Ook apart zeg Bubsie. Rinze heeft ook r'n rechteroogje altijd dicht/ traan/ viezig. Hier doen ze er nog niets aan tot hij een jaar is, hebben ze me meerdere keren verteld. Zal er vanmiddag even naar vragen bij de ka, kijken wat hij zegt. Ook heeft hij ineens hele rode grote eczeemplekken sinds gisteren.. Ach komt mooi uit dat we heen moeten dus !! Fijn dat alles verder oké is!
Jeetje Bubsie wat rot zeg! Zo rollen jullie ook weer van het een in het ander. Hopelijk is de kweek goed en blijft het onder narcose gaan bespaard. Succes vanmiddag Sam!
Hey Sam, zou dat geen hooikoorts kunnen zijn? Joshua had ook vanuit het niets ineens rode geïrriteerde plekken (leek ook op eczeem) en toen ik daarmee naar de ha was geweest zei die dat het waarschijnlijk hooikoorts was (Roger heeft ook heel veel last van hooikoorts). Heb toen een of ander zalfje gekregen (was vaseline met een heel klein beetje van iets medisch in) om de jeuk te verminderen en voor de rest deden ze niks. Sinds dit jaar heeftie pas Aerius voor de hooikoorts (in drankvorm)...
Laetitia het zou kunnen, maar hij is al bekend met eczeem. Heb er hormoonzalf en vaseline zalf voor en heb er de hormoonzalf opgesmeerd. Dat traanoogje heeft hij al vanaf een paar dagen na de geboorte dus dat komt niet van hooikoorts.
Hoi dames, Dank jullie wel voor de felicitaties! Vanmorgen weer controle gehad bij vk en weer goedgekeurd . @Dithje, beterschap voor Luca! Arme mannetje is ook vaak ziek, zo sneu, dikke knuffel voor jullie allebei! Bram kan er ook wat van hoor, nu ook weer verkouden en al 2 weken last van ontstoken oogjes. @Angel, leuke foto's van jullie meisje. Knap dat ze al los staat! En...gefeliciteerd met jullie a.s. huwelijk, alvast een hele fijne en mooie dag gewenst! En super dat het met jou zelf weer helemaal goed gaat!! @Bubsie, beterschap voor Djesslyn, schiet idd niet op met alle ziekenhuis afspraken, hoop dat de narcose bespaard blijft en het een "onschuldig" traanoogje is. @Sam, succes bij de ka! @Es, leuke foto's van Naomi in badje! @Laetitia, is er al meer bekend n.a.v. de onderzoeken die je krijgt/hebt gehad? Veel plezier met strijken. Beterschap voor Collin!! @Goldy, zo Jayden gaat ook als een speer!! @CD, Kim's eerste tandje, yeahh!! Op naar meer @hier, vandaag mijn laatste verlofdag van het lange weekend, had 5 dagen vrij, went snel . Morgen een half dagje werken, donderdag eigenlijk hele dag maar ben vrij. Helaas niet voor leuke dingen, mijn man's oma is overleden. Dankbaar dat ze een hele hoge leeftijd heeft bereikt, maar het blijft altijd beetje verdrietig.
bubs wat vervelend zeg ..arme meid... sam succes vandaag en je hebt ook wat te stellen met rinze zeg knuff..hopen dat het allemaal weer snel verdwijnd en niet meer terug komt . dithje jehh zeg dat is niet fijn ...en wat zegt de ha dan?? j2j dank je wel ..voor jullie ook een super spannende en leuke tijd zeg geniet er maar van ..met mij gaat het nu echt super gelukkig moederk jullie hadden prachtig weer
Angel, ach het went !! Trouwens ook lullig vergeten te zeggen maar leuke foto's !! Wat een meid al .. Haha die van mij begint zich nu een beetje voort te bewegen dmv tijgeren !! Dus er is nog hoop dat hij gaat kruipen .. Maar hij kan ineens ook al vrij goed staan als ik hem neerzet. Er is dus hoop !!
Hier heel slecht nieuws De meeste van jullie weten wat er afgelopen tijd allemaal met mn schoonvader is gebeurd. Sinds de laatste operatie is zijn situatie niet verbetert. Nu heeft hij vorige week weer allerlei onderzoeken gehad en vanmorgen de uitslag gekregen. Zoals hij nu is, zal hij waarschijnlijk dood gaan.. Het kan alleen goed komen als hij nog een keer aan zijn hart word geopereerd maar omdat hij al 3 hartoperaties heeft gehad weten ze niet of het kan. Hij krijgt 16 mei weer onderzoeken en van daar uit gaan ze verder kijken. Zonder de operatie is hij dus opgegeven maar een 4de hartoperatie kan het lichaam waarschijnlijk ook niet aan .
Och germ Goldy... Veel sterkte iig en idd hopen op een wondertje! J2J: Ik heb afgelopen woensdag bloed moeten prikken en het zou tot 3 maanden duren voordat ze alle uitslagen zouden hebben (2 onderzoeken moeten nam naar een ander zh gestuurd worden voor onderzoek) Dus ik zou rond juni ergens al wat uitslagen binnen moeten hebben.. Maar daar moet ik zelf voor bellen dus ik ga dat combineren met het maken van een afspraak voor het stollingsonderzoek (de gyn haar planning voor juli zou pas eind mei beschikbaar zijn ofzo...) De onderzoeken die ze bij de baby hebben gedaan daar waren alle uitslagen zodanig dat ze niks hebben kunnen vinden. Dus voor zover ze nu weten zou het babytje in principe gewoon gezond ter wereld zijn gekomen als ik geen mk zou hebben gehad. Maar er zijn nog 2 onderzoeken waar ze nog geen uitslag van hadden dus dat is ook nog even afwachten. Dames, ik ga ff buiten proberen van het lekkere weer te genieten en aangezien Roger weer aan het werk is heb ik geen laptop tot mijn beschikking. Tot later!
goldy jehh meid hier helaas niet mee gekregen maar heel veel sterkte en hopen op een wonder ... sam hahha er is zeker nog hoop komt goed hier waren de jongens ook niet zo snel als cait al liep jelle al alleen overal heen met 10 md de rest was ie lui hhahaha....
@Goldy, heel heel veel sterkte gewenst! Ik duim voor jullie! @Laetitia, oke, jullie moeten dus nog even afwachten voordat het hele onderzoek is afgerond. Blijft dus nog even spannend. Wel een prettig idee om te weten dat het babytje in principe gezond was, kan me wel voorstellen dat de waarom?-vraag blijft.
J2J: Ja, we moeten nog ff geduld hebben. En stollingsonderzoek kan sowieso pas als je 3 maanden niet zwanger bent geweest (manlief vond dat vooral het ergste... om de komende 3 maanden alles eraan te doen om niet zwanger te worden ) En mbt de gezondheid van het kindje. Ik weet niet wat ik liever zou hebben.... het is fijn om te weten dat het kindje gezond was maar dat betekent wel dat er bij een van ons (waarsch. mij) iets is wat niet klopt... Maar dat moeten de onderzoeken maar uitwijzen. Voor het zelfde geld is er niks ernstigs en had ik bijv meer vitamine B(12) moeten hebben ofzo... Dus nog ff w88...
Gecondoleerd J2J! Sterkte alvast voor donderdag! De ha kan niet veel Angel. Hij kijkt Luca iedere keer na maar kan niets vinden. Waarschijnlijk krijgen we, als Luca eenmaal een jaar is, wel een verwijzing naar de KNO arts. Hoe was het bij de ka Sam?