Juli 2010 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door pippo, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Leuke foto's weer!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuke foto's Es en Sam! :D

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen allemaal

fijne pasen nog ... en vandaag weer zon prachtige dag heerlijk ...gister weg geweest en vandaag lekker thuis een beetje rommelen en genieten ...

wat een mooie foto,s jehh wat worden ze groot zeg maar oh zo leuk deze leeftijd :)

ik zal vandaag of morgen ook ff een paar kiekjes van caitlin geven ...die gaat ook zo hard ...ze liep al overal langs op maar sins een dag of 3 laat ze zich ook al los en staat ze dus :$

ben trouwens 3 april op mijn verjaardag ook nog ten huwelijk gevraagd en aanstaande 29 juli stappen we in het bootje zo spannend allemaal ...ben ook al op zoek geweest na een jurk vd week weer een pas afspraak ...

ga proberen om wat tijd vrij te maken om wat vaker mee te kletsen ..

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    leuke foto's sam es,en dithje!

angel: Gefeliciteerd!! spannend!

Hier: gister leuke dag gehad brunch gehad bij schoonouders. kids hebben alledrie geslapen daar in het bedje en de campingbedjes haha echt prachtig om te zien eigenlijk alle kamers boven bezet met kinderen. wel bijzonder zo alledrie in een half jaar tijd.
    Djesslyn is toen smiddags na het slapen nog lekker in haar schelp geweest bij opa en oma achter samen met Tygo (neefje 10maand) was erg leuk zo die 2 samen.
    John had foto's gemaakt die is tie nu ff op "mijnalbum" aant zetten bij zn ouders want hij had zn toestel niet bij zich en dus met hun toestel foto's/filmpjes gemaakt. ben benieuwd.
    S avonds hadden we een barbeque bij buren 2 huisje verder. eerst Djesslyn meegenomen en laterrond half 8 naar huis gegaan met haar en daar een fles gegeven en toen is ze gaan slapen!! tot vanmorge 8uur! ze sliep en ik legde haar op bed. en ze sliep verder!!! hopelijk gaat het nu steeds beter. en ik ga vanavond weer een fles geven kijken of dat helpt. ff afwachten dus. maar gister was super!! wel ook een drukke dag dus daar kan het ook aan liggen.

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Angel! Spannende en leuke tijd hoor!
    Ben benieuwd naar de foto's van je meisje :)

Wat goed zeg Bubsie dat Djesslyn in een keer is gaan slapen gisteren. Eindelijk! Hopelijk lukt het vanavond weer en is de fles dé truc :)

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedeavond meiden,

Ben al een paar dagen niet hier geweest, druk gehad. Wel een heel gezellig paasweekend achter de rug. En wat een weer zeg! Het was echt genieten. Ik zag veel leuke foto's voorbij komen. Morgen kom ik weer gezellie meekletsen!

@ j2j, gefeliciteerd met de zwangerschap, geniet er van! Fijn dat alles goed gaat!

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goedemorgen,

Het is weer zover: Luca is ziek :(
    Hij heeft hoge koorts en jengelt/huilt/jammert alleen maar. Hij wil nauwelijks eten maar gelukkig ging het drinken (water/thee/sap) gisteren redelijk.
    Heb vandaag dan maar weer vrij genomen. Zo kan ik hem echt niet wegbrengen.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Angel gefeliciteerd!! Wat leuk!!

Dithje beterschap daar de arme schat!!

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen

die arme luca beterschap dithje hoop dat ie weer snel opknapt!! is hij vaker ziek ?? dacht ik eruit te halen hoe je het had neergezet...

j2j wat leuk zeg van harte gefeliciteerd ...

bedankt voor de felicitaties ..

hier een heerlijk weekend gehad en veel genoten van het weer zaterdag met 4 vrienden bbq gehad bij ons thuis ...

hier een paar foto,s van cait

hier staat ze los

10. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    stappen; Jayden wil ook steeds aan de hand stappen. Dat vind hij echt super haha. En hij kan echt niet stil zitten! Als hij op je schoot zit moet hij steeds wippen/klimmen/staan/springen.. alles behalve stil zitten!

@ cd, leuk Kim haar eerste tandje:D. Ik moet trouwens nog even dat filmpje terug kijken. Kon ik toen niet zien via telefoon.

@ bubsie, fijn dat Djesslyn door had geslapen. Hoop dat het nu weer is gelukt.

@ angel, wat goed dat Caitlin al los staat! Nogmaals gefeliciteerd.. spannend!

@ dithje, ahh al weer ziek, arme Luca.. beterschap!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    geitje aaien

12. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    met papa aan de klets

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    gewoon leuk

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    aaiiiii

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goldy wat goed dat hij al wil stappen hier ook een mormel die niet kan stil zitten haaha....

ze stapte trouwens net van de ene kant box na de andere los:$ van mij mag ze nu nog wel ff wachten hoor ....

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ angel, wow knap hoor! Leuke foto`s..

17. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Goedemorgen dames,

ff kijken wat is blijven hangen.
    Ik heb mooie kindjes zien langskomen!
    J2J en Angel74: Proficiat!!!!!!
    Ziek kindje (of meerdere, dat weet ik niet precies :)) Veel beterschap!! Hier ook last van ziekheid... Joshua is zondag in de namiddag op de bank bij mijn ouders in slaap gevallen en toen hij wakker was had hij ineens 40,8 koorts. :$ Hij wilde niet drinken, niet eten, helemaal niks. Was ook de hele tijd aan het brullen. Is toen op mijn schoot weer in slaap gevallen en toen we 's avonds naar bed gingen werd hij wakker, stond hij op, pakte hij wat drinken en was weer helemaal vrolijk... alsof er niks aan de hand was geweest. Echt vaag.
    Nu heeft hij wel (naar mate de dag vordert) nog koorts (begint bij 37,1 en eindigt tegen bedtijd rond 38,8) Maar gelukkig drinkt hij nu wel goed. Eten wil hij wel maar hij eet het allemaal niet op (na 3 happen heeftie geen honger meer) maar zolang hij drinkt vind ik het goed.

baby-af: Collin begint hier ook steeds meer te kunnen. Hij gaat al zelf zitten en begint ook al langzaam te kruipen (liever niet dan wel maar toch) En hij heeft in de gaten dat hij op zijn hele voet moet staan en niet alleen op zijn tenen. Ook heeft hij sinds vrijdag zijn 2e tandje!

Roger zei zondag al dat hij vond dat Collin zo snel groot wordt. Zal kijken of ik vanavond (foto's zitten bij Roger op zijn laptop opt werk) in mijn fotoalbums wat foto's kan zetten.

Nu nog ff een paar drukke daagjes. Mijn oma krijgt komende vrijdag een lintje van de koningin dus er zijn nu nog heel wat "last-minute"-dingen die geregeld moeten worden (en dingen die geregeld zijn en die aangepast moeten worden) dus daar zijn we de komende dagen nog wel ff druk mee. (En zorgen dat alle goede kleertjes weer klaar zijn enzo... ;))

Verder zijn we afgelopen vrijdag nog naar de musical van K3 geweest (Alice in Wonderland)... Echt geweldig! Thessa vond het super! (Ondanks dat we 15 min te laat waren...:() Ze vond het soms wel een beetje eng want het geluid was zo hard en ze houdt niet van harde geluiden... haha..
    Het was een musical in 3d. Dat was nog de grootste verrassing van allemaal. Nu schijnt het overal groot aangemerkt te staan dat het in 3d is maar dat is blijkbaar iets dat helemaal langs me heen is gegaan.... Dus voor ons was het verrassend. Maar het was echt goed gedaan! En we hebben tijdens de pauze voor haar een programmaboekje (ook in 3d) en bij thuiskomst de cd voor haar gekocht (via iTunes... dat was goedkoper :p) En ze loopt nu dus al sinds zaterdagochtend de hele tijd liedjes van de musical mee te zingen. Echt geweldig om te horen.... haha

Ga weer ff verder want ik moet nog wat mensen bellen voor vrijdag en die zijn nu onderhand al 10 minuten bereikbaar...
    Tot later!

18. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuke foto's hoor Angel! Wat is ze al weer groot zeg :)
    Luca is vaak ziek ja :( De laatste keer was 2 weken geleden volgens mij. Het lastige is dat hij bijna altijd koorts erbij heeft waardoor hij niet naar de oppas/opvang kan.

Jeeh Laetitia, Collin z'n tweede tandje! Goed hoor!
    Schattig hoor dat Thessa zo verzot is op de liedjes uit de musical en dat het zo'n geslaagde dag was.

Die Jayden van jou gaat ook snel he Goldy? Knap mannetje hoor :)

19. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hey dames,
    gisteravond terug gekomen van weekendje weg.
    Moet nog alles uitpakken en opruimen dus kom later bijlezen en reageren!

Knuff!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden!!

ach dithje: Luca weer ziek. balen zeg! hoop dat tie snel beter is.

@ angel. leuke foto's!
    @ goldy: fijn dat je een leuk weekend hebt gehad.
    @hier:
    Djesslyn sliep gister gelukkig weer door. alleen het naar bed brengen heeft denk ik het hele blok kunnen horen. ze gilde zo hard joh. ik ben maar wat in de schuur gaan doen en john zat beneden. en zei tegen hem als het te erg wordt moet je wel ff naardr toe gaan he.
    maar hij had dat dus niet gedaan. ik wilde bijna gaan en toen was ze ineens stil.... daarna is john ff gaan kijken en zesliep heerlijk. maar als ik alleen was geweest was ik wel eerder ff naar dr toe gegaan om te ff te troosten. maar tis goed gegaan.

Vandaag naar de ka geweest en nu moet djesslyn vrijdag weer naar de oogarts. komt echt nooit een eind aan die ziekenhuis bezoeken geloof ik.
    De kinderarts denkt dat dr traanbuis verstopt zit waardoor ze bijna elke dag een traanoog heeft en nog steeds een vies oogje.
    dus als dat zo is moeten ze die open maken en moet ze dus onder narcose. bah zit daar niet op te wachten.
    ook heeft ze weer een kweek genomen van dr vieze oogje en dat hoor ik volgende week.
    vrijdag maar weer afwachten dan wat de oogarts zegt.

Deel Deze Pagina