In verband met gluten wordt brood zelf hier pas na 7 maanden geadviseerd.ter info even hoor.korstje mag wel eerder. Hihi es sterkte met man.gelukkig heeft die van mij dat niet! dithje knuffel voor luca!hier ook t idee tandjespijn maar zie niets.vaag!
Es wat is Naomi snel, en leuke fotos Bubsie wat super dat de voetjes niet in het gips hoeven. Foto van je haar? Goldy fijn dat je schoonvader wel weer beter kon eten enzo, maar erg dat ie weer een 3 e operatie moet zeg. Hij ligt al lang in het ziekenhuis he. Sinds een week krijgt kim minder in de fles, 5 keer 150 +5 Sam jeetje je schoonmoeder, wat dom zeg. Ik zou daar ook echt pissig om zijn Dithje arme luca weer last van tandjes. Ging je nacht? Ik ben een beetje misselijk, behhh. Hoop niet dat ik buikgriep krijg, had ook krampen net. Moet werken vanaaf, en ga me echt niet ziekmelden. Etentje was leuk, maar erg lang. Van 17.00 tot 21.00, waren 4 gangen. Toen nog koffie drinken, maar we zijn gegaan, om mijn moeder af te lossen xxx
Thanks voor de tip Sam. Ik lees allemaal verschillende berichten over wanneer met brood te beginnen. Gaat inderdaad om de gluten. Luca krijgt nu al 's ochtends Bambix granen pap (die fles heeft hij overigens binnen 10 moeten op ) en heeft tot nu toe geen reactie erop. Dan zou brood toch ook moeten kunnen? Jakkes Eline wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Knuffel! Hier; goede nacht, ben maar 1x bij Luca geweest. Vanmiddag naar het cb. Ben benieuwd hoe zwaar en lang onze kleine plurk is!
Dithje ik weet niet of daar gluten in zitten, moet je even kijken op het pak !! Volgens mij niet !! Succes vanmiddag, ben benieuwd En hoe is het met de spierpijn?? Eline, oooh neej ik hoop het ook niet voor je!!! Pffff dramanacht hier.. Had het wel verwacht, Rinze was helemaal van de mik gister. Erg jammerig en gisteravond erg onrustig. Hij heeft dan ook elke 3 uur gedronken :S ,00.00, 3.00 en 6.00 en ik kon zelf ook nog eens moeilijk slapen, hoofd zat wat vol van werk en die fijne gebeurtenis van gistermiddag van oma ! Dus voel me brak zeg maar...
Heb even gekeken Sam op het pak en er zitten wel gluten in. Weet jij toevallig hoe snel kleintjes een reactie kunnen krijgen op gluten? De spierpijn valt mij nog steeds 100% mee. Voel wel dat ik iets gedaan heb, maar dat moet natuurlijk ook Balen van je nacht joh! Hopelijk gaat het aankomende nacht beter, ook gezien morgen.
Hmm oke Dithje. Reactie op gluten kan verschillende dingen zijn volgens mij. Maar precies weet ik het niet. Ff googlen ! Gelukkig zeg van de spierpijn. Brrrr wat is het koud zeg. Vies koud rotwindje. Ik zou ff boodschappen doen met de kids maar heb niet zoveel zin met jengelende kinderen. Zal ff horen of mn moeder ook vrij is vanmiddag !
