moet het even kwijt, maar wat een skeet :D !! Geweldig :D !!!! De lieverd!! Ze wordt groot he?!!!

Hier ook weeeeeeekend :D !!

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een schatje CD. Knap hoor van haar. Ik heb mijn zus voor het laatst vorige zomervakantie gezien, dus idd al een hele tijd niet gezien. :( Maar nu dus bijna!!!! :D

Fijn weekend! (hier is het altijd vrijdag weekend :))

X Elea

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen dames!

Het beloofd weer een prachtige dag te worden :D
    Ik ga daar in ieder geval volop van genieten ;)

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Haaaaaai meiden, kom ook weer even buurten!

Prachtig weer he!! heerlijk genieten!!!
    Ik heb ook 2 nieuwtjes!! Naomi zegt MAMA!!! :):) En Naomi loopt rond de tafel en buiten achter haar loopwagen!! :$:D
    Als ze op haar mama lijkt loopt ze voor haar eerste jaar.. we zullen het zien.
    Kruipen gaat nu ook in een sneltrein. Ben soms echt achter haar aan aan het rennen :p

Al vind ik dit wel een vermoeiende periode, want ze doet nu van alles wat niet mag nu ze kan kruipen en staan en lopen als ze zich vast heeft. Dus ben constant haar achterna aan het gaan, weghalen en nee zeggen. Mja ze snapt er natuurlijk nog geen bal van, en gaat meestal gewoon lachen en hup dan doet ze het gewoon nog 10x :p:p

En de boef weet nu ook waar de aan en uit knop zit op de tv.. erg leuk als je iets aan het kijken bent ;):cool:

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  10. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Geweldig Es Hier loopt Collin ook de hele dag te babbelen en mama en papa komen regelmatig langs maar niet echt bewust volgens mij... hihi

Staan begint hij nu ook een beetje te doen en sinds een week kruipt hij ook!!! Wel achteruit, maar het is al iets.

Ik ben weer weg want we gaan straks naar Antwerpen toe met Thessa... naar de musical van K3...

Mooie dag allemaal!!!!!

11. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hahaha es! geweldig zie het al voor me, loopt/kruipt ze ineens naar de tv en poef uit dat ding haha.
    krijg ik hier ook nog ben ik bang.
    Djesslyn gaat nu ook ineens zo snel met dr ontwikkeling (wat misschien ook het niet willen slapen verklaard).
    sinds gister heeft ze ontdekt dat ze ook stappen kan doen aan de hand. wat een grote stappen neemt ze dan haha.
    ga het misschien vanmiddagproberen te filmen.
    straks ff schelp halen voor dr kan ze van de week lekker int water en eventueel zand spelen. want het is zo warm bij ons achter!
    vannacht heeft ze doorgeslapen!!!!!!!!! wel 2x naar bed moeten doen voor ze toegaf maar goed wel de nacht doorgeslapen das wel fijn!

wij gaan straks naar oma en opa als ze wakker is. en dan gaan john en ik ff wasmachine uitzoeken en schelp dus en dan kan Djesslyn ff bij oma en opa blijven want tis veel te warm om met haar te zeulen in de auto.

nou tot morgen misschien. mn laptop doet raar lijkt wel weer te gaan craschen dus zit nu op die van john zn werk hopelijk doet tie gewoon nog maar anders ben ik er niet ff niet vaak.

fijne dag allemaal! geniet vant weer!!!

12. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hee meiden

Es leuke foto, en wat knap dat ze al loopt zeg achter die wagen, leuk.

Bubsie gelukkig had ze gister de nacht doorgeslapen, hoe ging het vannacht? Kim slaapt overdag vaak nog maar een uurtje, denk soms ook dat het komt omdat ze zich met grote sprongen ontwikkelt op het moment

Gisteren bij de audi dealer geweest. Die man kon natuurlijk weinig zeggen met het rapport van het rdw, en gaf de 50 euro terug van de keuring bij de ander.
    Toch achterlijk, anders hadden we een nieuwe gordel gemoeten van 290 euro, en met de remmen 150 euro.
    Het rdw had zelfs geen aandachtspunten.

Vandaag gaan we met zijn 2en naar het strand, mijn moeder past op.
    Voor het eerst in de vakantie
    Fijne dag allemaal

xxx

13. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,

Kom ook even wat van me laten horen.

Heb wel meegelezen, maar ga niet op alles reageren. Zie dat alles kindjes het wel goed doen, mooi zo!!

Hier alles goed, Bram weegt 9845 gram en is 74 cm, begint steeds meer woordjes te brabbelen, ook papa en mama komen regelmatig voorbij. Zitten gaat hij volgens ons over slaan, want hij trekt zich veel liever op in de box om te komen staan en "stappen" aan de handen is het allerleukste spelletje op dit moment.

En.....ik ben 14 weken zwanger, Bram krijgt in oktober een broertje of zusje!!

Fijne pasen allemaal!

Groetjes!!

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    J2J: Gefeliciteerd!!! :)

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Whaaaa J2J wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meis! :D:D

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    Hey J2J. das ff geleden vroeg soms al naar je!
    maar wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd! en fijn dat bram het zo goed doet!
    en hij wil dus ook graag stappen aan de hand. Djesslyn opt moment ook ze heeft het sinds een paar dagen door haha wel leuk!

@ cd. fijne dag samen!

Djesslyn heeft vannacht wel weer geslapen gelukkig. alleen het naar bed gaan he .dat moet echt een paar keer gebeuren voor ze echt toegeeft. en gister viel ze in slaap bij john en heeft hij haar een keer naar bed gebracht en toen sliep ze gewoon door.... dus heb gezegt jij gaat het voortaan maar doen! hihi we zullen zien wat ze vanavond doet.
    ga zo maar s kijken of ze nog slaapt ze ligt vanaf 11 uur. en heeft nog niet eens gegeten., dat doet ze ook nooit dus maar ff kijken. ze viel na dr fruithap in slaap. uur vroeger dan normaal.

vanmiddag ff in de schelp spelen met haar. we hebben die gister gekocht en tis hier altijd zo warm achter dus denk dat het wel kan straks. beetje verkoeling.

met iedereen alles goed verder?

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Whaaaah J2J gefeliciteerd!!! Leuk zeg!! Jij krijgt het nog druk ;) ... Maar geniet er lekker van!

Bubsie haha het monster :p

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    j2j wat leuk, gefeliciteerd!

Het was heerlijk op het strand, daar geluncht, toen op handdoekje gelegen, echt super.

En jaaaa, kim haar eerste tandje komt door:D trotse mama:D

xxx

19. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hier ook leuke dag gehad lekker gefietst ijsje op en ze heeft in dr badje gespeeld.

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ;);):D

Deel Deze Pagina