Goedemorgen, @ All, gooi er even vlug een ego in en hoop straks op jullie te kunnen reageren. Gister met Isa naar de ha geweest. Nog steeds veel huilen en totaal niet kunnen achterhalen wat er aan de hand is. Isa heeft flink opgezette keelamandelen en keeltje zag behoorlijk rood. Zit tegen een keelontsteking aan. Moeten het dus even in de gaten houden. Bij het neerleggen begint bijna altijd te huilen. Ha zei dat dat evt komt door druk die dan op de oortjes komt. Gistermiddag/avond had ze 38.8. s'avonds naar bed gebracht maar gelijk huilen. Toen even 15 minuten in slaap gevallen maar daarna weer wakker. Beneden even in de kinderwagen gestopt en omdat ze daar niet helemaal plat ligt was ze gelijk vertrokken. Heb later het ledikant hoofdeinde wat hoger gemaakt en toen weer terug naar bed. Duurde even maar toch in slaap gevallen. Om 23.30 uur weer wakker en huilen maar snel rustig te krijgen. Om 1.30 uur helemaal overstuur en niet te troosten. Temp opgemeten 39.0 haar een zetpil gegeven. We hadden s'middags diksap geprobeerd en dit ging super goed. Was natuurlijk ook lekker koud voor haar keeltje. Vannacht dus nog een beetje gegeven. Tot 2.45 uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen. Vanmorgen om 5.45 uur weer wakker. Even bij ons gelegd en geslapen tot 7.30 uur. Vanmorgen alweer 38.8. Pfff wat is ons meisje ziek. Loop regelmatig met de wandelwagen door de woonkamer, haha. En valt dan lekker snel in slaap. Nog tot vrijdag aankijken en als ze dan nog steeds koorts heeft vrijdag terug. Zo einde ego. Hoop tot zo!
Marsim jeetje zielig voor je meisje, en voor jou, zware nacht. Ik hoop dat de koorts snel zakt zeg, knuffel en beterschap Heb net de huisarts gebeld voor kim, ze blijft reutelen met ademen, en piepen. Vind dat toch een beetje eng altijd. Ze is verder wel vrolijk enzo, geen koorts. Morgenmiddag even langskomen om naar haar longetjes te laten luisteren xxx
Beterschap voor alle zieke kindjes! Sam; Balen van je nacht! Dithje; Jij wel een goede nacht gelukkig! Hier ook een drama nacht. Naomi werd om 4 uur wakker, en normaal valt ze wel weer in slaap, maar nu ging ze kletsen en gillen en was gewoon super vrolijk en klaarwakker!!! Eindelijk na een uur viel ze toch weer in slaap en toen begon Vincent te hoesten en te proesten en te snurken en weet ik het wat allemaal nog meer.. Dus ik heb weinig slaap kunnen vatten!! Vincent is vandaag thuis gebleven, en ik zei al; Zeker om mij aan te steken En ik had het nog niet gezegd of ik voelde een beetje keelpijn! Dus ik hoop niet dat ik de goden opgezocht heb door dat te zeggen..
@ eline, oh ze krijgt al sinds een week minder.. dan weet ik het helaas niet.. Jaa klopt hij ligt nu vanaf 6 november in het ziekenhuis.. werkse vanavond! @ Dithje, succes bij het cb.. ben ook heel benieuwd naar lengte/gewicht van Jayden maar wij moeten pas de 17e naar het cb.. @ sam, balen van je slechte nacht.. is Rinze al weer wat rustiger? @ marsim, ah arm meisje, heel veel beterschap en een dikke knuffel voor isa! Hier; Man zou ff boodschappen gaan doen, wou ik me pinpas meegeven.. ben ik in 1x mn pincode vergeten terwijl ik er gister nog gewoon mee heb gepind.. hoe dom kun je zijn haha echt erg.. Hoop dat ik er dadelijk weer op kom.. Moet straks werken, nu ga ik eerst even de keukenkastjes re-organiseren
eline: wat schattig!!! Heb vanochtend ook een paar foto's meegekregen van het KDV. Zal zometeen ff de leukste eruit zoeken en die laten zien Hier is het verder erg stil. Ben aan het w88 tot ik straks de echo heb om kwart na 3 dus ben erg onrustig vanochtend.... (voel me ook helemaal niet lekker maar weet niet of dat een griepje of gewoon de situatie is... :S)
en de laatste.... (iedereen die trouwens ziek is en zieke kindjes heeft: veel sterkte en beterschap!!!!!!!!)